Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
do jnx 320d kupiliśmy sporo taniej wtryski z 535d i bralismy cały komplet 6 szt , chociaż potrzebne były tylko 4 i tez z gwarancją , u mnie na stronie masz numer do Bydgoszczy do Marcina zadzwoń i zapytaj o wtryski .... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema, jestem nowy chce kupic bw e46 320d 150 koni compact auckja jest na necie wrzuca link http://moto.gratka.pl/tresc/14266103.html?ko=13524811053a056d7b8137064ec85b99

 

czy ktos moze ocenic jakos autko? ewentualnie doradzic gdzie szukac usterek jak ogladac takie autko dodam ze bedzie to moje pierwsze bmw dlatego jestem zielony, prosze o pomoc poniewaz autko jade ogladac jutro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powyżej masz dział do oceny, przeczytaj też regulamin, musi być vin.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

S8 w tipie jedzie żenująco jak na 360KM

540i w manualu od 100km/h robi z S8 co chcę.

Przy dobrym starcie i z miejsca jest szybsze.

S8 tip. 0-100 ok 6.3-6.7s

S8 tip. 0-200 ok 26-27s

S8 6b. 0-100 ok 5.5s

S8 6b. 0-200 ok 24s

540 6b. 0-100 ok 6.2-6.4s

540 6b 0-200 ok 20.5-21.5s!!!!!

540 6b 100-200 14.4s

S8 w więszości to padła z gazem który zostało może ze 260KM

i tu najlepsze 360kucy vs seicento

Opublikowano
Witam, wy jeździcie trochę swoimi Bmkami i raczej postawić na silnik 6 cylindrowy? Inna praca silnika niż 4 i inna jazda. Mam dobre postanowienie?
Opublikowano
Zależy jaki budżet, M54B30 ma to do siebie że przy fajnych osiągach jest oszczędna, ale na zakup trzeba dać trochę więcej.
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?

 

Nie jest tak. Nie jest to silnik wyżyłowany. Pali duuuużo mniej niż 2.0 R6. Dodatkowo jest naprawde mocny: ma 202 NM, podczas gdy 2.0 R6 - jedynie 190 NM.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
z tego co na forum czytałem to ten 2.5 spalić potrafi mniej niż ten 2.2.

 

Myślę, ze tak na prawde to kwestia kierowcy i warunków ruchu. Ten sam kierowca w tych samych warunkach - różnice między 2,2 a 2,5 będą niezauwazalne bądź minimalne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?

 

Nie jest tak. Nie jest to silnik wyżyłowany. Pali duuuużo mniej niż 2.0 R6. Dodatkowo jest naprawde mocny: ma 202 NM, podczas gdy 2.0 R6 - jedynie 190 NM.

 

Ale jest awaryjny. Szczegolnie valvetronic i uszczelniacze zaworow. 2.0 R6 zdecydowanie lepsze.

Opublikowano
Tak to prawda, R6 M52 jest dużo trwalsze i praktycznie bezawaryjne.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Mam dylemat... i nie ukrywam,ze licze na Wasza fachowa pomoc :)

 

Dylemat polega na tym,ze chce zakupic E46 coupe i tu pytanie?

 

2.8 czy 3.0?

 

Naczytalem sie juz full informacji o jednym i drugim silniku i nadal jestem glupi,bo jest sporo sprzecznych informacji :(

 

Jedni radza 2.8 bo to podobno lepszy motor i po drobnych modach bedzie zbieral sie jak 3.0

Co do 3.0 slyszalem,ze wcina olej istotnie i,ze trzeba plukanki robic regularnie. Za to osiagi juz seryjne daja sporo funu ;)

 

Czy realne jest znalezienie sensownej sztuki za ok 20k ?

Opublikowano

Jesli szukasz do 20 tys zł, to problem sam sie rozwiązuje. 330i , szczególnie coupe do tej ceny nie kupisz dobrej, to pewne.

328i mozesz szukac, ale na rewelacje też się nie nastawiaj. Trzeba ostro rynek przetrzepac zeby cos w tej cenie znalezc fajnego.

 

Ogólnie oba silniki są bardzo dobre i godne polecenia.

330i rzeczywiscie pije olej, ale jest młodszy i mocniejszy. Trwalosc obu chyba dosc zbliżona.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Zaden zdrowy, niedoladowany, silnik nie wcina oleju tak po prostu.

Szczegolnie w BMW silniki sa przewaznie ciasno pasowane.

 

330i wcianaja olej, bo sa pakowane najczesciej w kupeje i ujezdzane przez gowniarzy na zachodzie.

Przyjezdza Ci auto, ktore ma nawalone 300tys i bylo katowane jak sie patrzy, to liczysz, ze kropli nie wezmie?

 

Jak szukac 330i to tylko mierzac sprezanie na tlokach, albo z bardzo pewnego zrodla.

Opublikowano

Przede wszystkim 330 ma kiepskie pierścienie smarujące - po przebiegu około 200tys zaczynają puszczać, silnik traci kompresję i bierze olej.

 

Jeśli chodzi o 328 to faktycznie przez włożenie kolektora od 330 i wywalenie katów można zrobić nawet 210 koni czyli mniej więcej tyle ile wypluwa przeciętna 330. Ale nie zapominajmy że w 330 wywalenie katów i jakiś stożek też zwiększy moc do 220-230 koni.

 

A jeśli bardzo zależy ci na osiągach to w cenie 20tys możesz pomyśleć o e36 M3 3.0 - ten silnik bardzo dobrze trzyma seryjne 286 koni, jest na żeliwnym bloku więc to bardzo dobra baza pod ewentualne doładowanie turbosprężarką. Nowszy 3.2 321 koni jest już kiepski i nie trzyma serii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.