Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panika byla siana przez tych, ktorym sie wydawalo, ze jak kupia nastoletniego diesla bmw za rozsadnie niska kwote, to nuz boga za nogi zlapali i teraz nic, tylko ujezdzac. A dwumasy, tlumiki drgan? No bez jaj, po co to komu sprawdzac, przeciez "u mnie bankowo jest ok".

 

Patrzac na ceny m47 i wiek nowych userow, oraz czasami bezdenna glupote pisanych tu ppstow - problem wroci.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Odpowiedzi 185
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Odnośnie m47 zerwało mi kolo pasowe i po wymianie widać ze ma bicie tylko pytanie czy kolo czy wal ? Kolo to corteco z dystrybucji IC. Przy okazji okazji wymienione zostalo takze sprzęgło wiec mechanior zapewne zablokował sobie wal od strony skrzyni co według wielu osób jest często przyczyna zrywania walów. Silnik według mojej subiektywnej opinii wpada w drgania i nawet nowy dwumas nie pomógł oczywiście poduszki wymienione dawno temu na lemfy.
Opublikowano
Jakies dodatkowe objawy typu brak mocy, halasy? Wibracje moga pochodzic od kola pasowego skoro ma bicie - trzeba wykluczyc wade samego kola - na tokarke z nim i sprawdzic bicie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Moc jest . Co do hałasów to od zakupu (3lata temu) coś rytmicznie cyka i nawet remont głowicy nie pomógł, ale nic po za tym się nie dzieje. Po prostu ostatnio mialem problem z alternatorem i sam zrzuciłem pasek i odpaliłem wtedy zobaczyłem ze kolo pasowe chodzi we wszystkie strony.

 

Co do wibracji może się źle wyraziłem bo ono bylo zawsze tak samo jak telepanie silnikiem po zgaszeniu a sądziłem ze dwumas i nowe kolo to wyeliminuje.

 

Z zasady uważam że skoro stać mnie bylo na bmw to i stać mnie na części dlatego kolo wybrałem najdroższe z możliwych (oprócz aso) .

 

W czwartek oddaje do mechanika ale on uważa że jeśli z paskiem nic się nie dzieje to wszystko jest ok. On zamawial te kolo i mówi ze może je zareklamować ale wówczas zostaje bez samochodu. A jeżdżę dużo ponas 70tys w 3 lata

Opublikowano

Kolego mihau11, miałem identyczny problem z kołem Corteco pisałem kiedyś o tym:

viewtopic.php?f=69&t=154749&hilit=+bicie

 

Sprawa potoczyła się tak, że w końcu i tak założyłem to koło mimo bicia ok. 0,35mm.

Teraz po blisko 4 latach eksploatacji nic się nie urwało nic nie drga i mam wrażenie że jakby guma się ułożyła, bo pasek już nie podryguje jak na początku.

 

Natomiast przestrzegam przed zakupem koła firmy SNR znajomy kupił i gołym okiem było widać, że jest krzywe (guma źle zawulkanizowana), na szczęście reklamację bez problemu uznali - gótwkę zwrócili.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Na Twój watek trafiłem zaraz po wklepaniu w Google swojego problemu i wyczytałem ze z reklamacja byl problem wiec sie zastanawiam czy jest sens to wyciągać, sprawdzać i Ew.reklamować bo raz ze nie mam kola na podmiankę a dwa ze pewnie i tak mi tej reklamacji nie uznają, a jeśli to wal to i tak nic z tym nie zrobię.

 

Zrobiłem ok 2tys km i jakoś sie trzyma.

 

Możesz powiedzieć jaki masz przebieg? Mi oryginalne kolo wytrzymało 350k

Opublikowano

Mi oryginalne koło wytrzymało 262tyś. a na tym reklamowanym Corteco zrobiłem już przeszło 30tyś. km.

 

Ja byłem o tyle w dobrej sytuacji, że na czas reklamacji mogłem założyć z powrotem stare koło, gdyż było cale i te dwa tygodnie jakoś przejeździłem, a że z reklamacją wyszło jak wyszło to szkoda było wyrzuci nowe koło za 500zł.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dopiszę moje wrażenia, mechanik założył inne kolo (wziął z IC a później oddal) i niestety nadal lata we wszystkie strony wiec nie w kole należy szukać przyczyny. Co więcej stare kolo tez musiało tak pracować dłuższy czas bo rolka na alternatorze jest wyrobiona w identyczny sposób (dziwne ze paska nie jadlo) .

Widocznie wal ma takie bicie...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam forumowiczów, chciałem odświeżyć temat. Posiadam BMW 318d z 2007r. 122 KM. W samochodzie nagle pojawił się problem a mianowicie pojawił się metaliczny dźwięk oraz pedał sprzęgła zaczął dziwnie pracować. Stwierdziłem, że sprzęgło lub dwumasa i zawiozłem auto 4km do mechanika. Gdy mechanik zabral sie za to auto 2 dni pozniej nie mogl juz ruszyc z miejsca... wymieniony został komplet spregło dwumasa ita. jednak problem pozostał. Silnik pracuje normalnie jednak przy wciskaniu lub wciśniętym sprzęgle nadal są jakieś odgłosy. Czy to nowa dwumasa może być wadliwa czy pękł wał? proszę o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz drgania na pedale sprzęgł przy wciskaniu i puszczaniu i czy stuki w silniku nasilają się wraz ze wzrostem obrotów ?
Opublikowano
Nie spotkałem się aby w nowszych rocznikach jak 2004 pękały wały. Tzn mój znajomy który dużo tego shitu przepuszcza przez ręce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.