Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

HEHEHE...znajomy ma do sprzedania turasa z 2000 roku. nie ma tragedi, ale był robiony lewy bok, i przedni prawy błotnik. W niemczech ponoć laska się gdzie zawineł i tak niefortunnie trafiła, ale ponoćpo osiach nie poszło. Jeździł nim 4 lata i wszystko dobrze. Klapa malowana bo rdzewiała. Przebieg coś koło 220-230, sądząc po histroi w niemiecki aso z przd 6 lat na 99 procent pewień przebieg. Chce 13,5. Jeśli ktoś szuka za 15 ideału, z małym przebiegiem i nie bitą to chyba sobie pomylił markę. Za 15 prawie zawsze będzie to po naprawie, ponad 200tyś przebiegu. A kolega się porywa z 18 tyś na polifta....gratuluję i życze udanych poszukiwań.

Nie wiem jak ludzie liczą, ale utrata wartości auto to powiedzmy 80 tyś. Dla golfa IV który kosztował 60 tyś to wartość jego bedzie poniżej 10 tyś, a BMw 3 który w podstawie kosztowało 140-150 tyś to musi kosztować 20-25...a wydaj mi się ze 3 tracą mniej niż golfy.

 

PZDR>

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hyhy, 15k i ideal moze? :D ludzie sa dziwni. ja swoja kupilem za mniej ale nie oczekiwalem od niej stanu idealnego, a pozatym nie dysponowalem wieksza kwota (kwota moze i by byla ale po co sie zapozyczac...) - chcialem miec e46 i juz :oops: musialem po zakupie zrobic kilka(nascie?) rzeczy, ale rozlozylem sobie to w czasie i nie ma tragedii (po ponad roku wydalem okolo 3-4k na czesci, wiekszosc sam staralem sie wymieniac). za te pieniadze za jakie ja kupilem nawet nie podchodzilem z czujnikiem lakieru bo to by bylo smieszne. podluznice i inne elementy konstrukcyjne auta sa proste, a jak byly krzywe to ktos dobrze to naprawil. ogladalem ja u 2 mechanikow i nic nie znalezlismy. jezeli miala dachowanie to trudno, widuje codziennie gorsze trupy na drodze. BA, szukalem dla siebie e46 to jakie sztuki pospawane widzialem wystawione po 15-20k oczywiscie bezwypadki. lepiej juz kupic auto z polakierowanym bokiem czy drzwiami/blotnikami niz pospawanego trupa. a mechanicznie zawsze ja mozna podbuwac tak jak ja ze swoja zrobilem i jestem zadowolony. kupujac zastanawialem sie jeszcze nad innym e46, ktora byla w nieco lepszym stanie technicznym i oczywiscie byla drozsza, ale za pol roku/rok mialbym do roboty to samo co w tej zrobilem. kupilem tansza, wymienilem to co wymagalo natychmiastowej interwencji czyli komplet tarcz i klockow oraz wahacz przedni jeden. nastepnie porobilem kilka innych szczegolow nie wplywajacych jakos w znacznym stopniu na bezpieczenestwo jazdy. a w tym roku w wakacje wpadlo grosza to zrobilem bmw na tip top i mysle ze kolejny rok jak nie dwa przebiegnie bez wiekszych problemow - male przebiegi klepie. eh, czego sie nie robi dla bmw :8)

 

oczywiscie kazdy moze miec swoje zdanie, ba nawet zycze ludziom zeby kupowali e46 w ful opcji, bezwypadki z przebiegiem 90k km za 15k zl. mi sie nie udalo, ale kupilem bardziej sercem niz rozumiem :roll: ale, nie zaluje :cool2:

Opublikowano

Takze dolacze sie do wypowiedzi , Jak kolega wyzej mialem bardzo podobna historie kupna swojego e46 :oops: W grudniu w tamtym roku wyjechalem do Wloch , gdzie przebywam az do tej pory :8) , wrocilem na wakacje z paroma groszami , 3 miesiace przed tymi wakacjami szukalem BmM e46 na allegro caly czas, co drugi dzien szukalem i podziwialem jakie to ladne wszytsko bylo ,chcialem przeznaczyc na samochod 15 tys , na allegro wygladaly naprawde pieknie (mowie o zdjeciach ;p) napalilem sie strasznie , Mialem dotychczas 4 auta plus aktualne czyli 5 e46 , wracajac do polski na wakacje 2 miechy pojechalem na ogledziny jednego drugiego trzeciego i co ???? I SAME trupy za 13 tys za 14 tys Na aukcji pisze ze swiezo sprowadzony zero stukow zero pukow stan idealny :o haha Nizej pisze Mozliwosc sprawdzenia na stacji hmm bardzo milo to sprawdzimy , tak tez sie zrobilo , z wygladu w miare jako tako , gdy juz jest na szarpakach to nie malo sie rozpadnie , zchodzisz na dol sciagasz pokrywe pod spodem leje sie OLEJ na glowe pracownikom haha :mrgreen: :mrgreen: , nastepna tez Stan ideal zajedziesz na miejsce i co w srodku na pierwszy rzut oka nie dziala ASC :nienie: tak nie bedzie , nie bierzemy szczerze zwatpilem w cos w miare eh i dalem sobie spokoj przez tydzien , jezdzilem nadal swoja Calibra na ktora nie powiem zlego slowa :norty: Rozmawialem tazke ze swoim znajomym ktory chcial kupic e46 i taka sama sytuacja tylko ze on mial wiekszy fundusz kolo 20 i takze mial problemy ze znalezieniem :| Mija znowu pare dni i udalo sie calkiem przypadkiem napotkalem na profilu na NK znajomego ladna czarna perelke 1.9 b +lpg sedan normalnie piekniosci , odrazu do niego pojechalem obejrzalem i wcale nie byla na sprzedaz jezdzil sobie prywatnie kolo 7 miesiecy , zagadalem zapytalem co i jak i mowie krotka pilka daje ci z miejsca ta kwote co mowa wyzej , strasznie sie zastanawial i ciezko bylo go przekonac ale poszlo jakos udalo sie :mrgreen: do wymiany mialem Opony 4 felgi do prostowania , do malowania kawalek blotnika tył , maska troche od kamyczkow odpryski no ale wiadomo , szyba prawa sie nie podnosila , tuleje przedniego wachacza , tuleje tylne plywajace poduszke dyfra lozyska Tył filtry oleje wyszlo mnie to kolo 16 tys , jestem nim aktualnie we wloszech jadac w podroz ktora zajela mi 27 godzin 2500 km bo moja trasa byla Zamość Warszawa Koszalin Pozniej Niemcy Austria Wlochy z przerwami tylko na tankowanie i jeden cieply posilek i tyle bylo caly czas jechalem i nic sie nie dzialo jestem caly i zdrowy parcuje ,samochodzikiem jezdze do pracy codzien i zadnych problem z czego jestem bardzo bardzo zadowolony, spalanie 10 l/gazu na 100 przy mojej jezdzie , ktora jest naprawde dynamiczna , na trasie 8 :) Auto mam juz ponad 3 miesiace , jak wroce na swieta to czeka malowanie blotniczka i male zaprawki aby perelka wyglodala znakomicie , njgorzej denerwuja odpryski po kamyczkach przod wrrr

 

Musze sie pochwalic ;p

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8767e8f5fb09.jpg

 

Tak wiec kupisz za 15 tys , ale bedziesz musial dolozyc troszke i cieszyc sie z jazdy , ;)

Opublikowano

zgadzam się z Wami, mając BMW zawsze znajdą się wydatki. Przed zakupem modelu e46 nie wiedziałem, że aż takie, ale nie żałuję. Do vartman3: swoje auto kupiłem za 15 tys. a od tego momentu w wymianę części zainwestowałem już ok/prawie 2tys. i to jeszcze nie wszystko co chcę zrobić.

Także posłuchaj porad kolegów z forum i dobrze zastanów się nad zakupem tego modelu.

Opublikowano
Bedziesz mial wydatek to mowi samo za siebie czesci drozsze niz w audi za 15 tys nie wiem czy kupisz cos dobrego byc moze bedziesz musial duzo doinwestowac , ja kupilem moja za 34tys myslalem ze tylko komplet tarcz kupie i klockow i tyle .po przyjezdzie do polski okazalo sie ze tylne amory wachacz termostat i pare innych mam auto od roku i wlozylem juz 6tys czesci i robocizna plus nowe opony felgi i opony zimowe z felgami razem naliczylem juz 10500 ale mooja wyglada zaje... zobacz ponizej nie zaluje niczego e46 to najlepsze autko
Opublikowano
ja też kupiłem bmw e46 2004 r 320 D za 28tys,i myslalem że bede sie cieszył bez awaryjna jazdą,a tu lipa,przez pół roku wydałem 8 tys na naprawe tego auta,i jeszcze nie wiem czy to nie koniec moich wydatków.a kupienie e46 za 15 tys to lepiej nie kupowac,no chyba że ktoś mieszka z rodzicami i dobrze zarabia i będzie go stac na naprawe tego auta.ale nie żałuje tych 8tys wydanych na te auto,bo jak wsiadam do tego auta to sie dobrze czuje,bo to BMW
Opublikowano
Jak widac wiec niewazne czy sie kupi e46 za 10k, 12k, 15k czy 30k i tak trzeba wpakowac - badz co badz jest to uzywane auto ktore niekiedy ma po 14 lat :lol: wazne zeby nie kupic auta ktore zostawia 4 slady za soba :roll: a widze takie autko codziennie (golf IV) parkuje niedaleko mnie :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No niby tak, tylko co innego kupić zadbaną bawarę, w któe do wymiany są amorki czy wahacza czyli norlane ekploatacyjne rzeczy, a co innego kupić trupa w któym silnik dogorywa, skrzynia jest zalane trocinami, a elektryka zzrobiona na sztukę po dzwonie. A za 15 tyś z 2003 e46 (o taki wspomniał załozyciel tematu) raczej będzie bliżej tej drugiej opcji.

 

PZDR>

Opublikowano

Kolego vartman3, nie słuchaj malkontentów.

Jeśli ma być tanio dobrze i bezstresowo polecam 330xd w automacie, najlepiej po mocnym chiptuningu. Szukaj, na pewno znajdziesz coś w dobrej cenie. :cool2:

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Kolego vartman3, nie słuchaj malkontentów.

Jeśli ma być tanio dobrze i bezstresowo polecam 330xd w automacie, najlepiej po mocnym chiptuningu. Szukaj, na pewno znajdziesz coś w dobrej cenie. :cool2:

 

 

Tak tak szczególnie szukaj tego modelu z przebiegiem w granicach 50-60 Tyś :cool2:

Opublikowano

No i jak zwykle zaczelo sie o wyzszosci benzyn nad dieslami. Jak jeszcze jedna osoba napisze, ze diesel jest drogi w utrzymaniu i ciagle sie psuje to padne z krzesla.

Szczegolnie osoby posiadajace E46 318i - 1,8 i pozniej rozkrecony do 2.0 ten sam silnik, to tak wadliwa konstrukcja jakiej swiat nie widzial.

 

Fakt, patrzac na forum mozna miec zludzenie, ze diesle caly czas sie psuja ale jak ktos przez parenascie lat nie zmienial termostatu i innych zuzywajacych sie elementow na czas, to potem czeka go zawsze lawina gowna. Takie samo auto mozna kupic w benzynce po LPG od kolegow fascynatow, ktorzy sami pisza, ze lataja po paredziesiat tysiecy rocznie nic nie wymieniajac. To nie jest perpetum mobile tylko samochod a moja wiara konczy sie tam gdzie zaczyna sie realne zycie.

 

Kolego, kup sobie 320i. Masz 6 garkow w dobrym, sprawdzonym silniku. Jest to chyba zloty srodek pomiedzy 330i a 318i. Ladnie pracuje, ma dosc mocy, spodoba Ci sie.

Opublikowano
Kolego vartman3, nie słuchaj malkontentów.

Jeśli ma być tanio dobrze i bezstresowo polecam 330xd w automacie, najlepiej po mocnym chiptuningu. Szukaj, na pewno znajdziesz coś w dobrej cenie. :cool2:

 

 

Tak tak szczególnie szukaj tego modelu z przebiegiem w granicach 50-60 Tyś :cool2:

 

To była ironia, eh :duh:

Opublikowano
ja też kupiłem bmw e46 2004 r 320 D za 28tys,i myslalem że bede sie cieszył bez awaryjna jazdą,a tu lipa,przez pół roku wydałem 8 tys na naprawe tego auta,i jeszcze nie wiem czy to nie koniec moich wydatków.a kupienie e46 za 15 tys to lepiej nie kupowac,no chyba że ktoś mieszka z rodzicami i dobrze zarabia i będzie go stac na naprawe tego auta.ale nie żałuje tych 8tys wydanych na te auto,bo jak wsiadam do tego auta to sie dobrze czuje,bo to BMW

 

I to jest wlasnie potwierdzenie mojej teorii. Auto po 8 latach uzytkowania ma do wymiany co tylko sobie zamarzysz. Akurat Niemcowi skonczyl sie kredyt i skonczylo sie jezdzenie do ASO.

Wszystko sie zuzylo to ciach do Polski.

 

Ja kupilem z listopada 2003 za 21tys autko, w zeszlym roku. Zrobilem hamulce, termostat, swiece, sterownik swiec, elektrozaworki, przewody podcisnienia, filtry nie filtry, nabilem klime, poduszki pod silnikiem itp itd. Nie licze wydatkow, ale daleko im jeszcze do 8tys.

 

Plus jest jeden - nie sprzedam go za zadne skarby Swiata, bo po tych wymianach zrobi paredziesiat tys bez zajakniecia, a niektore starcza na drugie tyle, co ma na blacie!

Zobaczymy, ile przejezdzi benzyna w podobnym wieku i z przebiegiem ponad 200tys. Niestety oprocz czesci zwiazanymi z turbo w aucie, cala reszta jest tak samo wymienna!

Opublikowano
Kolego vartman3, nie słuchaj malkontentów.

Jeśli ma być tanio dobrze i bezstresowo polecam 330xd w automacie, najlepiej po mocnym chiptuningu. Szukaj, na pewno znajdziesz coś w dobrej cenie. :cool2:

 

 

Tak tak szczególnie szukaj tego modelu z przebiegiem w granicach 50-60 Tyś :cool2:

 

To była ironia, eh :duh:

 

 

Dokładnie u mnie to samo przeciez kolega chce auto za 13 tys wiec jak mogłes odczytac to ze na powaznie napisałem !!

Opublikowano
Dokładnie u mnie to samo przeciez kolega chce auto za 13 tys wiec jak mogłes odczytac to ze na powaznie napisałem !!

 

Wiesz w opisie samochodu masz "Cosmoswartz" (pisownia oryginalna). Dalej nie ide ta droga.

Opublikowano
E46 318i - 1,8 i pozniej rozkrecony do 2.0[/b]

Tą drogą też nie idź.

 

Popieram. ;) Bo to dwa różne silniki. Rozwiercony to został ale silnik z e36 m43 1.8 do pojemnosci 1.9 m43TU i jest to silnik mało awaryjny a model 2.0 n42 i n46 to inna historia.

Opublikowano
E46 318i - 1,8 i pozniej rozkrecony do 2.0[/b]

Tą drogą też nie idź.

 

Popieram. ;) Bo to dwa różne silniki. Rozwiercony to został ale silnik z e36 m43 1.8 do pojemnosci 1.9 m43TU i jest to silnik mało awaryjny a model 2.0 n42 i n46 to inna historia.

 

Mam n46 i odpukać na razie nic się nie dzieje, ale bardzo różne opinie o tym silniku czytam, że problemy z rozrządem, valvetronikiem itd. Zastanawiam się czy pomyśleć o sprzedaży czy może zaczekać aż się zepsuje i zrobić swapa, tylko też problem na co. Z drugiej strony są ludzie którzy jeżdżą po kilka lat i się nic nie dzieje także już sam nie wiem co myśleć. Mój ma najechane 170kkm.

Opublikowano
Jak by nie patrzeć w ostanim numerze Auto Świata jest opis modelu e46 i wszytkich silników. Akurat n42 i n46 sa polecane przez auto świat. Wogóle w teście na 100 Tyś kilometrów silnik 1.9 118 km m43tu jak i 2.0 n46 150 KM wypadaja bardzo dobrze ale to sa akurat testy z auto świata wiec tyle i ile osób tyle opini.
Opublikowano
E46 318i - 1,8 i pozniej rozkrecony do 2.0[/b]

Tą drogą też nie idź.

 

Ale mnie wyrwałeś z kontekstu ;). W dobrej wierze jednak :cool2: . W ogóle w BMW jakoś lepiej wychodzą im od 6 cylindrów w górę.

Opublikowano
Jeny, prawda jest taka ze jak sie trafi na zaniedbany egzemplarz to trzeba bedzie wlozyc, jak sie trafi zadbany to i tak predzej czy pozniej trzeba bedzie wlozyc (zapewne nieporywnywalnie mniej niz w zaniedbany egzemplarz) i czy to bedzie diesel czy benzyna 3 litrowa czy 1.9. niektore egzemplarze sa poprostu felerne - moj znajomy ma jakiegos pecha i co by nie kupil za auto, obojetnie jaki rocznik a nie kupuje starych aut , to i tak laduje sie w ladne koszta. a znam jednego ktory sie wogle na autach nie zna, idzie do komisu i kupuje pierwsze lepsze auto, poki co mial w swojej karierze 3 auta i kompletnie nic przy nich nie robil, a zmienial tylko i wylacznie dlatego ze potrzebowal coraz to wiekszego auta.
Opublikowano

Witam,

Co sądzicie o tym bmw?

 

http://otomoto.pl/bmw-318-pelne-wyposazenie-C26523925.html

 

 

Kojarzy ktoś ten samochód z jakiegoś zlotu ( pytam, bo jest dosyć charakterystyczne i właściciel mógł się nim pokazywać). Jak relacja ceny, chce za mało, czy za dużo. Czy da się w ogóle wygodnie jeździć na obniżonym zawieszeniu i felgach 18' ?.

Pytam, bo przymierzam się do kupna mojego pierwszego bmw. Kuszą okazje z takim wyposażeniem ale pytanie czy to nie jest mydlenie oczu. Skoro cena jak za goły egzemplarz. Doradźcie coś proszę. Auto chcę raczej kupić jako hobby niż środek dziennego transportu. Miesięcznie mniej niż 500km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zderzak przedni z coupe,

progi zwykłe,

zderzak tył M-pakiet II,

lampy tył polift lub chińczyk,

daje 100, że wnętrze zmienione,

felgi też pewnie jakieś badziewne chińczyki,

lusterka kwestia gustu, ale nie dla mnie :wink:

na deser sprytne zdjęcia, że nic nie widać, ani przodu, ani tyłu, ani fotela tam gdzie zapewne jest przetarty :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.