Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak już pisałem cena śmieszna, za tyle to polecam 316/318i

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak pisałem do niego powiedział że jest możliwość negocjacji... Z tym modelem do ilu mógłbym się w razie czego licytować ( bo jeszcze + samochod sa oplaty 1,6 k). Bo może się zapytać ile jestem w stanie dać i chciałbym powiedzieć cene dobrą ( nie za mala, ale tez nie w powiedziec stowki mniej)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:mad2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dobra już nieważne, poszukałem tych 318i, i niedaleko ode mnie jest więc pojadę je ogarnąć i jeżeli bedzie good to zakupie .

 

 

Dzieki za radę maniek !

Opublikowano
Jakbyś się jednak zdecydował na to które podawałeś wyżej w wątku to licytuj na 25k, wtedy jest szansa że będzie w dobrym stanie :wink:
Opublikowano

hahahahhaha :D no ale co poradzić jak piszesz gościowi że kupuje najtańszą padline do tego z fantastycznym przednim zderzakiem i jeszcze pewnie ze 2 tyś urwie na niej to pewnie to auto z trzepaka i budki telefonicznej jest poskładane :D

 

to teraz pewnie 318 bedzie szukać za 6 tyś.

szukam
Opublikowano

Ale o co wam chodzi ?

 

Zapytałem tu na forum bo po prostu się rozglądam za BMW. A tu od razu jakieś głupie aluzje i driwny. Zamiast po prostu napisać jeżeli chcesz dobry ten model to cena zaczyna się od ... a nie ....

 

Wielu z was cwanych bo znacie te auta, i zamiast pomóc zieleniakom to odstraszacie....

Opublikowano

O co chodzi?

Dostałeś informację, że to nie jest odpowiedni dział.

Dostałeś linka do działu, w którym wklejamy auta do oceny.

Dostałeś informację, żeby zapytać o VIN auta.

 

Które z tych podpowiedzi potraktowałeś poważnie? Żadnej :!:

Nie dziw się więc, że tak samo jesteś traktowany.

Opublikowano
Skoro 320d z 1999 roku mozna kupic za 12- 18 tys zł, a polifta 14-25 tys zł to ja bym poprostu uważał na te tańsze bo pachnie to fjutkiem.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Hmm... moderator zamknął mi temat, kazał przenieść się z prośbą tutaj. Pewnie mi się tutaj on bardzo szybko rozmyje, ale cóż, spróbuję.

 

Witam. Mam w sumie bardzo nietypową prośbę do posiadaczy 330d po lifcie z Warszawy. Planuje zmianę auta i powrót do marki po 2 latach Do tej pory miałem same benzyny (2x bmw i mercedes teraz), a chce się przesiąść na diesla. Do tego w życiu raz tylko siedziałem w e46, w taxi na tylnym siedzeniu. Stąd moje pytanie / prośba, czy znajdzie się jakiś miły posiadacz 330-stki, najchętniej w automacie, ale to drugoplanowo (sam chce automat), który by mi udostępnił takie auto, by się do niego przysiąść i zobaczyć, czy wysiedzę w "klekocie"? Myślę, że każdy wie, o co mi chodzi Po prostu chcę zobaczyć, czy dobrze będę się czuł w mniejszy aucie, konkretnie w tym modelu itp. (na razie miałem 5-tkę e34, teraz okular W210 - kolos w środku).

 

Z góry dziękuję za ew. pomoc i pozdrawiam, po w sumie dosyć długiej nieobecności, obiecuję poprawę, w końcu wracam do BMW

 

PS wiem, pytanie naiwne, i może dla niektórych śmieszne, ale cóż, nie każdy tak do tego podejdzie.

Opublikowano
Najlepiej jak ktos taki sie znajdzie zebys sie przymierzyl, dodam od siebie sam myslalem ze "trójka" bedzie dla mnie za mala (190cm wzrostu i 120kg takze kawal konia ze mnie) ale jest luks, lecz jezeli oczekujesz olbrzymiego w srodku auta, to napewno 3 bedzie za mala (porownujac do e34 lub tego mesia). Mojej E46 zdarza się wieźć czterech wieprzy ponad 100kg każdy i nikt nigdy nie narzekal, generalnie jest spoko ale zalezy czego oczekujesz od auta.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano (edytowane)

Zawsze miałem po prostu większe auta, poprzednio właśnie e34, teraz jeszcze większe S210. 330d mi się podoba, jest zwinna na pewno, zrywna, no ale muszę zobaczyć, czy nie będę się źle czuł w mniejszym aucie (w golfie siedząc dostaje klaustrofobii xD). A że i e34, i S210 są ogromne w stosunku do e46 na pewo, ale mam tam zapas miejsca, to w mniejszym też może być dla mnie ok :)

 

PS miałem jako pierwsze auto e36, miesiąc tylko, bo niestety kupiłem trupa, nie znając się zupełnie i go zajechałem. Ale nie powiem, by tam było mi bardzo ciasno, a ważyłem 30 kilo więcej, więc z dobrymi chęciami podchodzę do e46 :)

Edytowane przez Bachytek
Opublikowano

poszukaj kogoś kto ma w podpisie że jest z warszawy i go spytaj prywatnie wysyłając mu wiadomość.

Jakbyś był w Częstochowie to ja ci moge udostępnić auto ale mam tylko 2l diesla i reczna skrzynie natomiast wymiary byś sobie sprawdził :)

szukam
Opublikowano
poszukaj kogoś kto ma w podpisie że jest z warszawy i go spytaj prywatnie wysyłając mu wiadomość.

Jakbyś był w Częstochowie to ja ci moge udostępnić auto ale mam tylko 2l diesla i reczna skrzynie natomiast wymiary byś sobie sprawdził :)

Dam rade w Warszawie :)

Opublikowano

Chciałbym nieco odświeżyć temat. Otóż nurtuje mnie pytanie czy aby na pewno 318i będzie najlepszym wyborem. Tak jak wspominałem zależy mi aby auto było jak najtańsze w eksploatacji (części/ceny paliwa),jednak kupując egzemplarz z gazem/zakładając go ceny spalania już nie będą aż tak znaczące jeśli spali te 2-3 litry (nie więcej) więcej na 100km od 318i,którego spalanie powinno się wachać w okolicach nieco ponad 11l/lpg.

 

Moje pytanie brzmi jakie 2 pozostałe jednostki mogą mnie interesować (PB lub ON) po za 318i które będą mało palić i jak najmniej awaryjne. Proszę o odpowiedź.

Opublikowano
Szczerze mowiąc jeśli to auto ma być jak najtańsze w eksploatacji to polecam np Opla, a nie Bmw, to są auta które wymagają więcej wkładu $ i troski niż te zwykle wozidła. Oczywiście dają z siebie ogromnie dużo frajdy z jazdy i mają "to coś". Do 15 tys zł nie kupisz dobrego polifta. Wgl jestem takiego zdania, że jesli szuka się na prawdę dobrego egzemplarza to trzeba zapłacić za niego ponad cenę rynkową i tego się będe trzymał, bo nikt nie zrobi nam prezentu i nie sprzeda dobrego auta za małą cenę, szczególnie w PL. Sam szukalem auta i przez pół roku obejrzałem wiele e46 i większosć była zajechana i kręcona.(skonczyło się happyendem na szczęście) Z tym faktem, że szukałem sedana, z kombi może być troche łatwiej. Jesli chodzi o diesle to owszem pali mało, ale jesli cokolwiek się zepsuje (turbo, wtryski, dwumasa) to nie można mowić o oszczędnośći, szczegolnie przy tak małym przebiegu rocznym. Z autami z lpg tez różnie bywa, jesli ktoś zaklada gaz to nie po to, żeby auto stało, jak wiadomo silnik z duzym przelotem na gazie jest w gorszym stanie niż ten który jezdził na bezołowiowej, może wymagać remontu i znowu oszczędności rzadne.. Ja bym szukał przedlifta na Twoim miejscu, albo coś innej marki nowszego i w lepszym stanie. Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,przymierzam się do E46 na które mam ~15 tysięcy (+/- 2 tysiące), celuje w roczniki do 2001 (przed lift),autko będzie miało na pewno LPG. Zależy mi na jak najtańszym silniku w eksploatacji. Myślę,poważnie o 318i (specjalnie nie zależy mi na osiągach), raczej czegoś powyżej 2.5 litra bym nie chciał (opłaty,spalanie itp) więc czytając wątek chyba ciekawymi jednostkami są 320i, 323 i 325, ale któreś musi być lepsze w znaczeniu eksploatacyjnym, więc które i czy 15 tysięcy to odpowiedni budżet dla tych jednostek. BARDZO PROSZĘ O POMOC :)

Zapomniałem dodać,że nie odrzucam również diesli,ale z tego co czytam może być bardzo ciężko mi kupić za 15 tysięcy dobry egzemplarz.

 

PS: Interesuje mnie touring

Opublikowano
pewnie wiekszość ci powie że 318 bedzie za słabe. Fakt że duże silniki sa fajne ale wszystko zalezy ile mozesz przeznaczyć na spalanie. Bo niestety 320 to juz 6 garów jest. Brzmienie i moc fajna ale spalanko tez spore. Chociaz LPG i tak niweluje koszty. Myśle że jak mozesz spalić koło 15 gazu to bym szukał 323 (2.5 benzyna ~170 koni).
szukam
Opublikowano

lajt szukam E46 do 2001 roku (czyli przed lifta). Teraz się tylko zastanawiam nad jednostką, myślę że jak poszukam to uda mi się znaleźć za 15/17 tysięcy niezłe E46 do 2001.

 

W takim wypadku jaką Ty byś mi jednostkę polecił ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale męczysz to spalanie..318i jak się uprzesz to też spalisz 15l, a jak 325 pojedziesz rozsądnie to spali 8..i co? Dopiero teraz będziesz miał dylemat :norty:

Szukaj tego 318i..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

nelson

320i to silnik 2l 6 cylindrów 150 koni, potem chyba w 2000 (tak podaje wikipedia) 320i to silnik 2.2 6 cylindrów 170 koni.

 

Spalania możesz poczytać na autocentrum i sprawdzić na ile możesz sobie pozwolić. Diesel w tej cenie jest średnio dobrym wyborem bo nie kupisz za dobrego egzemplarza no a ten przedliftowy silnik oprócz normalnych usterek diesli czyli sprzegło i dwumasa, turbo i wtryski czy pompa potrafi jeszcze pare innych drogich usterek urodzić :)

szukam
Opublikowano

Mogę coś dorzucić od siebie.

Dokładnie rok temu kupiłem przed liftowego sedana 318i z LPG 98r. za 11500PLN.

Odpukać, ale nie żałuję swojego wyboru. \

 

Od zakupu wymieniłem:

-amorki przod i tył

-tarcze i klocki tyl

-oleje (w silniku, skrzyni, moście), płyny (hamulcowy, chłodniczy)

-nieszczęsny czujnik wałka rozrządu

-wymiana uszczelki pokrywy rozrządu

-wymiana wtryskiwaczy LPG

 

Reszta kasy jaką włożyłem w auto to już moje widzi mi się :D

 

-Felgi z oponami 18 cali

-wymiana kierunków na białe

-tylne lampy LED

-jupiterki we wnętrzu

-czujniki cofania

-hak do przyczepki motocyklowej

-pomalowałem listwy wnętrza

-wymiana radia

-dołożyłem CB

 

Ma nalatane 270kkm i myślę, że jest to jej realny przebieg, w 2008r sprowadzona prywatnie z Niemiec.

Spalanie LPG 10 trasa, 12 miasto.

Dynamika nie jest najgorsza :)

Części do BMW nie są najtańsze ale jak raz zrobisz to starcza na długo.

Jakby co, pytaj.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.