Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
gaz zalozyles?

na oponach sie akurat znam. obecnie jeżdżę na r1r :p

 

w jaki sposób szukałeś. otomoto czy gdzies jeszcze.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

 

Broń Boże :D Głównie allegro i otomoto, tylko że celowałem w konkretny konfig (ciemny lakier, jasne beżowe wnętrze, 3L, manual, full wyposażenie) Na przebieg nie patrz. Ja mam 265k i silnik w dobrej kondycji, odpukać! Jak masz możliwość to oczywiście lepszą opcją będzie szukanie w DE.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem jaki budżet, za 25k nie ma co szukać 330ci w DE, w ogóle odpuścić sobie 330i, chyba, że ktoś chce touringa z 2001. Dobre 330ci tam kosztuje minimim 6-7k euro.. a coupe polift mpakiet w jakimś lepszym wyposażeniu to tyle ile właściciel sobie zażyczy, równie dobrze 10k.
Opublikowano

Szanowni Koledzy

po wielu przemysleniach i lekturze postów na tym forum przyszedł czas na realizacje marzeń i prosze o pomoc w konkretnych sprawach

Zdecydowałem sie na zakup w DE z ograniczeniem do północnej części

Chcę wybrać się w weekend majowy

Mój wybór to 330i (6 biegów) lub w opcji minimalnej 325i . Kombi bez 4x4 , jasna skóra i navi mile widziana ale niekonieczna .

Wynika to z porównania do obecnie jeżdzonej wiekowej V6 2,5 Forda

nie dam wiecej niż 6-7 kEuro a i tak ofert nie ma wiele (nie mówie juz nawet o naszym Allegro)

1. Dotychczas szukałem na

https://www.autoscout24.de/ergebnisse?mmvmk0=13&mmvmd0=15779&mmvco=1&body=5&pricefrom=0&fregfrom=2003&cy=D&fuel=B&powertype=kw&gear=M&atype=C&ustate=N%2CU&sort=price&desc=0

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&fuels=PETROL&minPowerAsArray=140&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&categories=EstateCar&transmissions=MANUAL_GEAR

 

GDZIE JESZCZE SZUKACIE OFERT ? Proszę podajcie linki .

 

2. Jadę sam bez mechanika więc będę musiał ocenić stan samodzielnie . Przygotowuję check-list . Poza oczywistymi punktami oceny nadwozia potrzebuję wskazówek do specyficznej oceny stanu silnika i przeniesienia napędu . JAKIE ODGŁOSY PRACY SILNIKA ELIMINUJĄ EGZEMPLARZ ? Sluchałem już kilka (żaden nie był idealnie cichy) ale co jest najważniejsze ?

 

3. Głupie pytanie ale ... Widziałem egzemplarze gdzie wiatrak jest połączony z wałem silnika (wiskoza) oraz takie gdzie jest elektryczny napęd . Czy praktycznie ma to znaczenie ? W jakich modelach jest elektryczny ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie jedź bez przygotowania technicznego. Nie tylko wirtualnie ale i praktycznie. Jako potencjalny kupiec przetestuj z 10 podobnych silników w swojej okolicy.

Przed przystąpieniem do oględzin zapytaj o znane usterki i jaka jest ostateczna cena bo to co odkryjesz może posłużyć do negocjacji ceny.

Dobrze by było abyś miał kogoś co po nr Vin mógł sprawdzić historię serwisową auta i podesłać na SMS albo samemu sprawdzić na http://www.auto-records.com/ lub zamówić raport u DRAY.

Jak to z komisu a Abdula to możesz mu powiedzieć że zarejestrujesz auto w Niemczech to jak ma auto trefne to Ci nie sprzeda.

Dobrze być w 2 osoby i sprawdzać według listy , koniecznie jazda próbna z puszczaniem kierownicy , hamowaniem , przyspieszaniem , jazdą po nierównościach. Trzeba działać jak automat bo czas szybko leci. Przygotuj się na spanie w Motelu.

Zapoznaj się z obecną procedurą wywozu auta, jest tego sporo w necie i co jeden to ma inne doświadczenia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Faliszewice

Jasne że jade na pare dni i hotel jest niezbedny .

numer z rejestracją w Niemczech jest OK ale przyjade wozem na polskich blachach ...

procedury importowe znam bo juz to robiłem

Jak raz przyjechałem z check-listą to cały komis się przyglądał ... (w Polsce)

Jak bym miał kupowac następny V6 Forda to bym wiedział jak słuchać . Problem w tym że nie znam specyficznych cech i problemów BMW .

A te które tu ogladam nie muszą byc idealne i nie znam kryteriów . Dlatego pytam .

Niemcy podobno niechetnie udostepniają VIN a online to nie bardzo jest czas .

Taktyka negocjacji i znajomość języka .....

 

Ponawiam pytanie o źródła ofert sprzedaży w Niemczech

Opublikowano

pewnie okolice 250.

 

nie mają ogranicznika bo zazwyczaj jest do 250. Raczej 300 nie pojedzie, za mało mocy, niezależnie od skrzyni i dyfra.

szukam
Opublikowano

Piszesz

wychodzi, że ponad 300km/h

Jak mu zrzucisz połowę masy i doprawisz skrzydła ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Panowie mam dwa pytania o silnik 330d e46 (M57N )

 

po pierwsze pompa wysokiego cisnienia

 

https://www.etkbmw.com/bmw/pl/parts/info/AT-Pompa+wysokoci%C5%9Bnieniowa/13518511826

 

jak z dostepnoscią i naprawami

 

na allegro widze kilka sztuk

 

 

druga sprawa wtryski (wiem ze regenerowalne)

 

jak i czy przed zakupem jest to mozliwe rozpoznac ktory wtryskiwacz pasuje do 330d

 

https://www.etkbmw.com/bmw/PL/search/selectCar/E46/Tou/BMW+330d+M57N/ECE/13_0985

 

sa dwa do wyboru ,dla aut bez euro 4 i z euro 4

 

bez euro4

Numer części: 13537789661

 

z euro4

Numer części: 13537793836

 

 

o ile te pierwsze sa dostepne to te drugie slabo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompy rzadko padają, przede wszystkim wtryskiwacze, są oczywiście regenerowalne, ok 500-600,- za sztukę. Używki euro3 są za ok 200-250,- a euro4 za ok 300,- (fakt jest ich mniej). Można szukać przez 320d, jest ich więcej a wtryskiwacze są takie same. Różnice między normami widać po kodzie, który trzeba wpisać po wymianie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślałem, że chodzi Ci o kupno używanego. Tak w vin jest podane czy auto spełnia normę euro4, więc jak rozkodujesz to będzie jasność. Z tym, że możesz trafić na auto, w którym właściciel zmienił z euro3 na euro4, bo są wydajniejsze (auto po programie).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można, nie znam dokładnych szczegółów, ale nie jest to p&p, fizycznie tak, ale elektronicznie nie. Zaraz sprawdzę po vin jaką ma normę, ale absolutnie nie kierowałbym się tym przy wyborze auta.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wtryski można stosować zamiennie, nawet od 535 można wsadzić wtryski, różnica jest w wydajności końcówki wtrysku, te z mocniejszych wersji mają wiecej dziurek co pomaga podać wiecej paliwa naraz. Ot i cała tajemnica :D góra jest taka sama wtrysków czyli te zaworki, cewki itp. Podają tak samo paliwo, w takich samych odstepach czasu natomiast te mocniejsze podają go wiecej w tym samym czasie i cala magia :D mówimy o normalnych z boscha, jak jest z nowszymi nie wiem :)

 

elektronicznie kodujesz wtryski do auta, można to robić z tego co widziałem nawet w Inpie, uczysz sterownik silnika jak wtrysk podaje paliwo, każdy podaje inaczej i każdy ma dlatego swój osobny numerek, kodowanie to wpisanie tych numerków do "sterownika" to tyle :) to tak na chłopski rozum proste tłumaczenie.

szukam
Opublikowano
Witam czy za 318i 143 km 11900 zł to dobra cena? Mam na oku jedno takie bmw ale bez vin to nie zakładam tematu narazie. Sedan, manual. Mozna tu wstawić link?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy jakie wyposażenie i ile trzeba włożyć żeby dało się nim bezpiecznie jeździć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ja się odniosę tylko do opisanej opcji parę postów wcześniej, mianowicie opłacalności sprowadzania, otóż ceny aut z udokumentowanym przebiegiem, w doskonałym stanie są wysokie, mało któremu handlarzowi się opłaca ciągnąć kilkunastoletnie auto za 4-5 tyś euro i jeszcze próbować zarobić dlatego większość się nie bawi w szukanie perełek tylko bierze co jest z przebiegiem powyżej 350-450 i więcej do tego jeszcze wyglądającego jak pognieciona puszka po piwie, cofnie licznik tak by było mniej niż 200 tys, wyklepie w warsztacie i wystawi na allego jako bezwypadkowe za 13-16 tyś.

Pamiętajcie, że nikt wam nic nie odda za darmo, jak Hans maił i dbał to za grosze nie odda.

Z resztą nawet za granicą już 1/3 aut ma cofnięte liczniki zanim polak się za to zdąży zabrać, sam szukam teraz e46 coupe i nawet byłem w zeszłym tygodniu, 170 tys przebiegu a skóra w środku w stanie agonalnym, obejrzałem, pokręciłem nosem i na koniec specjalnie, że jeśli tak wygląda tapicerka przy 170 tyś to te bmw to jakiś szajs bo mój master 2014 ma 250 a wygląda o niebo lepiej...

Opublikowano

No właśnie !

E46 330i kombi 6-begów 2003-2005 u Niemca praktycznie zaczyna się od 6k - 7k Euro . To daje co najmniej 30k PLN samych kosztów z akcyzą .

Skąd więc perełki na Allegro za 19-25k ??? Rzadko pojawiają się 30+K PLN ale to wygląda jak zaporowa cena , chociaz dopiero taka wydaje się być realną .

Swoją drogą skąd oni biorą takie tanie "okazy" ?

Skoro więc kupię relatywnie dobry pojazd to i tak jego wartość rynkowa w Polsce będzie zaniżona przez te wszystkie szroty .

Zgoda , kupuję dla siebie z zamiarem uzytkowania przez parę lat , ale mam przy tym uczucie braku ekonomicznego uzasadnienia .

 

Czyżby więc lepiej byłoby zagrać w rosyjską ruletkę kupując tanio w PL , dać zarobić mechanikowi mając nadzieję że nie dobiję do 30+K PLN .

Rozkładam koszty w czasie i subiektywnie je licząc mogę uważac że zrobiłem dobry interes .

 

Jestem właśnie na etapie roztrząsania tego problemu ...

Opublikowano

Czyżby więc lepiej byłoby zagrać w rosyjską ruletkę kupując tanio w PL , dać zarobić mechanikowi mając nadzieję że nie dobiję do 30+K PLN .

Rozkładam koszty w czasie i subiektywnie je licząc mogę uważac że zrobiłem dobry interes .

 

Jestem właśnie na etapie roztrząsania tego problemu ...

 

QP 330I. Start 24k, opony, hamulce, sondy 4,5k. Płyny, uszczelki, czyszczenie przepustnicy, wybierak lewarka, elektryka, 2k. CDN. (wszystko z robocizną serwisu). Masz już przykład że nadzieja matką głupich :D

Opublikowano
E46 330i kombi 6-begów 2003-2005 u Niemca praktycznie zaczyna się od 6k - 7k Euro .

To są ogłoszenia od właścicieli co uważają że ich samochód jest więcej wart od tego co im oferują przy sprzedaży na wymianę za nowe auto.

Jednak są prawdziwe okazje tylko że nie tak łatwo je przeciętnemu Kowalskiemu odnaleźć bo nikt czekać nie chce.

Po prostu jak auto było do zajechania to nikt w niego nie inwestował i jak nie przeszło przeglądu to zadzwonili do Abdula po lawetę.

Dochodzą do tego samochody od prawdziwych dziadków i po zmarłych co często długo stały nie używane.Kto jest na miejscu i ma czas to może polować na okazje.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Zdrowy rozsądek przede wszystkim, sami widzicie, że wszystko co jest na portalach nie ma więcej jak 260-290 tyś i oczywiste jest,że auto w de w ciągu roku robią 30-40 tyś, policzcie ile mają przelatane...

Ale nie mówię, że auto z takim przebiegiem jest totalnym gównem, są na tyle wytrzymałe, że nawet take z 5 z przodu będą hulać gdy Helmut na czas wymienia płyny, tarcze, zawias itd i na ile wy jesteście w stanie sprawdzić to wszystko.

Chyb najrozsądniej jest kupować jak najmłodsze sztuki, które nie dobiły jeszcze do 3 z przodu, do tego mają historię serwisowa udokumentowaną do tego warto podjechać i obejrzeć takie co mają niby 170 i takie co maja po 290 i więcej, porównać w jakim to to stanie może być i jaka jest różnica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.