Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie może coś podpowiecie. Obecnie mam E90 (N53, 325i) w sedanie, ale mam dosyć auta :mad2: Za dużo w nim wydatków i kombinowania, więc chyba czas się go pozbyć. Po sprzedaży E90 będę rozglądać się pewnie za E46 lub E39, pewien tutaj jeszcze nie jestem. Są jakieś konkretne jednostki, które warto kupić? Fajnie jakby auto miało trochę mocy. Myślałem o 330i, ale nie wiem jak wyglądają wydatki i jakiego motoru szukać. Może też doradzicie co do wyposażenia? Nie wiem w zasadzie co w tych modelach jest. Da rade przed 25 tyś na znalezenie dobrej e46?
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Takie głupoty co poniektórzy wypisują, że szkoda korygować.


A takie e36 w sedanie 2.8 w skórce i z klimą kupiłbyś. Czy jednak odpuścił, bo przecież to sedan, a nie kupe.


Tak samo będzie z e46 w najmocniejszych wersjach. Taki ślepy pęd tłumu...kupe kupe. Czy ma ładniejszą linię od sedana ? O ile ? O dwa gile. O tyle.


Wolę 100 razy sedana z 3 litrową jednostką, niż kupe z 2,5 czy z 2,8.


Jedyne co przemawia za kupe to że jest bardziej sztywniejszy niż sedan. Sedan natomiast jest bardziej praktyczniejszy na co dzień. Jak się ładnie sedana zrobi, dupeczkę, to niczym nie odstaje od linii coupe.

Zresztą, uważam że to jakiś ślepy pęd...za copue...który w wydaniu e46 ma słabe podłoże. Co to, 1000 sztuk copue wyprodukowali.


Ja tam mam dwa sedany, bo nie myślę jak tłum i wiem co to asertywność.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E46 to auto co ma około 20 lat. Jaka jednostke nie kupisz to bedzie silnik co ma kupe lat na karku. To co tu polecac. Tak samo wyposazenie. To wszystko jest zwyczajnie przestarzale. Wyposazeniem srednia kia bedzie bic na glowe e46. Co bys nie kupil to bedzie niestety stare auto w ktore trzeba bedzie wkladac kase.

🙃🙃

Opublikowano
Takie głupoty co poniektórzy wypisują, że szkoda korygować.


A takie e36 w sedanie 2.8 w skórce i z klimą kupiłbyś. Czy jednak odpuścił, bo przecież to sedan, a nie kupe.


Tak samo będzie z e46 w najmocniejszych wersjach. Taki ślepy pęd tłumu...kupe kupe. Czy ma ładniejszą linię od sedana ? O ile ? O dwa gile. O tyle.


Wolę 100 razy sedana z 3 litrową jednostką, niż kupe z 2,5 czy z 2,8.


Jedyne co przemawia za kupe to że jest bardziej sztywniejszy niż sedan. Sedan natomiast jest bardziej praktyczniejszy na co dzień. Jak się ładnie sedana zrobi, dupeczkę, to niczym nie odstaje od linii coupe.

Zresztą, uważam że to jakiś ślepy pęd...za copue...który w wydaniu e46 ma słabe podłoże. Co to, 1000 sztuk copue wyprodukowali.


Ja tam mam dwa sedany, bo nie myślę jak tłum i wiem co to asertywność.

 

:duh:


Po to masz wersje nadwoziowe różne żeby każdy miał coś dla siebie...

Dodatkowo po co młodemu lub komuś kto ma odchowane dzieci sedan jak może mieć coupe.

To twoje pieniądze i nie kupujesz auta dla innych tylko dla siebie, chyba że jeździsz na taxi :mrgreen:

Opublikowano

Jedyne co przemawia za kupe to że jest bardziej sztywniejszy niż sedan. Sedan natomiast jest bardziej praktyczniejszy na co dzień. Jak się ładnie sedana zrobi, dupeczkę, to niczym nie odstaje od linii coupe.

.

 

I tu się mylisz. Najsztywniejszy jest sedan bez składanych siedzeń:

Sedan (w/o folding seats) 18000Nm/deg of torsion

Sedan (w/folding seats) 13000Nm

Sport wagon (w/folding seats) 14000Nm

Coupe (w/folding seats) 12500Nm

Convertible 10500Nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są jakieś konkretne jednostki, które warto kupić? Fajnie jakby auto miało trochę mocy. Myślałem o 330i, ale nie wiem jak wyglądają wydatki i jakiego motoru szukać.

330i było tylko z jednym silnikiem, czyli m54b30, od 03.2003 miało skrzynię 6-biegową, mowa oczywiście o manualu, automat był zawsze 5-biegowy, warto sprawdzać po vin czy jest to zf, np. na rynek japoński w zależności od rocznika był montowany gm. Jeżeli nie chcesz cały czas pilnować stanu oleju to polecam m52tub28, nawet z przebiegiem powyżej przeciętnej (moje 328i przy ostatniej parkingówce dostało zniżkę wartości za przebieg 373 000 km :lol: ) nie domaga się dolewek między wymianami oleju.

Może też doradzicie co do wyposażenia? Nie wiem w zasadzie co w tych modelach jest. Da rade przed 25 tyś na znalezenie dobrej e46?

Da radę, dla mnie minimum to czujnik deszczu (deszczu/zmierzchu), automatyczna klima (tak, są 330i z manualną), ksenony, sportowe fotele, pdc i harman kardon.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kurde dzięki za wyczerpująca odpowiedź :) To wybór pada pomiędzy 328 a 330.

Na 328 przyznam, że nigdy nie spoglądałem

Opublikowano
(moje 328i przy ostatniej parkingówce dostało zniżkę wartości za przebieg 373 000 km :lol: )

 

Z tym jest niezły cyrk, bo przebieg 260 tys również jest powyżej średniej. A przecież to auta ponad 20-letnie

:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Takie głupoty co poniektórzy wypisują, że szkoda korygować....

Ja tam mam dwa sedany, bo nie myślę jak tłum i wiem co to asertywność.

 

...no to fajnie, że masz dwa sedany,Twoje życie, Twoje wybory...każdy ma swoje. Jednak sam piszesz głupoty, które na szczęście ktoś wyżej skorygował. Sedan jest sztywniejszy od coupe stąd częściej kończy w motorsporcie, drifcie itp. Po drugie...tak ten świat zbudowany, że jednemu podoba się coupe, innemu sedan, a trzeciemu touring (choćby mi bo mimo posiadania już coupe zawsze oglądnę za ładnym touringiem). W świecie bmw to jednak coupe ma zawsze największą wartość niezależnie od modelu.

Opublikowano
Panowie może coś podpowiecie. Obecnie mam E90 (N53, 325i) w sedanie, ale mam dosyć auta :mad2: Za dużo w nim wydatków i kombinowania, więc chyba czas się go pozbyć. Po sprzedaży E90 będę rozglądać się pewnie za E46 lub E39, pewien tutaj jeszcze nie jestem. Są jakieś konkretne jednostki, które warto kupić? Fajnie jakby auto miało trochę mocy. Myślałem o 330i, ale nie wiem jak wyglądają wydatki i jakiego motoru szukać. Może też doradzicie co do wyposażenia? Nie wiem w zasadzie co w tych modelach jest. Da rade przed 25 tyś na znalezenie dobrej e46?

 

Da radę do 25 tysi kupić poliftowego sedana, coupe czy tourina e46 w 325i. 330i też ale ładnej coupe to już się naszukasz. Z wpisu wnioskuje , że Twoje e90 to mała wtopa. Sam musisz się zastanowić czego chcesz. e4 prowadzi się nieco bardziej pierwotnie, nie płynie jak e90, to auto, które cały czas musisz trzymać w ryzach i wprowadzać ciągłe mikrokontry (zresztą obadaj na YT filmik Kornackiego o e46 330ci). Z e46 jest mały jednak problem. To stare auta. Masz zatem do wyboru w miarę świeży (15 lat) polift z silnikami m54, które mocy w większości nie trzymają więc katalogowe osiągi w większości są już przeszłością lub m52, który wychodził do połowy 2000 roku i który w większości mimo wysokich przebiegów trzyma moc. Osiągi zatem wychodzą bardzo porównywalnie. No ale dostajesz już stare auto. Oczywiście pamiętaj o urywających się mocowaniach tylnego wózka. Problem w przedliftach i dotyczył mocniejszych wersji silnikowych r6 i diesli. Usunięto go w połowie 2000roku wraz z pojawieniem się generacji m54. Więc czasami mimo starej budy możesz wyrwać m54 z poprawionym mocowaniem wózka. Poza tym antykorozja na tym samym poziomie. Elektronika nie jest tak rozbudowana jak w e90, ale są inne rzeczy, które zapewnią Tobie stały kontakt z mechanikiem. e39 prowadzi się wg mnie trochę nowocześniej, polift wygląda całkiem ładnie, do 25tysi raczej wyrwiesz 530i...o v8 można myśleć powyżej 35-40k.zł. Nie wiem jakie robisz przebiegi, ale przy dużych przebiegach nie kupiłbym e46.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdjęcia to po prostu kpina, a może to być ciekawa sztuka. Duży plus za dsc, w 98 roku to rzadkość raczej. Kierownica zmieniona, niby na plus ale wg mnie absolutnie nie pasuje tu.


WBAAM51080AZ66091

Type AM51

Model 328i

Market Europe

Development Code E46 (4)

Chassis Sedan

Steering left

Doors 4

Engine M52/TU

Displacement 2.80 l

Power 142 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission manual

Color Cosmos-schwarz - 303

Upholstery Leder Montana/basis-ausst./taninrot - N6TD

Manufacturer BMW AG

Production Plant Munich, Germany

Production Date 1998-11-24

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

279 Lt/aly Wheels Star Spoke 45 Lm Raeder/sternspeiche 45

302 Alarm System Alarmanlage

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe

411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten

415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

438 Wood Trim Edelholzausfuehrung

465 Through-load System Durchladesystem

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

528 Automatic Air Recirculation Control(auc) Automatische Umluft Controll (auc)

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

 

Panowie, a co powiedzielibyście na taki twór https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e46-coupe-s54b32-CID5-IDKnVd4.html może ktoś zna projekt i jest coś w stanie podpowiedzieć?

Już lepiej było zostawić kierę z prawej strony jak zabrakło na tunel środkowy..skoro pisał o vin to mógł go podać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam :D !


Poszukuję BMW E46 320d 150km manual (najlepiej w M-pakiecie, może być touring, sedan, coupe) i znalazłem takie

1) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-m-pakiet-z-vin-ID6DHuzc.html#b65c5341e1

2) https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-320cd-150km-2004-CID5-IDKnyyS.html/?isPreviewActive=0&login_provider=facebook&sliderIndex=3

3) https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e46-lift-m-pakiet-sedan-shadowline-oferta-prywatna-CID5-IDK8f7u.html#650d1c2bc6


Limit na sam zakup auta mam tak około 17tys. nie licząc dodatkowych kosztów.


Mogę prosić o poradę czy warto się interesować tymi konkretnymi modelami, może macie jakieś spostrzeżenia do tych konkretnych modeli. Boję się, że te za 11500 to trochę mało jak na zadbanego diesla, na aukcji stoi już ponad miesiąc(1 samochód, 1 link).

Ogólnie ile teraz trzeba przeznaczyć, żeby kupić sensowne, zadbane E46 2.0d 150km w 6 biegu (ewentualnie 5 bieg) ?

Czy może lepiej za tą cenę kupić 3.0d 204km albo dorzucić do +/- 20tys i kupić E90/91 2.0d 163km M47?


Pozdrawiam :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rada jest prosta, nie kupowac w dieslu. Szukaj pb r6 i wstaw lpg.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale jak to? :lol:

Kiedy zrozumiecie ze w bmw liczy sie tylko diesel, przynajmniej do silnikow B48/B58.
Opublikowano

Wolę zostać przy dieslu i podpytać się co inni sądzą o tych modelach :wink:


 

Rada jest prosta, nie kupowac w dieslu. Szukaj pb r6 i wstaw lpg.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jeździłem 5 lat e46 320d i bardzo dobrze wspominam i polecam. Mało pali, całkiem dynamiczny i jeszcze dość tani w utrzymaniu jak na BMW. I przy tym praktycznie bezawaryjny, no może termostaty za często padają. A przed kupnem też się forum naczytałem jak to hurtowo pękają wały korbowe :roll: Poliftowe M47N 150KM mają zawsze 6 biegów. 11500zł za touringa to normalna cena, ten wygląda naprawdę przyzwoicie nie licząc krzywej końcówki wydechu. Duże serwisy porobione, markowe porządne opony, kierownica ładnie obszyta, oryginalny zapach - widać, że właściciel nie miał tego samochodu w dupie.

Ewentualnie dorzuć i kup do 20tys ale e46 330d, a to już jest silnik legenda. E90 za tą kwotę to będzie kapeć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak to? :lol:
Kiedy zrozumiecie ze w bmw liczy sie tylko diesel, przynajmniej do silnikow B48/B58.

Dzial jest e46, tu liczy sie benzyna. Nie lubie starego klekota m47/m57. Wstawka jest z dzialu e90, tam liczy sie tylko diesel n47/n57.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poliftowe M47N 150KM mają zawsze 6 biegów.

:nienie: dopiero od 03.2003, czyli od liftu coupe i pojawienia się 330d m57n 204 KM.

Witam :D !


Poszukuję BMW E46 320d 150km manual (najlepiej w M-pakiecie, może być touring, sedan, coupe) i znalazłem takie

1) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-m-pakiet-z-vin-ID6DHuzc.html#b65c5341e1

2) https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-320cd-150km-2004-CID5-IDKnyyS.html/?isPreviewActive=0&login_provider=facebook&sliderIndex=3

3) https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e46-lift-m-pakiet-sedan-shadowline-oferta-prywatna-CID5-IDK8f7u.html#650d1c2bc6


Limit na sam zakup auta mam tak około 17tys. nie licząc dodatkowych kosztów.


Mogę prosić o poradę czy warto się interesować tymi konkretnymi modelami, może macie jakieś spostrzeżenia do tych konkretnych modeli. Boję się, że te za 11500 to trochę mało jak na zadbanego diesla, na aukcji stoi już ponad miesiąc(1 samochód, 1 link).

Ogólnie ile teraz trzeba przeznaczyć, żeby kupić sensowne, zadbane E46 2.0d 150km w 6 biegu (ewentualnie 5 bieg) ?

Czy może lepiej za tą cenę kupić 3.0d 204km albo dorzucić do +/- 20tys i kupić E90/91 2.0d 163km M47?


Pozdrawiam :D

1. Panie, taki przebieg :shock: powinien max 7k kosztować..stąd ta cena zapewne :wink: ten to dopiero przy wycenie wartości dostałby konkretną zniżkę :duh: zarówno samo auto jak i opis sprawiają dobre wrażenie.

WBAAP71070PJ46326

Type AP71

Model 320d

Market Europe

Development Code E46 (3FL)

Chassis Touring

Steering left

Doors 5

Engine M47DO1

Displacement 2.00 l

Power 110 kW

Drivetrain Rear-Wheel Drive

Transmission manual

Color Schwarz 2 - 668

Upholstery Stoff "laser"/anthrazit - G7AT

Manufacturer BMW AG

Production Plant Regensburg, Germany

Production Date 2002-12-18

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii

386 Roof Rail Dachreling

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

520 Foglights Nebelscheinwerfer

521 Rain Sensor Regensensor

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

630 Car Telephone With Cordless Receiver Autotelefon Mit Schnurlosem Hoerer

650 Cd Player Cd-laufwerk

661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

772 Interior Trim Alu Black Cube Interieurleiste Alu Black Cube

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

972 Comfort Package Comfort Paket


2. Nie porywa, płaskie stołki mocno odpychają w coupe, te felgi i ringi jakoś tak niezbyt :? załatw vin jak jesteś zainteresowany taką konfiguracją.


3. Poza łatą na fotelu odpycha okleina na kierownicy, do niczego nie pasuje, załatw vin i zdjęcie pod maską.


Moja kolejność do sprawdzania to 1, 3, 2.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Chyba posłuży jakiś czas bezawaryjnie z takim przebiegiem po naprawach ?


Ewentualnie znalazłem coś takiego:

https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e46-330d-204km-6b-zamiana-na-automat-CID5-IDKlQZS.html/?isPreviewActive=0&sliderIndex=0


Wiem, że to 3.0d i większe koszta OC, utrzymania zdaję sobie z tego sprawę, ale może też warto taką 3 litrówką się zainteresować. Rocznie robię max 15 tys kilometrów raz/dwa razy w miesiącu trasa 250km w jedną stronę z Gdańska na Mazury, a większość po okolicach Gdańska i mieście.

 

1. Panie, taki przebieg :shock: powinien max 7k kosztować..stąd ta cena zapewne :wink: ten to dopiero przy wycenie wartości dostałby konkretną zniżkę :duh: zarówno samo auto jak i opis sprawiają dobre wrażenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na pewno pojeździć jeszcze, to pancerne silniki.

4. O co chodzi z takim obklejaniem kierownicy jak dekory są srebrne? :? Termostat behr/mahle od razu do wyrzucenia, nie trzyma temperatury. Załatw vin i zdjęcie pod maską, pytaj o wcześniejsze przygody. Gała i nakładki na pedały pasują jak świni siodło.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Coupe? Aktualnie na OLX jest tylko jeden sedan za 22 tys. plus akcyza. Jedna sztuka! Coupe chyba z 15 sztuk.


Oczywiście oryginalne 3.0 w manualu bez gazu.


Czas pokaże....Czy M54B30 w E46 będzie "ikoną" dla tłumu. O klasycyzmie nawet nie piszę. Oczywiście zaraz znajdzie się jakiś idiota, który wyskoczy z eMką za ~200tys.pln. - i będzie się mądrzył o ikonach.

Nie ma tańszego w utrzymaniu tylnonapędowego samochodu z takim koniem i niutem. Oczywiście sama cena zakupu już odjeżdża....przyjdzie zima, śnieg i odleci...



Czas pokaże.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jeżeli nie chcesz cały czas pilnować stanu oleju to polecam m52tub28, nawet z przebiegiem powyżej przeciętnej (moje 328i przy ostatniej parkingówce dostało zniżkę wartości za przebieg 373 000 km :lol: ) nie domaga się dolewek między wymianami oleju.

 

Przepraszam, bo nie czytałem całego wątku, który ma już kilometry. Znalazłem uwagę na temat silników M54, że biorą olej a M52 nie. Czy to jedyna różnica (poza mocą oczywiście)? Chodzi mi o inne awaryjne kwestie. Czy, to że M54c bierze olej to nie problem (ten typ tak ma), czy wynika to również ze zużycia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.