Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukaj 323/325 i będziesz zadowolony :cool2:

 

Tego się nie spodziewałem. Myślałem, że bezapelacyjnie polecany będzie model 328. 323 i 325 są mniej awaryjne w stosunku do 328?

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

323 I 328 to te same konstrukcyjnie silniki(m52). Mają te same bolączki. 325 to m54, silnik nowszy i też ma jakieś tam wady. starcze 323 i 328 są łatwiejsze w dniagnozowaniu od 325 czy 330. 323 pali mniej niż 328 ale różnica głównie w mieście. Na trasie nie ma różnic, natomiast w trakcie wyprzedzania 328 jest niedopobicia.

 

PZDR>

Opublikowano
Będe starał się znaleźć 328, ale jak wpadnie 325 to nie pogardzę. Choć za bardzo wybrzydzać nie będę mógł, bo E46 turas w benzynie z takimi silnikami to jak na lekarstwo.
Opublikowano
Jeśli masz wybierać 325/328 to bierz 328

 

Z tego zdania wywnioskowałem, że 328 jest lepszy od 325. Dlatego szukałbym 328 a jak wpadnie 325 to też będzie ok. Jakby nie było to będe szukał 328 lub 325.

 

Dzięki. :)

Opublikowano

Ale tego już nie przeczytałeś

 

- znajdziesz tańszy bo to starsze roczniki

 

328 nie jest lepszy od 325, ale jest lepszym wyborem jeśli masz do dyspozycji tylko 20 tysięcy. Za identycznie utrzymane 325 musiałbyś zapłacić więcej.

 

Przyznaję się - biję pianę - ale nie mogłem się powstrzymać.

Opublikowano
328, 323, 325 - jeden czort! Brać ten który jest w najlepszym stanie. A nie który rok nowszy czy starszy i taki czy inny silnik...
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Szukaj 323/325 i będziesz zadowolony :cool2:

 

Tego się nie spodziewałem. Myślałem, że bezapelacyjnie polecany będzie model 328. 323 i 325 są mniej awaryjne w stosunku do 328?

 

Awaryjnosc na tym samym poziomie, bo to te same silniki :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy m54 i m52TU są to te same silniki....no ale ja się może nie znam :D

JAk na moje wrażenia z jazdy 328 m52 i 325 m54, to 328 jeździ o wiele lepiej.

 

PZDR>

Opublikowano
Nie wiem czy m54 i m52TU są to te same silniki....no ale ja się może nie znam :D

JAk na moje wrażenia z jazdy 328 m52 i 325 m54, to 328 jeździ o wiele lepiej.

 

PZDR>

 

Nie te same, wiadomo ze inne. Ale dosyc podobne.

 

M52TU jest bardzo zbliżony do M54. Blizej M52TU do M54, niz do starego M52 na jednym Vanosie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, no niby tak, ale 328 ma 280 NM a 325 tylko 245. W mojej ocemy jazdy 328 o wiele lepiej zbiera się od niskich obrotów. Wrażenie jest ze 328 jest mocniejsze niż 325... ciekawe jest to ze 330 ma ma prawie 40KM wiecej a momenty tylko 20 niutów wiecej...Ale chyba dostępnośćtego momentu obrotowego jest lepsza w m54...

 

PZDR>

Opublikowano

M54 trzymają ten moment do nieco wyższych obrotów niż M52TU i stąd bierze się moc. Po prostu M52TU "kończą się" trochę wcześniej więc wcześniej musisz wrzucać następny bieg.

 

Faktycznie M52TUB28 siłą rzeczy ciągnie lepiej z dołu niż M54B25, dlatego ma przewagę w rozpędzaniu np. 80-120 z 5 biegu.

Opublikowano

Witam ponownie,pisałem już wcześniej iż rodzice poszukują nowego auta za ~15 tysięcy,przebiegi roczne to jakieś 14k km. Polecieliście mi model 318i do 2000 roku produkcji. Moje pytanie brzmi czy mógłbym się pokusić o szukanie wersji po lifcie,zależy mi (a raczej rodzicom) aby auto było jak najtańsze w eksploatacji, jeśli tak to jaki silnik.

 

Jakie Wasze jest zdanie na temat wersji po lifcie i przed (1999-2000) - chodzi mi o mechanikę,nie o desing.

 

PS:W wersji po lifcie występuje chyba już koło dwumasowe ?

PS2:Gdyby ktoś chciał napisać jakieś najczęstsze i najpoważniejsze usterki dla E46 z polecanym przez Was silnikiem (w tym 318i do 2000r.) to Bóg zapłać :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lifting był dopiero we wrześniu 2001r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Budżet odrobinę skromny jak na 318i po lifcie :roll: z tego co kojarzę w 318i przed liftem też jest dwumas, mógłby ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć, albo niech kolega się pofatyguje i sam sprawdzi www.realoem.com

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dalej czytam,czytam. Ogólnie z tego co się z orientowałem to ten 318i to na prawdę dobry motor, niektórzy nawet przesiadali się z mocniejszych silników na 318i i twierdzą,że do normalnego poruszania się to w zupełności wystarcza. Teraz chciałbym dowiedzieć się (na to pytanie nie mogłem zbytnio znaleźć odpowiedzi) czy szukać przed czy po lifcie E46 ? Wiem,że mam nie za duży budżet na wersję po lifcie ale może warto szukać trochę tu i tu - w końcu muszę znaleźć dobry egzemplarz a to poszerzy mi nieco horyzonty :) No i zawsze byłoby to trochę młodsze autko :)

 

Jeszcze takie pytanie jak z zawieszeniem w tych autach ? Znoszą dzielnie ? Wiadomo jakie są nasze drogi,a ja dodatkowo mieszkam w małej miejscowości i jeszcze momentami nie ma asfaltu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 15 tys. nie masz co szukać po lifcie a po drugie silniki w nich są bardziej problematyczne, posiadają wady fabryczne tak że lepiej poszukaj przed lifta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupno nowego, jak będziesz szukał na siłę najtańszego egzemplarza to dwumas może być jednym z mniejszych wydatków..jak Cię to przeraża to proponuję trochę dozbierać lub zmienić obiekt zainteresowań :roll:

Dwumas rzadko siada w słabej benzynce :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Z tego co widzę na allegro to do 2001 rocznika praktycznie nie ma aut wykraczających po za mój budżet,a zawsze mogę dorzucić coś jak będzie na prawdę zadbany egzemplarz :)

 

maniek - a co może się posypać jeszcze ? Jak z tą przekładnią jest ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic mi nie wiadomo o przekładni..narazie :P zawieszenie należy do droższych, ale na oryginałach wytrzymuje dłużej niż w audi, mocowanie tylnego wózka pewnie wyskoczy do roboty (droga robocizna).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cholerka,trochę mnie zmartwiłeś tym wózkiem. Możesz tak na oko strzelić ile kosztuje robocizna w jakimś warsztacie ?

 

PS:Rozumiem,że przy kupnie auta da się to tylko sprawdzić wchodząc pod auto ?

Opublikowano
Mocowanie wózka rzadko wyrywa w słabszych benzynach. Raczej diesel i mocne benzyny. Nawet jeśli miałoby się wyrwać w tym aucie to mogło to być wcześniej i już jest naprawione porządnie. Ja płaciłem za to 400 złotych i koleś mi to dobrze pospawał. 25 000 km zrobiłem i jest ok. Nie przejmuj się tym w ogóle. I przy kupnie nie napalaj się na pierwsze ładne auto do którego wsiądziesz :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.