Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo ma znaczek M :lol: nie było 323ci z 2003r. Załatw vin.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a co ma być innego oprócz beznadziejnego znaczka m power i tego grilla który osobiście mnie do gustu nie przypada?? aaa.. no tak.. jakies dziwne paski na listwie ozdobnej wewnątrz i syf przy nogach pasezera.. do tego tylne lampy raczej jakiś zamiennik no i przednie lampy z czarnym wkładem przy tym kolorze nadwozia daje efekt e65 czyli jakiegoś smiesznego bmw z downem.. (sory jak kogos urażę ale takie moje zdanie) poza tym dzial odnośnie aukcji jest w innym temacie.
Opublikowano

Witajcie, Panowie wiem że temat był już przerabiany, ale różne tematy i różne opinie, więc zapytam jeszcze raz. Chce kupić e46 albo na lpg albo benzynę żeby zagazować, pytanie jest oczywiście o silnik. 2.0L po roku 2001, 2.5L, 2.8L są dobrymi silnikami i można się tym interesować, tyle wywnioskowałem, mam rację? Jak to jest dokładnie z tym 2.0 przed 2001 r warto się za nimi rozglądać? I jak jest dokładnie z awaryjnością tych po 2001 głownie chodzi mi o rozrząd, bo patrząc na ceny 2.5 czy 2.8 to trochę przekracza to mój budżet.

Dzięki za każdą odpowiedź

Opublikowano

Pytasz

2.5L, 2.8L są dobrymi silnikami i można się tym interesować, tyle wywnioskowałem, mam rację?
Tak masz rację .

Dalej stwierdzasz

Jak to jest dokładnie z tym 2.0 przed 2001 r warto się za nimi rozglądać?

Jak znajdziesz silnik nie zakatowany i licznik nie skręcany przez kilku kolejnych handlarzy i moc książkowa cię zadowoli to brać.

patrząc na ceny 2.5 czy 2.8 to trochę przekracza to mój budżet.

Są w cenie ze względu na moc bo chłopaki chcą pokazać golfiakom że są lepsi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

2.0 przed liftem a 2.0 po lifcie to całkowicie odmienne silniki :)

2.0 r6 m52b20 - to samo co 2.5 czy 2.8, dobry silnik, nie za szybki, pali tyle co wieksze

2.0 po lifcie czyli oznaczenie 318i - silnik r4, skomplikowany, słabo dopracowany. Ma swoje typowe problemy które mozna naprawić i jeździć wtedy bez problemu bo jest dynamiczny i pali znośne ilości paliwa, ale musisz poczytać i zdecydować czy jestes w stanie zaryzykować ten silnik.

szukam
Opublikowano
Właśnie wyczytałem problemy z rozrządem i połykaniem oleju, raczej nie zaryzykuje takiego czegoś :/ a jak jest z tym silnikiem 2.0 przed liftem? Dobry czy podobne problemy?
Opublikowano
tak samo jak 2.5 i 2.8. Problemów typowych brak. Pali tyle co wieksze a jedzie wolniej. To są te same silniki roznice sie skokiem tłoka i srednica cylindra.
szukam
Opublikowano
Właśnie wyczytałem problemy z rozrządem i połykaniem oleju, raczej nie zaryzykuje takiego czegoś :/ a jak jest z tym silnikiem 2.0 przed liftem? Dobry czy podobne problemy?

 

Przed liftem masz jeszcze dobry silnik 2.2, od czerwca 2000 az do liftu w 2001 roku. Tez godny polecenia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam chlopaki, prosze was o radę, wiem ze bylo pewnie miliony takich pytań ale prosze wybaczcie, przechodzac do sprawy, jezdze obecnie audi a4 b5 1,9 tdi, chce zmienic te auto na bmw i wiem ze bedzie to napewno seria 3 E46, ale teraz nie wiem juz kompletnie jaki silnik wybrac, zastanawialem sie nad 320i 2,2 l 170 km po lifcie ale chyba nie jest to za bardzo udany model silnika. Chce zeby samochod sprawial frajde, chce zeby nie spalal wiecej jak 12 l po miescie, chce zeby byl w miare bezawaryjny, nie chce go gazowac poniewaz robie rocznie ok 10 tys km. Moj budzet na zakup owego auta wynosi +/- 20 tysiecy. Co polecacie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chce zeby nie spalal wiecej jak 12 l po mieście

Ale chodzi Ci o paliwo czy olej? :lol:

Opublikowano
chce zeby nie spalal wiecej jak 12 l po mieście

Ale chodzi Ci o paliwo czy olej? :lol:

oczywiscie ze benzyna, diesel nie wchodzi w gre ;)

Opublikowano
Witam chlopaki, prosze was o radę, wiem ze bylo pewnie miliony takich pytań ale prosze wybaczcie, przechodzac do sprawy, jezdze obecnie audi a4 b5 1,9 tdi, chce zmienic te auto na bmw i wiem ze bedzie to napewno seria 3 E46, ale teraz nie wiem juz kompletnie jaki silnik wybrac, zastanawialem sie nad 320i 2,2 l 170 km po lifcie ale chyba nie jest to za bardzo udany model silnika. Chce zeby samochod sprawial frajde, chce zeby nie spalal wiecej jak 12 l po miescie, chce zeby byl w miare bezawaryjny, nie chce go gazowac poniewaz robie rocznie ok 10 tys km. Moj budzet na zakup owego auta wynosi +/- 20 tysiecy. Co polecacie?

 

Jedyna wada tego silnika który podales czyli M54 jest niby to ze biora olej , mam taki silnik o którym wspomniales w e60 dokładnie taki sam m54 2.2 170KM i od wymiany zrobione 5tys i nie wzial nic oleju :) caly czas na bagnecie tak samo wiec według mnie trzeba znaleźć dobry egzemplarz i będzie ok :) mnie problemowe według mnie sa silniki przed liftem tylko pytanie czy wygląd auta Ci odpowiada , jeżeli tylko po lifcie to według mnie 2.2 jest dobrym wyborem w e46 powinien spokojnie dac rade :)

Opublikowano
Ten silnik 2,2 170 km da rade z taka buda? jest zwawy? a jak ze spalaniem ;)?

skoro w e60 daje rade a auto jest cięższe to w e46 tym bardziej :) w trasie w e60 mam spalanie 11l lpg

Opublikowano
Witam chce kupic autko z takimi kolami moze ktos powiedziec czy to sa kolpaki czy alufelgi nie ogladalem auta na zywo a nie widze charakterystycznych stalowych felg czy to moga byc stalowki te strukturalne gdzie po zalozeniu kolpaka nie widac ze to stalowka jak sie nie podejdzie ?:D http://screenshooter.net/100487804/skmljng i jak by ktos z silnikiem 2.0 143 km mogl sie odezwac na pw to bede wdzieczny :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli kupisz "pastowanego kabana" :-), to zrazić się możesz niezależnie od wersji silnikowej. Ale budżet masz na tyle dobry, że szansa znalezienia zadbanej sztuki jest duża. Musisz tylko dobrze szukać.
Opublikowano
Czyli jezeli kupię bmw e46 320ci po lifcie 2,2 170 kucy to sie nie zraże do marki BMW? :)

 

Lift coupe to dopiero 2003 rok, ceny coupe wyzsze niż sedanów.

 

Sedana po lifcie 320i spokojnie znajdziesz ładnego i zadbanego w tej kwocie. Wtedy na pewno sie nie zrazisz.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
zastanawialem sie nad 320i 2,2 l 170 km po lifcie ale chyba nie jest to za bardzo udany model silnika.

Moim zdaniem bardzo udany silnik. Najmniejsza 6-cyl po lifcie, w granicach 8,2/8,5 do 100km/h, fajny dźwięk silnika. Jedyną wadą tego silnika jest fakt, że zjada olej - jednym więcej a drugim mniej. Ja od wymiany do wymiany wlewam około 1L/ około 20 tys km. Wadą są też padające vanosy oraz cewki zapłonowe. Vanosy się regeneruje a cewki wymienia. Silnik bardzo nie lubi nieszczelności dolotu co objawia się choinką na desce w postaci checka, eml. Z biegiem czasu trzeba wymienić uszczelkę pod podstawą filtra olejowego bo lubi tam się pocić ( koszt 20,5zł ) i to na tyle. Reszta jak w każdym innym E46.

Chce zeby samochod sprawial frajde, chce zeby nie spalal wiecej jak 12 l po miescie, chce zeby byl w miare bezawaryjny

Frajdę sprawia szczególnie jak przesiądziesz się z czegoś słabszego. Silnik jest w miarę elastyczny jak na benzyniaka i dobrze przyspiesza. Jeśli chodzi o spalanie to z tym jest różnie. Wszystko zależy od stylu jazdy. Jak będziesz jechał w miarę normalnie to na trasie uzyskasz około 8,5L, w mieście 11,5L, jak będziesz szalał to w mieście potrafi i 16 wyjść. Mi średnia 70/30% trasa miasto w tym momencie wychodzi 9,2L/100km a nie lubię się ciągnąć za sznurem samochodów.

nie chce go gazowac poniewaz robie rocznie ok 10 tys km. Moj budzet na zakup owego auta wynosi +/- 20 tysiecy.

Przy takich dystansach rzeczywiście sens gazowania jest znikomy. Jeśli chodzi o budżet to ja np przy sprzedaży (2003r,sedan, kolor 354, klimatronic, 4xel.szyby, szyberdach, obniżony zawias, bezwypadkowy, około 170-180tys km ) chciałbym właśnie 20 koła papieru. Taniej nie opchnę - wolałbym sprezentować dziewczynie za free i mieć dwa samochody.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Czyli jezeli kupię bmw e46 320ci po lifcie 2,2 170 kucy to sie nie zraże do marki BMW? :)

 

Lift coupe to dopiero 2003 rok, ceny coupe wyzsze niż sedanów.

 

Sedana po lifcie 320i spokojnie znajdziesz ładnego i zadbanego w tej kwocie. Wtedy na pewno sie nie zrazisz.

 

Nie znajde 320Ci po lifcie za 20-23k w miare dobrym stanie? wiem ze sa chodliwe i sie cenia :roll:

Opublikowano

@piotr2569,

bardzo dziekuje Ci za wyczerpujaca odpowiedz, ja sie napalilem ze tak powiem na coupe, no i chyba zdecyduje się na wlasnie ten silnik i na 320ci po lifcie. Jezdze do tej pory audi a4 b5 1,9 tdi (90 kucy) wiec pewnie bede czul roznice. Co do oleju, i tak wymieniam olej co 10-12 tys km tak jak dotychczas w audi. Rozrzad na lancuchu to juz odchodzi pare groszy (przy audi koszt wymiany rozrzadu 800 zł z robocizna :evil: )

Opublikowano

 

Nie znajde 320Ci po lifcie za 20-23k w miare dobrym stanie? wiem ze sa chodliwe i sie cenia :roll:

 

Ogólnie tych aut jest mało.

 

Najtańsze 320i coupe po lifcie jakie znalazłem na allegro to 21700 i jest po wies-tuningu, drugie za 21900 od handlarza z Radomia.

 

jak masz ograniczony budzet, to wez sedana, albo coupe przed liftem.....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam,

 

Obecnie od 8 lat jeżdżę e34 520i z m50. Cudowne auto, dalej zostanie w rodzinie ale pomyślałem o kupnie dla siebie czegoś co będzie się lepiej zbierało. Myślałem o e46 330i przed liftem ale mimo wszystko nawet przedlifty ceny trzymają wysoko a myślałem wydać na auto ok 15-16k zł. Stwierdziłem, że 328i też dobrze pojedzie a ceny sporo niższe. Trochę też boję się tych usprawnień m54 czyli elektroniczny gaz, vanosy, niby olej biorą itp itd. Pytanie czy przeskok do e46 328i mimo wszystko będzie sprawiał mi frajdę? Czy łatwo znajdę e46 328i w dobrym stanie w takich pieniądzach?

 

Może jeszcze ktoś powie, o co chodzi z tym ze prawie połowa e46 wszelakiego rodzaju jest u handlarzy w Radomiu? Jakieś zagłębie e46 tam jest? Warte są oglądania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.