Skocz do zawartości

prawidłowe ciśnienie oleju w silniku m50b25 swap czy remont


Michal_sk8

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda, że chcesz teraz komuś bubla wcisnąć. Bo jak były opiłki metalu w oleju to już dobrze o tym silniku nie świadczy. Pewnie już głośniej chodzi na popychaczach i panewki też mogły się odezwać. m50 to trwała konstrukcja ale bez przesady.

 

WIem, że już Cię to nie obchodziło bo to jego auto, ale wiedziałeś że chce Ci go oddać a pałowaliście go dalej na niskim stanie. Pogratulować Wam obu :cool2:

 

Gość też dziwny, że auto tak o oddaje. Bo oboje się do tego przyczyniliście i oboje powinniście się jakoś po ludzku dogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego bubla? mówię, wymienię olej sprawdzę czy śmiga ok, no i sprzedaje albo teraz albo po zimie żeby mieć jakieś auto na zimę do jazdy bo 7-mka do garażu na zimę idzie.

 

Dogadaliśmy się i auto odebrałem ale nie oddałem całej kasy, zostawiłem tyle aby kupić cała druga e34 z silnikiem na ewentualną przekładkę, ale myślę że nie będzie ona wcale potrzebna, bo wiem że m50 jest dość wytrzymałym silnikiem i tak niesamowicie nie ucierpiał przez tydzień jazdy kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem teraz nie pamiętam, kolega mówił że tam zmieniał sobie na przepustnicy coś tam , wcześniej chodził równo czy ciepły czy zimny nie falowały obroty ani nic, a zmieniał z tego powodu bo pomyślał że przez to kontrolka oleju mruga przy hamowaniu, w sobote jak będzie miał czas to wpadnie i ustawi mi tak jak było wcześniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wkręcił śrubkę tak, że przepustnica jest lekko uchylona. Ma być domknięta całkiem, a śrubka ma zabezpieczać żeby przesłona nie waliła o korpus przy gwałtownym odpuszczeniu gazu.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wróciłem nią pod dom to na wolnych dość długo falowało i się nie chciało ustabilizować, po zatrzymaniu się jak wkręciłem trochę na obroty tak 4-5 tyś i puścić to tak pofaluje i przygasiło ją, no muszę czekać na kolegę i niech ustawia jak było
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
problem był w pompie oleju która już nie dawała rady, oraz uszczelka przy bagnecie z której tryskał olej po dodaniu gazu, po wymianie wszystko już było ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.