Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jezu i najwazniejsze pytanie , jak mogłem zapomnieć... co sadzicie o załozeniu gazu sekwencyjnego do tej wersji samochodu ?

 

na poczatku myslalem ze moze zaloze... ale teraz duzo ludzi mowi mi ze to spier&^&& cały samochod , i bedzie sie psuł i psuł , poza tym szkoda mi zakladać gaz nie wiem czemu , jakos smierdzi mi to wiesniactwem ^^

 

co sadzicie ?

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli wrzucisz fotki na imageshack'a lub inny hosting, a potem tu na forum, to chętnie ocenię Twoje auto.
Opublikowano
Ja o gazie nic nie wiem i nie chcę wiedzieć. Wizualnie jest nieźle, duży plus za pomarańczki i MLF (rzadkość w 316i). Trochę śmieszne, że ktoś zapłacił w salonie za półskórę, a przyoszczędził na halogenach. Masz jakies papiery dokumentujace przebieg i przeszłość auta?
Opublikowano

Autko ładne. Co ty się na zapas martwisz. Masz auto to śmigaj!

Nie wiem ile wydawałeś na paliwo w poprzednim samochodzie? Ja codziennie-dni robocze, robię około 70 km, w sobotę i niedzielę troszkę mniej i wydaje 400 zł na paliwo miesięcznie, a w zasadzie 100 na tydzień. Mało to nie jest ale idzie przeżyć. Samochód mam prawie rok czasu i zrobiłam nim 15 tys. Pali w mieście 8,7 do 9,5 l na 100, ale w trasie około 6l na 100. Ale do pracy jadę expresem i za to ją uwielbiam.

Opublikowano
Wypowiedz sie ktos o tym gazie co wyzej pisałem..

 

 

prosze foty na image ;

 

http://img651.imageshack.us/g/77906059.jpg/

Kolego jeżeli masz jeszcze kase i chcesz jezdzic autem dłuzej niż rok to spokojnie zakładaj gaz - tylko u sprawdzonego gaziarza - najlepiej z polecenia.

Ci co mówią że gaz jest be :mad2: , bedzie sie rypał i takie tam to zazwyczaj ludzie co nie mieli gazu albo mieli kiedyś gaz "na śrubkę" który im sie co chwile pieprzył. Z dobrze założoną sekwencją nie bedziesz miał problemów a w tej chwili różnica LPG do PB jest naprawdę duża wiec tym bardziej Ci sie szybko zwróci.

Ja mam 3 auto w gazie w tym drugą bunie i poza jakimiś tam regulacjami nigdy nie miałem problemów.

Pzdr

Opublikowano
Z żadnyi listwami nie kombinuj. Jakieś dobre alu zamiast stalówek i więcej bym nie zmienial.
Opublikowano

Co do gazu - ja u siebie nie założę bo po prostu nie chcę tego w swoim aucie, już kiedyś wymieniłem powody dlaczego (jest w historii moich postów przy wątku "330i LPG?", ale to tylko moje widzimisię i fanaberia którą nie powinieneś się sugerować, tak samo jak uwagami o tym że LPG w BMW to profanacja. Jeżeli chcesz ograniczyć wydatki na paliwo to LPG jest dobrym rozwiązaniem a do silników 4 cylindrowych instalacje są tańsze. Obowiązkowo wtrysk gazu, oczywiście. Twoje autko prezentuje się bardzo ładnie, silnik 1.9 M43B19TU jest udaną i prostą konstrukcją, pilnuj tylko poziomu oleju i zmieniaj go co 15 tys. km.

 

...a wracając do profanacji, nie zmieniaj wyglądu listwami itd, masz ładne autko bo takie jak je fabryka wypuściła, więc go nie psuj, kasę zachowaj sobie na instalację LPG i utrzymanie go w nienagannym stanie technicznym a będzie Ci długie lata służyć :cool2:

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
obejrzałem fotki i powiem Ci naprawdę ładne autko, z zewnątrz jakaś ładna felga z ori i kierunki białe i będzie ok. A wewnątrz ładnie to wszystko spasowane nawet kredens tu pasuje :D :D co do instalacji gazowej to według mnie jeżeli założysz dobrą instalkę to nie powinno być problemu, tylko dobrą, odżałuj 500 zł więcej a odwdzięczy ci się to dobrą pracą. A co do teorii, że to wiocha, to wieśniaki tak myślą, skoro można płacić mnie to czemu tego nie robić. Jak na razie to lej paliwko pod korek i jeździj i nie przejmuj się na zapas :) miłej i przyjemnej jazdy życzę.....
Opublikowano

9 l jest oczywiście do osiągnięcia, ale raczej przy b spokojnej jeździe.

 

Cena - podlicz ostatecznie i się zobaczy. 16,5 nie jest źle, no ale swoje lata autko ma już za sobą.

 

Gaz - u siebie mam sterownik Stag 300+ ISA2, wtryskiwacze Hana 2000, reduktor Zavoli Zeta N, butlę na 53 l gazu netto. Dopiero od tygodnia, więc nie napiszę Ci stu dogłębnych uwag. W sumie może tylko jedną historię przytoczę. Mam kolegę z gatunku wierzących w hasło "uuuuu gaz to tylko do zapalniczek, gaz w beemie to zUo". Specjalnie mu wcześniej nie mówiłem, że gazik będzie. Autko mam od początku marca, więc chciałem mu je pokazać tak czy siak, w ten weekend się widzieliśmy, gadka szmatka, pozwoliłem mu się przejechać, ale o gazie nic nie powiedziałem. (Przełącznik pod klapką w miejscu na popielniczkę, pełnowymiarowy wlew obok korka, pod klapką - czyli jak ktoś nie wie, to się nie połapie). No gościu generalnie ucieszony, chociaż wiadomo, że 316i tyłka nie urywa. No ale nie w tym rzecz. Dopiero mu potem powiedziałem co i jak. Oczywiście żadnej różnicy nie zauważył.

No ale zakończmy temat gazu, żeby nie wywoływać pyskówki. Wnioski sam wyciągniesz. A, zakładałem w Poznaniu w Pitec - i to w sumie najważniejsza informacja, bo graty trzeba przede wszystkim dobrze zestroić. Nie muszą być konieczne te, ale muszą być zrobione i ustawione z głową. Podczas jazdy, a nie na luzie w garażu.

Opublikowano

dziekuje wam wszystkim za pomoc , bardzo mi pomogliscie , dowiedziałem się duzo nowych informacji o moim bmw , mam do was jeszcze pare pytan , skoro wykazujecie sie taka wiedzą , mianowicie ;

 

znaczek z przodu mam tak zjechany ze praktycznie nic na nim nie widać , a pod maską nie ma dostępu aby go odkrecic czy co kolwiek , mam go podwazyc i podwazajac wyjdzie ? czy jak est on mocowany ? jaki mam kupic , kojarzy ktos ? , ma chyba 8cm na 8cm 2ga sprawa , jakies sredniej klasy , ale ladne felgi , jak by ktos mogl doradzic albo zapodać linka + opony nisko profilowe o ile takie mi proponujecie ?

 

 

btw ; udalo mi sie dzis zalatwic sprawy z zarejestrowaniem go w polsce , trwalo to okolo 30 minut , + poznije 30 min w OC.

 

za rejestrowanie go w polsce zaplacilem 260 zł , odrazu dostałem tablice + dowod rejesetracyjny na miecha , za miecha kazala wpasc po ten wlasciwy , + za oc na ojca wspolwlasciciela z 60% znizkami , zaplacilem 1200 zł w AVIVIE , poniewaz nie mam jeszcze 25 lat i nie mam zadnych znizek.. masakra... ale coz..

Opublikowano

u mnie w 318i , z 1997r.

znaczek z przodu wymieniałem .

 

Wychodzi na śrubokręt / ...podważanie.../ . Tylko sobie coś podłóż , ...i ostrożnie ...

panta rei
Opublikowano

Witam ja o listwach . Listwy ALU wychodziły w różnych silnikach szukaj po złomach lub na allegro . Ja akurat u siebie je pomalowałem bo nie mogłem znaleźć i też wyglądają ekstra . Co do gazu tak jak ktoś wyżej pisał załóż sobie sekwencje u dobrego gazownika a na pewno będziesz zadowolony .

ps. gdybyś zdecydował się na zmianę listew uważaj na kierownice żeby Ci poduszka nie strzeliła , żeby zmienić listwy na kierownicy trzeba zdemontować poduszkę , i oczywiście odpiąć akumulator :?

Opublikowano

no to elegacko , nie no jak ktos wyzej pisał , mam łądne auto wic nie bede nic kombinował juz z listwami ;-)

 

 

jeszcze jedno pytaine , ma ktos dobrego gazownika z warszawy lub okolic, bo stad jestem , moze ktos dac jakis namiar i zagwarantować ze wlasnie on zrobił juz komus klub jemu gaz i nic sie nie psuje ? bo naprawde masakrycznie sie boje ze zaloze gaz nawet tą sekwencje i bedzie mi sie fura jebała.. za przeproszeniem..

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

chcialbym sie na wstepie przywitac jako nowy na forum i od razu chcialbym zasiegnac waszej opinii, uzytkownikow bmw.

 

Mianowicie posiadam poki co juz troche czasu passata 1.8 turbo benzyna z lpg (150km), 2001r. Poki co go nie chipowalem bo zastanawiam sie nad zmiana auta, co prawda mniejszego, ale dosc komfortowego i cichego, czyli...

 

bmw 320d. Juzyn jezdzi tym 5 lat i do tej pory robil amortyzatory i nic poza tym (poza olejami, itp). Auto co prawda kupil 5 lat temu (2000r) za 11,5tys. euro, ale nie wiem jaka jest teraz dobra cena za taki rocznik, czy 20 tys. zl starczy mi na zadbanego 320d? (136km). Slyszalem, ze wersje po czerwcu 2000r. jakos polepszyli, jesli chodzi o awarie, a jak jest naprawde to nie wiem. Jesli 20tys. zl to malo, ile trzeba szykowac? NA co zwrocic uwage przy ogladania auta (oprocz absurdalnych przebiegow w dieselach na poziomie 240tys., juz nawet nie wspominam 198tys. km ....). Ciekawe z tymi przebiegami, bo ja ma 239tys. w benzynie z 2001r.

i

A moze zamiast tego 325i lub 328 plus lpg?

 

Pomozcie panowie w wyborze, czy warto zamieniac passata na bmw?

Opublikowano
na zadbane 320d 136KM jakieś 22 tysiące powinny wystarczyć. ale jeśli jesteś w stanie wydać więcej, to zgromadź ok. 28-30 i kup 320d 150KM - nowszy, dużo lepszy silnik.
Opublikowano

Kurcze, tak sie wlasnie zastanawialem. 22 tysiace jeszcze bym dal, ale ogladalem ostanio pare sztuk i wszystkie byly w srodku zajechane a przebieg oczywiscie 170-190tys. km. Kupie nawet z przebiegiem i 300tys. km, ale zeby byl serwisowany ba biezaco, a nie jak juz sie nie da jechac samochodem. Z drogiej strony, sporo mlodych osob jezdzi tymi samochodami i nie ma jzu na nic wiecej jak tylko na kupno samochodu i ledwo na paliwo, nie mowiac juz o jakimkolwiek serwisowaniu.

 

Czy jest jakis dzial na tym forum, gdzie jest opisane krok po kroku na co zwracac uwage przy zakupie bmb i poszczegolnych modeli? Na forum passata jest to ladnie rozwiazane, ale niestety neie zamierzam dlugo sie wozic tym autkiem i mam chec juz od dobrych paru lat na to bmw. Kuzyn ma juz 5 lat tego, a ostatnio zrobil chip na 180km (z 136) i pali mu srednio 7-7,5. Tylko, ze on nie jezdzi, on zapi....ala. Ja z reguly jezdze 90-120km, z reguly trasa i 10% miasto, przebiegi ok 30tys. rocznie. Konie mechaniczne raczej przydaja mi sie, gdy sie spiesze lub gdy sa korki w postaci np. dwoch tirow, itp. 4 sekundy i po wyprzedzaniu. Ale juz nie za bardzo podoba mi sie jezdzenie na lpg, mimo, ze nie ma problemow. Za krotki zasieg i tankowanie co pare dni.

 

Jakie sa konkretne bolaczki bmw, nawet gdy jest zadbane bmw? Bo z tego co widze, na forum 3xx 320d przoduje awaryjnoscia i to troche mnie przeraza. To samo mowili o 1.8t w passacie i jakos jezdze... Czy ludzie kupuja po prostu auta zaniedbane?

Opublikowano

najbardziej podoba mi się ta bajka o chipie z e 136 na 180 KM :lol:

zapewniam że nie ma nawet 170 KM :lol:

przy dobrej pompie wychodzi ok 166 KM ale to już jak napisałem zależy od pompy zdarzają się i po 156 KM ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Czy jest jakis dzial na tym forum, gdzie jest opisane krok po kroku na co zwracac uwage przy zakupie bmb i poszczegolnych modeli? Na forum passata jest to ladnie rozwiazane, ale niestety neie zamierzam dlugo sie wozic tym autkiem i mam chec juz od dobrych paru lat na to bmw.

 

kolego, najlepiej poszukać na forum wśród forumowiczów sprzedających swoje auta. no i ogólnie szukać do skutku... 320d za 18-19 tysiecy to będą przeważnie padła z totalnie zaniedbanym/zniszczonym wnętrzem i przebiegiem ponad 300 tys. km. należy szukać wśród tych w cenie "z górnej półki". to nie jest łatwe, ale w końcu się udaje :mrgreen: możesz też jechać do niemiec, tam samochody są droższe ale jest łatwiej trafić zadbany egzemplarz...

Opublikowano
Z drogiej strony, sporo mlodych osob jezdzi tymi samochodami i nie ma jzu na nic wiecej jak tylko na kupno samochodu i ledwo na paliwo, nie mowiac juz o jakimkolwiek serwisowaniu.

 

nie wszyscy :cool2: poza tym jak kupisz zadbany egzemplarz i bedziesz o niego dbać to bedziesz smigać bezawaryjnie duużo kilometrów... wszystko zależy od serwisowania i ogarniętego mechanika :8) chodz ja swoją od początku jak mam czyli ok roku jeszcze u mechanika nie zawitałem bo... wszystko robie sam :cool2:

Opublikowano
Pomozcie panowie w wyborze, czy warto zamieniac passata na bmw?

warto ze względu komfortu, jakości wykonania i ogólnej ponadczasowej sportowej linii nadwozia. Bez obrazy, ale ten cały passat to typowy "tatowóz" bez charakteru.

bmw 320d

musisz BARDZO się postarać o dobry nie złachany egzemplarz i co nieco ogarniać mechanikę, aby Twój następny post nie brzmiał: "320d BRAK MOCY! POMOCY!".

A moze zamiast tego 325i lub 328 plus lpg?

Jak najbardziej TAK!!! Bardzo fajne jednostki podatne na bezpieczne doładowanie [oczywiście opcjonalnie :wink: ].

Opublikowano

"musisz BARDZO się postarać o dobry nie złachany egzemplarz i co nieco ogarniać mechanikę, aby Twój następny post nie brzmiał: "320d BRAK MOCY! POMOCY!"."

 

co do tego to podobnie jak w passacie, jest turbo i jest pelno zaworkow, elektroniki, w sumie chyba to samo co w dieselu, tylko egr nie ma :)

 

W samochodzie zawsze robie wszystko na czas, a nawet na zas. Nie wyobrazam sobie, zeby auto stanelo mi w drodze.

 

Co do passata, mzoe i to rzeczywiscie tatusiowaty wóz, ale jest wiekszy, wydawalo mi sie jednak, ze jest mniej wyciszony od bmw., i w dodatku nie tlumi tak nierownosci. Najlepsza zaleta bmw jest chyba trakcja. Naprawde dobrze trzyma sie drogi. Tak wiec, moje poszukiwania zaczynaja sie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.