Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W polsce są, ale dobre egzemplarze sobie cenią myślę że za 23/24 kupisz coś sensownego, wystarczy przeglądać allegro, otomoto itd
Ty myślisz że Frag tego nie robi? W PL rynek jest mocno ograniczony. Jak pisałem wcześniej pełno "igiełek" i "perełek".

 

@maniek21112

Interesujące i ma wszystko co trzeba!

Opublikowano
W polsce są, ale dobre egzemplarze sobie cenią myślę że za 23/24 kupisz coś sensownego, wystarczy przeglądać allegro, otomoto itd
Ty myślisz że Frag tego nie robi? W PL rynek jest mocno ograniczony. Jak pisałem wcześniej pełno "igiełek" i "perełek".

 

@maniek21112

Interesujące i ma wszystko co trzeba!

 

Ja szukałem 4 miesiące. Dużo nerwów, czasu i pieniędzy ale udało się.

Opublikowano
W polsce są, ale dobre egzemplarze sobie cenią myślę że za 23/24 kupisz coś sensownego, wystarczy przeglądać allegro, otomoto itd
Ty myślisz że Frag tego nie robi? W PL rynek jest mocno ograniczony. Jak pisałem wcześniej pełno "igiełek" i "perełek".

 

@maniek21112

Interesujące i ma wszystko co trzeba!

 

 

Ale głupoty piszesz, myślisz że pojedziesz na zachód i tam są same świetne samochody? To skąd są zwożone te złomy które sprzedają u nas? Wszystkie z polskich salonów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Głupoty to ty piszesz. Przeczytaj cały wątek odnośnie zakupu auta dla Fraga i będziesz wiedział dlaczego kolega szuka auta za granicą.

Poza tym w PL tak samo jak w DE są samochody i są sztrucle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Różnica jest tylko taka że wiele sztrucli z DE trafia do Polski i są sprzedawane jako igły...

Krótko - ryzyko w PL większe

 

Send with Tapatalk...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiele sztrucli z DE trafia do Polski i są sprzedawane jako igły...
W jednym zdaniu kolega zawarł cały "problem".
Opublikowano
chłopaki ,ile trzeba dać najtaniej za średnio utrzymane e46 w rzędowej 6 ??przegladam ogloszenia i ceny są różne od podejrzanych egzemplarzy za 10 tysiecy do ponad 20 ,w 15 tysiącach myślicie ,że da rade sie zamknąć razem z pakietem startowym czy te 18 to takie minimum ?
Opublikowano
chłopaki ,ile trzeba dać najtaniej za średnio utrzymane e46 w rzędowej 6 ??przegladam ogloszenia i ceny są różne od podejrzanych egzemplarzy za 10 tysiecy do ponad 20 ,w 15 tysiącach myślicie ,że da rade sie zamknąć razem z pakietem startowym czy te 18 to takie minimum ?

 

chłopaki to u szewca drewniane gwoździe prostują :D da radę Panie ale im więcej zostawisz na pakiet startowy tym lepiej ;)

Opublikowano

Czy orientuje sie ktos jak nazywa sie ten element mocowania silniczka tylnej szyby, do samej szyby? Chodzi mi i ten stozkowy element wraz z zaslepka. Odpadlo mi gdzies po drodze mocowanie i kombinuje z roznymi frazami i nie moge tego znalezc na googlach. Da sie tylko kupic samo mocowanie, bez silniczka? Zreszta nawet na aukcjach silniczkow tej zaslepki nie widze na zdjeciach zestawu.

 

Zalaczam zdjecie dla jasnosci.

 

http://i.imgur.com/PujAW7C.jpg

Opublikowano

panowie powoli zaczynam sie rozgladac za e46

 

informacji jest sporo na forum ale prosil bym w skrocie takie info. planuje szukac albo 2,5 albo 3,0 benzyna (czy w ogole warto 3.3 brac pod uwage wzgledem 3.0? )

 

chodzi mi wasze doswiadczenia w latwosci znalezienia dobrego egzemplarza (ktory najlatwiej kupic w dobrym stanie)

 

czy ewentualnie jakis diesel (3.0D) ma podejscie do w/w jesli chodzi o trwalosc i latwosc kupienia (ewentualne koszty napraw)

 

 

jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o bmw (powoli zamierzam poznawac temat) ale nie chce na starcie wtopic. cale zycie z gr. vw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W skrócie to masz właśnie ten temat..jaki budżet? Jakie przebiegi roczne? Jakie odcinki przeważnie? Wtopisz jak kupisz zaniedbany egzemplarz, nieważne z jakim silnikiem, bo to raczej reszta podzespołów bije po kieszeni na starcie, szczególnie przeniesienie napędu i zawieszenie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

to rowniez podejde powaznie do dyskusji i zapytam bardziej doswiadczonego (czyli ciebie)

 

ile trzeba dac za zadbany e46 (2,5 2,8 3,0 badz 3,0d)

 

ja licze ze ok 25k zl

 

nachetniej to bym kupil od klubowicza ( sam dlugo w klubie skody jestem i wiem ze duza wiekszsc aut klubowych to perełki)

 

tu np piekna sztuke klubowicz sprzedawał (niestety wtedy jeszcze nie wiedzialem ze bede szukał)

viewtopic.php?f=5&t=318754

Edytowane przez xtremesystems
Opublikowano

starczy Ci tyle na fajny egzemplarz.

 

Silników sie nie ma co bać, dość mocne, gaz lubią jeśli chcesz taniej jeździć. Diesel piekielnie mocny ale też może być droższy w naprawach.

 

Koszta normalne, trzeba dokładać bo to stare auta i zawsze coś wychodzi. Przy 3l masz najwieksze hamulce, do tego koła minimum 17 cali. Poczytaj o kazdym silniku, odpowiedz sobie czego oczekujesz czy benzyne czy diesla, obejrzyj jakieś najdroższe sztuki blisko ciebie żebyś miał porównanie do późniejszego ogladania.

 

kupno forumowego to dobra opcja, pewnie drożej wychodzi niż to co na allegro stoi ale czesto pewniej i historia z paru lat jest znana jeśli właściciel prowadzi jakiś temat.

szukam
Opublikowano

skłaniam sie ku benzynie z tego wzgledu ze mam teraz diesla na common rail na wtryskach siemensa z dpf i egr( koszta ewentualnych napraw chore , wtryski nieregenerowalne 1100sztuka)

 

teraz chciałbym prosty silnik nawet jesli bedzie palił w okolicach 12-13 L w miescie to załoze LPG i mam w nosie.

 

 

możesz mi mniej wiecej powiedzieć bo widze ze masz 3.0d jakie sa tam koszty np wtryskow. czy regenerowalne, co tam jeszcze lubi padac (pompa wysokiego?)

 

bo jakbym brał 3.0D to bym mu virusa zapodał

 

EDIT

Widze ze Ty masz chip . jaka moc i moment po czipie wyszla (jestem z Łodzi to mam Tc performance od strojenia BMW na miejscu)

Opublikowano

no benzyna bezpieczeniejsza opcja. 13lpg bedzie ci to palić, zależy jeszcze czy manual czy automat i czy miasto tylko. Ale nawet jak 16 wciagnie to max gazu.

 

wtryski normalne boscha, regenerowalne tanio :D żadnych dpf czy innych dziwnych rzeczy, egr jest ale można go komputerem ograniczyć.

przy dieslu to wiadomo wtryski ale to łatwo i dość tanio naprawić obecnie, czasem pompa paliwa, sprzęgło z dwumasem nie ma lekko, automat również nie ma lekko i nie można za mocno podnosić momentu bo ukręci szybko skrzynie.

ale to stary diesel wiec zawsze coś sie znajdzie do zrobienia.

 

ja mam 260 koni i 480nm.

 

TC miałem jechać ale na miejscu znalazłem gościa. TC robił mi kiedyś do 2l diesla zdalnie wirusa jak zaczynał i nie narzekałem.

szukam
Opublikowano

jesli diesel to na pewno manual. (w ogole manual. bo te stare skrzynie na pewno nie maja podejscia do DSG . a ze umiem szybko zmieniac biegi to manual)

 

dwumas to droga sprawa do tego auta? ( sa jakies patenty na przejscie na jednomas - w gr vw byly ?)

jesli dwumas to ok 1500 zl to akceptowalnie (zamienniki oczywiscie)

 

 

Odnosnie benzyn

Jaki najlepiej szukac 2,5 2,8 cz 3,0?

 

rozumiem ze to sa stare silniki majace posredni (do kolektora ) wiec LPG przyjmuje bez problemu tak jak pisałeś i odpadaja wtryski i turbo

 

Ja przepraszam ze takie proste podstawowe rzeczy Was pytam. ale Wasze forum jest ogromne (chociaz OCP jeszcze wieksze ) wiec sie troche gubie. a pozatym w silnikach i samochodach bmw jestem bardziej niz zielony . jakbyscie pytali mnie o silniki grupy vag ... :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam dwumas to 1400-1500,-

3.0 najlepszy z przyczyn oczywistych..2.8 teoretycznie bardziej wytrzymały, nie piję oleju jak większość m54 (3.0, 2.5, 2.2), ale występuje tylko w przedliftach.

Gaz trzeba liczyć ok 3.5k.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

duże te ubytki oleju w m54?

 

czyli by na placu boju zostal 330i i 330d (o ktorych powinienem poczytac)

 

jeszcze tak ogolnie zapytam (nie musicie odpowiadac) ale widze tu ludzi którzy przerabiali juz e46 i z dieslem i z benzyną . z waszego doswiadczenia w co sie lepiej pchac.

moc jest porownywalna wiem ze diesla mozna zawirusowac ale bardziej mam na mysli codzienna jazde

 

bo wiadomo diesel to wtryski ,dwumas . benzyna pije olej.

 

robie 15 -20 k km rocznie ale w dziwnej specyfikacji. miesiac dwa po miescie i potem trasa 700km (regularnie co miesiac dwa wlasnie) wiec i diesel i benka mnie urządza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak w instrukcji, do 1l na 1000km, niektórym bierze 0.7 a innym 0.2l, w zależności od kondycji pierścieni. Zacznij oglądać auta, zobaczysz, że nie tak łatwo znaleźć poprawny egzemplarz. Przy takich przebiegach eksploatacja 330d i 330i lpg, biorąc pod uwagę koszty paliwa, wyjdzie podobnie. Reszta zależy od tego ile będziesz musiał włożyć w auto na starcie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Bierz benzynę. Ja mam M54B30 w coupe i robi robotę. Spokojna jazda 10-11L, jakie daje w palnik ( a lubię każdy bieg zakręcić do końca) to 15-16 spokojnie ale sam silnik i konstrukcja samochodu rekompensuje wydatki. Tutaj za bardzo nie ma co patrzeć na spalanie. Dobre opony i jeździ się pięknie. W moim przypadku na pakiet startowy poszło ok 5k (tarcze,klocki, sonda lambda, lampy tył, końcówki drążków, opony) a za tydzień poleci myślę z kolejne 1,5k (wszystkie płyny, uszczelka miski, wybieraka skrzyni, zestaw naprawczy wybieraka, geometria + zbieżność, czyszczenie przepustnicy). Osobiście jestem zaskoczony jak w serii ten samochód dobrze jeździ. Swojego egzemplarza szukałem 3-4 miesiące także przygotuj się że trochę zajmie znalezienie dobrej sztuki w którą i tak spokojnie piątkę będziesz musiał zainwestować w pierwszym okresie użytkowania.
Opublikowano

gaz zalozyles?

na oponach sie akurat znam. obecnie jeżdżę na r1r :p

 

w jaki sposób szukałeś. otomoto czy gdzies jeszcze.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.