Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Że całe auto to , to na pewno nie było,

Całe malowane , przód widać ze nie spasowany, felgi nawet fajnej ,to nie ma, dołożył ktoś pewnie, do niej czarne wnętrze ,wyświetlacze dvd i tyle..

Ja bym sobie odpuścił takie coś, ale jak nie masz, za dużo pieniędzy i chcesz bmw ,to możesz jechać;) obejrzeć ,jak ci się podoba.

Pozdrowionka

A vin dekodujesz tu http://www.etk.cc/bmw/PL/vin/decoder/online/

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy,

żona wpadła na pomysł, żeby jej Corollę e11FL zamienić na BMW e46. Biorąc pod uwagę jej umiejętności (przejechała najwyżej kilkanaście tysięcy kilometrów i wciąż nie jest "pewnym" kierowcą), sposób podróżowania (króciutkie miejskie odcinki związane z wożeniem dzieci do szkoły i przedszkola) i parę innych czynników widzę sens zakupu e46 z pierwszych lat produkcji w słabej wersji 316i lub 318i (ten starutki silnik 1.9i) zasilanych benzyną. Budżet związany z zakupem auta i doprowadzeniem go do porządku określiłem sobie na jakieś 10-12kzł.

Założyłem sobie, że NIE SZUKAM IGŁY, więc przebieg z dwójką na początku, rysy, malowane w przeszłości jakieś elementy nie są dla mnie problemem. Ale auto musi być zbliżone do oryginału (nie lubimy samochodów tuningowanych), musi mieć klimatyzację (manualna byłaby ideałem), musi być sedanem i musi mieć zadbane/czyste wnętrze.

Znalazłem ogłoszenie, które mnie potencjalnie interesuje - poniżej link. Prośba, żebyście napisali mi (zupełnie nie orientującemu się w marce i modelu) co sądzicie.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e46-318i-2000r-bardzo-zadbane-ID6yct7T.html

 

Sprzedający twierdzi, że fakt uszkodzonej sondy lambda (a nie czegoś innego) jest potwierdzony przez mechanika (pytanie: jeśli to faktycznie prawda to można stosować zamiennik, czy musi być oryginał? dawno temu w Skodzie Octavia stosowanie zamienników wiązało się z ich częstą koniecznością wymiany). Podobno odpala bez problemu. Sprzedawany jest z kołami letnimi. Wszystkie pozostałe podzespoły podobno 100% sprawne, brak wypadków, korozji czy innych uszkodzeń nadwozia. Podobno 6 poduszek (a na tym strasznie mi zależy). Ma szyberdach - "bajer", który fajnie byłoby znów mieć. Sprzedający to chłopak około 30-ki, auto ma od roku.

VIN podany w ogłoszeniu potwierdza rok produkcji i wyposażenie.

 

Chciałbym obejrzeć auto w poniedziałek, ale chciałbym mieć jakąś wiedzę co w nim może według Was być do szczególnego sprawdzenia.

Opublikowano
Witam Panowie, przymierzam się do kupna e46 cabrio. Napewno benzyna myślę o 330ci, rok od 2002 w górę zależy jakie się uda trafić. Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jak się spisuje taki silnik? Mam e60 530d już piąty rok i e87 też diesel 177km także za bardzo o benzynie i modelu e46 nic nie wiem. Jedynkę sprzedaje i pomyślałem o cabrio. Auto będzie służyć jako drugie. Jak takie auto chodzi pod gazem i czy wogole jest sens montażu?
Opublikowano
Zależy ile będziesz takim autem robić kilometrów rocznie. Bo jeśli mało a sądząc po tym ze to cabrio na sezony i jako drugie bądz trzecie auto to musisz sie zastanowić czy będzie ci sie kalkulować LPG. Koszt dobrej instalacji to około 4k zł
Opublikowano
Jak by to była sonda lambda to koszt koło 300zł za boscha takiego jak leciał w aso. Duże ryzyko jak nie znasz się to nie warto raczej. Skoro żona nie czuje się pewnie to może lepiej jakiś przedni napęd?
Opublikowano
Cabrio ma zastąpić mi jedynkę także około 10 tys rocznie maksymalnie będę nią robił.
Opublikowano
witam. w niedalekiej przyszłości zamierzam kupić e46 sedan M54 330. mógłby któryś z forumowiczów wypowiedzieć się na temat zakupu, użytkowania, serwisowania?
Opublikowano

@Agamek12

Wiem, że nie to chciałbyś usłyszeć, ale to chyba nie jest najlepszy pomysł.

 

Kupowanie 17-letniego BMW to nie jest tanie rozwiązanie. Auto zwyczajnie stare i w tej cenie raczej niekoniecznie "zadbane", będzie wymagało regularnego wkładu, a nie jednorazowego doprowadzenia do stanu użytkowania za 1000 czy 2000zł. I nie mówimy tu o estetyce, tylko o częściach typowo użytkowych często mających wpływ na komfort ale i bezpieczeństwo jazdy. Wejdź na jakąś stronę (czescidobmw.pl) i pooglądaj ceny części. W prawie "pełnoletnim" aucie, które "nie jest igłą" sporo takich kwiatków będzie wymagało wymiany a ich koszt grubo odbiegnie od kosztów utrzymania skody czy opla.

 

Poza tym idzie zima, skoro sam mówisz, że kierowca nie jest "pewny" to przemyślałbym tylnonapędowca dwa razy :/

Opublikowano
Tak..jeśli napali sie jak szczerbaty na suchary i wezmie pierwszego lepszego to tak, będzie tak jak mówisz. Niech wezmie silnik m43, prosty..troche dużo pali i nie jest to demon predkosci ale za to odwdzięcza się bezawaryjnoscią, a jeśli już coś padnie to jest łatwy w naprawie więc wprawny mechanik powinien sobie spokojnie dać rade. Miałbym swojego starego czarnego poczciwego sedana z m43 to bym ci chetnie opchnął ale niestety poszedł w jeden dzień od wystawienia.Jak go kupowałem w DE to Niemiec mnie do granicy gonił bo sie rozmyślił :lol:
Opublikowano
Jak bardzo by nie sprawdzal to istnieje duze prawdopodobienstwo ze przypadnie na niego wymiana amorow, hamulcow, sprzegla czesto, zawias plus przeniesienie napedu. Do tego sporo płynów i jak jeszcze do kupna opony to bez 5tys na start nie ma się co czarowac. 2 tys to jest lekko do wlozenia w zadbane modele.
szukam
Opublikowano
Witam. Planuję zakupić e46. Tylko nie wiem na który z silników się zdecydować. Dodam, że interesuję mnie benzyniak rocznik bmw od 2002. Jakieś rady który wybrać?
Opublikowano

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e46-318i-2000r-bardzo-zadbane-ID6yct7T.html

 

Sprzedający twierdzi, że fakt uszkodzonej sondy lambda (a nie czegoś innego) jest potwierdzony przez mechanika (pytanie: jeśli to faktycznie prawda to można stosować zamiennik, czy musi być oryginał? dawno temu w Skodzie Octavia stosowanie zamienników wiązało się z ich częstą koniecznością wymiany). Podobno odpala bez problemu. Sprzedawany jest z kołami letnimi. Wszystkie pozostałe podzespoły podobno 100% sprawne, brak wypadków, korozji czy innych uszkodzeń nadwozia. Podobno 6 poduszek (a na tym strasznie mi zależy). Ma szyberdach - "bajer", który fajnie byłoby znów mieć. Sprzedający to chłopak około 30-ki, auto ma od roku.

VIN podany w ogłoszeniu potwierdza rok produkcji i wyposażenie.

 

Chciałbym obejrzeć auto w poniedziałek, ale chciałbym mieć jakąś wiedzę co w nim może według Was być do szczególnego sprawdzenia.

 

Auto wygląda ok, lambde można kupic tak jak piszą przedmówcy BOSHA za ok 300zł. Tymniemniej nie musi to byc uszkodzona sonda, 95% błedów zwiazanych z CHECK ENGINE prosty komputer wyrzuca jako błąd sondy i 95% mechaników mysli ze jest sonda do wymiany. Przerabiałem takich partaczy w swoim poprzednim e46, nie potrzebnie wymienilem 2 sprawne sondy. Czesto jest to wina np. lewego powietrza, zużytego katalizatora itp...

 

E46 na zime nie ma co sie bac. Ale zainwestuj koniecznie w dobre nowe zimówki i bedziecie zadowoleni.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Witam. Planuję zakupić e46. Tylko nie wiem na który z silników się zdecydować. Dodam, że interesuję mnie benzyniak rocznik bmw od 2002. Jakieś rady który wybrać?

 

Wujaszek Google nie gryzie :) To jest akurat bardzo oczywiste pytanie... tylko zależy też czego oczekujesz po silniku, lecz sądząc po tym iż musi to być rocznik conajmniej 2002 to nie kupuj 4ro cylindrowej 2litrowki bo ten shit na valvetroncu cie zje bardziej niż zjechany m54. Tak więc najlepiej celuj w coś z M54

Opublikowano

Mateusz 01341 witaj !

Był bogaty wątek na ten temat , zobacz viewtopic.php?f=17&t=139085

Tam były poruszone wszystkie mądrości na ten temat.

Inna sprawa to piszesz

rocznik bmw od 2002

mam rozumieć od 2002 do dzisiaj ? to bierz 3 litrowy z salonu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Do dzisiaj? Wątek dotyczy BMW E46. Czy model E46 mozna dzis kupic z salonu?

Zapewniam, ze jakby sie dalo, niektorzy kupiliby chetniej od tych nowych cudow na kiju.

Opublikowano

Witam chcialbym wybrac sie do niemiec po auto znalazlem taki egzemplarz.Czy warto kupic za ta cene,sprzedajacy ma ksiazke serwisowa do pewnego czasu a pozniej faktury na wszystkie naprawy do zrobienia jest rdza na blotniku dorzuca zimowki do niego

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-325i-Klimaautomatik-Xenon-ALU18-Zoll/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:3500,frn:01-2000,prn:2000,prx:4001,ger:manual_gear,pwn:110,vcg:limousine/pg:vipcar/217684978.html

Opublikowano
Sedan za 15k + gaz 4k to tak ale oczywiście mówimy tutaj o stanie " w miare dobrym" .Z gazem w auto bym sie nie pakował bo często są wyeksploatowane na maxa
Opublikowano

Hm. Sam już nie wiem. Mówisz, że z gazem się nie pakować?

Natomiast moją uwagę zwrócił też jeden egzemplarz Coupe. 320 - za 15k? Szukać czy darować? Wiem, ze silniki rzędu 2.5 i w górę nie ma sensu nawet szukać ale te niższe?

Opublikowano
To znaczy z tym szukaniem to jest taki myk że za 15k owszem jestes w stanie znalezc odpowiedni egzemplarz tyle tylko że cięzko będzie to wykonać. Niestety rynek zawalony jest szrotami.. musisz jeździć i szukać. Jak obejrzysz z 10-15 sztuk to wyrobisz sobie pewne zdanie na ten temat i na co zwracac uwage. Ja szukałem swojej ponad 3 miesiace aż udało znaleść się bez wypadek w dobrym stanie. A spotykałem różne przypadki przy szukaniu..od swapowanych i przekładanych anglików do po wypadków z kilem kitu czy też mułowatym silnikiem co to gorzej jedzie niż moj poczciwy golf 3 z silnikiem 1.6 w gazie :lol:
Opublikowano
Najwiekszym problemem jest to, że zadbanych sztuk u nas w kraju jest bardzo bardzo mało i najczesciej ich wlasciciele nie wypuszczaja ich z rak albo rozchodza sie po znajomych, do Polski nie trafiaja egzemplarze w najlepszym stanie, chyba ze ktos sciagal sobie na wlasny uzytek wydał kosmiczna sume(na polskie warunki) i tanio jej nie sprzeda albo i w ogole. Wiekszosc to samochody zajezdzone, wymagajace dosyć dużego wkładu finansowego, sciagane przez handlarzy z roznych krajow europy, powypadkowe, porozbijane w których proces naprawy nie przebiegł zbyt fachowo. Zeby kupic powyzej 15-20 tys trzeba byc naprawde wymagajacym i duzo czasu poswiecic na szukanie bo duzo drozszych ofert nie rozni sie wiele od tych za 12 czy 14 tys a jedynie bariera psychologiczna kupujacego ktora jest wykorzystywana przez sprzedajacych. Pojezdzisz poogladac sztuki w przedziale 12-15 tys okaze sie ze nie spelniaja Twoich wymagan, bo sa klepane, bo kit bo szpachla, naprawiane podluznice brak spasowania elementow, rdza stuki z dyfra, silnik nie ma mocy i ma rozne problemy zawieszenie wymaga poprawek, hamulce itd, brak odpowiedniego serwisu, potem pojezdzisz rozejrzysz sie za samochodem w przedziale 15-20, zobaczysz podobne samochody w które na upartego tez trzeba wsadzic kilka tys i stwierdzisz, ze dobrych samochodow jest jak na lekarstwo. Da sie znalezc dobry samochod i najprawdopodobniej bedzie duzo kosztowal ale poszukiwania sa dlugie i mozolne jezeli chcesz wymuskany egzemmplarz.
Opublikowano
Nie ma złotego środka, ile samochodów - tyle przypadków. Podejrzewam, że i wydając 20 tys możn trafić na minę, wszystko kwestia jak kto eksploatuje no i czy auto nie zmienia właściciela co pol roku. Jestem zdania, że lepiej jak jeden właściciel dłuższy czas. Ja kupiłem w wakacje sedana 2.8 e46 bez lpg za kwote ostatecznie ponizej 12 tys! Założyłem dobrą instalację za 3k+ ( zakładał kolega Toudi ), wymiana oleju, filtrów itd, zrobienie ręcznego, pare różnych spraw pozostaje, ale auto wsiadam i jadę bez stresu. Przy okazji dostawania się do różnych podzespołów zauważam markowe części wsadzane przez poprzedniego właściciela co tłumaczy dobry stan auta pomimo przebiegu 340 tys:) To tylko pokazuje, że nie zawsze trzeba wykluczac auto z przebiegiem zaczynającym się na '3' i nie musi wyjściowo kosztowac ~18tys :) A to ile w sumie mnie kosztowało i pewnie zbliżam się już do tej kwoty to inna sprawa ;D Ale po 1 wiem co mam, po 2 BMW nie kupuje się do jakiejkolwiek ekonomii :)
"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.