Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem duzy chlop, 115kg 195cm wzrostu, nie mieszcze sie w e46, gdyby nie to, coupe badz cabrio 330i dawno by stalo w garazu jako przyszly klasyk. Strasznie podoba mi sie ich linia.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
...dlatego swojej chyba już nigdy nie sprzedam ;) choć rocznie robię nią teraz chyba nie więcej niż 2kkm :)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
GR jakby się dobrze zastanowić to e46 robi się powoli najlepszym youngtimerem. E90 brzydko się zestarzało, e36 juz nie do kupienia. F30 wygląda na stare przy nowej serii3. Myślę że f30 też będzie takim klasykiem dla naszych dzieci. Oczywiście mam tu na myśli topowe wersje benzynowe i nadwoziowe coupe i cabrio.
Opublikowano
GR jakby się dobrze zastanowić to e46 robi się powoli najlepszym youngtimerem. E90 brzydko się zestarzało, e36 juz nie do kupienia. F30 wygląda na stare przy nowej serii3. Myślę że f30 też będzie takim klasykiem dla naszych dzieci. Oczywiście mam tu na myśli topowe wersje benzynowe i nadwoziowe coupe i cabrio.

Zgadzam się z tobą w pełni, E90 brzydko się zestarzało, chociaż osobiście nie podobało mi się już jak było nowe, a F30 z zewnątrz to petarda jedynie wewnątrz ten odstający ekran jest niezbyt ładny jak dla mnie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez przesady, e90 lci na m-pakiet jest bardzo ladne, fajniejsze niz f30 pre lci.
Opublikowano
Witajcie ponownie, byłem oglądać ten samochód, wszystko jest super oprócz jednego mankamentu - niedziałającej kontroli trakcji i (prawdopodobnie) absu + świecących się kontrolek od ręcznego trakcji i absu. Gość mówi, że problemy pojawiły się po wymianie tarcz hamulcowych. Jak myślicie, jaka jest najbardziej możliwa przyczyna tego problemu i z jakimi kosztami mam się liczyć? (Wiem, że komputer byłby najlepszym rozwiązaniem, ale niestety raczej ciężko będzie to zrobić) Drobnostka czy raczej coś droższego? Dla niektórych może niedziałająca trakcja być zaletą, ale jednak dobrze byłoby mieć wybór i i tak prędzej czy później chciałbym to naprawić. Prawdopodobnie dlatego samochód dalej jest na sprzedaż :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A ja zamiast zakładać i zaśmiecać inny temat to zapytam się tutaj.


Mam e46 w sedanie, po swapie na M52(TU)B25, wymienione cały dół (wahacze, pół osie), pouszczelniane wszystko i co trzeba było wymienione - stan mechaniczny bdb.

Lakierka zrobiona, rdzy nie ma. Środek w stanie dobrym, gdzie nie gdzie typowe ślady użytkowania.


Ile taka betka może teraz stać? I czy w ogóle warto w takim przypadku sprzedawać w celu kupna nowego auta - czy lepiej dojeździć do śmierci / ew. przeczekać i sprzedać za kilka lat?

Opublikowano

Akurat jeżeli chodzi o E46 M54B30 przez ostatnie pół roku nastąpił przełom cenowy . Z 12 tyś. poszły na 15 i widzę że kolejny przystanek to 20 koła . Oczywiście manual bez gazu .


E90 nie ma ostatniego "prawdziwego" silnika BMW . M54 . Zobaczycie za 5-10 lat co to będzie mieć ostatni taki silnik ze stajni BMW . Seria N to już badziew scontruowany w celu drenażu portfela właściciela , nigdy nie będzie kultowy , bo to po prostu oszukaństwo . Ma się zepsuć po gwarancji , czyli po 100-200 tyś km .


E46 M54B30 najtańszy w EKSPLOATACJI "sportowy" tylnonapędowy samochód z takim niutem i koniem . I pełen komfort jazdy , jako samochód do codziennej jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No cos ty. Sedan/kombi kultowy nie bedzie nigdy a ceny beda tylko i wylacznie spadaly bo zje je rdza. M54 jest bezawaryjny ale kultowy nie bedzie bo ani to nie ma niuta ani koni. Ceny moga trzymac tylko coupe z tym silnikiem ze wzgledu na piekna linie ale to tylko dla fanow e46 (niewysokich fanow bo auto za male w srodku). Pomijamy m3, ktore bedzie szlo tylko do gory.
Opublikowano
No cos ty. Sedan/kombi kultowy nie bedzie nigdy a ceny beda tylko i wylacznie spadaly bo zje je rdza. M54 jest bezawaryjny ale kultowy nie bedzie bo ani to nie ma niuta ani koni. Ceny moga trzymac tylko coupe z tym silnikiem ze wzgledu na piekna linie ale to tylko dla fanow e46 (niewysokich fanow bo auto za male w srodku). Pomijamy m3, ktore bedzie szlo tylko do gory.

 

hahah dobre, dobre... się uśmiałem.


A co ma niuta i konia w tej cenie z BMW. Jedynie jeszcze E36 B28 ale tu już ceny za oryginał są w kosmosie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie widze powodow do smiechu.

Piszesz o "kultowym" silniku, a teraz, a co ma niuta za ta kase? A kogo to interesuje? Jestesmy w dziale porad co kupic. M54 jest bardzo dobre ale nie kultowe. Dla mnie nie ma w nim nic ciekawego dla przykladu. Mam e46, auto do jezdzenia, nie istotne z jakim silnikiem, to stare bmw. Fajne moze byc tylko coupe, a kultowe m3.

Opublikowano

M3 to jest w dziale fantazja. Zejdź na ziemię, bo trochę odleciałeś.


Chyba, że chłopakowi co założył wątek polecasz zakup M3.


Dla Ciebie jest M3 i nic.


A dla mnie M3 i realne osiągalne M54B30.


Pogadamy za 10 lat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty zejdz na ziemie i czytaj co ktos obiektywnie napisal. M3 moge pojechac i kupic, stac mnie. Nie zrobie tego bo to auto dla mnie zbyt male. Jak ty uwazasz m54 za kultowe to tylko dlatego ze nie stac cie na m3 i tlumaczysz sobie to w taki a nie inny sposób.
Opublikowano

Akurat stać mnie na M3, ale nie muszę o tym głośno pisać. Bogacz się znalazł.


W maluchu śmigaleś i jakoś nie narzekaleś aż silna Ci ciekła. E46 za małe dla niego i dlatego 3.0i nie będzie poszukiwanym

( " kultowym ") egzemplarzem za 10 lat. Aha.


Będzie i to bardzo. Szczególnie dla ludzi którzy grzebią w tym silniku. Bo seria N to jakaś porażka. Patrząc przez pryzmat M.

Opublikowano
Ty zejdz na ziemie i czytaj co ktos obiektywnie napisal. M3 moge pojechac i kupic, stac mnie. Nie zrobie tego bo to auto dla mnie zbyt male. Jak ty uwazasz m54 za kultowe to tylko dlatego ze nie stac cie na m3 i tlumaczysz sobie to w taki a nie inny sposób.

 

Stać mnie, ale nie jestem mechanikiem. S54 nie zrobię a M54 tak.


Ty pewnie S54 ogarniasz dlatego taki entuzjazm do M3, a to rozumiem. Czy do Stasia oddajesz na kanał ?


A tu wielce się mądrzysz o S54. W lesie byś stanął i zginął za mamą płakał bez telefonu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ty w koncu zrozumiesz ze nie mam entuzjazmu do e46? Napisalem to wielokrotnie. Dla mnie to stare bmw i tyle. Nie ma w nim nic szczegolnego i pisanie iz jakis tam silnik m54 jest kultowy jest bzdura. W e39 ten sam motor jest po prostu kolejnym silnikiem. Dla wielu m52 jest "ostatnim". W maluchu nie smigalem i slinka mi nigdy nie ciekla na ich widok. Do mamy nie zadzwonie, juz jej nie mam. Jakies inne ciekawe bzdury napiszesz? Miales jedno bmw i sie zachwycasz jak dziecko na widok nowej zabawki. Napisze po raz ostatni do twoich wywodow, e46 jest autem starym i nie ma w nim nic szczegolnego. Bardzo dobre auta ale stare i male. Oprocz wersji coupe i m3 nigdy nie zostanie obiektem westchnien i klasykiem. To samo dotyczy sie e36 czy tez nowszych, e90.
Opublikowano

Przyjacielu , napiszę Ci ostatni raz , bo już mnie znudziłeś .


Chodzi o "drift" biorę od razu w cudzysłów , gdyż słowa -kultowy- nie wziąłem , a ty niestety nie przeczytałeś między wierszami i wyskakujesz z M3 .

Chodzi o "sportowy" tylnonapędowy samochód , patrząc przez pryzmat ceny zakupu niezawodności ,eksploatacji , awaryjności . Łatwości w naprawie . " W M3 za zderzak byś się nie wypłacił "


Niektórzy nie korzystają z usług mechanika i sami naprawiają . Więc bardziej przystępniejszy będzie silnik M54 niż S54 . O kosztach nawet nie piszę .

E39 jest za ciężkie więc nikogo nie interesuje tam wsadzone M54 .

Poza tym to wątek o E46 gdybyś nie zauważył .


M52 jest ostatnim , owszem jestem skłonny przychylić się do tej opinii . Jednak w imię pierścienia i kilku detali wybieram M54 , bo tam jest koń i niut . A nie wpływa to aż tak znacząco negatywnie na jednostkę jaką jest M54 , gdyż ma więcej mocy , a tego jak sam rozumiesz jest zawsze za mało .


Nikt nie pisze tutaj o westchnieniach tylko o czystym pragmatyzmie . To może mi wytłumaczysz dlaczego e46 M54B30 na aukcjach jest coraz mniej , a cena idzie cały czas w górę ?

A to dopiero początek . Pewnie , że nigdy nie będzie to M3 , bo M3 to już jest w cosmosie . Jednak poczekaj kilka lat , nawet taki sedan jako daily będzie KULTOWY z tym silnikiem - dla prostego chłopaka z ulicy , a nie dla pismaka z gazety i kolekcjonera który ruszą skórą przy M3 - a nie ma pojęcia jak wymienić filtr .


Chłopak założył wątek że chce kupić E46 . Czyli Ty mu nic nie zaproponowałeś ? Rdzę i starocia za małego żeby się wcisnąć ? Z M3 wyskoczyłeś - z fantazją - bo ja nie wziąłem słowa kultowy w "cudzysłów" .


Tylko M54B30 , jak ktoś sam grzebie . Jak oddaje Staśkowi na warsztat , to tak jak kolega pisał wyżej NIC .


p.s. zrzuć trochę sadła to nabierzesz entuzjazmu do mniejszych zwinniejszych aut , które można samemu naprawiać i czerpać z tego przyjemność . S54 to do Staśka i wtedy nie masz pewności , że korba bokiem nie wyjdzie . A Stasiek za darmo też nie zrobi .

M52 M54 masa materiałów jak ten silnik ogarnąć .

I proszę już mnie nie męcz .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sadla? Ty jestes jednak prosty chlopek. Nogi tez mam obciac? 195cm wzrostu. Co z tym zrobisz?Uwielbiasz grzebac w m54, twoja sprawa. Nie nazywaj tego silnika kultowym i nie wykrecaj sie iz tak nie napisales. Wyskakujesz tu z jakims Staskiem itp. itd. No debilizm. Gdzie przeczytales ze jestem fanem m3? Gdzie ze jestem fanem s54. Napisalem wyraznie, te auta mnie nie INTERESUJA!! Czlowieku ogarnij sie. Patrz na to realnie i obudz sie ze snu ze zwykle e46 bedzie jakims autem poszukiwanym. To bzdura. Nigdy tak sie nie stanie. Dla mnie to auta stare, wolne z problemem korozji. Jak ktos chce, niech kupuje, jako dupowoz ale nie obiekt westchnien. Mam takie w rodzinie wiec wiem co pisze. Zejdz na ziemie. Grzeb w swoim m54 ile sobie chcesz ale nie pisz ze jest to cos wyjatkowego, ze ma niuta, bo nie ma, ze ma moc, bo nie ma. Pozdrawiam i czekamy te twoje 10lat az sedan e46 bedzie poszukiwany :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.