Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
WIdzialem, ze tam roznie odpisuja, a tutaj jest wieksza aktywnosc, dlatego wolalem tutaj pytac, no ale juz sie zmywam na odpowiedni dzial.. :wink:
Opublikowano

Witam serdecznie ;)

 

szukając wymarzonego auta, za które mógłbym zapłacić 15 tysięcy wpadłem na pomysł, by skusić się na BMW E46. Zafascynowanie tym autem wzrosło wraz z pojechaniem do komisu i obejrzeniem jednego z egzemplarzy 318i. Jego mankamentem był fakt, że z rury wydechowej dość mocno kopcił białym dymem, dlatego postanowiłem wstrzymać się z zakupem tego konkretnego i rozejrzeć się za inną wersją z większym silnikiem. Chciałbym prosić o pomoc w doborze odpowiedniego BMW tak, bym nie musiał żałować ani złotówki wydanej na ten świetny samochód :)

 

Warto zainteresować się tym konkretnym: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-2-benz-170-km-z-niemiec-xenon-ID6yjAwR.html#f0c8ce538e ?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego za 15 tyś będzie bardzo ciężko kupić dobry egzemplarz e46. Poszukaj jednostek przedliftowych poniżej 2.0

Podałeś link do R6, dolicz akcyzę (18,3 %), rejestrację + ubezpieczenie OC + tylko filtry, olej + jakieś pierdoły i już wychodzi blisko 20 tyś. Pomijam fakt że sprzedawca w ogłoszeniu kłamie. Przeszukaj forum. Pytanie jakie postawiłeś przewija się bardzo często.

Opublikowano

Spotkałem się z takim ogłoszeniem w sprawdzeniu przebiegu.

http://www.bmw-check.com/

Nie robię im reklamy ani anty-reklamy ale tu na naszym forum jest sporo postów odnośnie przebiegu.

Szkopuł w tym że jak sprawdzimy ponad 10 aut i nie kupimy z powodu cofniętego licznika to wydamy grubo ponad 1000zł a auta dalej nie kupimy.

Może zaproponować sprzedającemu podzielić koszty po połowie ? albo jak stan licznika się potwierdzi to płaci kupujący a jak licznik cofnięty to sprzedający ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Spotkałem się z takim ogłoszeniem w sprawdzeniu przebiegu.

Nie tylko ty, wszyscy znamy kolegę Draya :8)

Opublikowano

Wiem , wiem ...

Nie tylko ty, wszyscy znamy kolegę Draya

ale to było skierowane do nowicjuszy co poszukują perełek, bo perełka się może zdarzyć ale trzeba się napracować aby ją wyłowić .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam kolegów,

 

postanowiłem nie zakładać nowego tematu tylko użyć tego. Po przeczytaniu kilkudziesięciu stron tego tematu jestem rozdarty.

Ile osób tyle opinii. Więc spróbuje może sprecyzować swoje preferencje co do bawarki i moje finanse.

 

1. Musi być Touring. Podoba mi sie jak cholera. Z felgą np "style 67" robi mega robotę. Ewentualnie Coupe lub Sedan, ale to tak awaryjnie.

 

2. Silnik, na 100% benzyna i na 100% nie będę zakładał LPG. Do okazyjnej jazdy po mieście i trasy. Rocznie myślę że około 10-12k km. Chce mieć te

minimum 150KM i ma być go słychać. Więc z tego co już się orientuje, będą to 325, 328 i 330. No i teraz zaczynają się schody. Jeśli chodzi o spalanie to wiadomo

że nie po to kupuje się taki silnik żeby oszczędzać. Liczę się z kosztami paliwa tak samo i z kosztami napraw.

 

Budżet jaki założyłem to 20k zł, na samochód i pakiet startowy. Jeśli to coś zmieni to powiedzmy że te 22k zł.

 

Moja pytanie więc. Jakiego z tych trzech silników szukać w takim budżecie?

Chciałbym kupić zadbany egzemplarz i doprowadzić go do stanu idealnego w tej kasie.

Z tego co już przeczytałem niewielkie są różnice pomiędzy tymi trzema motorami.

Porywam się z motyką na słońce czy jest to wykonalne? W co celować?

Opublikowano

Moja pytanie więc. Jakiego z tych trzech silników szukać w takim budżecie?

Chciałbym kupić zadbany egzemplarz i doprowadzić go do stanu idealnego w tej kasie.

Z tego co już przeczytałem niewielkie są różnice pomiędzy tymi trzema motorami.

Porywam się z motyką na słońce czy jest to wykonalne? W co celować?

Szukaj 320i przed liftem, lub po lifcie. Od czerwca 2000 jest tam silnik 2,2 litra i 170 KM, a wiec tyle ile Tobie starczy.

ewentualnie 328i przedlift, 325i przedlift... ale 320i bedzie najlatwiej znalezc w bdb stanie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam serdecznie, za jakieś 4 miesiące szykuje mi się zakup E46, nadwozie sedan lub coupe, motor najlepiej 3.0 benzynka, ale w gre wchodzi też słabsza 190 konna jednostka i tu moje pytanie, jak to jest z tym liftingiem w e46? Z różnych źródeł można wyczytać, że jeśli chodzi o silnik lepiej brac przedliftowy tzn wersję 328, ale z kolei po liftingu poprawiono kilka rzeczy ( tu nie znalazłem szczegułów), więc zakładając, że padnie na wersję 190km to lepiej przed liftowe 328 czy poliftowe 325? Biorąc pod uwagę całość nie tylko silnik.. Nie mówimy tu o kwocie i konkretnych egzemplarzach bo do tego jeszcze troche czasu, póki co pytanie czysto teoretyczne, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Opublikowano
strasznie duzy rozrzut modeli: przedlifty, polifty, sedany, coupe...

Czego konkretnie szukasz?

Sprawdzałeś forumową giełdę?

 

Zależy mi na jak najlepszym egzemplarzu. Nie mam na oku konkretnego modelu, byleby nie hatchback i toruing. Silnik 2.5/3.0 i tylko benzyna. Przeglądałem giełdę, ale chyba nie ma tam nic, co mogłoby być ciekawe. Czytając forumowe dyskusje mam coraz więcej obaw o kupno BMW, każdy teraz wydaje się mi być kręcony o co najmniej -200kkm :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siemka, kolega zamierza kupić e46 pierwszą w życiu, co myślicie o tej?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stan-idealny-m-pakiet-jedyna-ID6yfy8X.html

Proszę o opinie :)

Każdy jak zagląda to pewnie myśli, że to 330i/d, ewentualnie 325i a tu 2-litrowy kopciuch :shock: cena szokująca pewnie dla wielu, ale biorąc pod uwagę wyposażenie i budę, czyli poliftowe coupe, oraz deklarowany stan myślę, że warta oględzin. Jak moc się znudzi to program i auto odżyje :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
więc zakładając, że padnie na wersję 190km to lepiej przed liftowe 328 czy poliftowe 325? Biorąc pod uwagę całość nie tylko silnik.. Nie mówimy tu o kwocie i konkretnych egzemplarzach bo do tego jeszcze troche czasu, póki co pytanie czysto teoretyczne, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

bez znaczenia tak na prawde, brac to co sie uda wyrwac w lepszym stanie w załozonym budżecie

 

Wszystkie silniki R6, zarówno w przedliftach jak i poliftach są godne uwagi i polecenia.

 

Całosciowo to sa bardzo podobne samochody mechanicznie, jednak wiekszosc zmian to stylistyka...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Odrobine lepiej jeździ przedliftowe 2.8 z racji wiekszego momentu. Przy okazji nie pije oleju tak jak m54.

Ale to małe różnice

szukam
Opublikowano

Moja pytanie więc. Jakiego z tych trzech silników szukać w takim budżecie?

Chciałbym kupić zadbany egzemplarz i doprowadzić go do stanu idealnego w tej kasie.

Z tego co już przeczytałem niewielkie są różnice pomiędzy tymi trzema motorami.

Porywam się z motyką na słońce czy jest to wykonalne? W co celować?

Szukaj 320i przed liftem, lub po lifcie. Od czerwca 2000 jest tam silnik 2,2 litra i 170 KM, a wiec tyle ile Tobie starczy.

ewentualnie 328i przedlift, 325i przedlift... ale 320i bedzie najlatwiej znalezc w bdb stanie.

 

Minimum 2.5. Chociaz najbardziej 3.0

Czy w moim budzecie 20k (na samochod i pakiet startowy) znajde zadbanego touringa 2.5-3.0?

Opublikowano
Na przedlifta 2,5-2,8 to spokojnie. Na polifta, tym bardziej 3.0 to nie.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Siema,

właśnie przemierzam się do kupna e46.

Mam na oku touringa polifta z silnikiem 2,0 L 143KM (n42b20). Chciałbym poznać opinie na temat tego silnika ? Gra warta świeczki czy lepiej odpuścić. Wiem, że w tym silniku są problemy z napinaczem i ślizgami łańcucha, pompą vacum, valvetronic, vanos, z apetytem na olej itp.

Czekam na wasze podpowiedzi.

Z góry dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

sous - niech się wypowiedzą mądrzejsi ale ja na chwilę obecną staram się omijać ten silnik - tzn jeśli znalazłbyś auto z oryginalnym małym przebiegiem to może warto się nim zainteresować ale sam wiesz co u nas można trafić...

Mogę się mylić, dlatego jak napisałem, niech wypowie się ktoś kto ma większą wiedzę w tym zakresie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.