Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

prawda, ale to wina nie tylko rządu polskiego, ale kursu dolara, sytuacji w Egipcie i Libii i setki innych rzeczy na które nikt w Polsce nie ma wpływu.

Niedlugo jak dojdzie do 6zł to jeszcze bedziecie wspominac stare dobre czasy jak benzynka była po taniości po 5zł :)

 

propaganda i tyle , 2/3 ceny paliwa to akcyza , a sytuacje o których mówisz to owszem mają wpływ na cenę ale chwilowy , w tym czasie stacje paliw mają doskonałe wytłumaczenie by podnieść ceny , za parę miesięcy wszystko wróci do normy , ceny ropy spadną a ceny paliw na stacjach w Polsce nie - tak jest od dawna , uderzy to mocno w gospodarkę i przsyłowiowego Kowalskiego po kieszeni . sorx ale 50 zł różnicy na baku to jest sporo - a ja jeżdżę rekreacyjnie , transport będzie musiał podnieść ceny i za tym pójdzie podwyżka wszystkiego , szkoda się rozwodzić , mnie po prostu wpieniło to na maksa .

 

a zawieruchy była są i będą - doskonałe alibi dla krętaczy i spekulantów , sorx ale je tego nie kupuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam mam juz troche dosyc dieselkow i chce powrocic do benzynki i mam pare pytań apropo oczywiscie e46 i to po 2003r w benzynie. Z tego co wiem to najlepszy silnik jest 3.0 i 2.5 ten pierwszy jest znacznie lepszy ale tez to zadkosc w sendanie znalesc taka w manualu i z napedem na tyl bo tylko to wchodzi w gre. Chce sie dowiedzec czy naprawde jak sie trafi normalny egzempaz to nic tam prawie sie nie psuje? do jakich przebiego mozna szukac benzyniaków? . I gdzie najlepiej takiej laluni szukac? Może ktoś ma taka na sprzedaż najlepiej jeszcze w m-pakiecie. Orietacyjnie jak szykalem na mobile.eu to pare tam jest ale nie mam pojecia ile beda mnie kosztowaly opłaty za taki samochod chcac sobie go sprowadzic. I czy do 45tysi bym sie wyrobil. dzieki za jakies odpowedzi.

kolego,nastepnym razem zatytuluj swoj watek poprawnie.ten Ci poprawilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mistrzostwo świata :) do 45 tyś to może kupisz zadbaną ale max 2002 rok :), jedyną rzeczą która może Cie denerwować to dolewki oleju 0,2 - 0,8 l /15.000 km jeżeli nie katujesz auta, w przeciwnym razie weźmie więcej. Bolączki to auta powypadkowe, zniszczone, popowodziowe.
brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie powypadowe, zniszczone itp. a na jakich portalach szukac oprocz polskich tych najpopularniejszych jak allegro, otomoto, gratka, mobile.eu. Znaciue jakies jeszcze inne a najlepiej zagraniczn. Te 0,8 oleju to szczegow ale dzieki za te uwage. czyli rozumiem ze raczej ciezko bedzie znalesc poliftowa do 45tysi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

 

co ty chłopie pleciesz , wywal wtryski i wstaw gaźnik - mało skomplikowany śrubokrętem będziesz sobie regulował mieszankę :) ,co ty za pisma czytasz ? świerszczyki zamiast fachowej literatury ?

nowe benzyny są za turbione - i to jest przyszłość benzyn - co ty Jakub sobie kupisz za parę lat ? będziesz do końca swoich dni ujeżdzał 330i ?

 

albo kup sobie 8l benzynę :) jak cię słucham to pomyliłeś kraj ale sorx nawet w USA już zeszli do 4l benzyn :) tylko że oni po 1 więcej od nas zarabiają i glaon kosztuje tyle co u nas litr , więc mogą sobie pozwolić ,

 

jak by było mnie stać to chętnie bym nabył nową zaturbioną jednostkę benzynową 3l BMW - kolejny raz wypuścili mistrzostwo , moc i moment dostępny od 1800 do 6500 obrotów i do tego ma umiarkowany apetyt na paliwo - ty rozumiem że rezygnujesz z dobrodziejstwa techniki , kup jak pisałem 8l benzynę na gaźniku

 

rozwalasz mnie takim pisaniem. turbo jak turbo kolejna część - miśku też ci przeszkadza , subaru też turbo byś wywalił - chłopie opamiętaj się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dyskutujecie tu o jakichś śrubkach jak olej itp. Kup diesla i woź w bagażniku zapasową turbinę.

Przed tym BMW miałem mnóstwo róznych samochodow, ale dopiero po jego zakupie doświadczyłem na własnej skorze dlaczego tak we wszelkich pismach motoryzacyjnych wychwalają moc z pojemnosci....bez wspomaganie turbinami, kompresorami i tego typu badziewiem

 

co ty chłopie pleciesz , wywal wtryski i wstaw gaźnik - mało skomplikowany śrubokrętem będziesz sobie regulował mieszankę :) ,co ty za pisma czytasz ? świerszczyki zamiast fachowej literatury ?

nowe benzyny są za turbione - i to jest przyszłość benzyn - co ty Jakub sobie kupisz za parę lat ? będziesz do końca swoich dni ujeżdzał 330i ?

 

albo kup sobie 8l benzynę :) jak cię słucham to pomyliłeś kraj ale sorx nawet w USA już zeszli do 4l benzyn :) tylko że oni po 1 więcej od nas zarabiają i glaon kosztuje tyle co u nas litr , więc mogą sobie pozwolić ,

 

jak by było mnie stać to chętnie bym nabył nową zaturbioną jednostkę benzynową 3l BMW - kolejny raz wypuścili mistrzostwo , moc i moment dostępny od 1800 do 6500 obrotów i do tego ma umiarkowany apetyt na paliwo - ty rozumiem że rezygnujesz z dobrodziejstwa techniki , kup jak pisałem 8l benzynę na gaźniku

 

rozwalasz mnie takim pisaniem. turbo jak turbo kolejna część - miśku też ci przeszkadza , subaru też turbo byś wywalił - chłopie opamiętaj się

 

 

Tak się sklada, że duzo czytam...dobrą literaturę też...więc myslę że możemy zakończyć dyskusję.

 

 

A wracając do tematu, musisz uzbroić się w cierpliwość i czekać na dobrą sztukę. To są "niechodliwe' auta więc jest ich malo, ale sprzedać też ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to najlepszy silnik jest 3.0 i 2.5 ten pierwszy jest znacznie lepszy ale tez to zadkosc w sendanie znalesc taka w manualu i z napedem na tyl bo tylko to wchodzi w gre.

Trochę śmiesznie to zabrzmiało: "znaleźć taką w manualu i z napędem na tył" - rozumiem, że chodzi tu o bawarkę, która będzie miała napęd na jedną oś...

Rzeczywiście jest bardzo ciężko znaleźć 330i w ogóle, a co dopiero zadbaną. Przy szukaniu autka dla siebie (ponad dwa lata temu i nie były brane pod uwagę tzw. "okazje") zeszło mi 6 miesięcy a i tak nie jest to dokładnie ta wymarzona. Kolor nie ten, ale i była bita; lecz grunt to dobre oględziny (sprawdzenie autka) i oczywiście w miarę uczciwy sprzedawca, który nie ukrywa tego co oczywiste. Te auta mają już swoje lata i bezwypadkowość w tym segmencie to raczej rzadkość, ale myślę, że jeżeli przygoda nie skutkowała bardzo poważnym uszkodzeniem auta to można się nim zainteresować.

Teraz jestem na etapie przeglądania ogłoszeń e90 i e60 3l i ciężko - najwięcej aut benzynowych o dużej pojemności jest z USA - a jak dla mnie to :mad2:

 

Życzę powodzenia i udanego zakupu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak się sklada, że duzo czytam...dobrą literaturę też...więc myslę że możemy zakończyć dyskusję.

 

 

A wracając do tematu, musisz uzbroić się w cierpliwość i czekać na dobrą sztukę. To są "niechodliwe' auta więc jest ich malo, ale sprzedać też ciężko.

 

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

fakt że nie zawsze to co najnowsze jest lepsze od starszego - przykład miśka EVO X - porażka pod każdym względem , stare EVO IX obecnie już jest droższe od nowego EVO X i nie bez powodu , to samo z subaru :) kiedyś kultowe auta - dzisiaj nowe to paździeż

 

ale nie w przypadku BMW nowe motory z turbo a w zasadzie to biturbo z 135i ,335i itd to kozaki , moment moc dostępną w zakresach 1800-6500 co daje ogromną elastyczność i się przekłada na frajdę i komfort jazdy , ! - do tej pory tylko disel to miał - już nie , dieslowi przy 4500 kończą się obroty :(, i co ciekawe wcale nie mają wiru w baku , brak dziury turbo !!, stosunkowo jak na pojemność i moc mają umiarkowny apetyt na paliwo , i zapewne jak w przypadku dieslów dadzą możliwość chiptiuningu czyli jeszcze podkręcenie osiągów bez wkładania majątku ,

 

gdyby było mnie stać obecnie wybrał bym benzynę 335i motorkiem , aż tak dużo nie jeżdżę żebym musiał klekota kupować , poczekam 10 lat pewnie i kupię a naprawy turbo bedą za parę lat małym kosztem bo turbo będzie powszechnym gadżetem w każdym nowym silniku - to nieuniknione

 

a wychwalanie dużo pojemnościowych jednostek benzynowych typu 5-10l - fakt że te jednostki były niedozdarcia ale to tak jak by kupić sobie coś co wykorzystujesz przez cały czas 30 % możliwości - 70 % jest marnowane - po co i na co to komu ? kupi sobie samochód i będzie całe życie nim jeździł ? ich stać na paliwo więc mają to w nosie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

Dlaczego 3l jest złym silnikiem wg mnie porównując go do Twojego 3 litrowego diesla jest o 90% mniej podatny na jakąkolwiek usterkę.

Diesel nigdy nie będzie lepszy od benzyny. Jeżdzisz dieslem bo Cie to cieszy tez mam diesla w e39, może konfort jazdy e39 lepszy ale frajdy z klekota nie ma żadnej.

Kolega napisał - pytania przed kupnem 3 litrówki w benzynie więc nie wrzucaj mu że to dziadostwo, sam masz klekota z czipsem, pewnie w życiu nie jeździłeś 330i i masz żal do siebie, o to że benzynka utarła Ci mordkę na światłach :) a to pewnie przez to że kończy Ci się silnik jeszcze 2 -3 starty ze świateł i bez kapitalnego Ci się nie obejdzie :D:D, a co do turbo w benzynach to nie jest to chyba zwykłe turbo jak w dieslu, jest tam kompresor mechaniczny który dopiero napędza turbinę i dlatego ma lepszy zakres obrotów niż Ty w swoim klekocie - jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

Turbo montuje się do nowych silników z małymi pojemnoścami aby ogranicznych ich emisję spalin :) Jeżeli normy dalej byłyby takie jak 10 lat temu - to nikt się nie bawiłby w uturbinianie benzynek.

Kolego mam prośbę skończ polemizować na temat diesla benzyny i lpg bo zaraz mod zamknie temat - i znowu bedzie na Ciebie

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przystopuj - chyba nie zrozumiałeś tego co napisałem więc spokojnie weź parę głębszych (nie klielicha :) ) wdechów i przeczytaj jeszcze raz co napisałem

 

 

Też nie mam zamiaru polemizować , większości twoich opinii wychwalasz to co masz - klapki na oczach - ja nie mówię że 330i to zły motor i silnik - na swoje lata napewno był super , ale to było 10 lat temu - technika poszła do przodu - opowiadanie że Turbo jest złe :)

 

ale nie w przypadku BMW nowe motory z turbo a w zasadzie to biturbo z 135i ,335i itd to kozaki , moment moc dostępną w zakresach 1800-6500 co daje ogromną elastyczność i się przekłada na frajdę i komfort jazdy , ! - do tej pory tylko disel to miał - już nie , dieslowi przy 4500 kończą się obroty :(, i co ciekawe wcale nie mają wiru w baku , brak dziury turbo !!, stosunkowo jak na pojemność i moc mają umiarkowny apetyt na paliwo , i zapewne jak w przypadku dieslów dadzą możliwość chiptiuningu czyli jeszcze podkręcenie osiągów bez wkładania majątku ,

 

gdyby było mnie stać obecnie wybrał bym benzynę 335i motorkiem , aż tak dużo nie jeżdżę żebym musiał klekota kupować , poczekam 10 lat pewnie i kupię a naprawy turbo bedą za parę lat małym kosztem bo turbo będzie powszechnym gadżetem w każdym nowym silniku - to nieuniknione

 

a wychwalanie dużo pojemnościowych jednostek benzynowych typu 5-10l - fakt że te jednostki były niedozdarcia ale to tak jak by kupić sobie coś co wykorzystujesz przez cały czas 30 % możliwości - 70 % jest marnowane - po co i na co to komu ? kupi sobie samochód i będzie całe życie nim jeździł ? ich stać na paliwo więc mają to w nosie .

 

chyba coś nie zrozumiałeś , ja pisałem że benzynowy silnik jest super , i pisałem że pisanie głupot że Turbo jest jest be i jedno wielkie zło jest irracjonalne , w nowych benzynach podobnie jak w dislach turbo to standard , klekota mam bo mi to eokonomicznie wychodzi lepiej - nie będe polemizował z wami - znam wasze opinie że na benzynie zarabiacie codzień , masz automata więc jak ci kiedyś pisałem - wcale się nie dziwie że psioczysz , z chipować się nie da i jazda w automacie ,

 

ale do benzynki napewno wrócę kiedyś zapewne to będzie z tymi przeklętymi Turbo - a raczej biturbo 135i :) lub 335i :) za parę lat będzie mnie stać na te cacka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego 3l jest złym silnikiem wg mnie porównując go do Twojego 3 litrowego diesla jest o 90% mniej podatny na jakąkolwiek usterkę.

Diesel nigdy nie będzie lepszy od benzyny. Jeżdzisz dieslem bo Cie to cieszy tez mam diesla w e39, może konfort jazdy e39 lepszy ale frajdy z klekota nie ma żadnej.

 

ale co ty porównujesz ? wiesz o czym piszesz ? porównujesz e46 serie 3 do e39 serie 39 do tego manual do automata którego nie można z chipować , czy takie rzeczy jak waga , skrzynia manualna i skrzynia automatyczna - to jak widać dla ciebie nieistotne rzeczy , po za tym specyfika serii 3 i serii 5 gdzie seria 3 jest bardziej twarda , agresywana a seria 5 to limuzyna gdzie jest większy komfort i nastawione na łagodzenie przecieążeń itd

zapytam się jeszce raz - co ty kolego porównujesz ??? naprawdę nie widzisz różnicy ??? jeździłem 3kami , 5tkami i 7-kami i nigdy bym nie stawiał = równości pomiędzy nimi bo to zupełnie inne samochody i do czego innego

 

 

Kolega napisał - pytania przed kupnem 3 litrówki w benzynie więc nie wrzucaj mu że to dziadostwo, sam masz klekota z czipsem, pewnie w życiu nie jeździłeś 330i i masz żal do siebie, o to że benzynka utarła Ci mordkę na światłach :) a to pewnie przez to że kończy Ci się silnik jeszcze 2 -3 starty ze świateł i bez kapitalnego Ci się nie obejdzie :D:D, a co do turbo w benzynach to nie jest to chyba zwykłe turbo jak w dieslu, jest tam kompresor mechaniczny który dopiero napędza turbinę i dlatego ma lepszy zakres obrotów niż Ty w swoim klekocie - jeżeli się mylę to mnie poprawcie.

 

jeździłem sporo przed zakupem , 330i owszem kopa miało ale nie było jakiejś przepaści do klekota a jeździłem klekotami w serii bez chipsu , podniecasz się cupe serii 3 w manualu w benzynie i porównujesz do sedana serii 5 w automacie w dislu - gdzie można zapomnieć o chipie .

zazdrość widzę przemawia przez kolegą - nie startuje co chwila ze świateł - silnik chodzi jak zegareczek , ja ciebię nie będe przekonywał - koledzy jeżdżą od 5 lat chipsowanymi 1,9 tdi , 5 lat i nic , kumpel obecnie ma 3l qutro c chipsem na 300km - jeździ i nic się nie dzieje :) ale trzymaj kciuki żeby nam się zepsułu - to bardzo typowe dla nas - życzyć sąsiadowi by ukradli mu auto :) z 330i łapałem się - wiesz lub nie ale to nie ja miałem głupią minę - i za to lubię swojego klekota - niepozorny ale swoje potrafi :)

 

 

Turbo montuje się do nowych silników z małymi pojemnoścami aby ogranicznych ich emisję spalin :) Jeżeli normy dalej byłyby takie jak 10 lat temu - to nikt się nie bawiłby w uturbinianie benzynek.

Kolego mam prośbę skończ polemizować na temat diesla benzyny i lpg bo zaraz mod zamknie temat - i znowu bedzie na Ciebie

 

kolejna kompromitacja - skoro taki jesteś mądry to powiedz mi po co do subaru legacy dokładali w latach 90 tych (piersza bodajże była z 89 roku i colin macre wygrywał nią wszystko co było możliwe do wygrania) audi quatro z turbinką , później misiek , lacia integrale , ford sierra cosforth z silnkiem 2.0 turbo (Bublewicz nim startował) - do dzisiaj te samochody są kultowe i były w nich turbo !!!! kto w tamtych czasach dbał o spaliny :)))

 

pewnie te normy ekonomiczne im przyświecały w latach 90 tych :)) klapki na oczach

 

współczesne jednoski benzynowe zaturbione - biturbo to poezaja - ale faktycznie z kim ja tu rozmawiam :) ja nie mam klapek na oczach , za kilka lat 335i będzie mnie stać i zapewne kupię bo mi się te jedostki podobają :) wy twierdzicie że to samo zło

 

aj uważam że TURBO to samo DOBRO

Edytowane przez matt662
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu :wink: wydaje mi się że 330i lub 325i w sedanie najlepiej szukać w .....Ameryce :cool2: wyposażone po sufit, z kosztami też nie powinno być aż tak tragicznie jak w DE ( tam myślę że takiej cud miód niżej jak 12-15tyś euro się nie znajdzie). To taki mój pomysł ;) Powodzenia w poszukiwaniach

 

Przykładowy Amerykanin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-BMW-330I-SPORT-M-PERFORMANCE-PACKAGE-6-SPEED-WOW-/300534996684?pt=US_Cars_Trucks&hash=item45f9481ecc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu :wink: wydaje mi się że 330i lub 325i w sedanie najlepiej szukać w .....Ameryce :cool2: wyposażone po sufit, z kosztami też nie powinno być aż tak tragicznie jak w DE ( tam myślę że takiej cud miód niżej jak 12-15tyś euro się nie znajdzie). To taki mój pomysł ;) Powodzenia w poszukiwaniach

 

Przykładowy Amerykanin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-BMW-330I-SPORT-M-PERFORMANCE-PACKAGE-6-SPEED-WOW-/300534996684?pt=US_Cars_Trucks&hash=item45f9481ecc

 

Dobry pomysl...tylko trzeba na slabszego dolara poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna kompromitacja - skoro taki jesteś mądry to powiedz mi po co do subaru legacy dokładali w latach 90 tych (piersza bodajże była z 89 roku i colin macre wygrywał nią wszystko co było możliwe do wygrania) audi quatro z turbinką , później misiek , lacia integrale , ford sierra cosforth z silnkiem 2.0 turbo (Bublewicz nim startował) - do dzisiaj te samochody są kultowe i były w nich turbo !!!! kto w tamtych czasach dbał o spaliny :)))

 

pewnie te normy ekonomiczne im przyświecały w latach 90 tych :)) klapki na oczach

 

współczesne jednoski benzynowe zaturbione - biturbo to poezaja - ale faktycznie z kim ja tu rozmawiam :) ja nie mam klapek na oczach , za kilka lat 335i będzie mnie stać i zapewne kupię bo mi się te jedostki podobają :) wy twierdzicie że to samo zło

 

aj uważam że TURBO to samo DOBRO

 

Klapki to masz Ty bo jesteś wpatrzony w swojego diesla jak ciele w malowane wrota :), Ciebie się nie przekona za wyższością Benzyny nad Dieslem bo masz taki kaprys i tyle. Ja wiem jedno w życiu nie kupię już używanego diesla - nowy tak ale nigdy nie używany, a wracając do Twojej odpowiedzi samochody które podajesz to auta rajdowe przygotowane przez producentów tylko i wyłącznie na potrzeby późniejszych rajdów!!!, a pisaliśmy o samochodach użytkowych które stosuje się na codzień !!!

Matt662 nie chce z Tobą już polemizować bo to nie ma sensu, piszesz że za parę lat kupisz 335i i wtedy ja powiem dlaczego jezdzisz 10 letnim benzyniakiem przeciez diesel jest lepszy, mniej pali :twisted: A BMW 335i będziesz jeżdził dla szpanu i chęci wyrwania panienek pod dyskoteką, czy tylko z miłości do marki, i czy wtedy będziesz wpierał wyższość benzyny nad dieslem? Jetsem ciekawy.

 

A co do zakupu E46 330i ze stanów czy to dobry pomysł tego ja nie wiem - znam natomiast osobę która przywiozła Mercedesa ML za wielkiej wody i jest problem z serwisowaniem tego auta w kraju - inne śruby, inne części itp.

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - spokojnie :roll: ; podobna duskusja już była np. w tym temacie: viewtopic.php?f=103&t=143203&start=30 (czyt. od połowy strony). Nie ma sensu się denerwować - każdy ma swoje racje i jeszcze nikt nic takiego nie wymyślił by zadowolić wszystkich.

 

Do założyciela tematu: szukaj uważnie i nie kupuj autka "oczami".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Klapki to masz Ty bo jesteś wpatrzony w swojego diesla jak ciele w malowane wrota :), Ciebie się nie przekona za wyższością Benzyny nad Dieslem bo masz taki kaprys i tyle. Ja wiem jedno w życiu nie kupię już używanego diesla - nowy tak ale nigdy nie używany, a wracając do Twojej odpowiedzi samochody które podajesz to auta rajdowe przygotowane przez producentów tylko i wyłącznie na potrzeby późniejszych rajdów!!!, a pisaliśmy o samochodach użytkowych które stosuje się na codzień !!!

Matt662 nie chce z Tobą już polemizować bo to nie ma sensu, piszesz że za parę lat kupisz 335i i wtedy ja powiem dlaczego jezdzisz 10 letnim benzyniakiem przeciez diesel jest lepszy, mniej pali :twisted: A BMW 335i będziesz jeżdził dla szpanu i chęci wyrwania panienek pod dyskoteką, czy tylko z miłości do marki, i czy wtedy będziesz wpierał wyższość benzyny nad dieslem? Jetsem ciekawy.

 

A co do zakupu E46 330i ze stanów czy to dobry pomysł tego ja nie wiem - znam natomiast osobę która przywiozła Mercedesa ML za wielkiej wody i jest problem z serwisowaniem tego auta w kraju - inne śruby, inne części itp.

 

masz racje - nie dogadamy się :) benzyną jeździsz na codzień :) parę km ale na codzień :) subaru czy misiek czy cosforth - to samochody nie na codzień , wasze 330ci to na codzień :) ciekawa ideologia ,

 

po za tym kilkukrotnie pisałem że benzyna jest lepsza - szkoda że do ciebie nie dotarło to , nie jestem wpatrzony bezkrytycznie w swojego klekota tak jak ty w swoje cupe , nie mam klapków na oczach , nie będe opowiadał głupot o Turbo - bo o to tu poszło , ale jedno zaczniesz ty wyskoczysz 4 jeszcze większymi głupotami , a jak już nie masz o czym pisać to o ekologi pisze i o turbo w małolitrażowych autach - skąd ty to bieżesz ? z fachowej literatury ? mki zaturbiają - pooglądaj sobie jak wymiatają - to dla ciebie małolitrażowe , od przeszło 20 lat turbo jest stosowane , faktycznie na początku tylko w autach strikte rajdowych - wiesz dlaczego ? bo rajdówkach nikt nie liczy czy spali 10l - cz 100l na 100 , obecnie jest ładowane do benzyny - i to was szokuje - a niby czemu ?

 

dalej

porównywanie serii 3 cupe które wiadomo kupuje się do agreswnej jazdy - do limuzyny serii 5 w automacie - co ty porównujesz chłopie i jakie ty bzdurne wnioski wyciągasz na podstawie tego - co cupe w benzynie lepiej ci ciągnie od 5-tki w sedanie ? przecież to oczywista oczywistość dla każdego laika i do tego automat bez możliwości chipu wogóle wymiatasz - lepszy od Jakuba który widzi zło w TURBO

 

więc podniecaj się dalej swoim cupe a ja ci powiem zwyczajnie że nie ma się czym podniecać , fajne autko , super dźwięk i do niedużych przebiegó;w i tyle to nie mka :) i trzymaj kciuki żeby mi klekot padł :) po chipie to napewno remont kapitalny za chwilę będe miał :) tym się pocieszaj :)

 

335i kupie zapewne jak spadną z połowę ceny - wolę naprawdę w co innego pakować kasę , a dupy na e46 to chyba ty u siebie na wsi wyrywasz :) może i u ciebie e46 to niewiadomo co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no 330d to już by marzeniem było :) a z kasą to jak z kasą, też by się znalazła jak i model by przypasował... było by od kogo pożyczyć!!! jeżeli to spalanie nie jest aż tak dużo większe to chyba naprawdę poważniej zacznę myśleć o 330d ( tylko szkoda że tam mało ich na sprzedasz jest ) a więc pozostaje czekać...

 

PS. jak by ktoś miał modele tych samochodów o których wyżej pisaliśmy to proszę pisać wasze zdanie, na pewno przeczytam i odpiszę, w sumie moja ciekawość została usatysfakcjonowana, teraz wystarczy znaleźć odpowiedni model i go dokładnie przejrzeć...

 

a i czy ktoś z was kupił na przełomie ostatniego roku takie BMW z modelu 330d i 320d, jak tak proszę o info co wymienialiście na mus od razu

 

DZIĘKI

witaj ja stałem sie włascicielem buni 330d 2002r we wrzesniu zeszłęgo roku.Jestem z niej piekielnie zadowolony choc to spalanie fakt wiekszości jeżdze po mieście to tak 9-10l i w automacie ale ta satysfakcja z jazdy rekompensuje wszystko nawet cene ropy na stacji.Ten dźwiek silnika i ta piekielna moc jaka dysponujesz.Jakos na razie nie miałem do pokrycia kosztów jakiejś wiekszej naprawy i dzięki Bogu ale tak jak wcześniej było wpisane bmka 330d nie jest tania w utrzymaniu choćby opony zima/lato 2200zł razy 2 rachunek jest prosty ale jeśli trafisz na zadbany egzemplarz bedziesz zadowolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

335i kupie zapewne jak spadną z połowę ceny - wolę naprawdę w co innego pakować kasę , a dupy na e46 to chyba ty u siebie na wsi wyrywasz :) może i u ciebie e46 to niewiadomo co :)

 

a po co mam plastiki wyrywać na auto nie będę się zniżał do Twojego poziomu, chłopczyku ja mam wdzięk i urok osobisty żadne dodatki mi nie są potrzbne żeby fajną i inteligentną kobietę poderwać, a tym bardzie moje poczciwe BMW. :twisted:

Wyrosłem już z czasów że samochód to dobro luksusowe, auto traktuję jak telefon komórkowy - musi być i tyle. Podniecałbym się jakbym miał na placu nowe M3 bądz M5 może nawet bym w nim spał (czyt. że za te pieniądze to dom bym wybudował bo możesz nie zrozumieć), swoje 10 letne BMW traktuję jak normalny człowiek ma to jeżdzić i być bezpieczne ma mieć wszystko zrobione na czas i na nowych częściach- ale bez przesady nie będę wymieniłą klapki z popielniczki bo jest trochę porysowana tak jak ty to robisz, wymieniać śruby w kołach raz do roku bo są porysowane tak jak ty to robisz, myć i polerować auto codziennie tak jak ty to robisz bo nie masz osoby z ktorą możesz porozmawiać, wyjść na spacer i najważniejsze przytulić. Auto nie da Ci tego co może dać Ci kobieta zrozum na swojego klekota to najwyżej możesz poderwać drugiego matt662zakochanego w twoim aucie tak samo jak ty do szalenstwa.

Swoje BMW traktuję jak środek transportu z punktu A do punktu B. A na forum znalazłem Twoje tezy tylko i wyłacznie o wyższości diesla nad benzyną oraz krytykę silnika 3 litry m54b30.

 

Koncząc już obiecuję wszytskim, że na twoją jakąkolwiek wypowiedz już nic nie dodam, bo tak jak wcześniej pisałem polemizować z tobą nie ma sensu bo starasz się żniżyć wszystkich do swojego poziomu prostaka i probujesz z nami wygrać swoim doświadczeniem. Cieszę się bardzo, że jednak obniżyłeś moc w swoim dieslu do seryjnej bo pewnie silniki już się krztusił i sprzedałeś auto drugiemu napaleńcwo matt662x2 http://moto.allegro.pl/niepowtarzalna-bmw-e46-okazja-stylizacja-m3-i1500428281.html OT

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brokat - ty masz problem z rozumieniem tekstu , i sorx jeżeli w czymś cię obraziłem , o wyrywaniu dup sam zaczełeś i powinieneś skończyć a ty brniesz dalej i opowiadasz o budowaniu domu itd . sorx ale może u ciebie sobie wybudujesz dom u mnie nawet na połowę działki nie wystarczy , takie dyskusje to na naszej klasie - fotka z samochodem w tle dom itd. :) daj spokój , nie zrozumiałeś o czym pisałem , e46 u mnie to nic wielkiego autko mam dla siebie i jak kiedyś pisałem na dyskotekę to jedziemy taryfą - kto by chciał być driverem :) - mam nadzieję że tym razem zrozumiałeś

 

no i wykrakałeś , przy pałowaniu mojego klekota zapala mi się kontrolka ładowania - może to koledze poprawi humor :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.