Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No mysle, że jak zależy Ci na oszczędności to najlepsze będą Beemki 4- cylindrowe. 6 garów na pewno daje niesamowitą radochę, ale musi spalic.

Tak jak kolega wyżej piszę 318i fajna sprawa, do normalnej jazdy w zupełnosci wystarczy. 2.0d 136 bym unikał, w tym wieku mogą mieć kosmiczne przeloty, jak rzuci się okiem na forum to często są z nimi problemy, chyba, że wyrwiesz od jakiegoś pasjonata :)

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega zapewne myślał o poliftowych 318i, czyli 2.0 R4 143km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Było i zapewne jest kilka ofert handlarzy, którzy chcieli w ten sposób zwiększyć wartość pojazdu :lol:

Przy e90 to już chyba norma.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W sumie w e46 to też norma od dawna.

Jak wchodzę w ogłoszenie o 318i, to najpierw zawsze sprawdzam, czy to przypadkiem nie jest 316i.

DOpiero później oglądam auto.

Opublikowano
Do 15 tys zł nie kupisz dobrego polifta. Wgl jestem takiego zdania, że jesli szuka się na prawdę dobrego egzemplarza to trzeba zapłacić za niego ponad cenę rynkową i tego się będe trzymał, bo nikt nie zrobi nam prezentu i nie sprzeda dobrego auta za małą cenę, szczególnie w PL. Sam szukalem auta i przez pół roku obejrzałem wiele e46 i większosć była zajechana i kręcona.(skonczyło się happyendem na szczęście) Z tym faktem, że szukałem sedana, z kombi może być troche łatwiej.

 

Z tym budżetem nie ma co myśleć nawet o sensownym polifcie, ja niecale 2 miechy temu kupilem prosto z niemcowni i nie kupisz sensownego auta za mniej jak 4500 euro plus opłaty. Dodam że upragnionego egzemplarza szukałem 10 miesięcy (intensywnie w PL i DE) i jesli chodzi o kombi w benzynie to jak znalezenie białego kruka ;) jest ich cholernie mało w porównaniu z dieslami.

 

Jeszcze po głowie mi chodzi 320i co myślcie Panowie ? Chyba nie powinien dużo więcej spalić,a koszta jak ?

 

wejdz sobie w raporty spalania na necie np w autocentrum.pl i porównaj. ale 6 cylindrów czy przed czy po lifcie pali już sporo więcej niż 4-ki.

Opublikowano
Ja mam swoją 318i kombi od ponad 3 lat i jestem zadowolony. Na kulanie się w korkach po mieście nic mocniejszego potrzebne mi nie jest bo i po co. Na trasie przy normalnej jeździe spala 6,5-7l/100km ,w mieście latem 7,5-8l zimą 8,5-9l więc jak na tą budę i silnik to mało biorąc pod uwagę że tyle pali Golf IV z silnikiem 1.4. Co do cen części to w większości są sporo droższe od VW czy Opla. W swoim przez 3 lata wymieniłem sprzęgło,przepływomierz, amory przód i tył, akumulator,króćce wody, wahacze i tuleje przód, łączniki, łożysko przód, jakieś tuleje z tyłu, ostatnio chłodnice i coś tam jeszcze było. Jak dla kogoś najważniejsze są ceny części to lepiej nich BMW nie kupuje bo skończy się na naprawach w szopie metodą "na drut" i zakładaniem najtańszych zamienników ,które do niczego się nie nadają
Opublikowano

Witam użytkowników forum, o zacnej marce samochodów :D

 

Dłużysz czas temu sprzedałem swoją e36 is'ke QP i teraz nadeszła chwila na zakup e46.

Mam na oku egzemplarz 323Ci rok 99. Narodziły się następujące pytania:

1. Jak wygląda spalanie tych motorów? jeśli chodzi o typ jazdy to is'ka mi paliła 10l benzyny w trybie mieszanym.

2. Co powinienem wiedzieć o tym motorze? apetyt na olej? przy jakich przebiegach zagląda się do vanosa? tutaj jest chyba podwójny?

 

Proszę was o jak najwięcej informacji odnośnie tego modelu/motoru no i jakie są bolączki tego auta.

 

zarzucam link do rozkodowanego VINu, jakby ktoś mógł ogarnąć co w nim jest zawarte i przetłumaczyć dokładnie

 

http://imageshack.us/a/img812/3662/vinp.jpg

Opublikowano
Jeśli chodzi o VIN, to zobacz w mój podpis. W linku jest instrukcja, jak rozkodować sobie po polsku.
Opublikowano

Nieprawda.

Jak już dojdziesz do momentu, w którym możesz szukać części, to na samej górze strony na szarym pasku jest przycisk Wyposażenie.

Dla pewności przed chwilą sprawdziłem, działa bez zarzutu.

Opublikowano
Kurcze szukam E46 coupe 2.0/2.2 benzyna, rok 2000 zwyż, już z pół roku szukam i nic nie mogę dobrego znaleźć, jeszcze mieszkam w dodatku w woj. lubelskim, to tam już całkiem kiepsko w porównaniu np. do woj. wielkopolskiego. Trafiała mi się na początku listopada, ale nie zdążyłem dojechać bo została sprzedana. Żeby mieć kogoś zaufanego i żeby przyprowadził albo z nim pojechać np. do Niemiec to tam coś by może wybrał. A tak to w Polsce ciężko z tymi autami. Szczególnie jakieś roczniki 04-05.
Opublikowano
Mam na oku egzemplarz 323Ci rok 99. Narodziły się następujące pytania:

1. Jak wygląda spalanie tych motorów? jeśli chodzi o typ jazdy to is'ka mi paliła 10l benzyny w trybie mieszanym.

2. Co powinienem wiedzieć o tym motorze? apetyt na olej? przy jakich przebiegach zagląda się do vanosa? tutaj jest chyba podwójny?

 

Proszę was o jak najwięcej informacji odnośnie tego modelu/motoru no i jakie są bolączki tego auta.

 

 

1. W trybie mieszanym 323i pali ok. 11 litrów na 100 km.

2. Zadbany samochod z sensownym przebiegiem apetyt na olej ma śladowy. Ja mam prawie 200 tys km i u mnie oleju niemal nie bierze. Vanos jest zdrowy. tak masz racje, jest podwójny. Z tego co czytałem o silnikach M52, to Vanos zaczyna szwankowac przy ok. 300 tys km, przy podobnym przebiegu zaczyna brac wiecej oleju.

 

jak dla mnie wady to tylko odma i czasami wycieki płynu chłodniczego - chocby spod termostatu. Zbiorniczki płynu pękaja same z siebie - wada materiałowa aut sprzed 2001 roku.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Jeszcze po głowie mi chodzi 320i co myślcie Panowie ? Chyba nie powinien dużo więcej spalić,a koszta jak ?

 

W miescie jakies 3-3,5 litra wiecej niz 318i. Chocby ze wzgledu na ilosc cylindrów.

 

Szukaj auta które bedzie w tej cenie w jak najlepszym stanie - czy to 318i, czy 320i...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Kurcze szukam E46 coupe 2.0/2.2 benzyna, rok 2000 zwyż, już z pół roku szukam i nic nie mogę dobrego znaleźć, jeszcze mieszkam w dodatku w woj. lubelskim, to tam już całkiem kiepsko w porównaniu np. do woj. wielkopolskiego. Trafiała mi się na początku listopada, ale nie zdążyłem dojechać bo została sprzedana. Żeby mieć kogoś zaufanego i żeby przyprowadził albo z nim pojechać np. do Niemiec to tam coś by może wybrał. A tak to w Polsce ciężko z tymi autami. Szczególnie jakieś roczniki 04-05.

 

Witam, prawdopodobnie po świetach bede sprzedawał swoje 320CI M54B22 2001 , chce kupic x3, potrzebuje xdrive bo Norwegia daje w kość mojej 3er, jak chcesz moge wrzucic jakies fotki z opisem historii auta i danymi na priv. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Przymierzam się do zakupu BMW e46 320d 1998r sedan przed liftem.

 

Pojechałem na stacje kontroli pojazdów, okazało się że przednie amortyzatory do wymiany, lewy 43%, prawy 54%, z przodu zbieżność -6,34 (ale to dlatego ponieważ klient wymieniał wahacze przednie i zapomniał pojechać na zbieżność), tylnie amortyzatory ponad 60% oba. Klocki, tarcze w porządku, hamulec ręczny za słabo hamuje.

 

Teraz to co mnie zmartwiło najbardziej, na silniku od spodu widać rope, nie wiem skąd jest ten wyciek ale wygląda jakby z miski olejowej z tego "czujnika" który jest do niej podczepiony. Wyciek zapewne jest z wężyka pompy. Auto pracuje równo, silnik chodzi idealnie, dobrze sie prowadzi.

 

Pojechałem więc z tym e46 na komputer, okazało się że wszystko jest sprawne za wyjątkiem, przekaźnik modułu komfortu czasem szwankuje (nie otwiera wszystkich drzwi), w webasto (ogrzewaniu płaszcza silnika) jest do wymiany jakaś świeca, i co mnie martwi najbardziej błąd "czujnik ruchu iglicy" nie do skasowania. Wszystkie parametry, sprężanie, obroty w normie. Czy błąd czujnika ruchu iglicy może być od tego małego wycieku ropy? Może ktoś się spotkał z czymś takim?

 

 

 

Wszystko pięknie ale po co nowy temat??Pisz tu: viewtopic.php?f=69&t=200081

 

Boje się, że kupie auto i zaczne topić pieniądze w ten samochód. Czekam na wasze opinie.

Edytowane przez Shaft28
Opublikowano
te bmw przetrzepie Ci kieszeń aż milo,daj sobie spokój z przed liftowymi modelami,bo te cześci do bmw są bardzo drogie.i nie kupuj 2,0 w dislu w common reil bo to nieudane silniki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.