Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Pamiętajcie, że tu chodzi o coupe :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam... mam 320 i motor M54 2171cm3 170km... jest to model przedliftowy ( moj jest z 23.03.2001) lift odbyl sie na jesieni 2001 chyba wrzesien w 2000 roku byl mniejszy lift chyba ze o nim mowa :D .

Motor super polecam malo awaryjny (aczkolwiek sa rzeczy ktore warto sprawdzic w m54 przed zakupem) spalanie jak dla mnie ok srednie w wawie 10,5 l daje rade. na trasie ok 8 l osiagi w zupelnosci ponad przecietne. ale za 17 tys... bedziesz musial dlugo szukac. ale teraz rynek jest jaki jest... wiec moze kogos trafisz kto bedzie chcial sprzedac szybciej auto. sa to autka ktore juz swoje lata maja... na zachodzie nikt nie pomyslal by dac cene ponad 4 tys auro za auto ponad 10 letnie :).

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz budżet ograniczony to zmień markę pożądania... taka dobra rada. BMW ma droższe części eksploatacyjne niż większość innym marek... A kupowanie najtańszych zamienników nie wszystkim wychodzi na dobre...

 

Patrz na stan auta, nie szukaj okazji - bo takich przy tej marce nie ma bez ukrytych wad...

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz żeby inni mieli pretensje to o samochody pytaj tutaj:

 

viewforum.php?f=44

 

Ja zbytnio nie potrafię ocenić auto po zdjęciach ale ośmielę się powiedzieć, że bmk z drugiego linka jest wyglądem zmęczona, przetyrana i nic nie warta, mówię tylko na niedoświadczony chłopski rozum:P

Blachary Mam Was
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób jaj człowieku. Nie szukaj e46 w cenie e36. Z czym ty do ludzi w ogóle wychodzisz? Za takie pieniądze podkreślę - NIE MA SZANS kupić dobrego e46. Nie ma i już, szukaj starszego modelu albo zrezygnuj z BMW.

http://www.lastfm.pl/user/lolcatiero - aktualnie słucham:

http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=lolcatiero&color=red&unicode=no


Pozdrawiam, Michał.

Znany również jako delano @E46Forum.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serio pytasz z tymi dwoma aukcjami? Jeśli szukasz styranego e46 BEZ KLIMATYZACJI (której oba auta nie posiadają), to to forum nie jest dla ciebie. Jak jeździ przód-tył, to bierz i nie pytaj.

Bo można marudzić, że lakier zmęczony, szczerbaty przód, gałka o innego auta... Tylko po co? To nic w porównaniu z tym, co zastaniesz na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak ja lubię poniedziałki. :mrgreen: Ze dwa tygodnie temu miałem takiego napaleńca w postaci brata kumpla co upatrzył sobie E46 'po lifcie w dizlu' za 17kzł. Potem były jeszcze dwie kolejne E46 i kupił ..... punto. :lol: Dotarło do niego, że to na co się napalał za kasę jaką miał nie istnieje. /w stanie nadającym się do użytku/ Ale do zakupu samochodu też trzeba dorosnąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym ogranicznikiem jest cena za wersje z silnikiem 118KM dam maksymalnie 13.000 zł, za mocniejsze do 17.000.

kolego nie wiem jak długo ciułałeś kase na autko, ale dobrze ci radze dozbieraj albo pożycz z banku te 5000-7000zł i kup auto którym będziesz mógł z dumą jeździć i do którego nie bedziesz dokładał, masz rację co do wersji coupe, jej linia jest przepiękna i tylko tą polecam, jeśli chodzi o silnik to od ponad 2 lat nie mam żadnego problemu z 1.8 118km, zawieszenie to juz inna sprawa, każda coupe ma seryjne sportowe zawieszenie które może okazać sie za drogie w eksploatacji dla ciebie, bo załóżmy że musisz wymiecić amortyzatory przód, amorki to koszt 700zł + odobje 60zł + mocowania 150zł itp itd. zastanów sie czy włożysz tyle w auto i bedziesz biedował czy bedziesz jezdził aż sie biedna rozleci na kawałki..

 

ktoś wyżej polecał ci a3 -98-2000, jak nie dozbierasz to wez sobie audi albo golfa 4, jak chcesz pozostać przy bawarce to szukaj e36 ewentualnie jakieś gołej e39

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie popadałbym w paranoje

Pamiętajmy ze rozmawiamy o samochodach które już mają swój wiek i kilometry na liczniku

Każdemu właścicielowi wydaje się że jego samochód jest w stanie bardzo dobrym, najlepszy egzemplarz w kraju, jedyny zadbany i jego cena wynosi 80% więcej

a gdy dochodzimy do sprzedaży rynek szybko weryfikuje wszystkie marzenia

Więc jestem pewien, że w budżecie jaki podaje autor jest w stanie kupić ładne e46 w które nie trzeba będzie na początek inwestować trzech worków pieniędzy tylko należy trochę poszukać bo samo nie przyjedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdemu właścicielowi wydaje się że jego samochód jest w stanie bardzo dobrym, najlepszy egzemplarz w kraju, jedyny zadbany i jego cena wynosi 80% więcej

Mogłeś nie zauważyć, ale my nie rozmawiamy o autach naszych, tylko o konkretnych egzemplarzach. To, co autor wkleił do oceny, jest poniżej wszelkiej krytyki. Owszem, można kupić tanio, nawet któryś egzemplarz z podanych aukcji. Można wziąć golasa bez klimy, byle znaczek z przodu był. Bez historii, o KS nie wspomnę...

Jeden z kolegów - nie ma potrzeby rzucać nickami - kupił ostatnio takie e46 i był dumny, że cena niska i forumowicze się nie znają na wyłapywaniu okazji. A tym, że trzy elementy do klepania/malowania na samo wejście, to już się nie zająknął.

 

Więc jestem pewien, że w budżecie jaki podaje autor jest w stanie kupić ładne e46 w które nie trzeba będzie na początek inwestować trzech worków pieniędzy

Wywal słowo ładne i wtedy będzie się zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Generalnie nie popadałbym w paranoje

Pamiętajmy ze rozmawiamy o samochodach które już mają swój wiek i kilometry na liczniku

 

No właśnie...swój wiek i kilometry...przez które przeciętny kowalski nic nie robił oprócz wymiany tego co było potrzeba aby samochód jeździł. Jak przychodzi moment, że już się nie da tanio połatać sprzedaje samochód żeby nie dokładać. Nie ma znaczenia czy samochód krajowy czy ledwo sprowadzony, wiek i kilometry zrobiło swoje, żadna guma nie wytrzyma 10 lat nawet jak ma przebieg ~200kkm /nie mówiąc o tych co mają x2/ Ale 'nic nie puka, nic nie stuka' i to się liczy, a że się rozleci w ciągu pierwszych paru miesięcy to już sprzedającego mało obchodzi. :lol: Wcale by mnie nie dziwiło gdyby te dwie sztuki z linków jeździły na oryginalnym zawieszeniu. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś nie zauważyć, ale my nie rozmawiamy o autach naszych, tylko o konkretnych egzemplarzach.

Nie rozmawiamy o naszych autach ale na wszystkie inne patrzymy przez pryzmat tego co mamy/ wydaje nam się, że mamy

 

To, co autor wkleił do oceny, jest poniżej wszelkiej krytyki. Owszem, można kupić tanio, nawet któryś egzemplarz z podanych aukcji. Można wziąć golasa bez klimy, byle znaczek z przodu był. Bez historii, o KS nie wspomnę...
Wywal słowo ładne i wtedy będzie się zgadzać.

 

Zgodzę się z tym, że to co autor wstawił jest poniżej wszelkiej krytyki ale postanowiłem poświęcić 5 minut aby zajrzeć na allegro i okazało się, że jest kilka ofert którymi można się zainteresować do tego na zdjęciach ładnie wyglądały więc słowo ładnie zostaje :wink:

 

No właśnie...swój wiek i kilometry...przez które przeciętny kowalski nic nie robił oprócz wymiany tego co było potrzeba aby samochód jeździł. Jak przychodzi moment, że już się nie da tanio połatać sprzedaje samochód żeby nie dokładać. Nie ma znaczenia czy samochód krajowy czy ledwo sprowadzony, wiek i kilometry zrobiło swoje, żadna guma nie wytrzyma 10 lat nawet jak ma przebieg ~200kkm /nie mówiąc o tych co mają x2/ Ale 'nic nie puka, nic nie stuka' i to się liczy, a że się rozleci w ciągu pierwszych paru miesięcy to już sprzedającego mało obchodzi. :lol: Wcale by mnie nie dziwiło gdyby te dwie sztuki z linków jeździły na oryginalnym zawieszeniu. :duh:

Za to przeciętny Nowak dbał o auto tak jak tego wymagało czyli zmieniał wszystko na czas lecz nie szukał na siłę części które kiedyś mogą się popsuć- samochód normalnie serwisowany

 

Teraz przychodzi co do kupna samochodu gdzie hipotetycznie mamy trzy oferty za 13 17 i 25 tys

13- wybite zawieszenie

17- panie nic nie stuka

25- nic nie stuka nie puka serwisowane w ASO do tego KS i nawet oryginalny breloczek

 

Idziemy oglądać sztukę za 13 i widzimy ze wszystko pasuje poza wybitym zawieszeniem- kupujemy wkładamy 5 tys w zawieszenie i cieszymy się jazdą

Idziemy oglądać sztukę za 17 i okazuje się, że dziadek doktor niemiec na prawdę jeździł tylko do kościoła i trafiła się super oferta- kupujemy i śmiejemy się z żartów w których ktoś pyta nas do jakiego mechanika jeździmy

Idziemy oglądać sztukę za 25 wychuchana wydmuchana wylizana oczko w głowie właściciela stan lepszy niż jak 10 lat wcześniej z salonu wyjeżdzała bo wtedy za bramą ptak na maskę jej nasrał- kupujemy jeździmy naszym najwspanialszym samochodem na świecie a po miesiącu okazuje się, że padła turbina lub sprzęgło czy inna dwumasa albo każda jedna możliwa rzecz jaka w samochodzie może się popsuć

 

 

Czyli dochodzimy do wniosku, że nie cena jest wyznacznikiem stanu samochodu lecz jego faktyczny stan

Idąc kupować jakikolwiek samochód używany musimy pamiętać ze jest on używany i po czasie krótszym bądź dłuższym może wyjść jakaś niespodzianka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozmawiamy o naszych autach ale na wszystkie inne patrzymy przez pryzmat tego co mamy/ wydaje nam się, że mamy

Powtarzam, że nie. Rozmawiamy o konkretnych autach i je oceniamy po zdjęciach i opisach. Trzeźwo i obiektywnie. Gdybym miał przyrównać je do mojego auta, to napisałbym autorowi, żeby sobie rower kupił.

 

postanowiłem poświęcić 5 minut aby zajrzeć na allegro i okazało się, że jest kilka ofert którymi można się zainteresować do tego na zdjęciach ładnie wyglądały

Pokaż ze dwie sztuki, z pewnością pomożesz autorowi, a i ja może się czegoś nowego dowiem. Może zmienię zdanie.

 

Z tymi autami za 13, 17 i 25k to strasznie pokrętna logika (a raczej jej brak; chętnie wyjaśnie, dlaczego tak twierdzę, choć to chyba jasne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Teraz przychodzi co do kupna samochodu gdzie hipotetycznie mamy trzy oferty za 13 17 i 25 tys

13- wybite zawieszenie

17- panie nic nie stuka

25- nic nie stuka nie puka serwisowane w ASO do tego KS i nawet oryginalny breloczek

 

Pierwsza będzie w środku wyglądać jak karton bezdomnego no ale sąsiad z okna nie widzi, druga przedstawiać stan do przyjęcia "jak dla kogo", trzecia o ile będzie zgodna ze stanem faktycznym zapewne znajdzie w swoim czasie kupca.

 

Nawet nowe samochody obarczone są ryzykiem wystąpienia awarii, a pojęcie "samochód normalnie serwisowany" u nas praktycznie nie istnieje na rynku samochodów po gwarancji. Ilu masz znajomych którzy jadą oprócz obowiązkowego przeglądu na SKP żeby skontrolować stan zawieszenia czy hamulców?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile muszę minimalnie odłożyć,aby kupić BMW E46 w dobrym stanie?

Jaką opinie mają silniki:

 

318i/Ci/ti N42B20 2002–2003 1995 143 PS

 

320i M52TUB20 1998–2000 1991 I6 150 PS

 

320i/Ci M54B22 2000–2007 2171 170 PS

 

323i/Ci M52TUB25 1998–2000 2494 170 PS

 

ps.A te autka są w lepszym stanie? chociaż jedno z nich jest godne uwagi?

 

http://otomoto.pl/bmw-318-C26199340.html

 

http://otomoto.pl/bmw-318-coupe-xenon-led-C26231555.html

 

http://allegro.pl/bmw-320ci-wysokie-wyposazenie-polecam-i2686147146.html

 

http://otomoto.pl/bmw-318-318ci-stan-idealny-felgi-m3-C26024086.html

 

http://otomoto.pl/bmw-318-sprzedam-ladne-bmw-2002r-C25923800.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym ogranicznikiem jest cena za wersje z silnikiem 118KM dam maksymalnie 13.000 zł, za mocniejsze do 17.000.

 

 

Jak chcesz kupic przyzwoite (nie idealne, bo takie nie w tej cenie) auto, to musisz zmienic trochę swoje zapatrywania:

 

-do 13 tys zł to szukaj Golfa4, Astry II lub czegos w tym stylu - jesli koniecznie chcesz BMW - to tylko model e36

 

-do 17 tys zł kupisz model e46, ale szukaj 316i lub 318i, moze 320i.... o mocniejszych zapomnij...

 

 

 

Wg mnie zdecydowanie najlepiej wygląda ta z Poznania za 17800zł. Może mieć nawet oryginalny przebieg. Na pewno będzie lepsza od tych 2 szrotów co na początku wkleiłes...

Edytowane przez Maciek323
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile muszę minimalnie odłożyć,aby kupić BMW E46 w dobrym stanie?

Jaką opinie mają silniki:

 

318i/Ci/ti N42B20 2002–2003 1995 143 PS

 

320i M52TUB20 1998–2000 1991 I6 150 PS

 

320i/Ci M54B22 2000–2007 2171 170 PS

 

323i/Ci M52TUB25 1998–2000 2494 170 PS

 

 

Pierwszy silnik ma rózne opinie - na pewno jest mocny i bardzo oszczędny jak na swoją moc, ale miewa swoje usterki...

 

Silniki 2,3 i 4 mają doskonałe opinie.

 

 

Tym jednak wolałbym auto z pierwszym z tych silników z org. przebiegiem 150 tys km, niż z którymś z mocniejszych z przebiegiem 300 czy wiecej tys km....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.