Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja polecam 325 ;) 192km bardzo przyjemnie się tym jeździ osiągi też sprawiają uśmiech na twarzy, jeśli szukasz po 2000r nie ma niestety już 328 które są bardzo dobre;)

2.2 też dobra opcja 170km;) poniżej niestety no te auta są ciężkie :d

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ponizej tez sie dobrze jezdzi, wszystko zalezy czy ktos szuka wyscigowki czy auta do jazdy ;)
Opublikowano

A w jaki sposob chcesz to wszystko wykorzystywac nawet jak bedzie duzo koni? Paleniem kapcia lub wchodzeniem bokiem w zakret?

Ja nie do takiej jazdy kupuje auto ;) mialem przed liftem 316i i wystarczylo jak dla mnie a mial 105KM

Opublikowano

Od oceny konkretnych samochodow mamy tu na forum specjalny dział. Zdobądz VIN tych aut i tam załóz tematy.

 

Patrząc na pierwszy rzut oka kazda bardzo zmęczona, ta niebieska na blachach POB może byc najlepsza ze wszystkich, przynajmniej wizualnie...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
. Po co mi napęd na tył jak auto nie ma mocy odpowiedniej.

 

Dla przyjemnosci z jazdy po prostu? BMW ma doskonale zestrojony układ zawieszenia, nawet stare e46.

 

Mimo ze sam posiadam M5 to często poruszam się 318i i mimo ze to mały silniczek i tylko 118 koni to jezdzi się tym autem duuuuzo duuuzo przyjemniej niż porównywalnymi konkurentami, nawet mocniejszymi, ale z napędem na przód.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
2 VINy juz mam, czekam na reszte.

A jest ktoś tu na forum kto może sprawdzić auto po VIN? Nie chodzi mi o wyposażenie, tylko o przebieg.

 

jak masz VIN to wrzuc tematy w odpowiednim dziale, pamiętaj ze 1 auto = 1 temat.

 

 

Sprawdzenie przebiegu, są na forum ludzie którzy oferują taką usługę odpłatnie. W przypadku tak starych aut jak te e46 raczej nie licz na dużą historie serwisową. Zresztą tu najważniejszy jest konkretny stan, trzeba jezdzic i oglądac, porównywać auta i oceniac.

 

Jedno może mieć 300 tys km i być bardzo dobrze doinwestowane, a inne będzie mieć nawet 200 prawdziwe i co z tego jak będzie zaniedbane i składane byle jak po wypadku mocnym, szpachlowane i łatane....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze Ci radzę odpuść szukanie poliftowego, w miarę wyposażonego 320d za 10-11k :duh: znajomy ostatnio próbował za 12-13k..szkoda gadać, skończyło na tym, że kupił za 15k do poprawek lakierniczych (ruda na 4 błotnikach) i do wymiany dwumasa, przebieg ponad 300k km :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A w jaki sposob chcesz to wszystko wykorzystywac nawet jak bedzie duzo koni? Paleniem kapcia lub wchodzeniem bokiem w zakret?

Ja nie do takiej jazdy kupuje auto ;) mialem przed liftem 316i i wystarczylo jak dla mnie a mial 105KM

Nie chodzi tylko o to, by palić kapcia pod blokiem. Auto takie daje także możliwość wyjazdu raz na jakiś czas na tor i świetnej zabawy, ale zdaję sobie sprawę z tego, że dużo ludzi kupuje samochód tylko po to by jeździć z punktu A do punktu B.. Palenie kapcia to bezsensowne katowanie samochodu które niczemu nie służy, a jazda po torze to świetny sposób na doskonalenie swoich umiejętności jazdy, w ten sposób wykorzystuje się pewien potencjał samochodu, a nie tylko go katuje pod blokiem. Takie auto daje możliwość odstresowania się podczas wieczornej jazdy. Odkąd mam 330i to praktycznie co drugi dzień wybieram się pojeździć wieczorem. Po co? Czysto dla przyjemności, są ludzie których to kręci i są ludzie, którzy jeżdżą Fiatem Punto. Jak skądś wracam to zawsze jadę drogą okrężną, bo auto daje nieporównywalnie więcej frajdy z jazdy niż jest w stanie zapewnić 318i. Auta z większym silnikiem kupuje się chociażby po to by móc bezpiecznie wyprzedzać, nie jechać na autostradzie ciągle prawym pasem i by mieć przede wszystkim komfort podróży i satysfakcję, a także by cieszyć się z nienagannej kultury pracy silnika.

 

328i czy 330i to nie potwory mogące konkurować z M3. Dokładnie zdaję sobie z tego sprawę, ale w sytuacji kiedy można mieć pod maską 3 litry to przemieszczanie się 318i jest wielkim nieporozumieniem.

Opublikowano

Bez przesady

Odkąd mam 330i to praktycznie co drugi dzień wybieram się pojeździć wieczorem
Jak skądś wracam to zawsze jadę drogą okrężną,

Hmm... Ilu procentowo jest takich kierowców ? zdecydowana mniejszość a nawet można by powiedzieć że to są wyjątki , więc niech wyjątki nie doradzają przy kupnie samochodu co jest normalne a co nie .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
A w jaki sposob chcesz to wszystko wykorzystywac nawet jak bedzie duzo koni? Paleniem kapcia lub wchodzeniem bokiem w zakret?

Ja nie do takiej jazdy kupuje auto ;) mialem przed liftem 316i i wystarczylo jak dla mnie a mial 105KM

Nie chodzi tylko o to, by palić kapcia pod blokiem. Auto takie daje także możliwość wyjazdu raz na jakiś czas na tor i świetnej zabawy, ale zdaję sobie sprawę z tego, że dużo ludzi kupuje samochód tylko po to by jeździć z punktu A do punktu B.. Palenie kapcia to bezsensowne katowanie samochodu które niczemu nie służy, a jazda po torze to świetny sposób na doskonalenie swoich umiejętności jazdy, w ten sposób wykorzystuje się pewien potencjał samochodu, a nie tylko go katuje pod blokiem. Takie auto daje możliwość odstresowania się podczas wieczornej jazdy. Odkąd mam 330i to praktycznie co drugi dzień wybieram się pojeździć wieczorem. Po co? Czysto dla przyjemności, są ludzie których to kręci i są ludzie, którzy jeżdżą Fiatem Punto. Jak skądś wracam to zawsze jadę drogą okrężną, bo auto daje nieporównywalnie więcej frajdy z jazdy niż jest w stanie zapewnić 318i. Auta z większym silnikiem kupuje się chociażby po to by móc bezpiecznie wyprzedzać, nie jechać na autostradzie ciągle prawym pasem i by mieć przede wszystkim komfort podróży i satysfakcję, a także by cieszyć się z nienagannej kultury pracy silnika.

 

328i czy 330i to nie potwory mogące konkurować z M3. Dokładnie zdaję sobie z tego sprawę, ale w sytuacji kiedy można mieć pod maską 3 litry to przemieszczanie się 318i jest wielkim nieporozumieniem.

 

 

Mnie jazda autem tez daje duza satysfakcje i raczej jestem z tych osob ktore nie traktuja auta tylko do jazdy z punktu a do b ;) a to wszystko o czym pisales mialem jezdzac 316i ;) i nie zaluje ze go mialem

Opublikowano
Więc powiem może też jak z mojej strony to wygląda.. ponieważ miałem 318i a teraz jest 323ci i muszę przyznać że mimo iż 318 dawała tą frajdę z jazdy jak na R4 M43 jako moje pierwsze autko tak 323 daje o wiele więcej.. do tego stopnia że jak trochę zakręcę obrotami to mam banana na twarzy..nie mówiąc jakbym miał taką 330 :twisted: posłuchałem rady kolegów z forum i sprawiłem sobie wymarzną jednostkę R6 przez co jazda dla mnie to przyjemność. Lubie sobie nawet tak od czasu do czasu wsiąść i pojeździć bez celu. To zależy też kto jakie ma wymagania od auta i do czego ma ono służyć.. bo jak nie tylko do przemieszczania to polecam r6 :cool2: zakladasz jakas sensowna lpg i masz w dodatku tanio jak na taka pojemonsc
Opublikowano
Bez przesady
Odkąd mam 330i to praktycznie co drugi dzień wybieram się pojeździć wieczorem
Jak skądś wracam to zawsze jadę drogą okrężną' date='[/quote']

Hmm... Ilu procentowo jest takich kierowców ? zdecydowana mniejszość a nawet można by powiedzieć że to są wyjątki , więc niech wyjątki nie doradzają przy kupnie samochodu co jest normalne a co nie .

Nie zrozumiałeś mojego wpisu, bo ja nie nawet nie próbuję doradzać co jest normalne. Nie próbuję nawet być obiektywny. Ja się po prostu dzielę swoimi, zaznaczam, że w pełni subiektywnymi odczuciami. Nie piszę, że autor będzie czerpał taką czy taką przyjemność jak kupi taki czy taki silnik, bo tego się dowie dopiero po kupnie swojego egzemplarza, dopiero wtedy będzie w stanie powiedzieć czy było warto. Ja po prostu piszę jak to wygląda z mojej perspektywy. I jak słyszę, że mam się nie wypowiadać bo nie wpisuję się w schemat to chce mi się śmiać, bo według mnie jak się szuka samochodu to najlepiej skonfrontować swoje oczekiwania pod każdym względem i wysłuchać co każda osoba ma do powiedzenia. Jeden pisze, że nie warto kupować dużego silnika, bo dużo droższa eksploatacja. Drugi pisze, że warto, bo frajda z jazdy rekompensuje droższą eksploatację. Właśnie o to chodzi, by poznać każdy punkt widzenia, a nie tylko powielać schematy przekazywane ze strony na stronę, zgodnie z którymi przeciętny użytkownik BMW korzysta ze swojego samochodu w taki czy w taki sposób.

Opublikowano

up ma racje.

 

 

Panowie to co doradzicie jak zabrać się do zakupu pierwszej BMK-i ? Budżet max 20k ale wolał bym się zamknąc w mniej wiecej 17k. Auta jakie rozważam to BMKI od 2002 w górę po lifcie w benzynie. Myślę nad sedanem i cupe z silnikami w sedanach 1.8 116km ,2.0 143km i 2.2 170km <--- ten silnik występuje często w cupe i są lepiej wyposarzone (skóry te sprawy :)) I w tej cenie chciał bym już mieć skórki i takie tam bajery ( o ile to możliwe) Na co zwracać uwagę żeby kupić dobrą nie zajechaną BMK-ę ?

 

Zależy mi również nad równowagą między mocą a ekonomią poruszam się po mieście przede wszystkim i też nie chciał bym aby koszty utrzymania tego auta mnie zabiły. Tak więc jak byście mogli powiedzieć swoje doświadczenia ile kosztują mniej więcej was naprawy ile płacicie za zbiornik bęzyny i ile na nim km robicie. i jak jeździcie ? Ja np generalnie spokojnie sobie śmigam po mieście nie szaleje ale lubię sobie często dla samej przyjemności z prowadzenia auta(jak waracm w nocy z pracy) przewietrzyć troszkę auto mam nadzieje że wiecie co mam na myśli a moje aktualne 101 km to jest stanowczo za mało ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Plecakofil:

Nie martw się, ja też jestem nienormalny, bo zdarza mi się nadłożyć 10-20km tylko po to, żeby czerpać przyjemność z samego jechania. 'Freude am Fahren' :lol:

 

 

przewietrzyć troszkę auto mam nadzieje że wiecie co mam na myśli

Też czasem otwieram szybki i wpuszczam świeże powietrze :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Palec11 zapomnij o coupe po lifcie za 17k, szukaj sedana 320i 2.2l po lifcie, to powinno się udać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzień Dobry Wszystkim Forumowiczom!

 

Jestem nowy na forum i mam nadzieję, że niedługo będę jego pełnoprawnym użytkownikiem z modelem E46 w garażu.

Szukam E46 w wersji coupe/sedan/compact z silnikiem benzynowym.

Jako, że nie znam języka niemieckiego, póki co wzbraniam się przed wyjazdem do Niemiec.

Niedawno przeglądając ogłoszenia samochodów kupionych w Polsce, trafiłem na taką oto ofertę:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5885161359#1535af515d

 

Samochód niesamowicie odpicowany do sprzedaży i wstawki z M-Pakietami w wersji 1.8 przeboleję. W przebieg 170 tysięcy w aucie benzynowym jestem skłonny uwierzyć (z resztą ewentualne naprawy będą znacznie mniej kosztowne, niż w dieslu). Co mnie martwi najbardziej to ewentualna powypadkowa przeszłość samochodu.

 

Druga oferta to to:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5876286500#99d9604b97

 

"Auto po kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym"? Czyli zmiecione przez drzewo i poskładane z dawcy?

 

Ostatnia oferta, nie spełniająca wszystkich kryteriów to:

http://olx.pl/oferta/ladne-bmw-e46-316-ti-compact-klima-alusy-serwis-CID5-IDd85pR.html#4f338b1d8c

 

Samochód sprowadzony i do rejestracji, jednak znajduje się bardzo blisko mnie. Cena wręcz podejrzanie niska.

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-1-9-benzyna-118km-klimatronic-CID5-IDdcjwR.html#4f338b1d8c

 

Niestety kombi i sprowadzony, ale z mojego miasta, można podejść na piechotę. Jest możliwość sprawdzenia historii auta w Niemczech na bazie samego numeru VIN?

 

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej oferty? Gdzie Wy byście szukali w miarę zadbanej, bezwypadkowej E46 do 17-18 tysięcy złotych?

 

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :cool2:

Opublikowano

W ten sposób niestety nie staniesz się posiadaczem e46. Rozpisałeś się nie w tym dziale, co trzeba.

Wrzuć auta do działu ocen (jedno auto w jeden temat), podaj vin i link do aukcji i czekaj na opinie. Powodzenia.

Opublikowano

Witam,

 

Ja także jestem nowy na forum.

Szukałem odpowiedzi na poniższe pytanie lecz znalazłem tylko info o samym LPG, a nie widziałem tematu o połączeniu LPG i automatu.

Poszukuje E46 sedan po lifcie w automacie z gazem.

Chciałbym się dowiedzieć czy są kombinacje automat + LPG + konkretny silnik, które byście polecili lub kategorycznie odradzili.

 

Auto używane będzie 3/4 razy w tygodniu do jazdy po mieście plus 1/2 razy w miesiącu do jazdy w delegacje po Polsce.

Opublikowano
Przeciez nie ma roznicy manual czy automat , gaz nie ma nic wspolnego ze skrzynia... jesli automat to skrzynie ZF nie wiem czy we wszystkich benzynach byly montowane ;) a co do silnikow to juz bylo o tym pisane wiec powtarzac sie nie bede
Opublikowano

 

328i czy 330i to nie potwory mogące konkurować z M3. Dokładnie zdaję sobie z tego sprawę, ale w sytuacji kiedy można mieć pod maską 3 litry to przemieszczanie się 318i jest wielkim nieporozumieniem.

 

Przemieszczanie sie 318i nie jest wielkim nieporozumieniem.

 

To bardzo dobry samochod, o wystarczajacych osiagach, dajacy sporo przyjemnosci z jazdy i przy tym ekonomiczny. Jak dla mnie, to taki rozsądny kompromis, zamiast nudnego passata, avensisa czy innej vectry.

 

To tak samo ja mógłbym napisac, że przemieszczanie sie 330i jest wielkim nieporozumieniem. Bo coś tam dokładając mozesz sobie kupic M3 czy M5.

Wiec po co kupowac tak słabe auto jak 330i?

 

Po to są rózne modele, zeby kazdy wybrał co mu pasuje. Do tego - na co go stac. Na zakup i potem eksploatacje. 330i spali, szczegolnie w miescie, duuuzo więcej niz 318i. Temu nikt nie zaprzeczy.

 

E46 nie kupują juz dzisiaj bogacze, tylko ludzie raczej liczący sie ze złotówkami. No a przy tym koszty 330i vs 318i sa całkiem inne...

 

Wiadomo ze 330i daje wiecej frajdy z jazdy niz słabszy model. Ale jeszcze wiecej frajdy da M3 e46, a jeszcze wiecej M5 f10....

 

 

Do tego, co moim zdaniem też ważne - w rękach młodego niewprawnego kierowcy 330i bardzo łatwo moze stac sie smiertelną bronią, którą zrobi krzywde sobie lub komuś.

Do pewnych aut i pewnych mocy, moim zdaniem, trzeba dorosnąć.

Ale zapewne, dla wiekszosci tego forum jestem juz zgredem :)

Bo e46 to ulubiony model nastolatków no i dwudziestoparolatków... do których niestety od dawna sie nie zaliczam :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.