Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
maniek21112 e46 też kiedyś było nowe i 99% ludzi nawaliło dużo km... Każdy diesel jest droższy w eksploatacji do porównywalnej benzyny tu nie ma o czym dyskutować. Inna sprawa że diesle typu d5 czy 3,0d czy 3,0tdi to mega fajne silniki ale one w eksploatacji są po prostu drogie i nie każdego na nie stać.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, ale spora część tych aut sprzedała się po 2-3 latach przy ok 100-150 tys. km (wtedy różnica w cenie nowego auta nie ma takiego znaczenia) i takie auto mógł przejąć ktoś kto robi nim góra 10 tys. km rocznie (jak ja :lol: )i teraz ma niecałe 250 tys. km. Chodzi o to żeby nie uogólniać, znam sporo takich osób a jeżdżą dieslem, bo lubią jego charakterystykę. Kolejna kwestia, że niektóre modele były sprzedawane w zdecydowanej większości z dieslem, więc jest o wiele większy wybór, np. e83.

Każdy diesel jest droższy w eksploatacji do porównywalnej benzyny tu nie ma o czym dyskutować.

Tu zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę, ale i nie mam zamiaru przekonywać, bo widzę, że to nie ma sensu :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dobre a wiesz ile kosztuje wałek mimośrodowy, który występuję tylko w oryginale? Tak samo jak jego czujnik?

W n42 też jest dwumasa, sprzęgło jakby nie patrzeć też..

 

Pewnie sprzeglo jak i szczególnie dwumasa wytrzyma dluzej w takim benzyniaczku slabym, niz w 320d.

Temat wymiany dwumasy w benzyniaku nie jest chyba czesty, chyba ze w BMW jest inaczej...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

250-300 tys. km to często? Tyle spokojnie wytrzymuje w kopciuchu a jak ktoś umie jeździć to i dłużej. Jeżdżąc nawet 10-12 (może 15) tys. km/rok praktycznie po takim okresie "zyskuje" się na kosztach paliwa właśnie taką dwumasę lub regenerację turbiny, a czy każdy kto kupuje używanego diesla w swoim okresie użytkowania wymienia dwumasę? Raczej nie, ja np. nie wymieniałem a jeżdżę 7 lat. Przez 80 tys. km zaoszczędziłem na paliwie jakieś 8000,- (gdzieś tyle wydałem na wszystkie części eksploatacyjne tego psującego się diesla, razem z serwisami olejowymi i pewnie oponami - Dunlop i Continental) a wymiana turbiny kosztowała mnie 1250,-.


Z oponami może trochę mnie poniosło, nie zmieściłyby się w tym budżecie (+3500,-) :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wielokrotnie pisalem. Mam od wielu lat. W e46 n42 jest spoko. Zakladasz lpg i zaden diesel nie bedzie tak tani. Awarie dwumasy w n42? Nigdy takiego nie mielismy na warsztacie. Wtryski? co to? Turba: brak. Dpf: brak. Sprzeglo? 300.000 spokojnie. Wymieniasz rozrzad: taniocha, robisz uszczelniacze i tyle. Awarie vvt nie sa az tak czeste jak tutaj strasza. Dla mnie, e46 to auto stare i szalu nim sie nim nie zrobi, r6 to tylko w coupe/cabrio, diesle m47 sa wyeksploatowane i glosne. Jak dla mnie jesli sedan to tylko lci z n42.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, tylko Ty auto ogarniasz sam mechanicznie a wiele osób ma problem z mechanikiem do tego silnika albo wymieniają co popadnie i rachunek rośnie, słyszałem kiedyś takie podejście mechanika - będziemy wymieniać od najtańszych rzeczy, ponieważ możliwości jest dużo :lol:

Co złego jest w m52tu/m54 w sedanie/touringu? Mój sedan jakoś jeździ :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Każdy silnik jest dobry dopóki się nie psuje. ;)

I nie powinno się uogólniać kosztów eksploatacji biorąc pod uwagę "mechaników" i ich próby napraw. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, tylko Ty auto ogarniasz sam mechanicznie a wiele osób ma problem z mechanikiem do tego silnika albo wymieniają co popadnie i rachunek rośnie, słyszałem kiedyś takie podejście mechanika - będziemy wymieniać od najtańszych rzeczy, ponieważ możliwości jest dużo :lol:

Co złego jest w m52tu/m54 w sedanie/touringu? Mój sedan jakoś jeździ :8)

Wiesz Maniek, zawsze potrafisz ładnie cos ująć, szacun za to. To prawda, iz wielu jak slyszy vvt, to oczy otwiera. Ja osobiście uwielbiam m52/m54, silniki rewelacja. Chodziło bardziej o cenę zakupu i koszt eksploatacji, aczkolwiek tu tez debatę mozna przeprowadzac co na dłuższą metę będzie tańsze, cos co aie mniej psuje jak m54 czy co mniej pali, jak n42..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko racja :cool2: zawsze po prostu staram się bronić m47n, bo to bardzo wdzięczny silnik, problem w tym, że często zaniedbywany, w sumie jak większość e46 :x n42 jest bardzo fajny jeżeli chodzi o spalanie i wystarczające osiągi, tylko gdyby mechanicy mieli o nim pojęcie to byłoby bardzo dobrze a tak wiele osób jeździ od mechanika do mechanika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam wszystkich po roku nieobecności w temacie. Rok temu szukałem 328i/330i mając budżet 24 tys i kupiłem 325i po swapie i totalnie niezgodny z VIN za 14 tys, bo chciałem przycebulić i skończyło się tym, że pół roku wychodziły kolejne problemy, których nie widziałem przy zakupie i samochód był bardziej problemem niż czymś pozytywnym. Tym razem szukam 330ci w manualu po lifcie w m paku i sport sitze i budżet mam 40 tys. Chcę mieć w końcu samochód, który mi się podoba i który jest w dobrym stanie, tak żeby trochę dołożyć i utrzymywać go w stanie bardzo dobrym. Mimo, że budżet mam w miarę duży, to nie chcę też przepłacić, dlatego chciałbym się Was spytać ile w Polsce powinno taka dobra 330ci w tej konfiguracji kosztować? Z tego co czytałem to trzydzieści-parę tysięcy, więc pytanie też czy na przykład za tę poniżej to cena z kosmosu, czy normalna? Oczywiście to handlarz, więc w cenie jest jego marża, ale skoro takie auta chodzą po 10 tys EUR to musiał go kupić dużo taniej z jakiegoś powodu.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-e46-coupe-skora-m-pakiet-m3-aso-okaz-swiss-kozak-wzor-lc-ID6zOEMD.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Opublikowano

Jest osobny dział do ocen aut z ogłoszenia tylko musisz mieć VIN.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

Hmm... z takim przebiegiem boczek fotela przetarty ?

Zresztą, tam chłopaki Ci auto przetrzepią.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mimo, że budżet mam w miarę duży, to nie chcę też przepłacić, dlatego chciałbym się Was spytać ile w Polsce powinno taka dobra 330ci w tej konfiguracji kosztować? Z tego co czytałem to trzydzieści-parę tysięcy, więc pytanie też czy na przykład za tę poniżej to cena z kosmosu, czy normalna? Oczywiście to handlarz, więc w cenie jest jego marża, ale skoro takie auta chodzą po 10 tys EUR to musiał go kupić dużo taniej z jakiegoś powodu.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-e46-coupe-skora-m-pakiet-m3-aso-okaz-swiss-kozak-wzor-lc-ID6zOEMD.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Jeżeli jest bezwypadkowy i w dobrym stanie (na start mniej niż 3k) to jest wart każdej złotówki :cool2: polift 2005r., m-pakiet, przyjemne wyposażenie, kolor bardzo wdzięczny, praktycznie idealna wersja a za to trzeba zapłacić niestety.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.
Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.

 

Przecież na 95% i tak zapłacisz te akcyze jak samochód będzie od handlarza. Więc handlarz zaproponuje ci odpowiednio niższą cene na umowie...

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Z tego co widziałem w ogłoszeniach to bez kontaktów niestety nie kupię takiej jakiej szukam w tym budżecie uwzględniając akcyzę, koszty sprowadzenia i rejestracji.

 

Przecież na 95% i tak zapłacisz te akcyze jak samochód będzie od handlarza. Więc handlarz zaproponuje ci odpowiednio niższą cene na umowie...

Oczywiście, że akcyza jest zawarta w cenie od handlarza, który ją opłacił, ale biorąc pod uwagę na przykład ten z linka, którego wrzuciłem to skoro cena to 40 tys., to licząc akcyzę od wartości auta wg Eurotaxu 4 tys zł i zysk 3-4 tys. zł no to musiał ją kupić za jakieś 8 tys EUR. Z tego co widzę w ogłoszeniach to dla ludzi bez kontaktów u dealerów cena 40 tys złotych ze wszystkim jest nieosiągalna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie odbierz tego źle, nie jestem uprzedzony do kupowania w PL - obecne auto kupiłem właśnie w PL. Masz jednak bardzo wysoki budżet jak na e46 i ja szukałbym w DE. Jeżeli nic Ciebie nie pospiesza, masz czas i kasę w kieszeni to wybrałbym Niemcy. Jeżeli odrzucisz oferty pośredników (turków, ruskich, polaków i innych nacji), a skupisz się na przysalonowych komisach to kupisz auto z udokumentowaną przeszłością. W PL to nie jest oczywiste - wysoka cena wcale nie świadczy o doskonałym stanie i wiadomej przeszłości.
Opublikowano
Spoko, po to tu piszę, żeby usłyszeć opinie innych :) Przejrzałem mobile.de i autoscout i niestety w tych pieniądzach nie ma takich aut. Ale będę sprawdzał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie auta nie tanieją a wręcz przeciwnie nawet, więc jak teraz nie ma to i później tym bardziej :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.