Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja sie nie odnosze do kogos tam.... pisze ogolnie

 

nie wiem skad teoria ze skrecona beznyna z 300 na 200 pojezdzi a diesel z 400 na 200 nie

diesle są z reguly bardziej pancerne od benzyny i własnie benzyny przejezdzi ten skrecony diesel...

osprzęt, wiadomo ktos musi turbo zrobic, to ktoś zrobi, powszechnym bledem jest kupno diesla na male przebiegi do miasta, diesel spalaniem sie zwroci to i na ewentualne naprawy będzie kasa

benzyna tez ma osprzęt, to nie goły słupek, podobnie włozenie lpg tez jakis koszt, w m54 nie mały, to nie jest tak ze kupisz benzyne i jestes gość bo złapałes Boga za nogi eheh

ale dajny spokoj, kazdy myslacy wie co kupic, kazdy glu pek i tak kupi skarbonke a znalezienie dobrej benzyny czy diesla to jeden ten sam wyczyn, szczegolnie w przedlifcie

z mojej strony koniec, do niczego to nie prowadzi

myślący wnioski wyciagnie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

osprzęt :P nie sam silnik :) silnik powinien jeździć dłużej jak benzynowy. Natomiast rzadko kiedy psuje się sam silnik (no tak jak pisałem m47 urywa wał). Pisząc silnik mam na myśli całość zabiegów przy nim dokonywanych.

 

Drastycznie rośnie ryzyko drogiej wymiany przy dieslu jeśli był skręcony z wiekszego przebiegu niż benzyna :)

 

ja absolutnie do diesla nic nie mam dopóki jest młody i faktycznie generuje oszczędności. Czyli pierwsze kilka lat życia.

 

Lecz jeśli cały czas mówimy o wiekowym już powoli e46 gdzie lat ma kilkanaście nawet ostatni co zjechał z fabryki to nie widze sensu kupna ropniaka.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiłeś trupa e46 i teraz leczysz się po nim w e36..Nie każdy ma tyle "szczęścia" i jest zadowolony ze śmierdzącego, zabijającego swoimi wyziewami przechodniów kopciucha :duh: mój ma 12 lat a wskazane przez Ciebie kosztowne elementy ma fabryczne (poza jednym wtryskiem, który używany kosztował mnie całe 200,- płakałem jak bóbr, że musiałem tyle wydać). Jesteś mocno zaślepiony swoim e36, w który swoją drogą sporo zainwestowałeś; dziwne, że w benzynach też trzeba wymieniać elementy zawieszenia, układu hamulcowego i opony, powinny same się regenerować :? kilka postów wyżej temat on/pb został zakończony, ale jak widać dalej niektórzy próbują wmówić swoją prawdę :nienie:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Opisze tylko swój punkt widzenia. ?Ja zdecydowanie stawiam na diesla. Jeździłem Volvo S60 D5 ponad 3 lata, przebieg przy sprzedaży ponad 330 tyś jedyne co wymieniłem to sprzęgło bo się skończyło, świece żarowe i akumulator...

W rodzinie Golf 1,9 tdi 90 ps 4 lata grubo ponad 500 tyś km wymiana rury od intercoolera i tyle...

Miałem auto w gazie i nigdy więcej... Ja wybieram Diesla :D

Nie wiem jakiego trzeba mieć pecha żeby komuś cały osprzęt padła a nawet jak padnie to zrobi i ma kolejne 200 tyś km spokoju.

Każdy kupi co uważa ale benzyna potrafi domagać się remontu (branie oleju itd) przy 200 tyś km a w gazie już po 100tyś km. Diesel zrobi z palcem 400 tyś...

Żaden problem sprawdzić diesla przed zakupem i jego osprzęt...

Opublikowano

Też dlatego ja koledze napisałem że musi sie zastanowić co lepiej mu odpowiada..i do czego potrzebne mu jest auto.. choć przedliftowe 2.0d nie było zbyt udane.. to ja na jego miejscu brałbym to co jest w lepszym stanie patrząc na nasz rynek jakże idealnych ulepów :lol: lepsze niekatowane, zadbane i nieudane 2.0d niż zjechana benzyna i na odwrót wtrącając się do głównego wątku. Z kolei tutaj dużą role przy wyborze ma też budżet gdzie jest go tylko 10 tys.. więc ja proponowałbym szukać zadbanego M43(które też nie jest idealne) za tą kwotę.. +- 2 tys doliczając do tego lpg jeśli chcesz jeździć tanio.

 

Nie ma się co spierać czy benzyna czy diesel.. są gusta i guściki.. i co każda osoba to inna opinia, jeden ma dobre wspomnienia z dieslem to będzie chwalił swoje i na odwrót a koniec końców i tak znowu wyjdzie 3 litrowy diesel albo 3 litrowa benzyna :wink: Tutaj jest ważny cel użytkowania auta, budżet jakim dysponujesz oraz ogólne wady i zalety tych silników.

Opublikowano
A co myślicie o dieslu, jeśli mam do pracy ok 3km więc w dwie strony 6km + pojechać czasem na zakupy, jakieś wyjście na miasto. Dwa razy w miesiącu przeważnie jeżdżę do domu ok. 80km. Czy w takiej sytuacji lepiej wybrać benzynę i zamontować LPG skoro wiem że nie będę codziennie robić dużo km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowane NIE dla diesla i nawet NIE dla gazowania auta! Ile Ty najeździsz w miesiącu, z 500km?
Opublikowano
Dokładnie nie wiem, mogę dziś zobaczyć ile mam aktualnie i zapisać a za tydzień napiszę ile przejechałem to będzie najbardziej realistyczny wynik.
Opublikowano
A co myślicie o dieslu, jeśli mam do pracy ok 3km więc w dwie strony 6km + pojechać czasem na zakupy, jakieś wyjście na miasto. Dwa razy w miesiącu przeważnie jeżdżę do domu ok. 80km. Czy w takiej sytuacji lepiej wybrać benzynę i zamontować LPG skoro wiem że nie będę codziennie robić dużo km.

U mnie w domu jest osobowy diesel 2010 rok, który robi podobne przebiegi. Średnia spalania 8 ltr na setkę.

Opublikowano
A co myślicie o dieslu, jeśli mam do pracy ok 3km więc w dwie strony 6km + pojechać czasem na zakupy, jakieś wyjście na miasto. Dwa razy w miesiącu przeważnie jeżdżę do domu ok. 80km. Czy w takiej sytuacji lepiej wybrać benzynę i zamontować LPG skoro wiem że nie będę codziennie robić dużo km.

 

Przy tych przebiegach, to rozsadek wskazuje tylko benzyne

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
I na dodatek olałbym bmw i kupił np Yarisa lub coś podobnego na takie przebiegi. Ogólnie mały benzynowy silnik i prosty aby zdążył złapać temperaturę bo M54 nawet nie zagrzeje płynu chłodniczego a co dopiero oleju.
Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników forum jest to mój pierwszy post na forum.

 

Otóż mam taki problem zakochałem się w BMW E46 ...I chce sobie takie autko zakupić już od pewnego czasu szukam tego auta tylko chciał bym aby ktoś mi doradził co mam wybrać (bardzo proszę bez wrednych komentarzy:))

 

Otóż poruszam się przede wszystkim po mieście około 12km dziennie robie (aktualnie posiadam vw polo w dislu z silnikem 101km(rok nim śmigam) auto bomba no ale brak mu jaj kupiłem go bo nadarzyła się okazja a potrzebowałem szybko auta sprawdzonego taniego i pewnego wcześniejsze auto Rover 620i w gazie z 130km z 94r już tak się sypać zaczynał że nie opłacało się naprawiać więc sprzedałem (przez 2 lata mnie nie zawodził dbałem o niego ale rdza i starość go zabiły (ponad 500000 tysięcy miał zrobione:D)

 

Zależy mi przede wszystkim na BM-ce po lifcie w sedanie powyżej 2002r budżet jeszcze nie jest do końca pewny tak od 12000tyś do 18000tyś. Nie zależy mi zaraz na ogromnym silniku zastanawiam się nad 1.8 116km lub nad 2.0 143km w benzynie (wydaje mi się że do jazdy tylko i wyłącznie po mieście disel jednak nie jest do końca odpowiedni może się myle jak narazie polo śmiga ładnie) i jeśli koszty paliwa bd mnie dramatycznie zabijać to prawdopodobnie wsadzę gaz (ale tego nie wliczamy do budżetu :))

 

I powiecie mi co wybrać ? Jakie mniej więcej są koszty utrzymania tego auta ? Możecie porównywać do mojego vw bardzo chce zmierzyć siły na zamiary i przyda mi się wasza opinia ... Dodam że boje się brać trochę auto z polski (te kręcone liczniki i składaki) i zastanawiam się nad sprowadzeniem z holadnii (mam tam rodzine) Można już trafić nawet rocznik 2004 z 180000 tyś przebiegu za niecałe 3500 tyś euro całkiem dobrze wyposażone. Zmianę auta planuje jakoś na wiosnę (trzeba dozbierać te tysiące i zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzanych napraw) Co myślicie z takim budżetem można startować do tej bm-ki ? Bardzo czekam na wasze przemyślenia i ewentualne rady :) pozdrawiam

 

 

PS jeśli ktoś by chciał zamienić bmw e46 na vw polo z 2003 roku wersja highline dopłatą z mojej strony pw :P

Opublikowano

Jak chcesz kupić auto w Holandii to zobacz tego linka

http://www.wiatrak.nl/10771/kupno-samochodu-w-holandii

W Holandii też kręcą liczniki ale tylko dla klientów ze wschodu bo wiedzą że auto nie pozostanie na miejscu.

Ty swoje Polo kupiłeś bo się trafiła okazja i podobnie może być z BMW , ale dobrą okazję należy sobie wypracować , albo łut szczęścia.

Nie zależy mi zaraz na ogromnym silniku zastanawiam się nad 1.8 116km lub nad 2.0 143km w benzynie

Dobra opcja , ale z czasem zaczniesz mieć niedosyt.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Z tego co widzę to tak naprawdę czy kupie w PL czy w holandii to chyba jednym wujem szyte wszystko zależy na jaki egzemplarz trafię ...ma ktoś jeszcze coś do napisania ?? a z moim polo było tak że stało u mnie w garażu a że właściciel a auta mieszkał w holandii to mi odsprzedał a że właścicielem był mój wujek to sprzedał troszkę taniej niż na rynku :)
Opublikowano

przecież w Polsce tez można kupic dobre auto , w końcu osoby czynnie udzielające się na forach i należące do roznych klubow dbaja bardzo o swoje auta a przecież tez prędzej czy później je sprzedają wiec po prostu trzeba szukac i na pewno nie będą to jeśli chodzi o e46 kwoty z niższego rzedu za które sa wystawione na serwisach :)

 

ja osobiście bym polecal szukac jeśli chodzi o auta w naszym kraju od osob które maja je już jakiś czas, bo wtedy ktoś chce zmienić na inny model a nie pozbywać się auta bo sa z nim problemy a jeśli sprowadzane to chyba raczej lepiej samemu, bo większość jest ladnie wypucowanych

Opublikowano
Mysle ze tak :) jak po lift to wedlug mnie celuj bardziej w okolice tej gornej granicy :) mam swoja na sprzedaz ale przed lift
Opublikowano

Witam.

Jestem w trakcie poszukiwania "nowego" samochodu.

 

Czy do kwoty 13 tyś PLN znajdę E46 320i 150KM PB/LPG lub do 11 tyś PLN egzemplarz do zagazowania ? ;)

 

Ewentualnie jaki inny model znajdę w takich pieniądzach ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź, POZDR !!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajdziesz. Tylko nie oczekuj, że będzie to nie wiadomo jaki stan i wypas.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.