Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie kupisz w tej cenie 320i w dobrym stanie.
Nie wprowadzaj chłopaka w błąd. Jeżeli miał być to dowcip to nie na miejscu.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A moim zdaniem kupi, i to nie jest żart. Nie ideał spod kocyka od emeryta niemieckiego z przebiegiem 50 tys km. Ale normalne zdrowe auto, doinwestowane, z sensownym przebiegiem, cos tam pewnie może mieć malowane, ale godne dalszych inwestycji i dbania.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ty obserwujesz rynek niemiecki, ja Polski.

Znakomitą doinwestowaną sztukę 323i sprzedałem i to juz sporo czasu temu za 12 tys zł.

 

Teraz dla kolegi szukalismy 318i albo 320i i jest w czym wybierac nawet poniżej 10 tys zł.

 

Oczywiscie ceny za auta poliftowe, z wiekszymi silnkami sa duzo wyzsze. Ale podstawowe benzyniaki przed liftem spokojnie do 10 tys zł sie kupuje. Mówie o autach od wlascicieli, nie handlarzy, bo dopiero co sprowadzonych nie ogladamy z załozenia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Maciek, toś zabił ćwieka handlarzom co szeptanym marketingiem próbują śrubować ceny.

Fakt faktem że jak handlarz kupił w określonej cenie to ze stratą nie może sprzedać , no chyba że mu się biznes sypie.Osoba prywatna ma mniej cierpliwości i czasem jest zmuszona.Z drugiej strony nie łudźmy się że to co od prywatnego to cacy , wszystko należy sprawdzić bo jak to powiadają że jak auto doinwestowane to pozostaje w rodzinie lub u znajomych a jak trefne to niech idzie do obcych.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty obserwujesz rynek niemiecki, ja Polski.
Niby skąd biorą się te "rodzynki" w Polsce?
Znakomitą doinwestowaną sztukę 323i sprzedałem i to juz sporo czasu temu za 12 tys zł.
I znowu mieszasz. 12 tyś. zł to 20% więcej niż zakładany budżet.
Teraz dla kolegi szukalismy 318i albo 320i i jest w czym wybierac nawet poniżej 10 tys zł.
Zdecyduj się. R4, a R6 to całkiem co innego. Poza tym Finiarel jasno określił, że szuka poliftowego R6, a w miarę zdrowej sztuki nie kupisz w tym budżecie.
Oczywiscie ceny za auta poliftowe, z wiekszymi silnkami sa duzo wyzsze.
I przyznałeś się, że mącisz w temacie. Kolega o co innego pyta a ty wprowadzasz go w błąd.

 

Maciek, toś zabił ćwieka handlarzom co szeptanym marketingiem próbują śrubować ceny.
Do tej pory myślałem, że jesteś rozsądną osobą. Bardzo mi przykro, że tak pochopnie i bezpodstawnie mnie oceniasz.
jak to powiadają że jak auto doinwestowane to pozostaje w rodzinie lub u znajomych a jak trefne to niech idzie do obcych.
Szkoda słów, to bardzo daleko idące uogólnienie. I jak wyżej. Ceniłem Ciebie bardzo wysoko.
Opublikowano
Teraz dla kolegi szukalismy 318i albo 320i i jest w czym wybierac nawet poniżej 10 tys zł.
Zdecyduj się. R4, a R6 to całkiem co innego. Poza tym Finiarel jasno określił, że szuka poliftowego R6, a w miarę zdrowej sztuki nie kupisz w tym budżecie.
Oczywiscie ceny za auta poliftowe, z wiekszymi silnkami sa duzo wyzsze.
I przyznałeś się, że mącisz w temacie. Kolega o co innego pyta a ty wprowadzasz go w błąd.

 

Ja mam tylko małe pytanie, bo nie chcę się wtrącać w dyskusję. Czemu zakładasz, że szuka polifta, jeśli napisał, że rocznik z przedziału 1999-2001? Przecież jakby szukał polifta to by podał przedział od 2001 w górę. Tymbardziej, że 320i 150km było produkowane tylko do 2000 i nie występuje w poliftach, to jakim cudem może szukać polifta?

Opublikowano
Znakomitą doinwestowaną sztukę 323i sprzedałem i to juz sporo czasu temu za 12 tys zł.
I znowu mieszasz. 12 tyś. zł to 20% więcej niż zakładany budżet.

 

bary_kent czytaj ze zrozumieniem. 323i sprzedał dawno temu za 12 tys. W domyśle, obecnie kosztowałaby około 10 tys.

 

Teraz dla kolegi szukalismy 318i albo 320i i jest w czym wybierac nawet poniżej 10 tys zł.
Zdecyduj się. R4, a R6 to całkiem co innego. Poza tym Finiarel jasno określił, że szuka poliftowego R6, a w miarę zdrowej sztuki nie kupisz w tym budżecie.

 

W którym miejscu jasno określił, że koniecznie polift?

 

Oczywiscie ceny za auta poliftowe, z wiekszymi silnkami sa duzo wyzsze.
I przyznałeś się, że mącisz w temacie. Kolega o co innego pyta a ty wprowadzasz go w błąd.

 

Przy całym szacunku, to ty mącisz. Nie musi być polift. Nigdzie nie zostało to napisane jako wymóg.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
K...a! Faktycznie ja namąciłem, przepraszam. Wyczytałem - nie wiem jak - że szuka od 2001. Wtedy zrozumiałe jest że polift. Co do reszty dalej będę się upierał, że 6 garnków nie kupi się zdrowych za mniej niż 10 tyś. zł.
Opublikowano

Witam, panowie mam 4 pytania:

1. Jak to jest z chromowanymi obwódkami zegarów w E46, które miały a które nie?

2. Czy jest reguła że polift/przedlift bardziej rdzewieje?

3. Czy wyrzucone oryginalne VIsco z samochodu dyskwalifikuje go? Widzę że sporo sztuk 328/325/320i nie mają tego elementu (chyba że tylko plastiku którego nie widać na zdjęciach?)

4. Jakie są techniczne różnice w silniku między M52 2.8i a M54b25? Chodzi bardziej o awaryjność i zużycie oleju nieszczęsnego dla M54. Zastanawiam się między 328i a 325i po lifcie, problem jest taki że za 328i gość woła 16700 i jest wyprodukowane pod koniec 1999r(problem z odsprzedażą w naszym cudnym kraju...), a za polifta z raportem BMW Check 17900, przebieg obie ok.220kkm, za 2 lata młodszy samochód.... Pytanie czy warto aż tak przepłacać za 328?

Pozdro

Opublikowano
K...a! Faktycznie ja namąciłem, przepraszam. Wyczytałem - nie wiem jak - że szuka od 2001. Wtedy zrozumiałe jest że polift. Co do reszty dalej będę się upierał, że 6 garnków nie kupi się zdrowych za mniej niż 10 tyś. zł.

 

 

6 garnków a 6 garnków to róznica.... chodzi mi ze 320i a 323i to jest wieeelka róznica w jezdzie, za czym idzie tez cena. Nie oszukujmy sie 320i to nie jest szybki samochod, kultura pracy jest ekstra, trwalosc silnika tez, ale osiągi sa duzo blizsze do 318i niz do 323 czy 328.

 

Co do zadbanego 323 albo 328 moze by miał problemy znalezc do 10 tys zł. Ale 320i mysle ze nie.....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
problem jest taki że za 328i gość woła 16700 i jest wyprodukowane pod koniec 1999r(problem z odsprzedażą w naszym cudnym kraju...), a za polifta z raportem BMW Check 17900, przebieg obie ok.220kkm, za 2 lata młodszy samochód.... Pytanie czy warto aż tak przepłacać za 328?

Pozdro

Tu bym brał tę która jest w lepszym stanie, pewniejsza, bardziej zadbana doinwestowana.

 

Wg moich obserwacji nie ma reguly czy przedlift czy polift które bardziej rdzewieją.... Polift ma poprawione mocowanie dyfra i pare innych rzeczy (np zbiorniczek plynu) więc ja osobiscie wolałbym polifta. Róznica w osiagach 325 a 328 jest kosmetyczna.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

OK, sztukę poliftową oglądałem ale jednak poszukam czegoś na M52 raczej :8)

 

Jest ktoś z Warszawy kto ma zdrowe nieskręcone E46 i da obejrzeć, i ktoś ktoś z kompem byłby chętny na oględziny? Albo jakieś spoty w Warszawie się odbywają?

Opublikowano

jeśli by to była pierdoła to sprzedający by to naprawił i pogonił auto za wyższą cenę. Wiec nie licz że to będzie krokowy do wymiany i już :) nikt takich prezentów nie robi, lepiej dac mechanikowi zarobić 500 i potem auto sprzedać np. za 15tys.

Pewnie do opłat jeszcze jest.

 

co do zawieszenia to trochę są inne rzeczy np. z przodu. Dojdzie koszt oleju w skrzynce rozdzielczej czy co on tam ma, inne chyba wahacze, amory z przodu. Ogólnie wpisz interesujące cie czesci np. w allegro i porównaj te same do wersji 4x4 i już się wszystkiego dowiesz.

szukam
Opublikowano

Pytasz

Co moze byc do wymiany jesli 330ix nie ma wolnych obrotow?

To jest auto dla kogoś kto sam w autach grzebie i na tym się zna.

Niby wszystko do zrobienia ale jak by się okazało że silnik był przegrzany ?

W ogłoszeniu pisze że od prywatnej osoby ale to półprawda.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Panowie, znalazłem ładną E46 2.5 z mojej okolicy. Niestety, na razie nie mam możliwości obejrzenia jej, gdyż nie ma mnie w kraju.

 

Jest jeden mały minus. Auto fabrycznie wyszło z silnikiem 1.6 i wkładany był 2.5 ze wszystkimi częściami (sprzęgło, zawiecha, bla, bla..). Wszystko legalnie, wbite w dowód. Warto się w to angażować?

Opublikowano

Szybkie pytanie.

Warto robić coś więcej niż program w 116km VP 2.0d?

Sam program da ze 145KM a co jesli chciał bym 160 max 170? Miałem wczesniej TDI to bardzo prosto i stosunkowo tanio mozna bylo kręcic. z tego co widze turbawka jest taka sama jak w 136KM wiec do tych 160-170KM powinna dać rade, pompa chyba też ale ograniczają mnie wtryski. ze 136KM pasują p&p?

Opublikowano

136 konnego na 160 jest problem :D to już jest granica na serii.

 

IC, dolot, wieksze turbo, wieksze wtryski. Pompa da rade do około 200 bo na tym forum był taki projekt albo dalej jest :) ale to już była ostra walka o każdego konia.

 

Jak masz dłubać i wydać 2tys żeby osiągnać 170 koni to zmień silnik na 2.0 CR 150 seria, po wirusie 190.

szukam
Opublikowano
136 konnego na 160 jest problem :D to już jest granica na serii.

 

IC, dolot, wieksze turbo, wieksze wtryski. Pompa da rade do około 200 bo na tym forum był taki projekt albo dalej jest :) ale to już była ostra walka o każdego konia.

 

Jak masz dłubać i wydać 2tys żeby osiągnać 170 koni to zmień silnik na 2.0 CR 150 seria, po wirusie 190.

Jak mi sprzedasz za 2k silnik 2.0d 150 z osprzętem i jeszcze włozysz w bude to jestem za 5min :D

 

A tak serio to mam w swoim 205tys przebiegu ORI i nie bede go wywalał bo szkoda. Wyscigówki też nie chce robic z diesla, a jedynie polepszyc troche osiągi.

Wtryski od 136KM są inne niz te 116KM? I czy turbo ze 150 pasuje p&p ? ma ktos jakies doswiadczenie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Gdzie szukać E46? U nas w kraju widzę, że same ogłoszenia aut świeżo sprowadzonych od handlarzy, a na te raczej nawet nie warto zerkać. Interesuje mnie przedlift 2.0 sedan. Widzę, że w Niemczech za 3-4k już powinienem kupić zadbaną sztukę? Czy się mylę? Generalnie temat rzeka i nikt nie powie, ile trzeba mniej więcej wyłożyć za taki samochód. Jedni mówią 10k, drudzy 18k i nie wiadomo , na co się nastawić :lol: Czy opłaca się jeszcze sprowadzać auto z Niemczech?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opłaca. Dziś sprzedałem e46 które przyjechało trochę ponad 2 tyg temu. Nie jestem handlarzem. Pojechałem po e60 dla siebie, a wróciłem z e46 na sprzedaż.

Poliftowe 320d poszło za 14 tyś. Bardzo ładne, zadbane w jasnych skórach, w jednych rękach od 11 lat, z pełnym serwisem do końca. Przebieg blisko 340 tyś. Za darmo nie oddałem tego auta więc zastanów się czy warto jeździć do DE.

Opublikowano

Panowie planuje kupić e46 w benzynie, interesuję mnie pojemność nie większa niż 1,9

I teraz moje pytania - czy lepiej kupić e46 przed liftem z silnkiem 1,9 czy po lifcie z silnikiem 1,8.

Spalanie w nich pewnie jest porównywalne jeśli się nie mylę. Najbardziej zastanawia mnie który silnik jest lepszy, który nie będzie awaryjny.

Wiem że pewnie było mnóstwo tego typu pytań ale chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto miał doświadczenie z tymi silnikami, z góry dziękuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.