Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od ręki nie dostałem bo koleś jest w pracy jutro ma mi wysłać. A tak z Ciekawości mój znajomy ma koleżankę która pracuje w BMW i załatwi mi sprawdzenie VINU i tak z ciekawości bd miał np więcej szczegółów niż np w jakimś "płatnym Vin dekoderze"

 

I tak na wasze oko to auto jest warte takiej ceny ?

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po kierownicy na pewno auto nie ma 165 tkm tylko dwa razy tyle.Zapytaj jaki olej leje i ile mu go bierze.
Opublikowano

Dla uściślenia

bd miał np więcej szczegółów niż np w jakimś "płatnym Vin dekoderze"

wyjaśniam ; w tym linku co podałem powyżej dekoder jest za darmo ale jest opcja płatna dla raportu serwisowania z wpisem stanu licznika.

http://www.bmwdecoder.com/history

Jest jeszcze kilka innych stronek co mają darmowe dekodery ale raporty serwisowania są przeważnie płatne albo osobiście w ASO z dowodem rejestracyjnym w ręku bywają za darmo, przynajmniej mnie kiedyś zrobili.

Jak masz kolesia co pracuje w BMW to wiadomo że niema o czym mówić.

 

Ps Zaznaczam że ta strona co podałem link nie jest sponsorowana prze zemnie tylko uznałem że to będzie z korzyścią dla forumowiczów zapłacić np 12-14 zł niż jechać na drugi koniec Polski.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam jestem zainteresowany kupnem tej E46. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330-ci-231-km-automat-stan-techniczny-wzorowy-zamiana-ID6ytFqn.html#d167952047

Proszę Was o opinię , wiem że po zdjęciach nie wiele da się ocenić ale może zauważycie jakieś mankamenty. Jak sprawdzić auto czy ma problemy z układem chłodzenia i uszczelką pod głowicą oraz jak sprawdzać automatyczną skrzynię w BMW E46. Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Jest dział na tym forum do aut z ogłoszenia i tam sprawdź czy go już ktoś nie zamieścił .

Jak masz nr VIN to wstaw tam to auto to chłopaki Ci wiele powiedzą, jak sprzedający nie chce Ci poda nr Vinu to sobie odpuść.

Przebieg zachęcający i to wszystko, ale to dobrze sprawdź bo na 80-90% tak nie jest.

Jak sprawdzić auto czy ma problemy z układem chłodzenia i uszczelką pod głowicą oraz jak sprawdzać automatyczną skrzynię

W dwóch słowach tego nie opisze a jak tego nie wiesz to tu na forum już było setki razy opisane.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Średnio 10 tys. km. przebiegu rocznie? To nie wygląda wiarygodnie, tym bardziej, że auto wczesniej jeździło w Niemczech. Byłbym bardzo ostrożny przed zakupem(choć cuda się zdarzają.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Pytasz

znajde cos ciekawego do 35 tys w e60?

Czy Ty znajdziesz to ja tego nie wiem, ale to jest możliwe. To kwestia sprytu handlowego , czasu poświęconego ,wiedzy na temat BMW, możliwości , środków .

Cena samochodu nic nie mówi o stanie technicznym samochodu.

Najpierw ocenić stan techniczny samochodu i to dopiero porównywać do cen w danym roczniku i modelu.

Z grubsza to sam musisz ocenić samochód bo jak każde auto będziesz targał od razu do serwisu to wydasz fortunę a auta nie kupisz.

Niestety ja w tym Ci nie pomogę.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
tak ogladam te e46 to za 25tys sa w na prawde swietnym stanie na pierwszy rzut oka widac ze niektore maja przebieg oryginalny a jak patrze na 90% e60 to kierownica wyglada i panel otwierania szyb jak po 400 tys a w aukcji 180-250tys...chcialbym upolowac e46 330d w manualu bo e60 3.0d w manualu to ciezko by bylo.ale dzieki za odpowiedzi;) i tak skonczy sie tym co bedzie w najlepszym stanie czy to e46 czy e90 czy e60...najbardziej bym chcial e60 ale tak sobie mysle ze wydam 35klockow na e60 i trzeba bd na start wladowac 5tys jak nic zapewne a e46 w swietnym stanie za 25tys i wladuje gora 2tys na pierdolki podstawowe i frajda z jazdy i tak bd i banan zapewne:) no i stare bmw maja dusze jeszcze.
Opublikowano

5 tys tak samo wlozysz w e46. Zadbane e46 to tez ponad 30.

Kupisz komplet opon, zmienisz hamulce i sprzęgło plus srewis olejowy i wchodzi ci tak samo 5 tys w e46, e90 czy e60.

szukam
Opublikowano
i tak skonczy sie tym co bedzie w najlepszym stanie czy to e46 czy e90 czy e60

Każda z tych jednostek ma swoich wielbicieli , największe gabaryty ma E60 co przyciąga średnią i starszą grupę wiekową a E46 są mniejsze i przyciągają młodziaków.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Hmm... Cezary Ty nie możesz być tu przykładem przeciętniaka, jak dosiadasz takiego rumaka; Yamaha YZF-600R Thundercat to znaczy że Ty nie masz ducha podtatusiałego użytkownika drogi ;-) , gratki za wspaniałą maszynę.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Panowie takie pytanie szukam BMW e46. W moim mieście pojawiło się takowe ogłoszenie : http://olx.pl/oferta/bmw-3-e46-2003-klima-xenony-okazja-CID5-IDgAjVf.html#02abe402a9 Byłem oglądać no i nie jestem żadnym fachowcem, ale co o tym myślicie ? Ogólnie stan wydaje się ok jak na cenę i wiek auta. Do wymiany z tego co widziałem pewnie będzie dwumasa, ponieważ na biegu jałowym przy wciskaniu sprzęgła taki metaliczny dźwięk. Jak się jedzie wszytko ok tylko na jałowym. Sprzedawca mówi, że prawdopodobnie to tylko "wysprzęglik", ale na moje dwumas do roboty. Warto kupić coś takiego i naprawić, czy Wy koledzy jako znawcy odradzacie interesowanie się. Jeżeli myślicie, że warto to chciałem zabrać auto na diagnostykę :lakier, komputer, ogólna mechanika, aby nie wyłapać jakiegoś zonka. Sprzedawca twierdzi, że jeździ autem na codziennie i wszystko śmiga. Dodatkowo przy wyłączeniu klimy po chwili czuć taki chemiczny zapach. Jeżeli chodzi o mechanizmy typu szyby, elektryka to wszystko działa. Rdza pojawia się na klapie, ale to chyba standard. Podobno auto nie było bite, a miało tylko wymienionych parę elementów w związku z tym, że rdza jadła. Czekam na Waszą opinię i pozdrawiam serdecznie.
Opublikowano

Jest osobny dział na auta z ogłoszenia

viewforum.php?f=44

Tylko miej nr VIN to Ci chłopaki wiele powiedzą.

Zanim się wpędzisz w koszty inspekcji to pobierz za paręnaście zł raport serwisowania z przebiegiem km lepiej się negocjuje.

Jak się reparacji nie boisz to negocjuj i bierz.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam wszystkich chciał bym mieć troszkę lepsze rozeznanie odnośnie utrzymania 3.0 benzyniaka BMW E46 bo takiego zamierzam kupić w cenie około 20 tysięcy mam nadzieje że jest to realne w tej cenie żeby kupić jakiegoś sedana czy cupe bez różnicy z R6 za przykład biorę 3 litrowy silnik bo zakładam że on jest najdroższy w utrzymaniu. (bo biorę pod uwagę benzyny od 2.2 do 3.0 zależy co w jakim stanie się trafi)

 

I mam kilka pytań np ile kosztuję wymiana w takiej 3 l benzynie

 

-Sprzegło (dwumas)

-Wymiana oleju ze wszystkimi filtrami (olej jakiejś dobrej marki a nie byle [bAD])

-Ile kosztuje regneracja/wymiana vanosa

-Czy bardzo kosztowna i problematyczna jest wymiana skrzyni biegów w takim bmw

-Ogólnie jakie usterki są najdroższe w takim BMW i na co uważać przy zakupie.

 

I czy z zarobkami 2200-2500 zł bd w stanie utrzymać takie BMW

 

Aktualnie posiadam VW Polo 1.9 TDI z 2003 roku i utrzymanie tego auta jest dla mnie bez problemowe mam je 1,5 roku i zainwestowałem w nie około 4000 tysięcy (I tak wydaje mi się troszkę dużo jak na takie polo)

 

Piszę ten temat ponieważ odjebało mi na punkcie BMW E46 mam troszkę odłożonych $$ i chce sobie kupić to auto każdy mówi żeby brać R6 i tak też chce zrobić tylko chce mniej więcej wiedzieć czy mnie na to będzie stać.Rozważałem też 2.0 benzynkę ale z tego co wiem ona potrafi być problematyczna no ogólnie ludzie liczne na waszą wiedzę i opinię bo chce zachować zdrowy rozsądek w tym moim szaleństwie na BMW :)

 

 

Chciał bym jeszcze zapytać co myślicie o przekładkach BMW E46 i czy to się opłaca ?

Opublikowano (edytowane)

Pytasz

czy z zarobkami 2200-2500 zł bd w stanie utrzymać takie BMW

A skąd to mamy wiedzieć czy sobie mieszkasz u rodziców za friko, czy masz rodzinę na utrzymaniu ?

jak masz rodzinę na utrzymaniu to będzie ciężko ale za to sporo frajdy ;-)

Utrzymanie auta to 300% tego co POLO.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ? aby właściwie ocenić stan techniczny .

co myślicie o przekładkach

jak bym to robił razem z mechanikiem to może tak.

usterki są najdroższe

Zatarty silnik , przy okazji dodam że w benzyniakach nie zawsze jest dwumasa .

Ceny na poszczególne podzespoły znajdziesz tu na forum.

Edytowane przez Faliszewice

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
aha czyli jak trafie nie zajechany egzemplarz to mnie nie zje finansowo ... I właśnie dwumasa jest w benzynkach R6 sam byłem zdziwniony ale takie są fakty ...
Opublikowano
Hmm... Cezary Ty nie możesz być tu przykładem przeciętniaka, jak dosiadasz takiego rumaka; Yamaha YZF-600R Thundercat to znaczy że Ty nie masz ducha podtatusiałego użytkownika drogi ;-) , gratki za wspaniałą maszynę.

a dziękuję, w Kocie "zakochałem się" lata temu, od 4 lat go ujeżdżam i powoli ogarniam (to czego nie zdążył poprzedni właściciel a też sporo zrobił, sporo rzeczy w oryginał przywróciłem)

 

Palec11 myślę (może się mylę) że utrzymanie wszystkich silników m54 będzie podobne, więcej zależy od tego jak były użytkowane wcześniej, jakie oleje lane i wiele wiele innych, kupując zdrowe auto będziesz martwił się tylko eksploatacją a jak kupisz "trupa" to będzie ciągle się coś psuć...

Może większe szanse na mniej zmęczone auto masz np szukając touringa (młodzi gniewni wolą sedana/coupe) choć OCZYWIŚCIE TO NIE REGUŁA.

Ja za swoją dałem 21 tys z 2000 roku, turaska, kupiona od chłopaków z AutoBawarii, kilka tematów jest do zrobienia, standard w używanym aucie plus estetyka ale ogólnie auto zdrowe, pamiętaj o pakiecie startowym (oleje paski, odma, filtry, uszczelka podstawy filtra - nas wyszło to niecałe 800 zł, może też być koieczna wymiana uszczelki pokrywy zaworów))

-Sprzegło (dwumas) - szukaj, zeleży od zniżek, sprzęgło około 700, z dwumasem około 2000

-Wymiana oleju ze wszystkimi filtrami (olej jakiejś dobrej marki a nie byle [bAD]) - Motul 8100 xclean 5w40 - 6,7 l x 34 zł plus filtr

-Ile kosztuje regneracja/wymiana vanosa - około 1000 regeneracja u najlepszego fachowca w Wrocławiu

-Czy bardzo kosztowna i problematyczna jest wymiana skrzyni biegów w takim bmw - automat czy manual, nie słyszałem jeszcze o problemach z manualną skrzynią ale całego internetu nie przekopałem jeszcze :P

-Ogólnie jakie usterki są najdroższe w takim BMW i na co uważać przy zakupie - w przedliftach uważaj na urwane mocowanie tylnego mostu, stan silnika wiadomo, stan zawieszenia i co dla mnie ważne - brak rudej na każdym elemencie auta, błotnik przedni można wymienić w ostateczności...

Za polifta sedana czy coupe szykuj sporo więcej PLNów, jeśli masz 20 tys to tak - minus 1000 na pakiet startowy, przerejestrowanie i OC to minimum drugi tysiak więc zostaje Ci niecałe 18, plus kilka stówek na jakąś pierdołę która może wyjść po zakupie ...

Daj znać jak poszukiwania:)

Opublikowano
Witam :) Interesuje mnie zakup E46 2.0D na Common Railu. Czy 15 tys jest wystarczające na egzemplarz który nie będzie od razu wymagał jakiś dużych nakładów ? Jak koszty utrzymania takiego auta ?
Opublikowano
Hmm... Cezary Ty nie możesz być tu przykładem przeciętniaka, jak dosiadasz takiego rumaka; Yamaha YZF-600R Thundercat to znaczy że Ty nie masz ducha podtatusiałego użytkownika drogi ;-) , gratki za wspaniałą maszynę.

a dziękuję, w Kocie "zakochałem się" lata temu, od 4 lat go ujeżdżam i powoli ogarniam (to czego nie zdążył poprzedni właściciel a też sporo zrobił, sporo rzeczy w oryginał przywróciłem)

 

Palec11 myślę (może się mylę) że utrzymanie wszystkich silników m54 będzie podobne, więcej zależy od tego jak były użytkowane wcześniej, jakie oleje lane i wiele wiele innych, kupując zdrowe auto będziesz martwił się tylko eksploatacją a jak kupisz "trupa" to będzie ciągle się coś psuć...

Może większe szanse na mniej zmęczone auto masz np szukając touringa (młodzi gniewni wolą sedana/coupe) choć OCZYWIŚCIE TO NIE REGUŁA.

Ja za swoją dałem 21 tys z 2000 roku, turaska, kupiona od chłopaków z AutoBawarii, kilka tematów jest do zrobienia, standard w używanym aucie plus estetyka ale ogólnie auto zdrowe, pamiętaj o pakiecie startowym (oleje paski, odma, filtry, uszczelka podstawy filtra - nas wyszło to niecałe 800 zł, może też być koieczna wymiana uszczelki pokrywy zaworów))

-Sprzegło (dwumas) - szukaj, zeleży od zniżek, sprzęgło około 700, z dwumasem około 2000

-Wymiana oleju ze wszystkimi filtrami (olej jakiejś dobrej marki a nie byle [bAD]) - Motul 8100 xclean 5w40 - 6,7 l x 34 zł plus filtr

-Ile kosztuje regneracja/wymiana vanosa - około 1000 regeneracja u najlepszego fachowca w Wrocławiu

-Czy bardzo kosztowna i problematyczna jest wymiana skrzyni biegów w takim bmw - automat czy manual, nie słyszałem jeszcze o problemach z manualną skrzynią ale całego internetu nie przekopałem jeszcze :P

-Ogólnie jakie usterki są najdroższe w takim BMW i na co uważać przy zakupie - w przedliftach uważaj na urwane mocowanie tylnego mostu, stan silnika wiadomo, stan zawieszenia i co dla mnie ważne - brak rudej na każdym elemencie auta, błotnik przedni można wymienić w ostateczności...

Za polifta sedana czy coupe szykuj sporo więcej PLNów, jeśli masz 20 tys to tak - minus 1000 na pakiet startowy, przerejestrowanie i OC to minimum drugi tysiak więc zostaje Ci niecałe 18, plus kilka stówek na jakąś pierdołę która może wyjść po zakupie ...

Daj znać jak poszukiwania:)

 

 

No ja na auto chce tak 18-19 tysięcy przeznaczyć bez pakietu startowego a na pakiet startowy tak na 1 miesiąc żeby zrobić "podstawę" Filtry i jakieś niezbędne pierdoły to 2k .. Tak więc myślę że jest to do ogarnięcia ogólnie strasznie się boje zakupu BMW bo nie chce trafić na TRUPA ... A wiem że przy BMW jest tyle kombinacji i kłamstwa że masakra ;/ Ostanie BMW jakim byłem zainteresowanym za 18 tysięcy 2001 rocznik wyglądała bardzo łądnie ale zanim pojechałem ją oglądać sprawdziłem win (Ludzie z tego forum ) i mój kolega co pracuje w BMW to sprawdzili i co sie okazało że atuo w 2012 roku miało 260 czy tam 240 tysięcy przyebiegu a teraz w ogłoszeniu ma 165 Tysięcy w 2016 normalnie czary !! (to auto nadal stoi na otomoto tak więc ostrzegam)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
atuo w 2012 roku miało 260 czy tam 240 tysięcy przyebiegu a teraz w ogłoszeniu ma 165 Tysięcy w 2016 normalnie czary !! (to auto nadal stoi na otomoto tak więc ostrzegam)
Podaj VIN auta i umieść w odpowiednim dziale, żeby przestrzec innych chętnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.