Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Ponieważ 15 letni diesel nie wróży nic dobrego, to już są wyeksploatowane samochody. Z tego rocznika bierz benzynę - bezpieczniejszy zakup. Edytowane przez silbergrau
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki przebieg na zegarach?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ponieważ 15 letni diesel nie wróży nic dobrego, to już są wyeksploatowane samochody. Z tego rocznika bierz benzynę - bezpieczniejszy zakup.

 

chyba masz racje bo byłem w niemczech i diesle w tych roczniakach przeważnie mają 300-400tyś a u nas cudem spada na 200-250tyś po przekroczeniu granicy i później są spore koszta napraw

Krótkie dojazdy do pracy to znając życie diesel się nawet nie zagrzeje to wtedy i spalanie spore i z tego co widać na forum taka pora jak teraz to masakra dla diesla bo jak nieropa zamarza to ciężko kręci to nie podgrzewa świec i wogóle masakra...

Opublikowano
Kup benzyne z gazem albo zaloz gaz i bedziesz lepiej zadowolony niz z disla niby pali malo ale czesci trepia po kieszeni . moja po lifcie 320d zjadla juz 7 tys na czesci po roku eksploatacji . tak ze to sie wydaje ze 320d to dobre silniki . sam jak bym mial teraz kupowac to kupil bym 3.0benyzne i zalozyl gaz
Opublikowano
Kup benzyne z gazem albo zaloz gaz i bedziesz lepiej zadowolony niz z disla niby pali malo ale czesci trepia po kieszeni . moja po lifcie 320d zjadla juz 7 tys na czesci po roku eksploatacji . tak ze to sie wydaje ze 320d to dobre silniki . sam jak bym mial teraz kupowac to kupil bym 3.0benyzne i zalozyl gaz

 

moja przez poltorej roku juz pochlonela 5800zl w czesciach i to po naprawde dobrych znizkach. ale ja robilem wszystko na wyrost,tzn zmienialem czesci ktore mogly jeszcze spory kawalek przejechac ale teraz jestem pewny czym jezdze :) jutro np zmiana oleju w skrzyni i dyfrze gdzie skrzynia lekko puszcza na uszczelnieniu przy wale i mechanik mowil zeby tego nie robic bo nie ma takiej potrzeby.. no ale coz :D

Opublikowano
Mój pochłonął w ciągu roku (25 000 km) koło 10 tysięcy a był w świetnym stanie jak go kupowałem, naprawdę igiełka. Ale co z tego jak przyszedł czas na pompę a była od nowości, dwumas, sprzęgło, koło pasowe od nowości, mocowanie tylnego zawiasu, podpora wału, nawet filterek odmy od nowości, pompka w baku i poduszki silnika były do wymiany tylko jak kupowałem. Fakt że teraz wiem czym jadę i nie ma prawa się już nic zepsuc prawie ale kasa poszła... A mój ma oryginalny przebieg 225 tysięcy, twój może mieć 400 tysięcy. Do tego ja prawie same trasy latam. Radzę ci tak samo jak inni weź benzynę z gazem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy dobrze radzą, ale Ty już jesteś zdecydowany, więc nikt Ci nie przegada. Pamiętaj o pompie i wale, bo to są bolączki m47, natomiast dwumas, turbo, wtryskiwacze to części eksploatacyjne każdego diesla, ale jak strzeli wał to kibel..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój pochłonął w ciągu roku (25 000 km) koło 10 tysięcy a był w świetnym stanie jak go kupowałem, naprawdę igiełka. Ale co z tego jak przyszedł czas na pompę a była od nowości, dwumas, sprzęgło, koło pasowe od nowości, mocowanie tylnego zawiasu, podpora wału, nawet filterek odmy od nowości, pompka w baku i poduszki silnika były do wymiany tylko jak kupowałem.

 

Tak jest z każdym autem które nie widziało nic więcej jak legendarne autostrady niemieckie i serwis na poziomie robię co odpada. Niestety ale nie przetłumaczysz, że czas robi swoje i to że nikt nic nie wymieniał w aucie tylko lał i jeździł to dużo gorszy zakup niż taki co wymieniał bo już się popsuło/nadawało do wymiany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba się zastanowić dlaczego pęka wał..niewskazane są drgania, więc czy zmieniany był tłumik drgań (koło pasowe) - jest na nim data produkcji, czy auto jeździ/jeździło na zużytym dwumasie, czy był dzwon/kolizja..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
te bmw przetrzepie Ci kieszeń aż milo,daj sobie spokój z przed liftowymi modelami,bo te cześci do bmw są bardzo drogie.i nie kupuj 2,0 w dislu w common reil bo to nieudane silniki

 

 

 

Dlaczego uwazasz ze 2.0 w CR to nie udane silniki? Bo kupiles dziada zajezdzonego za male pieniadze oczekujac ideala, wsadziles kase i teraz opowiadasz ze BMW to gowno...

Kazdy samochod sie psuje, nie ma reguly. Zalezy jaki stan trafisz, jak poprzedni wlasciciel dbal to jazda bedzie sama przyjemnoscia.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
patrze że każdy tak uwielbia diesla :D

 

 

Ja nie uwielbiam diesla, nie jestem fanem nawet diesli. Duzo bardziej wole silniki benzynowe, ale takie gadanie jak kolegi ktoremu odpisalem to glupota. :mad2:

 

Mialem wczesniej benzyne, i jezdzilo mi sie wygodniej, chcialem diesla i kupilem sobie. W samochodzie przez 10k wymienilem tylko swiece, a w benzyniaku przez 10k wpakowalem 6k kasy, bo trafilem na slaby egzemplarz, zycie.

 

Teraz pewnie kupie e90 benzynowe. Tylko dlatego, ze wiekszosc jezdze w miescie, a nie chce chlodzic turbiny.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Dlaczego uwazasz ze 2.0 w CR to nie udane silniki? Bo kupiles dziada zajezdzonego za male pieniadze oczekujac ideala, wsadziles kase i teraz opowiadasz ze BMW to [bAD]...

Kazdy samochod sie psuje, nie ma reguly. Zalezy jaki stan trafisz, jak poprzedni wlasciciel dbal to jazda bedzie sama przyjemnoscia.

 

Każde auto ma prawo się zepsuć. Rzecz mechaniczna. Jednak serwis BMW chyba powinien zejść na ziemię z cenami części. E46 to samochód leciwy i ceny powinny po równi pochyłej z każdym rokiem maleć.

 

Też kupiłem diesla i w przyszłości diesla nie kupię (chyba, że będę ładował 100 tys. km rocznie). Nie chodzi tu już o cenę części ale o pracę podzespołów. Sprzęgło to jest z gumy chyba. W trasie fajnie się jeździe ale po mieście jak dla mnie tragedia. I jak głosi już wiele artykułów, że oszczędność przy paliwie nie rekompensuje ilości pieniędzy wydanych na części.

 

A co do tematu to sprawdzać w zasadzie nie masz już co. Podpiąłeś pod kompa, pojechałeś na stację diagnostyczną, zrealizowałeś rady forumowiczów. Jedyne co Ci pozostaje to znaleźć gościa, który zjadł zęby na dieslu BMW.

 

Mimo to życzę udanego i nie sprawiającego problemów w przyszłości zakupu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.