Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dc auto Chrcynno Nasielsk, polecam profi robota ;) :8) co do gazu owszem jest dosyć oszczędnie 15 l lpg mi łyka, ale auto to nie tylko paliwo ;) Chyba ze mówimy o podzespołach firmy MG hehe
"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie poniżej 12 litrów to jazda na emeryta po autostradzie. Normalne spalanie w trasie to ok. 13,5.

16 litrów łyka gdy jeżdżę bardziej dynamiczniej lub w mieście.

Opublikowano (edytowane)
Noga jak noga.. Dynamicznie raczej jeżdżę.... ;) mówię oczywiście miasto, ciągle ruszania i hamowania ;) Edytowane przez jafet7
"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C
Opublikowano
Ja zamierzam założyć instalke w Auto-Flesz Łubicz Górny obok Torunia. Miał ktoś styczność z tymi panami? podobno wykonują profesjonalna robotę bo ich na lpg forum polecają i nie tylko
Opublikowano

no jak tam polecają to zakładaj.

 

Ogólnie najpierw poczytaj co do twojego silnika trzeba założyć, jakie wtryski, jaki reduktor, czasem dwa, czym to wysterować itp. Potem zapytaj gazownika co chce ci załozyc do auta. Jeśli polecany zestaw z forum on również bedzie ci chciał zalozyć to znaczy że się zna :) jest to bardzo proste i szybkie do zweryfikowania, wystarczy ze bedzie ci probówał załozyć za słaby reduktor, albo za cienkie węże gazu i przy max bucie ci braknie gazu. Wtedy gościa omijasz :) ważna czasem też jest estetyka, żeby kolektor zdjął, wtryski ładnie pod kolektorem schować to i wężyki od wtrysków bedą krótkie. Polecam zakładać filtr lotnej odstojnikowy, ładniej zbiera wszelkie oleje i inny syf który leciałby na wtryski.

szukam
Opublikowano

Prosta sprawa, wtryski pojedynczo, wszystkie osłony zostają, jeden reduktor przy twoim silniku strojenie na afr i powinno wyjść jakieś 4 tysiące za gaz.

Gaziarzy szukaj na lpg forum.

 

Nie wiem na autostradzie przeważnie tempomat 140-160.

 

Jak w mieście to się nie dziwię chociaż nie wiem czy nie powinno być raczej 14-15 no ale co noga to inne spalanie :D

Opublikowano
No też właśnie na LPG forum czytałem o nich ;) a co do gratów różni ludzie polecają rożne kombinacje. Niektóre tematy są dość stare a jak wiadomo co jakiś czas są inne zestawy polecane. Jakie wy macie i możecie mi polecić? Od razu mówie że nie bedę jak żydek żeby to nie założyć lepszych wtrysków czy reduktora bo mi 100zł szkoda.. ma być dobrze i solidnie na lata. I co najważniejsze dobrze wysterowane
Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad zakupem poliftowej e46. Budżet na zakup auta to 20-22 tysiące. Z tym że mam poważne dwie sprawy do przedyskutowania.

 

I - Jestem studentem przez co nie mam stałych dochodów (najszybciej za 1,5-2 lata) więc zastanawiam się czy w ogóle jest w moim przypadku sens rozważania zakupu bejcy. Oczywiście mam odłożone jakieś 5 tys. żeby ją utrzymać przez te 2 lata, no i jakaś kaska wpadnie przy jakiś dorywczych robotach wakacyjnych, ale to nigdy nic pewnego.

 

II- która zależy od I, jeżeli bym się zdecydował to wybór między silnikami : 1) 2.0 143 KM albo 2) jakiś większy np. 2.8 i zagazować żeby tak po kiermanie nie chlastał.

 

Co o tym wszystkim myślicie?

Opublikowano
kupuj smiało, ja też jestem studentem i jest :cool2: jedyne co musisz zrobic to kupic zadbany model.. bo jak kupisz ulepca to niestety ale te 5k poleci jak woda :|
Opublikowano

Tefugioss a jaki silnik masz? Ile km rocznie/miesięcznie robisz?

 

Głównie jeżdżę po mieście i krótkie trasy (30 km) do domu z uczelni na weekend, a na ferie czy wakacje to jakieś dłuższe wypady. Generalnie 70/30 na rzecz miastowej jazdy dlatego raczej kieruję się na benzyniaka.

Opublikowano
M52TU25.. jeszcze jestem w trakcie zakładania gazu więc nie podam ci dokładnych wartości :wink: Wcześniej miałem m43 również w e46 z czego paliła mi ona 11 l lpg i trochę przetyrana była... ale mimo to dawała rade :) U mnie trasy głownie 70% / miasta 30%.. ale zależy też jakie miasto. Chcesz miec więcej funu bierz 2.5 lub 2.8 R6. Chcesz miec ekonomie przy przyzwoitych osiągach bierz n46.. tylko pamiętaj że jak ten silnik na valvetroniku zaczyna się sypać to koszta są większe niż niejedno zjechane do granic możliwości R6 oraz to że nienależny on do tych "wytrzymałych" jednostek :lol: Co do spalania jest bardzo dużo tematów, a co do eksploatacji to jedynie masz wyższe OC oraz więcej świec i oleju przy wymianie.. nie mówiąc oczywiście tutaj o innych elementach oraz o tym, że jeśli trafisz na wymęczoną jednostkę których na otomoto jest jak grzybów po deszczu to będzie ci to palić w opór a jechać nie będzie :lol:
Opublikowano

Co do gazu moje bmw http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=21717&start=0

Instalacja typowa: wtryski baracudy pojedynczo, reduktor Gurtner Czarny do 408 koni (ściema producenta)/ zawsze sprawdzona opcja to AC R01 czerwony jak ktoś to składa reszta typowa jak największe węże itp. Coś takiego to koszt ponad 4 tysiące bo części to grosze względem roboty gaziarza i jego fachowości.

 

kruchy07 odpuść sobie masz kasę co najwyżej na przedlifta jak myślisz o silniku 2,8 lub 3,0 sam koszt sprawdzania samochodów to kilka tysięcy. 5 tysięcy jak padnie sprzęgło i lub dwumasa leci lekko, pamiętam e46 to stare samochody i mają ten jeden podstawowy problem psują się i to całkiem upierdliwie i są drogie w naprawach nie bez powodu nowa e46 kosztowała kilka zł więcej od takiej yariski.

Jak kupujesz silnik R6 od razu szykuj kasę na vanosy bo nie wierzę, że kupisz takiego po regeneracji a jak nie będzie miał regeneracji to padnięty.

Opublikowano

Tak więc mowie wszystko zależy w jakim stanie kupi autko ;) scealfada16 ile twoja ma przebiegu? bo patrząc po gałce i kierze troche juz nakręcone jest.. chociaz nie wiem jak ten materiał reaguje na eksploatacje. Miałem podobny w poprzedniej e46 318i to gałka była bardziej zjechana dookoła a na zegarach widniało 200k przebiegu. W tym momencie np mam np coś takiego

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1802aee074b2ba6a

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/9168c65b5ec12714

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/83f7b254a5e13994

 

Szybko zużywa się taki materiał?

Opublikowano
Ciężko powiedzieć, licznik ma na razie 240tysięcy. Zajechane mam właśnie prawą krawędź gałki i boczek fotela więc raczej ktoś nie dbał i często wsiadał i rysował, może kobieta jeździła nim. Według aso jak go kupowałem to wszystko jest ok.
Opublikowano

Ogólnie bym nie polecał Ci zakupu bmw, bo znalezienie ładnego silnika R6 to spore koszta na samo szukanie, sprawdzenie jednego samochodu w aso to 1000-1500zł. Dojdą koszta utrzymania. No i jeszcze chcesz polifta, które z natury są drogie.

Powiem tak moje coupe plus gaz i modyfikacje silnika, oleje, ac i oc itp w ciągu roku to 40 tysięcy na czysto a zrobiłem dopiero niecałe 20tysiecy właściwie. Samochód jest eksploatowany dla jego mocy ćwiary i te sprawy więc wyczekuję momentu jak dwumasa i sprzęgło pójdzie do wymiany. Podłoga w idealnym stanie.

Opublikowano
Nieźle żeś zainwestował w autko :cool2: Z drugiej strony nie wszyscy są tak dokładni ja jak ty co to lubią mieć każdy najmniejszy element na cacy.. kruchy07 zależy czego od samochodu oczekujesz, bo jeśli stanu kolekcjonerskiego to szykuj mamone i to sporo :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może fabryczny ten "m-pakiet", ale nie kompletny i nie z tego auta :wink: progi zwykłe i chromline :? a wewnątrz to co widać to brak: podstopnicy, odpowiednich listew i podsufitki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

tak jak maniek21112 napisał

 

brac vin, rozkodować i mozna smiac sie z tego szczepana

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Oczywiście, że można z każdym autem lecieć do Aso i płacić tysiące za sprawdzenie,podpięcie pod komputer itd.. Można też wydać na auto 40 tys robiąc tylko 20tys km ;p ale to są skrajności. Przede wszystkim zdrowy rozsądek, to jest loteria, trafisz to przejeździsz dwa lata i z tych odłożonych 5 tys zostanie Ci jeszcze 3.500;) źle trafisz to wydasz to w pół roku, chociaż nie przesadzajmy, nie bralbym serio, że dwumas i sprzeglo pochłonie takie kwoty. Na znanej i lubianej stronie z częściami do bmw można kpl Sachs kupić za trochę ponad tysiąc złotych, wiec bez tragedii. Fakt faktem rynek jest straszny i trzeba mieć farta zwyczajnie, a przede wszystkim zimna głowę ;) Utrzymanie i koszta to temat rzeka, jeden nie potrafi koła zdjąć i będzie komuś płacił za zmianę oleju a drugi będzie płacił tylko za części. Nie można jednoznacznie powiedzieć, że na pewno wydasz tyle i tyle. Wiadomo natomiast ze będzie drożej niż w polonezie. Pozdro;)
"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.