Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jednak niemcy ?

w porzadku moim zdaniem, nie najgorsze wyposazenie, wlozony zamiennik nawi, pompowany odcinek ledzwiowy, dobra sprawa. komputer pokladowy,xenon itd.

masz nowe albo prawie nowe tarcze hamulcowe, ori i tak by nie przejechały 200. strzelam ze są na nich pierwsze klocki, mowie o przodach, tyl mozliwe ze to samo.

widac komplet opon na lato, zimowe conti wiec super (o ile nie są stare i twarde)

tylna wycieraczka nie lezy odwrotnie ??:D

brakuje jednego kluczyka, takiego szarego bez pilota

szkoda ze nie ma 4 szyb, jak niemiec nie naprawił to zepsuja sie mechanizmy z przodu, i suwaki szybera, chyba ze nie uzywał

lakier wydaje sie zadbany, raczej nie malowany bo bardziej by sie swiecił, tutaj wyglada na recznie nawoskowany ale w dobrej kondycji

 

jak nie zalozysz gazu to ta benzyna wyjdzie prawie 2x drozej niz dizel 150 km. koszty samego paliwa !!

nie przejmuj sie ze galka wymieniona, szybko sie wycierają, szczegolnie jesli ktos jezdzi ciagle majac dlon na galce zmiany biegów

 

i zalezy gdzie jezdzila, bo pewnie zawieszenie jest ori i po kilku latach w polsce bedziesz to miec na głowie

 

ogolnie na +

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja od początku chciałem jechać do Niemiec :D Kolega FragMaster zastanawiał się pomiędzy PL a DE.

Lakier wg. sprzedającego ori. Gałkę się zmieni.

Ja jeżdżę trasy po 10km w tą i drugą, benzyna to jedyna opcja, diesel to by było samobójstwo. LPG raczej nie, nie wiem czy warto pakować instalację za 3500 do auta wartego ~24k. E53 jarała mi 20-25 gazu i dało się przeżyć, koszty w 325i wyjdą podobne.

Niestety auto w ASO robione do 100k, potem jakieś mniejsze serwisy. Zamówiłbym BMW checka, ale nie widzę sensu w tym przypadku :P

Jadę po to auto, nie zabierajcie mi tej bemki :D

 

Tak wygląda wyżej wspomniane nadkole. Nie jest z nim źle.

 

J3VSdJV31OfMswdxxMR8CTf6CIVymRNGEOFrWoL1j1jf_w1Mma-V4Hq2ZsLRqmCFu8qF0NOuXoNKlZ8f9wNR3JALIMrSM2gA1kk9CdY3WeWOCYNDnp4JfCRdGUccpAUmcSfZ-xdiOeXh4xNiAKgmdP-x75d221hO8P9TmiTNLeka65N7KEa_i1zLXCTjrKmPk0AoZfvxBx5ZB-q9apuiGJC3nssu35_rXN5kd3dX9TGCPXkvakCuQRDgDqDf-xS24DVN0YDl_yZWicFeIrQrWzRdp7SEiJUcC-WizbkhhtshFw7uSybKsyTW5JLvKLbmKFSoZaCB3USyxg9G6UAnwRJEtkysO6-aXOL9v1w59w-mqMlXU4rTT1NUl_NZBZPo3TVuTHA0CHW-I1Oya6x3senbZmdaND9itDxHrmPY-e1vQeUt4XIWFF8Z-21571eebrnakJgM-J78lHBKffdxR7uvkRYvvIeyz1NhzcuqlocMQWPL4-NMrVx2ksrzoqXbZ0M2uUGLnPtVRUig_jGeo47s5LYx_j3F9Ve3pblijN8qjcViRe8EuWTMgiD-8KPpM9CQkTB9RgP8EwC65m1_F_yO55hIZQU3cdKyoHtlbbr2d-wNXypZY6t1wU2sQWMq0AFpXAkkxPHHj5oYZQJeXC3OA-DBXnFV1e4BqvD8xLshrdhcDx4_dQqHa-b4aVOnH8xH-lRoq4aRJF4uUWMzDdqrHplVMg=w1920-h1070-l75-ft

Opublikowano

Ja też zwróciłem na nią uwagę . Ale będę się rozglądał na poważnie dopiero gdzieś w maju .

Spróbuj moze jeszcze dla kontrastu

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239772615&scopeId=C&fuels=PETROL&transmissions=MANUAL_GEAR&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=EstateCar&categories=Limousine&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=1

 

KONIECZNIE NAPISZ JAKIE WRAŻENIA po powrocie

 

Kwestja tablic opisana w necie milion razy .

W podpisie komis oferuje pomoc w załatwianiu "Zulasungservice" - skorzystaj !

W Zulasungamt bierzesz tablice z żółtym paskiem na 5 dni , kosztuje to chyba ok 100 Euro

W sobotę chyba zamkniete

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co o tym sądzicie? Wybieram się na dniach ;> Wgniotka usunięta, tylne nadkole bierze lekko rdza od spodu.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238179206&usage=USED&scopeId=C&usageType=PRE_REGISTRATION&fuels=PETROL&fuels=LPG&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=15&pageNumber=2

 

PS czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć istotę tablic w Niemczech? Chciałbym mieć blachy na których wrócę do Polski + oczywiście OC na tę pare dni.

Turecki autokomis. Pogoogluj trochę dowiesz się więcej. Zanim wyjedziesz sprawdź przebiegu Draya. Sprzedawca niby informuje o książce serwisowej, ale spójrz na daty.

Żółte tablice wywozowe kosztują ok. 100 euro i możesz na nich jeździć 5 dni. Nie wiem czy w dzielnicy Charlottenburg jest oddział urządu miejskiego, ale jeżeli to dzielnica handlarska to na pewno będzie jakaś buda gdzie pośrednik za 50-60 euro sprzeda tobie „kurzzeitkennzeichen” czyli żółte tablice.

Opublikowano
Witam wszystkich, mam pytanie pewnie już dosyć znane, aczkolwiek nie będę szukał po całym temacie bo jest mnóstwo stron :shock: . Chciałbym się zapytać na co głównie zwracać uwagę poczas zakupu E46. W głowie mam E46 (polifta 20d), ew jakaś benzyne z gazem coupe/sedan. Budżet coś do MAX 15K znalazłbym coś? Wiadomo igły nie ma co szukać, środek w razie czego bym sobie doposażył.
Opublikowano
Też szukam w tej kwocie . Poczytaj sobie wcześniejsze strony . Ile km robisz rocznie ? Ja szukam benzyny , najlepiej 170 km :) Troche przeraziło mnie ubezpieczenie :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od tego roku fajne kwoty wychodzą..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Też szukam w tej kwocie . Poczytaj sobie wcześniejsze strony . Ile km robisz rocznie ? Ja szukam benzyny , najlepiej 170 km :) Troche przeraziło mnie ubezpieczenie :mad2:

Autko głównie na dojazdy do szkoły +-15km

Opublikowano
To Benzyne . A silnik to R6 .Poczytaj sobie i Zdecydujesz co tak naprawde potrzebujesz :) . Dolicz sobie do ceny samochodu +/- 3 tys. na start . :8)
Opublikowano

Witam, mam okazje zakupić Alpinę tak jak w tytule, sprawdzona, w doskonałym stanie, licznik 170 000, piękne skóry, bardzo małe zużycie. Rocznik 2002 Touring. Zrobiony spory serwis faktury na około 6000zł. 2 włascicieli. I tu moje pytanie, jaką to ma realną wartość? Ceny na mobile.de wahają się od 50 do 140tys. Mogę ją kupić poniżej 30. Czy wartość tego będzie rosła? Czy częsci do silnika któy jest powiekszony do 3.3 będą dramatem w razie co? Czy problem panewek korbowodowych dotyczył tylko M3 czy takze innych 3.0 i 3.3 Alpin?

 

Ogólnie o alpinach informacji w sieci jest niewiele.. Stan tego auta dobrze rokuje na youngtimera ale czy rzeczywiście e46 idzie w tym kierunku..

 

Wyglada mniej wiecej tak, srodek nieznacznie bardziej zuzyty..

http://thumbsnap.com/s/KZtGHh1Q.jpg

7331854462_1582d5866d_b.jpg

Alpina-B3S_Touring_mp233_pic_13474.jpg

Opublikowano

Ciężko wyczuć czy wartość będzie rosła. Na pewno nie stracisz na tym samochodzie ale jako długofalowa inwestycja.. hmm. Alpiny ogólnie są cholernie drogie, rzadkie, i świetnie nadają się na youngtimery.

Gdybyś się nie zdecydował daj znać, ja nie będę się zastanawiał ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, brać, chuchać, dmuchać i jeździć :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a wiece jak z tymi panewkami korbowodowymi? Ogolnie jest ktos na tym forum kto posiada lub ma pojecie o roznicach w Alpinie E46?
Opublikowano

Auto prawie 20 letnie dla mnie trochę drogie , po zdjęciach mało widać bo jest pełno cieni ale chyba coś spasowania nie bardzo, może inni mają sprawniejsze oko.

Jest osobny dział do ocen aut z ogłoszenia viewforum.php?f=44

Jak Cię auto interesuje to zadzwoń do sprzedawcy po nr VIN i umieść w tym linku powyżej to chłopaki ci pomogą.

Jak nie otrzymasz nr VIN to sobie tym autem głowy nie zawracaj.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a wiece jak z tymi panewkami korbowodowymi? Ogolnie jest ktos na tym forum kto posiada lub ma pojecie o roznicach w Alpinie E46?

Jest jeden egzemplarz w galerii, poczytaj

viewtopic.php?f=159&t=272000

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam ponownie :) Trochę poczytałem, pokombinowałem i teraz koncepcja jest holenderska, bo tam dużo łatwiej potwierdzić przebieg, jest dużo benzyniaków, prawie nie ma zimy(sól) no i mam rodzinę w Belgii co ułatwia dostęp do tego rynku. Jednak tam w budżecie 4k EUR i przebiegu do 200 tys jest tylko kilka sztuk wartych uwagi. Mogę zmienić trochę budżet albo akceptowalny przebieg. I teraz potrzebuję Waszej pomocy.

1. Do jakiej kwoty opłaca się kupować przedlifta 323 albo 325? Zakładając, że kupię zadbane auto z ok 200tys przebiegu za te 4k czyli 21 tys zł ze wszystkimi kosztami administracyjnymi i transportowymi to za te 3 lata jak będzie miało ok 240 tys pytanie czy znajdę kogoś kto mi za nie da 17 tys zł, kiedy średnia trupów z Allegro będzie pewnie koło 10-11 tys zł.

2. Do jakiego przebiegu opłaca się kupować tak, żeby w czasie tych moich 40 tys eksploatacji nie zaczęło się wszystko sypać? Czy może lepiej zapłacić 1k EUR mniej i kupić 270 tys gdzie dużo rzeczy już jest wymieniona? Roczny budżet na naprawy zakładam na 3-4 tys zł czyli przez 3 lata 9-12 tys zł, więc jeśli miałbym kupić auto z mniejszym przebiegiem, gdzie naprawy będą wychodzić połowę mniej, czyli 1,5-2 tys zł rocznie, to z prostej kalkulacji wychodzi, że opłaca się dołożyć np 1 k EUR, żeby później mniej płacić za naprawy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za dużo liczysz :8) nie da się odpowiedzieć na takie pytania..wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Ale wg mnie sedan 323i to max 15k a 325i 18k jeżeli mowa o przedlifcie, więcej bym nie dał. To i tak kwoty za bardzo przyzwoity stan, przebieg nie zawsze jest jego odzwierciedleniem, pamiętaj o tym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No liczę, bo to moje ciężko zarobione pieniądze :D Czyli to kiedy auto zacznie sie sypać w zasadzie zależy nie od przebiegu i wieku, tylko od stanu, tak? W sumie logiczne, można mieć 250k i wszystko robić na bieżąco i można mieć 170k i nie robić nic, aż auto nie stanie. No to wg Twojego cennika nie ma opcji w zasadzie kupić zadbanego auta. A skąd ta różnica między 323 i 325? To prawie takie same silniki, z tym, że 325 pije olej.
Opublikowano

FragMaster

Wszystko zależy jak zamierzasz eksploatować auto .

Jeśli chcesz pojeździć 2 -3 lata i spuścić z minimalną stratą to kupuj taniej , zrób na minimum do jazdy i do żyda po cenie Allegro .

ja jestem długodystansowiec . Dlatego zakładam 5+K Euro , 2004 + , chcę zrobić wszystko co naprawdę trzeba i pojeździc lat parę .

Wyjdzie relatywnie drogo ale jeśli wyszukam niezły egzemplarz powinno się opłacać .

 

Dla przykładu : obecnie jeżdzę Mondeo II V6 170 KM '98 już 9-ty rok . Włożyłem w niego masę kasy ale 160 Kkm przeszło bez problemu . Silnik twardziel ale blacha i lakier sie sypie i pewnie pójdzie na żyletki . Szukam następcy z silnikiem co też nie boi się przebiegu . Mam nadzieję że 325i też tak ma ....?

 

Niektórzy twierdzą że E46 zrobi się wkrótce kultowe i ceny się utrzymają , ale ja nie wierzę . Za dużo gnojów wozi sie złomami i dołują ceny .

Opublikowano

Tylko najwieksze silniki będą trzymać cene. Tak jak e36 gdzie tylko 328 trzyma cenę. Reszta nic ciekawego.

 

Sprzedałem ostatnio swoje drożej jak wiele e46.

 

M54 silnik jak juz szukasz to weź 3l, pali to samo, jeździ lepiej, tak samo olej pije ale można troche ograniczyć zjawisko. Problemy i koszta te same a pare koni wiecej.

szukam
Opublikowano (edytowane)
No liczę, bo to moje ciężko zarobione pieniądze :D Czyli to kiedy auto zacznie sie sypać w zasadzie zależy nie od przebiegu i wieku, tylko od stanu, tak? W sumie logiczne, można mieć 250k i wszystko robić na bieżąco i można mieć 170k i nie robić nic, aż auto nie stanie. No to wg Twojego cennika nie ma opcji w zasadzie kupić zadbanego auta. A skąd ta różnica między 323 i 325? To prawie takie same silniki, z tym, że 325 pije olej.

Na oko +-, szukam czegoś dla siebie i od paru miesięcy przeglądam mobile.de

Fajne 323i, rocznik 2000 3500-4000 euro w zależności od wyposażenia

325i przedlift wyrwiesz za 3500-4000 euro, polift 4000-4500, roczniki 2003-2005 w dobrym wyposażeniu do 5000

330i to grubszy temat, to najmocniejszy silnik i ponizej 4000 gruzy albo wysoki przebieg i starszy model, za 4500 kupisz jakiegoś polifta w kombi, dobre coupe to minimum 5000

Z własnego doświadczenia, bo szukam E46 325i/330i, to za dobry model z rocznika 2004/2005 (taki szukam) i konkretnym wyposażeniem trzeba zapłacić minimum 4500. Za te 4500 znajdziesz dobre 325i z niskim przebiegiem rzędu 180-200k, na 330i za 4500 trzeba się przygotować na jakieś 270k za tą cenę.

Silnik w 325i to młodsza i mocniejsza (pod względem mocy) konstrukcja, poza tym weź pod uwagę to, że M52B25 kupisz max z 2001 roku, bo w 2000 zakończono produkcję, a M54B25 możesz szukać do 2005 :D Zżeranie oleju można ograniczyć.

A to kiedy auto się zacznie sypać zależy od wielu czynników i nie można z góry powiedzieć :D Im mniejszy przebieg znajdziesz, tym lepiej. Poza tym dokumentacja przebiegu jest ważna podczas odsprzedaży, większość E46 ma podrobione książeczki albo przebieg zmieniony na pałę, a Twoje auto z udokumentowanym przebiegiem może się wyróżniać :D

Edytowane przez Smule
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ładnie kolega opisał sprawę, popieram w całości :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.