Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to już widzę że ciężko będzie podjąć jakąś (czyt. dobrą) decyzję. Mam jeszcze trochę czasu to chyba najpierw przejadę się trójeczką i A4 i wtedy podejmę decyzję bo tak na sucho to ciężko :) Samochód chcę zmienić dopiero koło marca żeby już trochę cieplej było bo oględziny przy -5C to średnia przyjemność. :D
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nawet przy delikatnym traktowaniu po 200-250tys lecą pierścienie - sprawdzone. No a poza tym utrata mocy bierze się z niesprawności vanosów, porozciąganych łańcuchów rozrządu, zużytego przepływomierza, połamanej klapki DISA itd

 

ok, powiedzmy, że mamy na oku jakąś 330i. Ile kasy w razie czego trzeba przeznaczyć na te pierścienie? Tylko pierścienie? Nie mówię tu o ASO, ale nie mówie też o Panu Janku z Pcimia

Opublikowano
mój praktycznie całkowicie golas, ale 4x sterowane elektrycznie szyby ma :D

Ja w Pasku też mam tylko 2 el. szyby :wink: ale jak jest klima to rzadko się otwiera szyby, no chyba że ktoś ma benzyne i jak włączy klime to ma wir w zbiorniku :D

Opublikowano
Jak dla mnie to tylko 328 a jak stać cię na polifta to 330. Diesel niby idzie z dołu ale takie 328 lepiej idzie z dołu niż 320d i nie przerywa powyżej 4tys RPM. Nie klekocze jak zetor i jest mniej rzeczy do popsucia. Z rzeczy które zazwyczaj padają to przepływka, czujniki wałka i wałków, sondy, uszczelka pod pokrywą zaworów i cewki, nie są to aż tak drogie rzeczy.
Opublikowano
Jak dla mnie to tylko 328 a jak stać cię na polifta to 330. Diesel niby idzie z dołu ale takie 328 lepiej idzie z dołu niż 320d i nie przerywa powyżej 4tys RPM. Nie klekocze jak zetor i jest mniej rzeczy do popsucia. Z rzeczy które zazwyczaj padają to przepływka, czujniki wałka i wałków, sondy, uszczelka pod pokrywą zaworów i cewki, nie są to aż tak drogie rzeczy.

Pewnie masz trochę racji ale spalanie mnie chyba zabije :cry: Serce by chciało ale rozum mówi diesel. Zobaczymy kto wygra :D Druga sparawa to sytuacja rynkowa jak wpisałem na Alledrogo kombi od 2002r i w benzynie to wyszła jedna strona... :cry:

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

 

zamierzam zakupic moje pierwsze bmw (320i) czy moglbym liczyc na wasza pomoc we wstepnej ocenie auta?? Wiem ze to moj pierwszy post ale coz... licze ze bedziecie wyrozumiali .

 

 

Auto kotre mnie intersuje znajduje sie na tej aukcji

http://allegro.pl/bmw-320i-e46-super-stan-xenon-skora-lpg-brc-i2973335292.html Pyt brzmi czy jest ona godna uwagi czy poprostu nie zawracac sobie nia glowy.

 

 

z gory dzieki i pozdrawiam

Edytowane przez berek24
Opublikowano
Panowie, mam dylemat, bo mam do wyboru dwie sztuki E46 320d. Oba z przebiegiem poniżej 200 tys km (sprawdzone) i w cenie ok 30 tys. Jeden z 2004r full opcja pełna elektryka (także siedzeń), oraz navi pro. Drugi (2005r) w sumie to samo ale navi business i tylne szyby bez elektryki. Warto brać z navi pro? W sumie żeby nie duże navi w jednym to sprawa byłaby załatwiona ;)
Opublikowano

Może się ktoś mądrzejszy wypowie jak jest z mapami polski do tej nawigacji, bo z fabrycznymi nawigacjami może być problem z polskim językiem i mapami - jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

Jeżeli chodzi natomiast o fotele z pamięciami to rewelacyjna sprawa. Nie wiem czy wiesz ale razem z fotelem ustawiają się także lusterka. Można także zaprogramować ustawienie fotela od kluczyka, tzn. jeżeli jedziesz ty i używasz swojego kluczyka to przy otwarciu auta fotel i lusterka same się ustawiają a jeżeli otwierasz auto drugim to ustawia się pod drugiego kierowcę. Fajny bajer chodź czasem może być irytujący jak zamienisz kluczyki :)

Opublikowano

W sumie elektryka siedzień to dla mnie nie jest argument za (więcej do popsucia ;))

Chodzi mi najbardziej o navi - czy jest sens. Gdybym kupił auto bez i tak pewnie wstawiłbym Dynavin. Domyślam się że jakość dzwieku w obu przypadkach taka sama

Opublikowano
no ale na czym ci zależy ? na wyświetlaczu dużym ? to fakt jest, na ori wyglądzie to też jest :) jakość dzwięku to żadne ori radio, chyba że wspomagane wzmacniaczem. Mapy do nawigacji są mocno przestarzałe. Pierwsza lepsza nawigacja na telefonie sprawdzi się lepiej.
szukam
Opublikowano
no ale na czym ci zależy ? na wyświetlaczu dużym ? to fakt jest, na ori wyglądzie to też jest :) jakość dzwięku to żadne ori radio, chyba że wspomagane wzmacniaczem. Mapy do nawigacji są mocno przestarzałe. Pierwsza lepsza nawigacja na telefonie sprawdzi się lepiej.

 

No w sumie racja. Chyba wolę wsadzić dynavin, bo ori navi to w sumie nic konkretnego. A brak elektryki z tyłu to nic strasznego

Opublikowano
proponuje odejśc od tego schematu kupowania auta. Auto kup to które jest w lepszym stanie a nie to które ma lepsze wyposażenie. Bo gadżety dołożysz zawsze :)
szukam
Opublikowano

Oba są w dobrym stanie, zresztą cena (29500 za 2004 z navi i 32000 tys za 2005r) jest dość wysoka więc i stan adekwatny

Kupię nowszego (bez navi pro)

Opublikowano

Witam, chcę kupic e46 2.0 TD COUPE wersja po FL rocznik najstarysz jaki biore pod uwage to 2004, co do wyposarzenia kokpitu rowniez mam pytania co do systemow ASC,ESP, DSC, parktronic, czujnik czujnik deszczu/zmierzchu czy bixenon skretny no i tempomat, pomijajac radio z nawigacja, jak to sie ma do calosci i czy dostane takie wyposarze za 30 000 zl?

ogolnie chodzi mi o opinie osob ktore eksploatuja taki silnik, na co uwarzac jak sie sprawuje czy cos regularnia nawala itd oczywiscie jakie sa rzeczywiste statyski spalania trasa/miasto w roznych sezonach, sam do konca nie jestem pewien co do zakupu diesla akutalnie mam e36 1.8 is w czystej benzynie i jestem zadowolony pomijajac fakt duzego spalania. Teraz mysle nad dieslem bo sa ekonomiczne no ale sa i wady diesli widac to zima najbardziej,

 

Nie interesuja mnie slowa krytyki tylko powazna pomoc przy zakupie auta, moge liczyc na wasza pomoc ?

 

 

 

Jest temat do tego: viewtopic.php?f=69&t=200081

Opublikowano
siemasz.ja bym proponowal silnik 3 litrowy oszczedny i mocniejszy.2 litrowka moim zdaniem jest za slaba na te auto.w 30 kolach ciezko bedziesz mial sie zmiescic za dobrze wyposazone coupe.pozdr
Opublikowano
Duzo czytam na forum wlasnie o 330d i co drugi mowi ze skrzynia pada, ale 2.0 w wersi po liftowe 150km to jest wystrczajaco do jazdy jak dla mnie.
Opublikowano
model E46 wychodził tylko do 2004r więc młodszego już nie znajdziesz. Silnik ogólnie ok jak się o niego dba. spalanie od 5,5 do 8l. Jest wiele krytkyi na temat tego silnika ale to różnie bywa. Co do kasy to pewnie coś kupisz jest dużo rozbierzność cenowa. Myśle że rzeczy typu dsc,pdc xenony itp to wszystko działa dobrze a czy akurat to będzie w twoim autku to ciężko powiedzieć. Myślę że napewno będzie już tego dość sporo. Ogólnie trzeba pilnować koła pasowego, jest ono powodem pękającego bloku silnika jak równeż 2mas żeby bardzo go nie było słychać również ono powoduje pekanie wału. Zalewać dobrym olejem i paliwem. Przy kupnie sprawdzaj 5ty bieg jak wskakuje i czy podczas ruszania i zmiany biegów nie stuka za mocno tylne zawieszenie most. Ważny też jest pierwszy poranny rozruch na zimnym czy nie ma problemu. Jest sporo takich tematów więc poświeć troche czasu i poczytaj. Możesz też poszukać kogoś kto ma kompa i kablek żeby podpłączył autko i posprawdzał w miare możlwiości co się da.
Opublikowano
Widzialem oferty sprzedazy nawet 2006r e46 QP co rowniez mnie zaskoczylo, auto bedzie sprowadzane z niemiec w takiej cenie, wlasnie o takie konkrety pytalem bolek :) zapewne jest tego wiecej, w przypadku diesli malo wiem od zawsze jezdze bendzyna a co model nowesz to wiecej bajerow i problemow, ktos to kupi nie wiedzac co jest grane a pozniej jest meka i utopione pieniadze. Ktos jeszcze podzieli sie doswiadczeniem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega bolek1521 pisał raczej przez pryzmat 320d m47, czyli przed liftem. W silniku, który Ciebie interesuje raczej wały nie pękają, jeśli nawet to już całkiem śladowe ilości. Dobry olej (pełen syntetyk w specyfikacji bmw) to podstawa po kupnie, wymiana odmy, bo pewnie będzie od nowości, wywalenie klapek z kolektora, żeby przypadkiem nie zgubić którejś w silniku :wink: warto wymienić poduszki silnika i skrzyni (zauważalnie mniejsze wibracje i łagodniejsze gaszenie). Zweryfikować stan dwumasu, turbiny i wtryskiwaczy, bo to największe wydatki a jak się skumulują to będzie płacz..Przetrzepać tylne zawieszenie i gumy sanek (dość droga robocizna) i cieszyć się jazdą :8)

Spalanie w moim turasie: średnie ok 6l (miasto/trasa - 50/50), zimą nieznacznie wyższe. Najniższe spalanie na trasie jakie osiągnąłem to 4,5 l, ale to jednostajna jazda 90 km/h na trasie 500km. Jazda autostradą do 140km/h - do 5,5l, dynamiczna na krajówce (częste wyprzedzanie) - ok 6,5 l. W mieście w korku pewnie wciągnie ok 8l, ale nie zdarzyło mi się przez dwa lata tego sprawdzić :P

Jest wiele osób, które będą Ci odradzać kopciucha, ale ja jestem zadowolny, jak mocy zacznie brakować to program na spokojne 180km i będzie git :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)
Zaczynaja sie konkrety bardzo przydatne :) wlasnie co do jednostki napedzajacej sie namyslem bardzo dlugo, benzyna wiadomo wiecej frajdy z jazdy i co najwazniejsze dzwiek silnika powalajacy w 6cio cylindrowkach, a diesel tak zwany kopciuch dla emerytow nie dla ludzi z ciezka noga, ale co na to powiem zdecydowanei zawarzyla tu cena paliw i jaka ta cena bedzie w przyszlosci dlatego spalanie diesla jest jak najbardziej przyszlosiowa. Edytowane przez Proceder
Opublikowano
mi 328i pali 10.5 gazu przy normalnej jezdzie 50%trasa 50%miasto na trasie 600km 2 osoby plus bagaz do 130kmh srednio 110-100 8,5l gazu nie zamienilbym go na zadnego diesela chyba ze mialbym dojscie do taniego napedu. A momentu w m52 jak w dieselu wiec bez problemu wyprzedzanie bez redukcji a i muchy bocznymi szybami chetnie zbiera :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.