Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a ja ci polecam 320i 150 km 6cylindrów ten samochód aż śpiewa nie masz problemów z turbiną z pompą z wtryskami jak to się dzieje w dieslu .Do zagazowania nie namawiam osobisty wybór, ja zagazowałem i jak na razie nie żałuję takie czasy.Jak kupowałem miałem tylko dylemat manual czy automat i wybrałem automata. Ważne żeby kupić pewne auto ja zamówiłem sobie u kolegi żeby mnie z niemiec sprowadził.

pozdrawiam Adam :D :D

 

jeśli już chcesz auto do zagazowania to po co sie ograniczac do 320i? 328 o wiele lepszym wyborem bedzie, 330 bym odpuścił ze względu na min. felgi 17"

Opublikowano
o wiele lepszym wyborem bedzie, 330......." Sluchajcie zalezy mi na ekonomice mam nie całe 22 lata zbieram pracuje uczciwie i odkładam na moe auto marzen chce miec cos do 2litrów pojemnosci a jak kupie 320i to mi w miescie bedzie palic 12l!!! nie stać mnie chciałem zawsze 320d 150km CR ale mam dobra opcje na 318d 2004 rok pewne zródło i sie pytam czy 115ps starczy i jakie sa konsekwencje zmiany mapy na 150km nie proponujcie mi silnik 328i bo nie ma takiej opcji i tak;p albo ta od wujasa 318d albo jakas 320d ale rok ok 2002;/ zmechacona ;/;/
Opublikowano
ja mam 318d i nie narzekam , zaden mul , 115 koni to nie jest jakas ogromna ilosc ale z wyprzedzaniem nie mam problemow, w sumie 320 a 318d to bys w 320 latal do mechanika zeby ci klapki usuwal :)
Opublikowano

318d tak wyposażone i z pewnego źródła - ciężko trafić - ja bym brał , 115 km to wcale nie jest mało zrobisz chipa i autko przyzwoicie będzie jeździło ,

330d będzie dużo droższe w utrzymaniu , benzyna ? jak kogoś stać , LPG ci nie polecam - wyjedzie ci na to samo co byś klekotem jeździł tyle że w klekocie nie bawisz się z butlą , beznadziejnie krótkim zasięgiem , nie użerasz się z zapasem , nie prosisz się na stacjach aby gość ci łaskawie zatankował , nie falują ci obroty i wieczne regulacje itd

można się do tego przyzwyczaić - tylko po co ?

 

a żeby zaszaleć trzeba mieć przede wszystkim kasę , kupić auto po to by później stało i patrzeć na nie bo cię nie stać jeździć ?

większy silnik - kompleksy ? tak mówią zazdrośnicy i ci co mają właśnie jakieś kompleksy . większy silnik to większa samodyscyplina i odpowiedzialność , oczywiście frajdy też ale na to to trzeba cię stać . utrzymanie 330d jest dużo droższe , nie wspominając o x-ie :) nie wspominając o emce :)

Opublikowano

Głos na 318 z pewnego (pewniejszego) źródła :cool2: Chipka se załóż, pewnie, ale może za parę miesięcy - jak nie wyjdą jakieś cyrki przez ten czas.

 

Mówiąc tylko o konikach samych to trzeba sobie szczerze powiedzieć - 115 KM to niedużo na E46. Autko jedzie, rozpędza się, normalnie wyprzedza jak trzeba, 200 km/h zrobi, ale to tyle. Tyłka, oględnie mówiąc, nie urywa. Dla mnie (i dla żonki) jest, jak na razie, wystarczająco sprawne. Nie jestem demonem szybkości, swoją przygodę z V8 5,7 już kiedyś przeżyłem. Do normalnej, zwykłej jazdy po parchatych polskich drogach taka furka (318D, 316i), IMHO, zupełnie styka.

 

Co do pojawiających się głosów o LPG - nie dość że faluje, nie jedzie, śmierdzi i w sumie wychodzi drożej, to jeszcze od LPG psują się rozruszniki, tarcze hamulcowe (szczególnie z tyłu), no i szybciej się tapicerka wyciera. Bez sĘsu normalnie, idiotyzm w czystej postaci.

Opublikowano

Na bazie Twojego opisu brałbym 318d.

Niedawno sam szukałem auta E90 i wiem, że nawet w nowszych rocznikach 2005-2007 ciężko znaleźć wiarygodne auto w dieslu z przebiegiem do 150 tys.km. Powyżej mogą zacząć się już kosztowne problemy z turbiną, pompą, wtryskami, a w E90 dodatkowo DPF.

 

Jeśli ktoś kupując nowe auto wybiera diesla, to nie po to by robić przebiegi rzędu do 20 tys.km, gdyż wówczas decyduje się na zakup benzyny (dużo niższa cena zakupu, tańsze przeglądy i serwis). Dlatego 320d z 2002 z przebiegiem 180 tys.km jest mało prawdopodobne. Choć zdarzają się rodzynki - ale nie bazowałbym tylko na deklaracji sprzedawcy, czy nawet książce serwisowej. Jedynym wiarygodnym źródłem informacji jest ASO BMW. I oczywiście stan ogólny auta powinien korespondować z deklarowanym przebiegiem.

Dlatego myślę, że jeśli 318d 2004r. faktycznie ma 170tys. to będzie lepszym wyborem.

Dla mnie warunkiem koniecznym zakupu samochodu jest również bezwypadkowość - polecam zakup elektronicznego czujnika lakieru.

Średnio na 5 aut "bezwypadkowych", które sprawdzałem tylko 2 można było faktycznie zakwalifkować do tej grupy (w tym 1 najczęsciej po drobnych naprawach - np. 1 błodnik lub drzwi).

 

Jeśłi rocznie nie robisz więcej niż 15-20 tys.km. proponował bym Ci rozważenie zakupu beznzyny - łatwiej o wiarygodny mały przebieg, mniejsze ryzyko kosztownych napraw i dodakowo najczęsciej niższa cena zakupu w danym roczniku. Birorąc to wszystko pod uwagę, może okazać się, że pomimo większych (o około 30%) wydatków na paliwo benzyna wcale nie będzie droższa w utrzymaniu. Do tego dochodzą względy poza-ekonomiczne takie jak brzmienie silnika...

Opublikowano
jak masz z pewnej ręki ładnie wyposażone 318d - ja bym kupił - możesz pojeździć poglądać sobie 320d - szybko ci się odechce jak zobaczysz jekie parchy ludzie sprzedają , zresztą to samo się tyczy 318d ,

 

Jestem w 100% tego samego zdania. Jesli te 318d o którym piszesz jest pewne, to długo bym and nim nie myslał.

 

Szczególnie ze chcesz wydac do 25 tys zł - co jest dosc mało jak na DOBRE 320d po lifcie.

 

Pooglądaj co tam ludzie sprzedaja w tych kwotach, a potem porownaj do tego 318d ktore masz okazje kupic. Jesli jestes rozsądny, decyzja moze byc tylko jedna.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam,

od półtora miesiąca jesteśmy "szczęśliwymi" posiadaczami BMW- autko kupione z polecenia, tzw.igła. silnik 2 disel, od początku mulił jak na swoje 150 KM, po wymianie turbosprężarki przez jakiś czas było lepiej, ale nigdy nie idealnie. Teraz nie można nim nawet jeździc, bo prawdopodobnie urwana klapka zawirowań uszkodziła cylinder i silnik (autko bardzo głośno chodzi jak traktor, a z rury wylatują kłęby jasnego dymu) . Jesteśmy załamani i zrażeni do marki :mad2: - najchętniej odsprzedalibyśmy go w takim stanie w jakim jest jakiemuś pasjonatowi tej podobno niezniszczalnej marki. Na dzień dzisiejszy wiemy, że ten samochód nie jest dla laika, który nigdy nie słyszał o klapkach zawirowań i że można je bezproblemowo usunąc- przedłużając tym samym swoją radochę z nabycia BMW.

Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakieś propozycje odnośnie rozwiązania naszego problemu- będziemy wielce zobowiązani. :)

Opublikowano
A ja polecam siebie :) bo właśnie zmieniam auto http://otomoto.pl/bmw-320-320d-lift-jasna-skora-klima-C18261672.html jak coś to odpowiem na priv

 

jeżeli to nie tajemnica - to na co kolega zmienia ?

 

Nie tajemnica, ale jeszcze nie wiem docelowo chcę e90, ale na razie poza zasięgiem budżetowym, myślę albo o e87 120d albo e39 525d ale znaleźć e39 za normalne pieniądze w dobrym stanie graniczy z cudem.

Opublikowano
Witam,

od półtora miesiąca jesteśmy "szczęśliwymi" posiadaczami BMW- autko kupione z polecenia, tzw.igła. silnik 2 disel, od początku mulił jak na swoje 150 KM, po wymianie turbosprężarki przez jakiś czas było lepiej, ale nigdy nie idealnie. Teraz nie można nim nawet jeździc, bo prawdopodobnie urwana klapka zawirowań uszkodziła cylinder i silnik (autko bardzo głośno chodzi jak traktor, a z rury wylatują kłęby jasnego dymu) . Jesteśmy załamani i zrażeni do marki :mad2: - najchętniej odsprzedalibyśmy go w takim stanie w jakim jest jakiemuś pasjonatowi tej podobno niezniszczalnej marki. Na dzień dzisiejszy wiemy, że ten samochód nie jest dla laika, który nigdy nie słyszał o klapkach zawirowań i że można je bezproblemowo usunąc- przedłużając tym samym swoją radochę z nabycia BMW.

Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakieś propozycje odnośnie rozwiązania naszego problemu- będziemy wielce zobowiązani. :)

 

zrób nowy topik :) i dokładniej opisz co było robione jakie objawy itd , jaki model itd, myślę że koledzy pomogą bo ja to się znam trochę na benzynach ale nie na klekotach :(

 

Zadam retoryczne pytanie ?

przed zakupem samochodu rozumiem że nie był podpinany pod komputer ani nie przechodził badań technicznych ? był sprawdzany rzeczywisty przebieg po Vinie ? szkoda że przed zakupem nie trafiłaś tutaj na forum ,

 

na jaką ci turbinę wymienili ? nową , używaną regenerowaną , jaka marka itd , ostatecznie możesz pojechać do ASO na samą diagnozę usterki , raczej na naprawę u nich mało kogo stać

Opublikowano
A ja polecam siebie :) bo właśnie zmieniam auto http://otomoto.pl/bmw-320-320d-lift-jasna-skora-klima-C18261672.html jak coś to odpowiem na priv

 

jeżeli to nie tajemnica - to na co kolega zmienia ?

 

Nie tajemnica, ale jeszcze nie wiem docelowo chcę e90, ale na razie poza zasięgiem budżetowym, myślę albo o e87 120d albo e39 525d ale znaleźć e39 za normalne pieniądze w dobrym stanie graniczy z cudem.

 

Też miałem dylemat taki :) , dobrze że kolega się nie zraził do BMW :)

na e90 zabrakło funduszy a golasa nie chciałem kupić , po za tym wygląd e90 to tylko jak dla mnie w cupe , jakoś sedan mi nie pasi , e46 w sedanie i po lifcie - "piękne" e90 z takim silnikiem i wyposażeniem - musiałem zejść na ziemię :(

Opublikowano
kolego biez pewniaka ja tak zrobilem i do dzis nie zaluje zrobilem 70tys i jedna mala usterka wiadomo 150 km wieksza wrajda z jazdy ale zato mozesz kupic zakazenie
Opublikowano
A ja polecam siebie :) bo właśnie zmieniam auto http://otomoto.pl/bmw-320-320d-lift-jasna-skora-klima-C18261672.html jak coś to odpowiem na priv

a to autko mogę szerze polecić .... kolega był u mnie na diagnostyce i wszystko wzorowo !!!!

auto zwarte bez stuków , skrzypienia , stabilne bez bujania i dziwnych zachowań!!!

tylko nie wiem czy teraz kolega go sprzeda .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

a to autko mogę szerze polecić .... kolega był u mnie na diagnostyce i wszystko wzorowo !!!!

auto zwarte bez stuków , skrzypienia , stabilne bez bujania i dziwnych zachowań!!!

tylko nie wiem czy teraz kolega go sprzeda .....

Namówiłeś mnie, zostawiam :)

Opublikowano

Witam , mam nadzieje że napisałem w dobrym dziale , jeżeli nie to bardzo przepraszam za pomyłkę , jestem jeszcze zielony w forach internetowych i ogólnie bardzo mało uzywam komputera , tak więc prosze na początek o wyrozumiałość..

 

Dwa dni temu , kupiłem bmw e46 , 316i 2000rok , silnik: 1.9 benzyna sprowadzony z holandii , nie wiem czy dobrze zrobiłem ponieważ wczesniej nie dowiedziałem się niczego o tej wersji bmw , poprostu trafiła się "OKAZJA" z ktorej podobno nie moglem nie skorzystać , tak więc teraz pukam się w głowe kto mi moze pomoc, i odpowiedzieć na pare pytan zwiazanych z w/w pojazdem, pomyslalem ze takie forum , nadziane maniakami bmw to najlepsze wyjscie.

 

Mam pare pytań , mianowicie :

 

1. Czy bmw ktora kupiłem , jest samochodem bardzo awaryjnym ?

2. Czy droga jest eksploatacja tego samochodu ? ( częsci , czy są zamienniki itp )

3. Czy to jak mowił poprzedni wlasciciel o spalaniu jest prawdą ? ( 9L/100km przy łagodnej jeździe )

4. Ile wydam na zarejestrowanie tego samochodu w Polsce ? ( posiadam : akcyze , przeglad w pol , tłumaczenie , fakture zakupu z holandi , ks.serwisową , dowód rej, holenderski )

5. Na przegladzie powiedziano mi ze tylny prawy amorek do wymiany , sa to drogie sprawy ?

 

5. Jak ogolnie sprawuje się ten model samochodu , czy dobrze zrobiłem kupując go za 16,500zł ?

 

Jeszcze raz przepraszam za takie pytania , ale naprawde , nie mam sie kogo poradzic....

 

 

edit :

 

Jeszcze przypomniało mi się, gość sprowadził go z holandi , i miał 30 dni na zarejestrowanie go w Polsce , jeździł nim ponad 2 miesiące , czy teraz nie bede miał nie przyjemnosci lub problemów z jego zarejestrowaniem ?

Opublikowano
Myśle że podpunkt 3 jest przesadzony tzn zalezy w jakich warunkach czym jezdzisz dłuzsze trasy tym spalanie spada, ja teraz tylko takie robie po drodze jest kilka rond troche swiateł ale bez korków predkosc do 100 km bo przewaznie to tereny zabudowane czesto policja stoi i na 200 km wziął mi równe 15 l czyli 7.5 litra wiec nie jest źle tylko tak jak mówie w takich warunkach.
Opublikowano
dorzucę coś swojego, żeby Ci pomóc, bo widzę, że nikt specjalnie się nie kwapi. Co do motoru którym jeździsz się nie wypowiem bo go nie znam co do samego auta to utrzymanie trochę kosztuje, jak wszystko. Zamienniki są ale często nie warto w nie inwestować, warto spytać na forum co sądzą inni. Na zawiasach, termostatach nie oszczędzisz. Inni dorzucą co jeszcze. Co do spalania to według mnie można by zejść niżej lecz myślę, że ten wynik jest realny przy dobrej normalnej jeździe, tym bardziej, że nasze BMW paliwo lubią :) co do spraw rejestracyjnych to jeszcze dojdzie Ci ekologiczne czy jak to się nazywa w Wydziale komunikacji 500 zł plus rejestracja 250 zdaje się i urząd skarbowy ile ci tam wyliczą, czyli jeszcze trochę wydatków przed tobą. O OC i filtrach olejach nie wspomnę. Co do tych amorków to musisz popatrzeć na alledrogo kupisz komplet za 200 zł ale i pewnie za 400 też, wymiana jest bardzo prosta, jak masz deko pojęcia i kluczę to dasz radę. jeżeli chodzi o cenę to dałeś ile dałeś, ale jak dla mnie trochę drogo tym bardziej, że dużo opłat przed tobą jeszcze. Gratuluje zakupu, mam nadzieję, że będzie sprawowała się wzorowo i będziesz zadowolony. Czekamy na zdjęcia :) jak coś pokręciłem to poprawiać :):)
Opublikowano

Wielkie dzieki stary , tez mam nadzieje ze nie bedzie sprawiała mi problemów.

 

Co do filtrów , oleju itd to gość wsyzstko wymienił , olej napisał mi km i jaki wlał pod maską , rozrządu tez nie musze sprawdzać bo jest na łacuszek , tak więc chyba zostaje recycling 500 zł + 250 zł rej + oc jakies gdzie najtaniej i mozna smigać ?

 

troche przeraza mnie cena paliwa w tej chwili , przy 50 km dziennie , miesięcznie troche kasy wydam na sama benzyne.. ale szczerze komfort jazdy nie porównywalny ( wczesniej jezdzilem VW POLO 1.4 ).

Opublikowano

Może Ci coś pomogę ;

1.masz benzynę , a ogólnie benzyna jest "tańsza" w naprawach

gdy już trzeba będzie coś robić .

Byłeś na przeglądzie ,jak piszesz - i tylko amortyzator Ci "wyszedł" .

To już jest dla ciebie dobrze .

Podstawy już masz zdefiniowane "że dobry" egzemplarz .

Amortyzatory wymienia się dwa ,nigdy pojedynczo. Kup nowe . Ze średniej półki .

 

2.Części są w przystępnych cenach . Trudno coś teoretyzować , resztę wyszukasz nprz na

allegro / i to ci da porównanie .

 

3.Spalanie zależy od "nogi" , jak będziesz dawał but w podłogę ,to i spalanie pójdzie w górę .

Ile ? Nie mam tego modelu , to nic nie podaję .

 

4. Sprawdź sobie blacharkę , z tym jest zawsze najwięcej kłopotów , gdy już trzeba by coś robić .

Jeśli masz dobre blachy , to faktycznie była to okazja ...

 

No to powodzenia ...

panta rei
Opublikowano

Wielkie dzięki , kazda informacja mi się przyda , co do blachy nigdzie rdza nie łapie , tylko jak maske otworze to na dole taka malutka jak by rdza sie dopiero zaczynała robic , przy gumkach idących wzdłuż maski , ale to taka jak by mączka ze ręka schodzi mysle ze jak teraz to juz zabezpiecze jakims preparatem nie powinno sie rozwijać...

 

a co sadzisz o wygladzie wizualnym ? dalem foty wyzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.