Skocz do zawartości

[E39] 1997r 2.8 poszukiwane parametry przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w tytule mam e39 z 1997 z wspaniałym motorem 2,8 l :) i poszukuje dorwać parametry jakie powinien pokazywać prawidłowy przepływomierz?

Przepływka z okrągłą wtyczką o numerach: 5wk9 800 1 703 275. Od jakiegoś czasu zauważyłem spory spadek mocy i zwiększone spalanie. Biegałem po podobnych tematach i być może te dolegliwości mojego auta być może wskazywały by na to że coś nie halo może być z przepływomierzem. Pojechałem sobie do kumpla na kompa i sprawdzałem parametry jakie pokazuje. Na wolnych obrotach (w okolicach 700) ilość przepływającego powietrza jest na poziomie ok. 700 kg/h, po wciśnięciu gazu dochodzi do ok. 1000-1100 kg/h.

Jeśli ktoś ma dostęp do danych technicznych/ parametrów prawidłowego przepływomierza to bardzo proszę o podanie bo wolałbym nie wywalić 800 zeta na część która działa prawidłowo.

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieststy nie znam na pamięć ale coś jest nie tak.

 

A nie możesz podmienić od kogoś na próbę?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie piszesz gdzie mieszkasz bo przykładowo ja bym ci udostępnił na chwilę do testu.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Mariusz, pewno walnięta przepływka, sprawdzałem 535 z vanosem i bez /inne przepływki/ oraz 520 M52 i każda na wolnych miała 12-16 kg/h a po przegazówce powyżej 350. Widziałem parametry diesla na forum i też niewiele odbiegają. U ciebie pewnie powinno być podobnie....
Opublikowano
Mariusz, pewno walnięta przepływka, sprawdzałem 535 z vanosem i bez /inne przepływki/ oraz 520 M52 i każda na wolnych miała 12-16 kg/h a po przegazówce powyżej 350. Widziałem parametry diesla na forum i też niewiele odbiegają. U ciebie pewnie powinno być podobnie....

 

a czy kolega moze napisac jak wygladaja te parametry dla TDS-a 525? bylbym wdzieczny...

Opublikowano

Byłem wczoraj u gościa sprawdzić sobie jeszcze na jednym kompie auto. Miałem drugą dobrą przepływke ze sobą i okazało się że moja wcale nie jest padnięta bo na tej drugiej wychodziło to samo. Parametr ENGINE LOAD też nie za bardzo dobrze wychodzi, ale niestety nie wiem co to jest :(

 

 

http://img31.imageshack.us/img31/2351/e39d.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img23.imageshack.us/img23/9818/e392o.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie byłeś na kompie tylko na zabawkowej INPIE.

Nie patrz co to pokazuje jako parametry LIVE. To bzdury.

 

Podłącz pod coś lepszego.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

a pokaż mi gdzie masz wynik 700 kg/h, pozycja od przepływki to total air use... masz wynik 13,5 i jak najbardziej mieści sie w granicach które podałem, przy przegazówce powinno być coś troche ponad 350, więc przepływka jest ok. Trza szukać gdzieś indziej. Powinieneś załączyc wszystkie strony z inpy może ktoś coś zauważy np. sondy.. A żadnych błędów inpa nie pokazała?

ps. to że przy engine load jest wykrzyknik nie znaczy że jest poza normą, poprostu inpa ma taką skalę.

Opublikowano

Wynik od przepływki mam po kontroli na CDIF-ie (u 2 różnych mechaników).

Właśnie najgorsze jest to że nic nie wyskoczyło. Odnośnie wspomnianych sond to znalazłem temat gdzie gość miał podobny problem i właśnie miał uwaloną sonde, plus proponowane miał sprawdzenie cewek zapłonowych czy coś nie szwankują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.