Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzięki panowie za pomoc. staram się na chłodno inwestować pieniądze żeby później nie było płaczu.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie, mam do was pytanie. jakiś czas temu planowałem zakup e46 niestety wypadło mi kilka niespodziewanych wydatków i musiałem to przełożyć w czasie, początkowo szukałem czegoś do 15tyś i głównym faworytem było 2.8 ale stwierdziłem że może zwiększę budżet i dozbieram do 3.0 i teraz moje pytanie czy 20tyś to wystarczająca kwota na sedana w 3 litrowej benzynie po lifcie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś już znajdziesz w tym budżecie, ale na wypas nie nastawiaj się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a gdybyście mieli wybrać między 2.8 a 2.5 po lifcie? jeśli mam mieć biedną wersje to wole już zejść z wymagań co do silnika
Opublikowano
Oczywiście zdaje sobie z tego sprawę dlatego pytam czy warto brać lepszy silnik w przedlifcie czy może jednak polift, słyszałem że w starszych modelach był problem z mocowaniem dyfra
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sulfur pytasz o auto które jest już prawie pełnoletnie. Bierz to co w lepszym stanie i ma lepsze wyposażenie. Pomijam fakt, że tych aut jest mało, a jeszcze mniej wartych uwagi.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Roboty z miską trochę jest, bo albo silnik trochę do góry albo zawieszenie w dół. Wkłady reflektorów powinny być jasne a są ciemne

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wkłady pomalowane jak i nerki lub wymienione żeby było ciemniej, to akurat na plus.

 

Pierwszy raz widze żeby e46 gubiło piksele na ekranie, jakaś dziwna awaria.

 

Podpora wału i łącznik od razu oraz pewnie tuleje dyfra jeśli chcesz to robić porządnie.

 

Do tego ostudze twój zapał że nie zmieścisz się w 600zł, przygotuj jakieś 3tys na rzeczy o których Ci sprzedawca nie powie i które wyjdą bardzo szybko.

 

Spytaj ile pali oleju ale i tak Cie okłamie, hamulce, opony, zawieszenie, filtry oleje, płyny. Sam pierwszy serwis po kupnie to tysiak wchodzi lekko jak chcesz wymienić filtry i oleje oraz płyny. Dojdą Ci do kupna opony (conajmniej 17 cali), słabe tarcze, jakiś sworzeń lub wahacz cały, jakiś amor i 3 tys wchodzi miękko na start.

 

Jeśli liczysz że tylko tyle dołożysz to się srogo zdziwisz, nie mówie o tym konkretnym egzemplarzu ale o każdym który kupisz, tak każdym bo te auta wymagają nakładów żeby jeździły i dawały frajdę.

szukam
Opublikowano

ja rozumiem, że z czasem użytkowania auta wyjdą na jaw inne rzeczy do zrobienia, jak w większości aut.

Pytanie dotyczyło samych usterek podanych przez sprzedającego.

Teraz pytanie czy z tą wadliwą uszczelką mogę normalnie się poruszać przez jakiś czas? Jestem zielony troche w mechanice samochodowej stąd moje może i banalne pytania

Opublikowano

dopóki bedziesz kontrolował stan oleju to możesz jeździć.

 

Mówie tylko że wyjdzie Ci od razu po zakupie wiecej rzeczy niż te 600zł. Od razu po zakupie zostaw sobie 3 tys.

szukam
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Samochody ze stajni BMW to chyba najgorsze auta jakie można kupić u nas Polsce. Większość nie serwisuję tego jak należy, robi po taniości, części wkłada Chińczyka a potem płacz i lament że tyle trzeba dołożyć po zakupie.

 

Liczyłem się z tym kupując swoje e46 i byłem przygotowany na spory wydatek po zakupowy. Mimo tego auto sprawdzałem w warsztacie , na stacji diagnostycznej a i tak wyszło więcej niż liczyłem. Nie bez powodu za granicą te samochody osiągają wartości 20-30-40tyś zł , tylko u nas w Polsce można kupić za 10-15tyś zł m54b30 polift.

Opublikowano
Witam, potrzebuję porady od osoby, która zna się na silnikach i będzie w stanie pomóc. Ponieważ mój obecny silnik N40 szlak trafił, obecnie wymaga kosztownej naprawy rzędu ~3tys. Z okazji że karoseria nie posiada rdzy, a cała reszta też nie ma nic do zarzucenia uważam, że nie ma sensu inwestować w tak problematyczny motor jak N40 a lepiej będzie wymienić na coś porządniejszego. Szukam silnika o maks. pojemności 2.0, jednak najlepiej 1.8 ze względu na koszty utrzymania, preferuję benzynę ponieważ diesel jest drogi w eksploatacji i żeby nie sprawiał za dużo kłopotów. Budżet około 4-5tys., liczę się że swap koło 1200 i że prawdopodobnie będzie trzeba wymieniać od razu rozrząd w kupionym silniku. Znajdę coś w tej cenie ?
Opublikowano
Podnies poprzeczke i postaw na m54b22, spalanie dupy Ci nie urwie a bedziesz miał motor z rodziny legend! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.