Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Włączona trakcja dużo pomaga przy małych prędkościach ale żeby Ci się czasem w głowie jakiś 'god mode' nie włączył, bo przy 130km/h+ to żaden system Ci nie pomoże.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Powiem tak:

Z jednej strony chciałbym te 3 litry, bo to chyba najrozsądniejszy wybór, jeśli chce się mieć naprawdę fajne osiągi za stosunkowo niską cenę (bo jakoś nie jestem w stanie dać alternatywy dla innego silnika w innym aucie za te 30-35 tys. zł z podobnych roczników).

Z drugiej strony jeszcze nigdy nie jeździłem autem z tylnym napędem (no, nie licząc poloneza :D ) i nie wiem czy taki 330i na początek to dobry wybór dla mnie, bo może najpierw powinienem się przyzwyczaić mając pod maską np. 318i (ten 143 konny). Pojeździć, zobaczyć i ewentualnie po pewnym czasie zastanowić się nad swap'em tak jak piszesz.

Nic nie kombinuj ze swapami, dużo zachodu i pieniędzy.

Zdajesz sobie sprawę z konsekwencji posiadania tylnego napędu, więc będziesz uważał. Bierz 3.0i i ciesz się z fajnego auta.

... z włączoną trakcją nie masz się czego bać.

Odważne stwierdzenie. Proponuję w zinie na śliskim placu, na jedynce skręcić koła i wcisnąć gaz. DSC nic nie pomoże.

Kontrola trakcji wspomaga ale zdrowego rozsądku nie zastąpi.

Opublikowano
... z włączoną trakcją nie masz się czego bać.

Odważne stwierdzenie. Proponuję w zinie na śliskim placu, na jedynce skręcić koła i wcisnąć gaz. DSC nic nie pomoże.

Kontrola trakcji wspomaga ale zdrowego rozsądku nie zastąpi.

 

No oczywiście, że tak :) Nie twierdzę, że w 100% można polegać na komputerze, ale na początku, aby oswoić się z pojazdem i podczas ostrożnej jazdy nie ma się czego bać.

Opublikowano
Powiem tak:

Z jednej strony chciałbym te 3 litry, bo to chyba najrozsądniejszy wybór, jeśli chce się mieć naprawdę fajne osiągi za stosunkowo niską cenę (bo jakoś nie jestem w stanie dać alternatywy dla innego silnika w innym aucie za te 30-35 tys. zł z podobnych roczników).

Z drugiej strony jeszcze nigdy nie jeździłem autem z tylnym napędem (no, nie licząc poloneza :D ) i nie wiem czy taki 330i na początek to dobry wybór dla mnie, bo może najpierw powinienem się przyzwyczaić mając pod maską np. 318i (ten 143 konny). Pojeździć, zobaczyć i ewentualnie po pewnym czasie zastanowić się nad swap'em tak jak piszesz.

Nic nie kombinuj ze swapami, dużo zachodu i pieniędzy.

Zdajesz sobie sprawę z konsekwencji posiadania tylnego napędu, więc będziesz uważał. Bierz 3.0i i ciesz się z fajnego auta.

... z włączoną trakcją nie masz się czego bać.

Odważne stwierdzenie. Proponuję w zinie na śliskim placu, na jedynce skręcić koła i wcisnąć gaz. DSC nic nie pomoże.

Kontrola trakcji wspomaga ale zdrowego rozsądku nie zastąpi.

 

i co twierdzisz, ze zacznie krecic baczki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zderzaki M-pakietowe dokładane - różnią się odcieniem,

radio alpine w dziwnym miejscu - ja ze swoim wzrostem bym o nie połamał kolana, jak tam się można dostać do akumulatora :?:

Fajne wyposażenie i idealne fotele :cool2: ale jak dla mnie za duża rzeźba z tym radiem zamiast schowka i akumulator pewnie przeniesiony pod maskę.

Opublikowano
i co twierdzisz, ze zacznie krecic baczki?

Tego nie powiedziałem.

Zanim DSC zdąży zadziać to staniesz bokiem. Na pewno nie pojedziesz zgodnie z kątem skręcenia kierownicy.

Może inaczej. Jedynka, małe prędkość w zakręcie i gaz w podłogę.

Opublikowano
Zderzaki M-pakietowe dokładane - różnią się odcieniem,

radio alpine w dziwnym miejscu - ja ze swoim wzrostem bym o nie połamał kolana, jak tam się można dostać do akumulatora :?:

Fajne wyposażenie i idealne fotele :cool2: ale jak dla mnie za duża rzeźba z tym radiem zamiast schowka i akumulator pewnie przeniesiony pod maskę.

Dzięki za odp.

Czyli Twoim zdaniem nie warto się fatygować? Z Twoim wzrostem? tzn. ja też niski nie jestem.

Mam jeszcze pytanie. Sporo czytałem o dopieszczaniu aut przez handlarzy. Generalnie to strach kupować ;). Pytanie odnośnie kierownic, zauważyłem że występują 2 wersje ( nie chodzi mi o to czy jest wielofunkcyjna, tylko o kształt). Ogólnie nazwijmy ją "małą" i "dużą", czy jest jakiś przedział czasowy w jakim pojawiały się te kierownice? na zasadzie duża do a później mała. W ogłoszeniach nie ma żadnej prawidłowości a słyszałem że kierownica to pierwsza część wymieniana przez "Mirków"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mówię, że nie warto ale ja mam 193cm wzrostu i jak tak patrze na to radio to nie wydaje mi się, żeby moje lewe kolano się tam swobodnie zmieściło... :duh:

Jak Tobie to nie przeszkadza to może i warto obejrzeć. Kierownice trójramienne jak i 4-ramienne to już kwestia tego, jaką sobie zamówił pierwszy właściciel w salonie, rok produkcji auta nie miał znaczenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mówię, że nie warto ale ja mam 193cm wzrostu i jak tak patrze na to radio to nie wydaje mi się, żeby moje lewe kolano się tam swobodnie zmieściło... :duh:

Jak Tobie to nie przeszkadza to może i warto obejrzeć. Kierownice trójramienne jak i 4-ramienne to już kwestia tego, jaką sobie zamówił pierwszy właściciel w salonie, rok produkcji auta nie miał znaczenia.

Opublikowano
Kierownic to masz 3 rodzaje, trójkąt, 4ramienna i okragla. Wszystko z guzikami lub bez. Kierownicę zaleza od wyposażenia i roku. Okrągłe 3-ramienne to raczej po 2001r
szukam
Opublikowano

^ Trójramienna, czteroramienna ok, ale okrągła? jak ona wygląda? Jakieś foto?

 

EDIT: Aaa, już wiem. Zdaje się, że trójkąt szedł we wcześniejszych latach, a okrąg w późniejszych. Nie wiem tylko czy zmiana następowała wraz z liftingiem poszczególnych wersji e46...

 

p.s. jak dla mnie okrągła najfajniejsza, ale tylko z zakrytą dziurą na dole kiery :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trojkatna to była w przedliftach, a 'okrągła z zakrytą dziurą' to 3-ramienna w wersji M-pakiet czyli grubsza i bez dziury.
Opublikowano

kierownice pasują zamiennie natomiast poduszki średnio, w nowszych rocznikach były już troche nowsze systemy poduszek, dwunabojowe. Ogólnie podpiąc się da, błedu nie będzie, natomiast jak to się zachowa podczas dzwona to raczej nikt nie przewidzi ani nie sprawdzi :P

 

trójkatną 3 ramienna (oznaczona jako sportowa)

cztero ramienna to na pewno przedlifty

 

potem już chyba szły czteroramienne jako zwykłe i 3 ramienne okrągłe jako sportowe plus jeszcze mpakiet czyli tak jak ci piszą grubsza, inny troche dół no i chyba ma jeszcze te wypustki(bicepsy) na kciuki.

szukam
Opublikowano

Panowie, zajmujecie się moim zdaniem błahymi problemami z kierownicą.

Rocznik 2004 i 170 000 km. Wolne żarty.

Chyba że przebieg nie ma znaczenia.

Opublikowano

Ta to dopiero jest gruba :D

Bimmian-Real-Carbon-Fiber-Interior-Goes-Perfectly-With-An-Steering-Wheel-From-AutoCarbon-Trim-Photo-2-bbe77b04.jpg

 

Jeszcze w temacie kierownicy: czy e46 z tempomatem zawsze ma multifunkcję? Czy może być tempomat bez multi? Jeśli tak, to jak/gdzie obsługuje się wtedy tempomat?

Opublikowano
Jak sie mają koszty utrzymania BMW e46 318, 320 benzyna (tarcze, klocki, elementy zawieszenia) W stosunku do np jakiegos VAG-a , A3, passat, a4, golf 4 itp?
Opublikowano (edytowane)
Witam! Zamierzam kupić BMW 330xi sedan lub combi od 2001 roku. W końcu jak tam automatyczna skrzynka biegów? I poradźcie jakiś STO w Warszawie żeby nie kupić złom? Może klubowy wsrsztat? Może kto sprzedaje z klubu? Dziękuje Edytowane przez lllerif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@lllerif

Umiesz się wypowiadać pełnymi zdaniami bez skrótów myślowych?

Jak sie mają koszty utrzymania BMW e46 318, 320 benzyna (tarcze, klocki, elementy zawieszenia) W stosunku do np jakiegos VAG-a , A3, passat, a4, golf 4 itp?
http://www.allegro.pl
Opublikowano
A co nie zrozumiało? Ja proszę podpowiedzieć jakiś serwis w Warszawie dla oglądania samochodu, w którym serwisanty byli znajomy z tym samochodem.
Opublikowano (edytowane)

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-328i-manual-niemcy-oplacony-oryginalny-przebieg-bezwypadkowy-ID6ymuxr.html http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/%20WBAAM51040EZ42993/PL

Panowie i Panie co sądzicie o tym bmw czy warto je kupić za te pieniądze i ile kosztuje weryfikacja przebiegu . Czy lepiej za te pieniądze poszukać czegoś lepszego bądź dołożyć . Najważniejszy jest dla mnie stan techniczny a nie rok i wyposażenie . Auto będzie zagazowane vin rozkodowany http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/%20WBAAM51040EZ42993/PL

Edytowane przez jams231
Opublikowano
http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/%20WBAAM51040EZ42993/PL

Panowie i Panie co sądzicie o tym bmw czy warto je kupić za te pieniądze i ile kosztuje weryfikacja przebiegu .vin rozkodowałem Czy lepiej za te pieniądze poszukać czegoś lepszego bądź dołożyć . Najważniejszy jest dla mnie stan techniczny a nie rok i wyposażenie . Auto będzie zagazowane

pod tym plikiem tylko decodowane dane samochodu, ale nie ego cena

Opublikowano

Pytasz

ile kosztuje weryfikacja przebiegu
Jeden z naszych forumowiczów robi odpłatnie taką usługę (kompletny raport 129zł) już tu było pisane na ten temat ( BMW-Check).

W większości ASO osobiście z dowodem rejestracyjnym w ręku to Ci za darmo sprawdzą historię serwisową samochodu z zapisem km .Nawet jest zapis kiedy robiony był odczyt z kluczyka.Jak się uda to i przez telefon można się coś dowiedzieć. w ASO robią też odczyt z kluczyka.Trzeba dodać że są i takie ASO że żądają opłaty.

Ja robiłem odczyt z kluczyka w Krakowie i bez opłaty za co im dziękuję .

Należy dodać że i są tacy co podłączają samochód pod kompa aby znaleźć zapisy km w modułach co czasem się udaje ale nie zawsze bo może być wszystko wyczyszczone.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam. Jestem zainteresowany zakupem 318i 118km z rocznika 98-01. Nie zależy mi na wyposażeniu, typowe must have to klimatronik.

Nie jestem księciem szukającego niemalowanego, prawie dwudziestoletniego auta... Przebiegu czy na blacie będzie 250.000 czy 450.000 nie ma dla mnie różnicy.

Liczy się stan mechaniczny/blacharski auta i jak najmniejszy wkład własny na "dzień dobry".

 

W związku z tym, czy jest szansa kupienia auta nadającego się do jazdy, nie będącego zgniłym trupem za max. 10.000zł z opłatami?

 

Dla zobrazowania, szukam czegoś takiego:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-klimatronik-el-szyberdach-4xel-szyby-ID6ymgLd.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.