Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tu może być problem z wyborem bo będzie głownie uzywany do jazdy po miescie ale lubie przyspieszenie...wiec najlepiej jakby malo spalal i mial moc czyli dwie wykluczajace sie cechy... Ale ktos mi kiedys mowil ze te dwa silniki 325 i 328 sa najmniej awaryjne...
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Te dwie rzeczy można jak najbardziej połączyć - instalacja LPG temu służy :wink: generalnie wszystkie silniki R6 tej generacji mają dobre opinie i są trwałe, zarówno 2.0, 2.5, 2.8. Jednak najszybciej trafisz zadbany i w dobrym stanie silnik 2.0 a to dlatego, że nikt nie kupował tego silnika do wyścigów, tylko z reguły do spokojnej jazdy. Mocniejsze silniki wiadomo do czego służą, stad z reguły miały i mają cięższy żywot. Choć tak jak napisałem, z reguły, a od każdej reguły są wyjątki i możesz trafić 2.0 zajechanego do granic, albo 2.8 którym jeździł emeryt po emerycku :wink: kwestia znalezienia wartego uwagi egzemplarza, który na dzień dobry nie zrujnuje kosztami :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega dobrze mówi. Bierz benzynę byle R6 (sześć cylindrów). Po lifcie pozostają 320i (170 KM), 325i (192 KM, mam polecam, fajnie się jeździ), 330i (231 KM) i M3 w 3 wersjach silnikowych ale ze względu na cenę i dostępność pomijam. Jeżeli na miasto to polecam automatyczną skrzynię biegów, jazda to sama przyjemność.
Opublikowano
Z tą automatyczną skrzynią biegów, to bym jednak zalecał ostrożność. W tym wieku ASB i z takimi przebiegami może generować już znacznie wyższe koszty niż manual, gdzie w sumie nie ma się za bardzo co zepsuć :wink: zależy co kto lubi, ja tam np lubię wachlowac dźwignią, a zimą też zabawy więcej dzięki temu :wink: :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie przesadzaj. Równie dobrze mogę powiedzieć, że przy dużej mocy i manualnej skrzyni silnik może być zarżnięty. Nie ma reguły. Przy starych autach wszystko może być problematyczne. A co do wachlowania to również mogę to robić - tylko po co? Jedyna różnica jest taka, że przy za wysokich obrotach mi zmieni bieg, a tobie odetnie paliwo.
Opublikowano

Automat w benzynach był robiony prze ZF i to są naprawde trwałe skrzynie ( nie to co GM a klekotach), trzeba sie mocno natrudzić żeby ją zajechać.

A w manualach skrzynia jest bezawaryjna, ale jak policzysz zmianę dwumasy i sprzęgła, to juz sie robi z wymianą 2tysie.

Opublikowano

Ja również mam 325 192km polecam, jeśli chcesz jeździć dynamicznie, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia;) , ale ciężko trafić w dobry stanie 330ci ,

generalnie trafić w Polsce e46 bez szplachlunku , Powodzenia ja szukałem prawie rok!

Opublikowano
Bardzo polecamy :cool2: jednak bardzo ciężko znaleźć godny uwagi egzemplarz z tym silnikiem, no i lubią olej brać 330i.
Opublikowano
Witam! Od pewnego czasu rozglądam się za autkiem - celuje dokładnie w sedana, po lifcie z silnikami R6 i planowanym dołożeniem gazu. Cena jaką mogę dać za samochód oscyluje w granicach 20-22 tysięcy, jednak do tej pory, po obejrzeniu kilku samochodów nic ciekawego nie znalazłem. Jest sens w tej cenie którą podałem, szukać e46 po lifcie, do tego zadbanego z silnikiem R6?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest. Nie zrażaj się, wśród morza szrotów za deklarowaną przez Ciebie kwotę powinieneś znaleźć interesujący egzemplarz.
Opublikowano
20-22 tysiące według mnie znajdziesz spokojnie coś ciekawego ja szukam w lekko niższym przedziale bo ja chce wydać 20k ale w tym pakiecie jest pakiet startowy tak więc ja szukam tak za 17k mniej więcej i tylko jedną sztukę oglądałem która była warta uwagi BMW e46 zadbane jest niezwykle cieżko kupić to są auta do zarzynania i przeważnie takie auto kupują małolaci których ledwo stać na wymiane oleju ...
Opublikowano
polecamy dolewać olej powiadasz :D ??

z Waszego doświadczenia są jakieś sposoby aby poznać po autku, że ma problem z nadmiernym apetytem na olej? Zasyfiony układ wydechowy (po spalanym oleju), brak mocy?

 

Polecamy pod względem osiągów a nie brania oleju :wink: sam brałem też pod uwagę 330Ci e46 gdy jakiś czas temu kupowałem auto dla siebie, ale ciężko znaleźć warty uwagi egzemplarz i ostatecznie kupiłem Chryslera Crossfire. Co do brania oleju i diagnozy musisz zapytać tych, co mają z tym problem. Moje e39 2.0 nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany, więc nie wglebialem się w problem nigdy :wink:

Opublikowano
jak celujesz w modele młodsze po liftingu to za 8tys euro powinieneś może nawet 325 brać. Spalanie i serwis te same koszty, dynamika lepsza.
szukam
Opublikowano
Obejrzalem sobie ogloszenia i wiekszosc to coupe cholera.limuzyny od 20 ty euro. Ogolnie lepiej brac rocznik min 2008 bo e90 jest do liftingu.musze duzo poczytac jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.