Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może to kwestia gustu, nie wiem :) Osobiście chciałbym kiedyś mieć taki samochód może dla fanów BMW to niezrozumiałe i głupie hehe.

A wracając do tematu jakie są koszty mniej więcej ubezpieczenia? I są inne marki pojazdów w tym przedziale cenowym tak dobre jak BMW? Bo np patrzyłem jeszcze na volvo s40

 

Podsyłam obrazek żebyście nie myśleli że podoba mi się Audi z 96'-03'.

http://www.zastavki.com/pictures/1920x1200/2012/Auto_Audi_Others_Audi_Audi_A3_Sportback_033457_.jpg

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja właśnie takie 96-03 mijałem. To ze zdjęcia jest ładne, nie powiem, że nie i w dodatku to jeszcze chyba jest S3 jak dobrze widzę. Z resztą jak szukałem e46 to namawiali mnie na A4 B6 Avant z 2003 w świetnym stanie ale ja się uparłem na e46 i koniec. Nie żałuje. B6 jest dla mnie po prostu nijakie. Ale gdybym miał wtedy wybierać między e90 przed liftem a A4 B7, patrząc tylko na wygląd, to już bym się zastanowił... Po doświadczeniach z e46 następca może być tylko jeden :)
Opublikowano

lord_Simon środek A3 jest tragiczny, nudny, nijaki itd. Dla mnie Audi to taki lepszy VW...

Kumpel ma A4 1,8 T 163 konie i jak mu się dałem przejechać swoim to stwierdził że następne będzie BMW :8)

Koper95 dla mnie jedyna marka porównywalna do BMW to Mercedes. Porsche dla mnie lepsze ;) .

Volvo s40 to focus w lepszym wydaniu... Moje stare volvo s60 D5 było pod każdym względem lepsze od nowszego s40 2,0 136ps.

Ja miałem ten dylemat co ty rok temu i po jeździe BMW żądne inne auto do 40 tyś zł nie było w stanie nawet zbliżyć się do jakości prowadzenia BMW.

Opublikowano
Tak naprawdę na początku nie brałem pod uwagę BMW ale kolega kupił właśnie e46 i jak dał mi siąść za kierownicą i przejechać to nie powiem że wrażenie robi. Ale może też dlatego że nie miałem w życiu możliwości jeździć jakimiś super samochodami. Jeździłem też mercedesem E klasą w automacie i również mi się podobało tyle że taki samochód nie pasuje trochę do mnie.
Opublikowano
Jeśli mam być szczery na szybkości mi nie zależy aż tak, ważne żeby mechanicznie śmigał :) I tak będzie to 2x więcej niż mam dotychczas, dlatego 150 to już byłoby coś. A jak się ma sprawa z ubezpieczeniem? I ile kosztuje Cię wizyta u mechanika na podstawowych wymianach filtra, oleju , klocków hamulcowych itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto forumowicza, jest temat w dziale galeria, sporo zrobił w nim a sprzedaż zaczynał chyba od 24k, więc za 18 warto go obejrzeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś dozbierał trochę grosza to byś mógł zapolować na 3,0d zrobić chipa i byś miał 220 koni i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto ;) .
Kolego powiedz po co? Czy każde auto to musi być z największym silnikiem? Sam jeździsz dwulitrowym klekotem innych namawiasz na trzylitrowego diesla? Po co?
i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto
Nie ma cudów i w mieście 10 l.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie będę wypowiadał się odnośnie danego egzemplarza - nie wiem jaki jest, chociaż dla mnie to baaaaardzo dużo za słabą jednostkę benzynową i dostateczne wyposażenie, ale może auto jest tego warte. Moim zdaniem powinieneś zacząć skromniej i zobaczyć czy bmw tobie się spodoba. Ja miałem 3 audice (zaczynałem od B4 z 5 cylindrowym silnikiem) i dopóki nie zrobiłem ponad 15 tyś firmowym e90, nawet nie chciałem patrzeć na bmw. Teraz mam drugie i wiem że kolejne też będzie BMW. Moja rada to na początek poszukaj poliftowego 320D. Z twoim budżetem powinieneś trafić jednostkę która przejechała grubo mniej niż 500 tyś i będzie miała doskonałe wyposażenie.
Opublikowano
Jakbyś dozbierał trochę grosza to byś mógł zapolować na 3,0d zrobić chipa i byś miał 220 koni i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto ;) .
Kolego powiedz po co? Czy każde auto to musi być z największym silnikiem? Sam jeździsz dwulitrowym klekotem innych namawiasz na trzylitrowego diesla? Po co?

Nie namawiam a wspominam że ma taką opcje. Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył. Mogłem kupić nawet 335d ale do jazdy 80% w mieście było mi szkoda. Osobiście wole 320d 163 e90 niż e46 3,0d 184.

i spalanie rzędu 6-7 trasa i 9-10 miasto
Nie ma cudów i w mieście 10 l.

Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył.
Wcale nie interesuje mnie dlaczego jeździsz autem z takim silnikiem - poza tym diesel do miasta... :norty: , a potem lament że DPF zapchany.
Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.
Taaaa, latem przy jeździe obwodnicą. Szkoda gadać, kolejny znawca który poprawia wyniki producenta.
Opublikowano
Jeżdżę 2,0d z innych powodów ale ty i tak nie zrozumiesz więc nawet nie będę tego ci tłumaczył.
Wcale nie interesuje mnie dlaczego jeździsz autem z takim silnikiem - poza tym diesel do miasta... :norty: , a potem lament że DPF zapchany.
Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.
Taaaa, latem przy jeździe obwodnicą. Szkoda gadać, kolejny znawca który poprawia wyniki producenta.

 

Masz u mnie dobra flaszke jak zapchasz w E46 320d DPF-a!

To bylby prawdziwy cud.

No i 9 litrow w miejscie typu Klodzko dla 330d jest oczywiscie osiagalne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz u mnie dobra flaszke jak zapchasz w E46 320d DPF-a!

To bylby prawdziwy cud.

Gdzie wyczytałeś że w E46? Kolega pisze, że jeździ E90, a tam bez większego problemu - tocząc się po mieście - zapycha się ten filtr.
No i 9 litrow w miejscie typu Klodzko dla 330d jest oczywiscie osiagalne.
Owszem, osiągalne, tak samo jak loty w kosmos, w jakimś sensie są osiągalne.
Opublikowano

Loty w kosmos w kazdym sensie sa osiagalne, szczegolnie te na orbite.

Z tego co wiem, wlaczajac w to loty komercyjne, ale to inny temat.

 

Spalanie BMW E46 330d

EU tryb pozamiejski: 5.30 l / 100 km

EU tryb miejski: 9.20 l / 100 km

EU zużycie paliwa tryb mieszany: 6.70 l / 100 km

 

No i gdzie to nie jest w linii z danymi producenta? W takim malym miasteczku masz cos pomiedzy miejskim a mieszanym...

 

Temat dotyczy zakupu E46 i tego sie trzymajmy. Jesli ktos chce E90, golfa czy honde civic to zapraszamy do konkurencyjnych dzialow badz forow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cytujesz dane dotyczące jednostki 184 KM. Blade1984 wspomina o 9 litrach w mieście przy jednostce 204 KM.

Poza tym jak podałeś wg. producenta cykl miejski to 9,2 - w zasadzie nieosiągalny, bo wiadomo jak to jest z danymi producenta, zawsze są zaniżone i dotyczy to nowych aut. Jakby nie było Blade1984 naciąga trochę fakty.

Opublikowano

Znajomy ma ten silnik w wersji 204 konie w swojej e46 i w mieście (do 150 tyś mieszkańców) spala mu 9 litrów.

jest pewna zasada, moze lepiej zależność w opowiadaniu bajek dot. spalania wsród nawet najlepszych kolegów (nawet takich z ktorymi robiło sie córke sołtysa na 2 baty a sołtys nadal nic nie wie) - nigdy nie mowia prawdy w kwestii spalania

z ktorym nie gadam to kazdy chwali wielbi swoje wyniki spalania, nawet jak sa ponizej danych producenta, skąd taka zależność nie wiem..... powie ile ma na koncie, powie kiedy jego d u pa ma okres ale okłamie w kwestii spalania.... koniec kropka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

bary_kent doucz się i poczytaj a później pisz głupoty. Ja fabrycznie nie mam DPFA. I to był jeden z powodów dlaczego padło na wersje 2,0d. Tak Diesel do miasta, bo M47 ma głowice z żeliwa a nie ze stopów aluminium i mu nie przeszkadzają krótkie odcinki tak jak N47.

 

Inne wtryski dały większą moc M57 3,0d 204 i niższe spalanie względem 3,0d 184 ps...

 

Średnie (cykl mieszany) skrzynia manualna 6,6 l/100km

 

W trasie (na autostradzie) skrzynia manualna 5,2 l/100km

 

W mieście skrzynia manualna 9,1 l/100km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bary_kent doucz się i poczytaj a później pisz głupoty. Ja fabrycznie nie mam DPFA. I to był jeden z powodów dlaczego padło na wersje 2,0d. Tak Diesel do miasta, bo M47 ma głowice z żeliwa a nie ze stopów aluminium i mu nie przeszkadzają krótkie odcinki tak jak N47.

 

Inne wtryski dały większą moc M57 3,0d 204 i niższe spalanie względem 3,0d 184 ps...

 

Średnie (cykl mieszany) skrzynia manualna 6,6 l/100km

 

W trasie (na autostradzie) skrzynia manualna 5,2 l/100km

 

W mieście skrzynia manualna 9,1 l/100km

I po co te osobiste wycieczki? Nie umiesz grzeczniej? Z podpisu nie wynika że masz e90 bez DPFa więc sam się doucz, a nie obrażasz innych.

Co do spalania to nie wierzę. Puzon doskonale to zobrazował.

Opublikowano
Sorry że się tak wtrącę, ale chciałbym zapytać jak duża jest różnica spalania pomiędzy benzyną a dieslem w mieście i na trasie. Interesowałby mnie silnik e46 z 2,0d 150 ps lub 2,0 R6.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koper wtrąca, to raczej my robimy off top, z wątku. Różnica a spalaniu może być ogromna. Diesel którym jeździłem, podczas trasy pokonanej latem w 2014 r. (urlop - blisko 4 tyś km) średnio zużył mi niecałe 6/100 km. Była to jazda autostradami niemieckimi z pełnym ekwipunkiem. W jeździe miejskiej jesienią i zimą 20114/2015 auto spalało ok 10l/100 km, ale to były krótkie odcinki, mieszkam w małym mieście. Jazda mieszana to ok. 7,5 l/100 km. Z uwagi na to, że pokonuję niedługie odcinki diesel wydał mi się zbędny i zacząłem szukać 6 cylindrowej benzyny. Po dłuższych poszukiwaniach w DE "dopadłem" 325i. W drodze powrotnej auto spaliło 9l/100 km benzyny. Jazda bez szaleństw, autostradą 140-150 poza 100-110. Po ok. 3-4 tyg. od powrotu z Niemiec założyłem gaz i: spalanie w trasie jazda na emeryta: 11,5-12 lpg/100 km, bardziej dynamiczniej ok. 13-14, a miasto 16, a teraz zimą nawet i 18-19 lpg/ 100 km. Zaznaczam, że przywołuję realne, "osobiste" spalanie, które kalkulowałem tankując do pełna i dzieląc przez pokonane km.

Przez jakiś czas służbowo użytkowałem e90 kombi i jazda do DE, również z pełnym ekwipunkiem + 3 dorosłych facetów, średnie spalanie wyniosło ok. 5,5 l/100 km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

e46 2,0d 150 ps:

miasto Kielce, ~200tys mieszkańców, dość zakorkowane, sporo świateł po drodze, 13km do pracy z jednego krańca miasta na drugie, trochę krótkich odcinków po 6-7km, średnia prędkość wg kompa 30km/h:

zima: 8-8,5l/100

lato: 7-7,5l/100

 

trasa:

5,3l/100km przy prędkości do 110km/h i PSJ.

6-6,5l/100km po expresówce 120-140

 

P.S. córki sołtysa z Wami nie obrabiałem ale to co napisałem jest szczere. :cool2:

Opublikowano
bary_kent może i przesadziłem, ale jak piszesz że diesel do miasta się nie nadaje bo ma DPFa... Trzeba było najpierw sprawdzić czy są tylko wersje z DPF czy takie i takie i dopiero pisać. Koper95 co do spalania 2,0d i 2,0 R6 przy normalnej jeździe to jest to średnio 4-5 litrów różnicy w mieście i 2 - 3 litry w trasie.
Opublikowano
Panowie, budżet 20 tyś +2/3 tyś zapasu. Cel: e46 coupe w benzynie, silnik >2.0. W tym budżecie rozglądać się za modelami po lifcie czy przed albo czy w ogóle znajdę coś konkretnego w tym budżecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.