Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie tam cisnę... Normalnie jeżdżę. Może trochę więcej pali ze względu na automatyczną skrzynię. Zanim założyłem gaz, benzyny w trasie palił 9-10. Na komputer nie patrzę także nie podzielę się informacją. Poza tym ja i tak głownie ruszam się po małym mieście.

Zbiornik wszedł mi bez problemu, nie wystaje, nawet jest trochę obniżony względem podłogi w bagażniku. Gdybym wziął mniejszy zbiornik to po modach wcisnąłbym wnękę pod pierwszą podłogę - może w coupe jest inaczej? Tankując do pełna wlewam ok. 41l.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje pytanie czy w 2002 roku byly jeszcze wypuszczane wersje przedlift? jest mozliwosc ze to wersja przedlift zrobiona na polift? Jak to najlatwiej rozroznic oprocz swiatel??

Nie byly wypuszczone, bo ostanie przedlifty wyszły we wrzesniu 2001.

Ew. moze w Holandii jako rok produkcji wpisuja date rejestracji? W niektórych krajach tak jest. Jak sprzedali przedlifta w styczniu 2002, to mogli wpsiac rok 2002.

 

Oprocz swiateł najlatwiej rozróznic je po wnetrzu.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Oprocz swiateł najlatwiej rozróznic je po wnetrzu.

Ach te wnetrze... to byl zdecydowanie polift ale w takim stanie ze masakra :shock: Ja w swojej Lagunie gdzie myslalem ze niedlugo bede juz myszy przepedzal mam o wiele bardziej zadbane niz to co tam zastalem :duh: Z zewnatrz tez pelno mankamentow (rysy, rdza, lekkie obicia, zgnile klosze od lamp tylnich itd.), sadzac po tym jak bylo dbane w srodku I na zewnatrz to wywnioskowalem ze z mechanicznymi sprawami bylo podobnie. Po chwili zrezygnowalem a gosciu sam zaczal cene opuszczac (z 3750 zjechal momentalnie na 3400). Ja bym tego nawet za 3000 nie wziol...

Silnik chodzil nawet ladnie, jednak akurat te R6 (M54 320i) na kolana nmie powalilo i odrobine rozczarowalo... moze dlatego ze jechalem tam z kolega mietkiem c200 (sport coupe) z kompresorem i to dopiero brzmialo i mialo dojebanko, a porownujac do betki koni mniej. Szkoda ze nie te R4 nie sa solidniejsze I trwalsze bo pewnie bym przemyslal sprawe. Od teraz raczej szukam czegos raczej wiekszego, no to szukamy dalej :twisted:

Opublikowano
Ma ktoś namiary na uczciwą osobę/handlarza E46?:( sprawdziłam 3 samochody przez mechaników i mam dość :( wydałam na to 500 zł a nadal bez samochodu
Opublikowano

Lara , tego się można było spodziewać jak się nie bierze nowego za 160-190tys a używane za 15-25tys to prawie wszystkie auta coś mają , po prostu trzeba wybrać mniejsze zło.

Najpierw się trzeba zaznajomić co jest na rynku i co jest do zaakceptowania i za ile i co samemu naprawić.Samych E46 jest od liku i ciężko się zdecydować a czas ucieka .

To forum jest czytane przez wielu sprzedających więc na prive może się ktoś odezwie.

Nasz forumowicz -DRAY- prowadzi usługę sprawdzania (raport; przebieg i serwisowanie w ASO) samochodów taki raport to chyba 129zł ale można spróbować zaproponować mu np okrojoną usługę na telefon na większą liczbę samochodów może będzie taniej?

Przede wszystkim to sama się wybierz do wszystkich sprzedających (choćby to nie był twój model ale mają te same silniki) w twojej okolicy i zapal silnik o posłuchaj na wolnych obrotach i na średnich zrób jazdę próbną, powinnaś się obsłuchać silnika bo w końcu to Ty będziesz jeździć.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Czesc wam! Padło i ma mnie od pewnego czasu zastanawiam sie nad kupnem BMW E46 z silnikiem 2,5 192 KM rok produkcji 2001. Moglibyscie mi cos wiecej powiedziec na temat tego samochodu?
Opublikowano
Z silnikiem M54 ? ma apetyt na olej i jak go ktoś nie leczył gęstym olejem lub jakimiś uszczelniaczami do oleju to silniczek spoko. Jak będzie brał olej to wymienić uszczelniacze zaworowe.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o podanie silnika, to nie mam pojecia akurat bo na stronie internetowej nie ma nic napisane jaka wersja silnika. A jakie spalanie jest w tym samochodzie? Pytam tak z ciekawosci :) Bo raczej rewelacji nie ma pewnie jezeli chodzi o silnik z taka pojemnoscia :)
Opublikowano

Witam, jestem w trakcie poszukiwania E46 330i.

Szukam kogoś kto mógłby mi coś powiedzieć o tym ogłoszeniu - czy warto jechać (dla mnie to 80 zł na paliwo w 2 strony i kilka godzin jazdy).

Twierdzą, że serwisowane w ASO do samego końca, VIN mieli posłać jak dzwoniłem ale jeszcze nie posłali. Tak jak w ogłoszeniu, tak przez telefon zgadzają się na szczegółowe oględziny.

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-full-opcja-skora-ksenony-navi-szyberdach-full-serwis-bmw-CID5-IDeGHTB.html#05a339819e

 

Mnie zastanawia cena, bo moim zdaniem jest dziwnie tanio, jak na tak wyposażone auto. Sprzedawca deklaruje, że przebieg jest autentyczny.

Przeglądając ogłoszenia zauważyłem, że w Radomiu działa grupa handlarzy specjalizujących się w sprowadzaniu właśnie 330i. Ma ktoś może jakieś informacje, na ich temat?

Jeśli chodzi o mnie to nie boję się negocjować z takimi w pojedynkę, więc albo gadają ze mną normalnie i negocjuję, albo gadają jak z nieświadomym niczego laikiem ( te teksty typu: wchodzi drugi do pokoju i gada po cichu pierwszemu, żeby klient słyszał, np. słynny tekst "jutro przyjeżdża klient po te auto" - wtedy od razu odjeżdżam.

 

Mimo wszystko jutro tam jadę i chciałbym abyście mi doradzili na co zwrócić szczególną uwagę jeśli chodzi o skrzynię - nie znam się dobrze na automatach, silnik i zawieszenie potrafię dobrze zweryfikować. Ponadto jakie typowe punkty powinienem sprawdzić w tym modelu. Handlarz oferuje warsztat i podnośnik.

Ew. jak ktoś mieszka w pobliżu i ma czas w okolicach 11-12 jutro aby pomóc w oględzinach - chętnie zapłacę za fatygę.

Opublikowano
Magiczny przebieg, magiczna cena, czego chcieć więcej :roll: to auto musiało kosztować w Szwajcarii ok. 14 tys. zł. to sam sobie odpowiedź, co jest warte. Ale jak nie masz daleko, to jedź obejrzyj - będziesz miał pogląd :wink: i koniecznie zdaj tu relację z oględzin.
Opublikowano
Zwróć uwagę na kolor lakieru, na zdjęciach moim zdaniem przód cały jest innego koloru i listwy na błotniku i drzwiach pasażera się nie zgrywają. Coś nie tak wygląda lewy spryskiwacz lampy. Tyle po zdjęciach które są zamieszczone. Wyciągnij VIN i sprawdzaj u kogoś w necie, sporo osób w internetach sprawdza historię po VIN, oczywiście odpłatnie. Cena faktycznie jakaś niska jak na "FULL OPCJĘ" ;)
Opublikowano

na 100% malowany przód - nie trzeba specjalisty - najprawdopodobniej w czymś zaparkował. zderzak i pas przedni pewnie przełożony z innej sztuki ze szrotu.

Jeśli handlarz gada prawdę z serwisem w aso (a częściej tylko tak wabią) to stan licznika będzie szło zweryfikować. Z dużą dokładnością bez wizyty w ASO.

Zgadza sie sprawdzić auto w dowolnym serwisie - zastanawiam się nad ASO BMW :)

Ja tam się tym full wypasem nie jaram - akurat taka sztuka do sprawdzenia - w kwestii blacharskiej - mam bardzo tanie usługi w tej dziedzinie ( w rodzinie lakiernik), płakał nie będę, w razie czego wymienię cały element na używany oryginał bez korozji.

Opublikowano
Blacharka to jedna kwestia, druga to stan mechaniki. Wzięcie auta do ASO BMW na sprawdzenie to może być ciekawe doświadczenie. Ciekawe czy faktycznie się zgodzi handlarz na to. Żeby się czasem w ASO za głowę nie złapali, jak zobaczą to auto.
Opublikowano

Najważniejsze do czymś przyciągnąć na miejsce kupującego to po kilku daremnych i kosztownych wizytach klient już nie sprawdza tylko bierze co popadnie.

Do ASO BMW ? Chyba na lawecie bo pewnie bez tablic i ubezpieczenia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Chyba klient samobójca :wink: cierpliwość przy zakupie auta używanego jest akurat wskazana. A to mało aut jeździ po Polsce bez OC na tablicach z drukarki: niemieckich, francuskich, belgijskich, szwajcarskich, itp :roll:
Opublikowano

W zasadzie to jest inny wątek do wycen samochodów z ogłoszenia.

Co do tego auta to wygląda warte ceny pod warunkiem zgodności opisu z prawdziwą historią a to do sprawdzenia.

 

Ps. Czy zdajesz sobie sprawę że zamieszczając tu ogłoszenie to mogą cię podkupić ? no chyba że to Ty sprzedajesz to auto i udajesz kupca

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam.

Chce kupic BMW e46 330Ci cabrio/coupe i mam pare pytan.

1. Czy twardy dach/hard top pasuje do kazdego cabrio?

2. Czy to BMW z nawigacja odtwarza mp3? Z plyty? Czy jak?

3. Co polecacie? Automat czy manual? Chodzi mi glownie w tym pytaniu o awaryjnosc.

4. Jakie BMW seryjnie montowalo tam zawieszenie? Chodzi mi o jego twardosc.

5. Jakie opcje ma nawigacja/radio?

 

Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

MikeMike

Opublikowano

Akurat w przypadku tej 330i pełne zdziwienie - przyniósł mi swoj miernik do lakieru który mogłem sprawdzić na swoim aucie. Nie udawał debila - od razu zgodzil się na wizytę w aso. Samochodem można wrócić na kołach - do załatwienia na miejscu. Stan wizualny daje wiarę w przebieg z książki - 293 tys. km. Dla tego silnika to nawet nie połowa drogi. Dla mnie ten przebieg jest niski. Cena jak na 330i jest niska i się nie dziwię - lakier w kilku miejscach złuszczony, znaczka BMW na masce prawie nie widać( musiał dużo autostradami jeździć że mu to tak wyłuszczyło). Zawieszenie w dobrym stanie, skrzynia zmienia biegi bardzo płynnie - jest jedno ale do silnika, bo akurat na BMW się nie znam. Po odpaleniu (zimny silnik, byłem ugadany na konkretną godzinę i nie grzali go jak to mają w zwyczaju) silnik pracował bardzo równo i cicho. Po kilkunastu sekundach było słychać jakieś "tyk" chyba z termostatu - minimalnie zafalował, znowu pochodził kilkanascie sekund drugie "tyk" i potem już wszystko bardzo dobrze - to ma tak działać czy jest to wada.

Teraz sprostowanie dlaczego 20 tys:

- przebieg prawie 300 tys., a w polsce wszystkie samochody mogą mieć maksymalnie 200 tys. nawet jeśli mają 15-20 lat. Mam wielu znajomych którzy patrzą na przebieg jakby to było ważniejsze od samego auta.

- stan lakieru średni - widać po nim ten przebieg. Malowany przód, na wszystkich drzwiach po 140 mikronów. na obu tylnych błotnikach po 230 ( tu wygląda jak fabryczny ten lakier z bliska - tego nie lakierowała ekipa handlarza. Auto z bliska jest nieatrakcyjne z zewnątrz, środek za wyjątkiem kierownicy zachęca - ale mnie to nie razi, bo mogę bardzo tanio odpicować auto z zewnątrz.

- srodek jak na zdjęciach - z bliska kierownica wgląda ciut gorzej - widać złuszczoną warstwę zewnętrzną.

- automat - automaty za granicą schodzą średnio 1000€ taniej niż manuale 6 biegowe, te auta idą na wschód a u nas się wielu boi automatów jak ognia.

Moim zdaniem jeśli technicznie okaże się bez zarzutu to jest to warte te 18-19 tys.

 

Takie info dla wszystkich: przyjrzyjcie się fotelowi kierowcy z tego auta. Tak wygląda skóra w E46 po około 300 tys km. W ogłoszeniach widziałem auta z deklarowanym przebiegiem poniżej 200 których fotel wyglądał przy tym jak ze szrotu. Jak są przetarcia to prawdopodobnie auto ma już pół miliona - a sprzedający może sobie pisać co chce.

Jeszcze zweryfikuje to mój znajomy mechanik. Jak przyjade w tygodniu to na miejscu wezmą mi to na podnośnik i mogę sobie wszystko sprawdzić.

Opublikowano

2. Czy to BMW z nawigacja odtwarza mp3? Z plyty? Czy jak?

Nie słyszałem o aucie z tych lat, ktore odtwarzałoby mp3. Wyobraz sobie ze w 330i podstawowym sprzętem audio był kaseciak, a płyta CD była wtedy nowością i za odtwarzacz CD doplacało się grubo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam! Po sprzedaży Mercedesa, nadszedł czas na BMW E46, lub E90. Jakie silniki polecacie w E46, chodzi mi o najmniejszą awaryjność, ekonomie. Co polecicie?
Opublikowano
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-325i-192km-m-sport-perfekcyjna-ID6ynEHJ.html#467d1333a3

 

wysle wam tu link odnosnie samochodu, ktory chcialbym kupic. I zastanawia mnie wasza ocena, bo raz sie juz nacialem na samochodzie i tym razem chcialbym kupic samochod na ktorym bym sie nie zawiodl :) Bo cena chyba jest dobra jezeli chodzi o samochod. :)

 

Po pierwsze to jest to M-pakiet I.

Po drugie ma zmienioną kierownicę i gałkę (150tkm ?).

Po trzecie nic o opłatach nie ma (chyba, że nie zauważyłem).

Opublikowano
w 318d 116km VP występują te same problemy z pękającym wałem co w 136konnym silniku? I ile uniesie sprzęgło bo nie wiem czy warto robić program. Jak mam sie potem stresować czy przypadkiem nie upale sprzęgla ale nie zabije wału to chyba wolal bym juz jezdzic 116konym :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.