Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może inaczej napiszę:) z moich poszukiwań e 46 wynika że znacznie łatwiej znaleść (w porównywalnej cenie) dobrego touringa niż sedana. Poprostu tych drugich jest mniej sprowadzanych, a co za tym idzie dobre egzemplarze są droższe.

 

Mi się trafił taki bez składanej kanapy i z dwoma zagłówkami z tyłu :norty: aczkolwiek dla mnie nie ma to żadnego znaczenia bo z tyłu wożę głównie powietrze... i to znowu pewien argument. Jeżeli masz kogo/co wozić bierz touringa bo sedan jest naprawdę ciasny :cool2:

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mi osobiście Touring zawsze podobał się bardziej niż sedan - rzecz gustu. Gdy kupowałem swoje e46 nawet nie myślałem o rodzinie, dzieciach oraz o praktyce kombi, po prostu chciałem kombiaka z mocną benzyną. No ale za 7 miesięcy się to zmieni i podejrzewam że mój Touring i tak będzie za mały żeby pomieścić wszystkie dziecięce graty. :D
Opublikowano

Ech gdzie te czasy gdy mieściłem się z dzieciakami i majdanem do dwu-drzwiowego e30....

Touring ma bardziej dynamiczną sylwetkę i to nie rzecz gustu tylko fakt. W czymś ten touring musi być dobry, bo w kwestii możliwości przewozowych niektore hatchbacki go biją.

Dodatkowo touring ma lepiej wykonczony bagażnik.

Opublikowano
Może inaczej napiszę:) z moich poszukiwań e 46 wynika że znacznie łatwiej znaleść (w porównywalnej cenie) dobrego touringa niż sedana. Poprostu tych drugich jest mniej sprowadzanych, a co za tym idzie dobre egzemplarze są droższe.

 

Tak samo jest z e60/e61

 

Dobrych kombiaków jest sporo, sedanów jak na lekarstwo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
No 2,0i odpada napewno. 2,8 juz na bank tylko teraz powierzyła mi koledzy na co zwracać uwagę przy zakupie. Słyszałem juz o klekoczacych vanosach, o skrzyni i ciezko wchodzacymi biegami i o dymieniu.

 

Czasami silnik ma trudne do zlokalizowania wycieki płynu chłodzącego.

 

Najgorzej jesli sie grzeje - odpowiednia jego temperatura to podstawa - nawet w wielkim korku i upale wskaźnik temperatury powinen stac idealnie w pionie.

 

Ogólnie zarowno 323i i 328i są raczej bezproblemowe. 323i jest minimalnie słabszy, w 320i sie nie pakuj...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam

 

Tak jak w temacie zastanawiam sie ktory model E46 wybrac. Obie wersje to Coupe, jedna z silnikiem 2.0 143KM (automat) 01', a druga 2.5 192KM (manual) 03'. Przebiegi sa podobne - 160.000km z ksiazkami serwisowymi. Ktory silnik bardziej byscie polecili? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Co sie psuje i najwazniejsze - jakie sa srednie spalania przy normalnej jezdzie.

 

Ja bym brał te auto które jest w lepszym stanie.

 

Wielką zaletą silnika 2.0 143 konie jest bardzo duża oszczędnosc w porównaniu do wysokiej mocy którą oferuje.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ja bym brał 318CI i nie bawil sie w zaden gaz, bo po co? Auto jest bardzo oszczędne jak na dynamikę którą oferuje.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Jeśli chodzi o benzynę to jest słabsza do tego w czasie jazdy ma mniejsza elastyczność i słabiej przyspiesza z prędkości 60 km/h w górę. Plusem jest że to jednostka wolnossąca no i benzyna. Wrzucenie gazu do tej jednostki na pewno ją osłabi i zmieni jej parametry.

 

Jeśli chodzi o diesla to o wiele lepsza elastyczność, ten silnik jest już wiele lat na rynku i wszystkie bolączki są już dobrze znane. Jeśli dobrze poszukasz i kupisz zadbane auto to nie będziesz miał z nim większych problemów. Warto dokładnie zbadać auto mechanicznie i elektronicznie, te silniki mają dużo elektroniki i czujników. Wiele da się odczytać z tego i zbadać kondycję auta. W tym silniku można zawsze podnieść moc do 180 KM lub nawet więcej. Oczywiście im większa moc tym większe spalanie.

 

Jeśli dużo jeździsz ( powyżej 20 tyś km rocznie) i zdarzają ci się dłuższe trasy za granicę to warto kupić diesla. Natomiast jeśli jeździsz mniej bądź tylko po Polsce to warto kupić benzynę i przerobić na LPG.

 

Mnie osobiście w LPG wkurzało to ze często musiałem tankować ( co 300 km) bo miałem bak w kole żeby mieć więcej miejsca w bagażniku. teraz potrafię zrobić 700 bez tankowania i jest to dla mnie duża zaleta.

Opublikowano
Tak, dalej tak uważam. Diesel jest szybszy gdyż ma więcej momentu od niskich obrotów a 325i nie ma. A moment od niskich obrotów nie jest definicją elastyczności. Diesel z racji swojego wąskiego zakresu obrotowego nie może być elastyczny.

Pozdrawiam,

Piotrek

Opublikowano
Z plynem bedzie wiadomo ze wycieka jak bedzie sie silnik pocil czy nie koniecznie?

 

nie widac tego, to jest wyciek taki że dobry mechanik musi go tydzien szukac i czasem przypadkowo znajdzie - np. pocenie pod termostatem

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
chyba sobie żartujesz że chcesz kupić 330xd za 19 tysięcy zł... naszykuj sobie minimum z 27-30 to będzie dopiero o czym rozmawiać...
Opublikowano
Przecież ten samochód jest do opłat, więc pewnie po wszelkich opłatach wyjdzie 27 tysi a być może więcej, poza tym w środku też nie jest zbyt ładnie, popatrz na podstópek od kierowcy cały połamany (pewnie koleś za miał za dużo siły i połamał :mrgreen: ) naciągnięte siatki na siedzeniach, skóra dosyć mocno sfatygowana, natomiast jeszcze trzeba sprawdzić auto dosyć szczegółowo czy jest warte zakupu, trzeba pamiętać że xd jest droższe w utrzymaniu.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
i ciekawe jak tam automat chodzi...

Automat należy sprawdzić w pierwszej kolejności poza tym moc 198Km i przebieg 178 tysięcy kilometrów to napewno nie jest prawdziwe, auto ma fabrycznie 184Km chyba że ktoś robił, po kierownicy widać przebieg dużo wyższy i stanie tapicerki skórzanej, ja myślę że ma z 278 tysi albo i więcej nakręcone.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Myslę, że to auto jest pozbawione wad poza:

 

skrzynią biegów, silnikiem, przednim zawieszeniem, półosiami, skrzynią rozdzielczą, zużyciem paliwa które w zestawieniu z 118d może wywalić z butów oraz przebiegiem, który w tym przypadku na 99% wynosi ponad 300 Tkm.

 

Chcesz mieć fajne 4x4 szukaj 325xi lub 330xi

Opublikowano

Dzięki.

Nie koniecznie musi być xd, chodzi o diesla i najlepiej w kombi.

Wolałbym też silnik 6 - cio cylindrowy ze względu na inna kulturę pracy.

Spalaniem nie będę (raczej) zaskoczony - mam jeszcze jeepa 4.0 w benzynie, więc nic go raczej nie przebije ;)

A myślę, że 3.0 dieselek o mocy ok. 180-200 KM, to fajny kompromis osiągów i ekonomii.

Opublikowano
poszukaj 330d z napędem na tył i w manualu, to pozbędziesz się połowy potencjalnych problemów
Opublikowano
Co sie dzieje na tym allegro to :shock: :shock: :shock: Niedługo bunie e46 będą stać przy komisach ,w jakis chwastach za 5 tys... :evil: :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.