Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaje mi się że M3 mimo wszystko jest bardziej sportowa, a M5 to taka limuzyna na koksie. Ciężko spotkać M5 w wersji race car albo street łatwiej o M3 które będzie lżejsze i szybsze na zakrętach.
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy kupienie e46 M3 w sensownym stanie granicy z cudem ? Bardzo mało jest tych aut. Podobnie 36. Jakie pieniądze musiało by to kosztować ?

 

PS. Cy czasami na forum sprzedają się takie auta ?

 

Da sie spokojnie kupic zdrowe M3 e46. Od 60 tys zł w górę, ładne sztuki chodzą i po 70-80 tys zł.

 

M3 e36 ceny poszły ostro do góry przez ostatnie 2-3 lata. Kiedys były zdrowe sztuki po 25 tys zł, teraz bez 40 tys zł nie podchodzic.

 

2 tygodnie temu sprzedałem, bez oglaszania nawet, M5 tu na forum, kupil forumowicz.

 

Jesli masz jakies pytania o serie M, chetnie podziele sie swą wiedza....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Wydaje mi się że M3 mimo wszystko jest bardziej sportowa, a M5 to taka limuzyna na koksie. Ciężko spotkać M5 w wersji race car albo street łatwiej o M3 które będzie lżejsze i szybsze na zakrętach.

 

 

540i to limuzyna na koksie... M5 to auto w pełni sportowe, tyle ze troche cięższe, ale uwierz za kierownica i w zakrętach sie tego zupełnie nie czuje. Na dobrym zawieszeniu (nie seryjnym) w zakrętach nie gorsze od M3.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)
Chłopaki, robię codziennie odcinek 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km? Edytowane przez Dawit
Opublikowano
Chłopaki, robię codziennie trasę 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km?

 

w takim wypadku to serio na prawde najlepiej na rowerze, albo matizem wzglednie tico.

A jesli juz musi byc BMW to najlepiej cos z r4, rzeczywiscie opcja 318i 143 KM jest całkiem dobra.

Czasem pojedz gdzies dalej - zeby choc troche olej rozgrzac.

 

Miałem w swoim 323i założony termometr temp. oleju. Przy temp + 10 na dworze olej osiągał swoją własciwą temperature pracy po 13-15 km. Nie pytajcie jak było, jak były duze mrozy. Do pracy mam 14km, to w mrozy olej potrafił nie dojsc do 60 stopni.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam,

już wiem więcej niż podczas pisania pierwszego posta:) ale mam nadal kilka pytań:

Celuję w poliftowego (najlepiej) sedana, w benzynie, jazda głównie w trasie i tu mam pytanie:

który z silników będzie najlepszy (trwałość, niezawodność, elastyczność, spalanie)?

Których ewentualnie unikać? Na co zwracać uwagę?

Pozdrawiam

Opublikowano

To samo się tyczy, że jak wskazówka płynu jest w pionie to on ma 90 stopni co jest też mitem.

Dzięki za podpowiedź mi się wydawało, że olej osiąga temperaturę już dopiero przy 12km dobrze wiedzieć to pojeżdżę sobie z laptopem teraz.

Opublikowano

Witam,

mam możliwość zakupić E46 330xd touring prosto z Niemiec, 2001, Przebieg: 267 148 km, Konie mechaniczne: 135 kW / 185 kM Skrzynia biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Przegląd wygasa: 10.2016, Rodzaj nadwozia: Kombi, Liczba poprzednich właścicieli: 2, Kluczyki: 2, Samochód powypadkowy: Nie, Kraj pochodzenia: DE, Klasa środowiskowa: EURO 3, Kolor: Czarny (Oryginalny), Tapicerka: Skórzana (Oryginalny)

I teraz pytanie - bać się tego automatu? Z tym silnikiem będzie większe ryzyko awarii? Czy dopytać czy to skrzynia od GM?

Pozdrawiam

Opublikowano

po 1 nastaw sie nie na 267 a 367kkm realnego przebiegu, aktualnie 2003/4 roczniki wchodzą w rejony 250-300 tys i dużo więcej, poprzegladaj mobile.de, zobacz ceny egz z przelotem 250tys z 2001r, ich ilość oraz cene, pamietaj ze niemiec tez kreci liczniki co bylo juz nie raz opisane na forum

po 2 poczytaj o automatach o ich usterkach, kosztach ewentualnych napraw czy regeneracji

po 3 zastanow sie czy potrzebujesz 4x4, to wcale nie jest tanie w utrzymaniu jak zacznie sie sypać a z tytanu nie jest więc zacznie

 

ososbiscie

nigdy 4x4 w bmw do 300koni, nigdy automatu, byc moze za duzo juz widziałem, panie to drga, to szarpie, to coś tam wibruje, buczy, to konwenter.... to worek $ za pasem

ale sprawny automat to radość jazdy i wygoda, szczegolnie w miastach korkujacych się (okupiona duzo wyzszym spalaniem w generacji e46) ale to pewnie wiesz

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

oczywiscie ze sie da, nalezy udac sie do dowolnego aso i sprawdzic, warunek to wszystkie kwity do auta, aso musi zweryfikowac czy sprawdzasz swoje auto

a przy zakupie x'ksa, diesla w automacie z 2001roku warto znac realny przebieg + historie serwisową którą tez dostaniesz z aso aby w pore podrapać sie po głowie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Zakup X drive sprowadza się do podstawowego pytania czy jest Ci to potrzebne na co dzień. Druga sprawa zawieszenie z przodu jest inne, jest inny napęd dodatkowe elementy eksploatacyjne i trochę masy. W dodatku 4x4 tutaj nie jest 50/50 na sztywno tylko jest rozdzielany i chyba nie stały ale tutaj proszę o potwierdzenie.
Opublikowano
Chłopaki, robię codziennie trasę 2x ~2km i nie wiem jaki silnik benzynowy wybrać, r6 się nie zamęczy od takich odcinków? O spalaniu nie wspomnę. Poza tym jazda też wokół komina, po mieście, sporadycznie trasy, pobawić się na deszczu. Z jednej strony chciałbym r6, ale czy w takim przypadku nie lepiej będzie kupić 318i 143km?

 

w takim wypadku to serio na prawde najlepiej na rowerze, albo matizem wzglednie tico.

A jesli juz musi byc BMW to najlepiej cos z r4, rzeczywiscie opcja 318i 143 KM jest całkiem dobra.

Czasem pojedz gdzies dalej - zeby choc troche olej rozgrzac.

 

Miałem w swoim 323i założony termometr temp. oleju. Przy temp + 10 na dworze olej osiągał swoją własciwą temperature pracy po 13-15 km. Nie pytajcie jak było, jak były duze mrozy. Do pracy mam 14km, to w mrozy olej potrafił nie dojsc do 60 stopni.

 

Oprócz tych 2x 2km dziennie też jeżdżę normalnie po mieście, to, że diesel się zamęczy na takich odcinkach to wiem, ale w benzynie r6 też są jakieś przeciwwskazania, co by przechylało szalę na wybór r4?

Opublikowano
Jak jeździsz tyle to kup silnik 1-1,4 a nie R6, ten silnik nawet się nie zagrzeje, to że wskazówka będzie na środku to nie znaczy, że płyn chłodniczy ma nawet 90 stopni a co dopiero olej. Dzisiaj się przejechałem swoim 330 wnioski płyn zagrzany po 3-4 km olej po 14km. +/-1 km, mówię o odczycie tego jest idzie na sterownik a nie na na zegary.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://allegro.pl/bmw-e46-323i-2-5l-i6052299836.html#thumb/8

 

Co sądzicie?

Grzecznościowo kumpel się pyta?

Ogólnie wygląda bardzo ładnie.

Środek też zadbany.

Warto w sumie się chyba przejechać.

Tu nie ma co dyskutować nawet o odcieniu lewego przedniego błotnika (chociaż ewidentnie widać różnicę), ponieważ rynienka błotnika jest w połysku (porównaj z lewym, przy otwartej masce) a na dodatek został jeszcze kurz po lakierniku :roll: warto jeszcze wspomnieć, że na przednim pasie są naklejki od ksenonów a w tym aucie ich nie ma i raczej nie było (jest pokrętło do regulacji wysokości świateł).

 

Witam,

mam możliwość zakupić E46 330xd touring prosto z Niemiec, 2001, Przebieg: 267 148 km, Konie mechaniczne: 135 kW / 185 kM Skrzynia biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Przegląd wygasa: 10.2016, Rodzaj nadwozia: Kombi, Liczba poprzednich właścicieli: 2, Kluczyki: 2, Samochód powypadkowy: Nie, Kraj pochodzenia: DE, Klasa środowiskowa: EURO 3, Kolor: Czarny (Oryginalny), Tapicerka: Skórzana (Oryginalny)

I teraz pytanie - bać się tego automatu? Z tym silnikiem będzie większe ryzyko awarii? Czy dopytać czy to skrzynia od GM?

Pozdrawiam

Tu nie ma co pytać o skrzynię, bo montowane były tylko GM w kopciuchach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

up - dzięki za podpowiedź :)

udało mi się podpytać w aso o historię, przebieg oryginalny (271tys km), w 2004 walnął w coś przodem, wymieniono w ASO zderzak, błotniki, reflektory i amortyzatory, stąd polift w przedlifcie (produkcja październik 2001) :), przy 119tys km wymieniono skrzynię a przy 220 wtryskiwacz, wg Pana z aso był dobrze serwisowany, bez oszczędzania.

I zastanawiam się mocno nad tym autkiem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ostatnia naprawa na pewno nie była w ASO, nie ma takiej siły żeby ASO zrobiło z przedlifta polifta i zrobiło takie niedoróbki.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Dzwoniłem o to auto. I faktycznie błotnik był wymieniony z powody korozji. Nie opłacało się tego robić. A faktycznie były ksenony i zostały wymontowane.

 

Ale ogólnie ładnie wygląda.

Warto jechać panowie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.