Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
320d touring 150km:

Droga do pracy 10km, w tym 4km miasto bez korków, 6km trasa do 120km/h - 6l

Miasto - 7l

Autostrada 140-150km/h - 5,5-6l

Krajówka 100-120 km/h - 5-5,3l

Krajówka w peletonie, czyli 70-90 km/h - 4,5l

Chwilowe przy stałej 200km/h - 8,5l

Zima + 0,5l

Kto nie wierzy albo nie potrafi osiągnąć takich wyników niech nauczy się jeździć dieslem :lol:

 

Normalnie rekord guinessa

 

Radość z jazdy BMW.

oj zabolało widze zabolało ehehe

a włascicieli kultowych benzyn boli dwuktornie, raz przy dystrybutorze (ew. regulacji gazu ;p ) i po trasie, jak ich kopciuch robi jak chce :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
oj zabolało widze zabolało ehehe

a włascicieli kultowych benzyn boli dwuktornie, raz przy dystrybutorze (ew. regulacji gazu ;p ) i po trasie, jak ich kopciuch robi jak chce :cool2:

Tak z ciekawości, na czym polega robienie jak sie chce benzyn przez 320d? Toż ten silnik nie jedzie, szybszy może być co najwyżej od 320i dzięki momentowi.

Opublikowano

tak tez niech zostanie...

nie jedzie i jest szyby co najwyzej od 320i w gazie czy bez, ee nieistotne ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
oj zabolało widze zabolało ehehe

a włascicieli kultowych benzyn boli dwuktornie, raz przy dystrybutorze (ew. regulacji gazu ;p ) i po trasie, jak ich kopciuch robi jak chce :cool2:

Tak z ciekawości, na czym polega robienie jak sie chce benzyn przez 320d? Toż ten silnik nie jedzie, szybszy może być co najwyżej od 320i dzięki momentowi.

 

Powiem do cholery raz bo nerwy mnie biorą jak takie pierdoły czytam

 

e46 320d m47n 150km oblatuje wszystko na 100% do silnika 2.0 powyżej np 2.5 też ...ale 2.5 w trasie pewnie pokaże pazury przy większej prędkości.

Opublikowano
zabolało widze zabolało ehehe

a włascicieli kultowych benzyn boli dwuktornie, raz przy dystrybutorze (ew. regulacji gazu ;p ) i po trasie, jak ich kopciuch robi jak chce :cool2:

, Puzon,właściciele kultowych benzyn jeśli posiadają je właśnie z powodu owej 'kultowości' w zasadzie mają w d.......ten dystrybutor [ ja także tam go mam] a to czy coś mnie "robi " czy nie, mam skrajnie w d...........Dość dawno zakończyłem edukację w przedszkolu.Zatem nie generalizuj, :mrgreen:
Opublikowano

wiedziałem że bedzie reakcja na moje słowa , zawsze jest :cool2:

tylko dlaczego własciciele kultowych benzyn bardzo często maja lpg, wiem wiem temat paliwa ich nie interesuje, spalanie mają jak 320d i nie poruszajmy tego tematu bo nie ma sensu, ani tematu spalania ani lpg, koniec basta

 

ale to co napisałem wcześniej jest jak najbardziej prawdziwe, czasy gdzie m54/m52 trzymały seryjną moc (mialy przebiegi 100tys km), dawno przeminęły, teraz takie 330i jak wypluje 200km jest dobrze...

tymczasem kopciuchy po 250kkm trzymają serię a lekkie dłubniecie jest nawet wskazane

a w efekcie takie 320d po chipie wciaga nosem benzyny jak chce, z kazej prędkosci, z każdej rolki.... , ok niektórym nie da rady, zawsze jest ktoś szybszy, zawsze znajdzie się bardzo zdrowe 328i, zdrowe 330i

o 330d w serii a nie daj Boże po chipie to nawet nie wspominam.... PB e46 nie ma startu....

takie są fakty, wiem że to boli, ale tak własnie jest, 10 lat temu może i było inaczej jak benzyny mialy małe przebiegi, sprawne vanosy itp

 

pocieszające jest to że każdy posiadacz kopciucha zazdrości dzwieku benzyny r6 i tyle...

ale jak ktos tłucze km to poruszanie sie 330d czy 320d po trasach to przyjemność

i bez napinki panowie, pisze jak jest, nie chce wojny, nie ma o co, o klektot ? kto by chciał go słuchać ?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

No ale zawsze faktem będzie, że przy tej samej budzie wygra ten kto ma więcej kucy. Więc to chyba raczej bez różnicy, czy diesel czy benzyna, po prostu moc wygrywa i tyle. Do tego diesel ma większy moment obrotowy, więc może sie równać z benzynami ok 10% mocniejszymi. Ot tyle, cała filozofia, bez żadnego udowadniania kto ma większego...... ;]

 

Tylko że 20d to zawsze był i będzie beznadziejny silnik, jeździłem nim jak miał 136KM, jeździłem jak mia 184KM i ani jeden ani drugi nie był fajny. W ogóle jak jeździłem E34 520i to wyraźnie było czuć, że E39 520d jest słabsze, no ale to była wczesna wersja tego diesla. Dzisiaj przy 184KM z kolei silnik jest koszmarnie głośny - wyraźny krok w tył od czasów E39. Dobry diesel w BMW to zawsze będzie 3.0d, tylko nie M50d.

 

A co do tego, co na trasie jest dobre... wszystko jest dobre, co ma poniżej 9s do setki i pozwala wygodnie wyprzedzać. Ani 20i ani 20d nie brzmi dobrze jak się go przyciśnie, chyba że 20i R6.

Opublikowano

faktem to jest to ze pierd olisz pan jak potłuczony

 

po pierwsze Sławomirze to skoro nie jezdziłes 320d cr i 330d oraz m54bxx to nie wypowiadaj sie w temacie bo o tym jest dyskusja, mowa jest o budzie e46 oraz silnikach z owej epoki

po drugie Sławomirze to kazdy z nas doskonale zna temat momentu mocy w benzynie bez turbo i dieslu itp więc nie wiem po co piszesz te ogólnikowe wiadomosci, tak wiem jesteś mądry piszesz wiersze, pisz dalej

po trzecie Sławomirze to przecietnego kowalskiego nie interesuje co ile ma momentu, dlaczego bedzie szybsze od silnika xx mimo 10% mniejszej mocy (ja pier :roll: ale teorie) interesuje go to co widzi/doświadcza

po czwarte Sławomirze dyskusja nie jest o tym jak co brzmi, kazdy wie ze dzwiek r6 jest lepszy od diesla i to nie podlega dyskusji, nie wiem po co sie do tego odnosisz, tak samo jak kazdy wie ze 320d to bardzo tani a zarazem moliwie fajny dupowoz na trasy, dla kowalskiego ktorego nie stac na nową 300konna benzyne bmw bez gazu

 

A co do tego, co na trasie jest dobre... wszystko jest dobre, co ma poniżej 9s do setki i pozwala wygodnie wyprzedzać. Ani 20i ani 20d nie brzmi dobrze jak się go przyciśnie, chyba że 20i R6.
nie mam pytań, jesteś Pan gość ! :cool2: :mad2: o wszystkim i o niczym...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

A pomijając już całą tę "goownoburzę" na diesle i benzyny, czy to z lpg czy nie, odpowiedź na pytanie stanowiące jednocześnie temat niniejszego wątku brzmi:

 

Żaden*.

 

Proszę bardzo, nie ma za co.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*nie istnieje możliwość zestawienia tych dwóch słów: "BMW" oraz "Tanio". To już było, to się nie udało nikomu, to się nikomu nie uda. Albo BMW, albo Tanio.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
faktem to jest to ze pierd olisz pan jak potłuczony

 

po pierwsze Sławomirze to skoro nie jezdziłes 320d cr i 330d oraz m54bxx to nie wypowiadaj sie w temacie bo o tym jest dyskusja, mowa jest o budzie e46 oraz silnikach z owej epoki

po drugie Sławomirze to kazdy z nas doskonale zna temat momentu mocy w benzynie bez turbo i dieslu itp więc nie wiem po co piszesz te ogólnikowe wiadomosci, tak wiem jesteś mądry piszesz wiersze, pisz dalej

po trzecie Sławomirze to przecietnego kowalskiego nie interesuje co ile ma momentu, dlaczego bedzie szybsze od silnika xx mimo 10% mniejszej mocy (ja pier :roll: ale teorie) interesuje go to co widzi/doświadcza

po czwarte Sławomirze dyskusja nie jest o tym jak co brzmi, kazdy wie ze dzwiek r6 jest lepszy od diesla i to nie podlega dyskusji, nie wiem po co sie do tego odnosisz, tak samo jak kazdy wie ze 320d to bardzo tani a zarazem moliwie fajny dupowoz na trasy, dla kowalskiego ktorego nie stac na nową 300konna benzyne bmw bez gazu

 

A co do tego, co na trasie jest dobre... wszystko jest dobre, co ma poniżej 9s do setki i pozwala wygodnie wyprzedzać. Ani 20i ani 20d nie brzmi dobrze jak się go przyciśnie, chyba że 20i R6.
nie mam pytań, jesteś Pan gość ! :cool2: :mad2: o wszystkim i o niczym...

Zamiast obrażać, mógłbyś używać argumentów. Bo ja nadal nie widzę dlaczego niby diesel miałby robić benzynę jak chce. Zależy to od mocy i niczego innego, a nie jakieś dorabianie teorii, że diesel jest taki super, bo nie jest poza spalaniem.

 

1. Skoro nie wiesz o czym piszesz, to co kozaczysz? :) Jeździłem przeogromną ilością BMW (na pewno powyżej kilkadziesiąt modeli), w tym również E46, dwa modele - 320d oraz 330i. 320d po przesiadce wtedy z 530d E39 po prostu nie jeździło, generalnie kupa - na światłach możesz pokazać jaki jesteś kozak co najwyżej Fabii albo Focusowi, oczywiście z tamtego okresu, bo nowsze Cie objadą. Dla porównania, 330i pomimo tej utraty mocy jak to piszesz, jeździło miodzio, i mówię to po przesiadce z M135i.

 

2. Skoro każdy zna, to dlaczego np. Ty piszesz takie głupoty, jak to diesle objeżdżają benzyny?

 

3. A ja mam przeciwne doświadczenie, ponieważ mało kto może sobie pozwolić na auto 200-300KM, zazwyczaj ludzie się jarają momentem obrotowym.

 

4. 320d to nie jest fajny dupowóz - to ekonomiczne BMW, które jakoś jeździ i mało pali. Wolałbym 320d niż 320i na gazie, bo nie lubię takich modyfikacji. Ale 325i/328i na gazie to już przyjemniejszy wybór niż kopciuch i objedzie twojego diesla.

Opublikowano
Puzonn,nikt się nie napina,a ja napewno nie.Stwierdzam iż mam w jelicie grubym kto i czym mnie objedzie.Jest to skrajnie mało istotne.Pytasz dlaczego instaluja lpg?.A ten kto uważa r6 za kultowy nie zrobi tego.A jak zrobi to nadal niewiele mnie obchodzi.Jeśli kto chce to niech podłączy własny biologiczny wydech do auta i porusza sie na metanie, :mrgreen: .Co to kogo obchodzi.Nie warto się sprzeczać.Temat jak odwieczny spór o wyższości Canona nad innymi aparatami.Nie warto, :mrgreen:
Opublikowano

O nie nie, cos Ci sie musialo pomieszac. Spor jest o wyzszosci aparatow Nikona nad innymi...

 

 

 

 

:D

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Bednar, czy spalanie o którym mówisz to sama benzynka czy w gazie? Na trasie ładne spalanie.

Nie mam LPG, robię 7 tys rocznie, nie ma to ekonomicznego sensu.

Opublikowano
O nie nie, cos Ci sie musialo pomieszac. Spor jest o wyzszosci aparatow Nikona nad innymi...

 

 

 

 

:D

, fakt, :mrgreen: .Na wszelki wypadek nie powiem iż mam stare szkła Minolty i uważam iż sa najlepsze, :mrgreen:
Opublikowano

Nikon jest najlepszy. Pewnie nawet nie wiedzie dlaczego, a ja wiem mimo ze mam sony, to chciałbym Nikona. Pozdro. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

PS: U mnie wrzucam silnik elektryczny do E46. Pozdro.

Opublikowano
zabolało widze zabolało ehehe

a włascicieli kultowych benzyn boli dwuktornie, raz przy dystrybutorze (ew. regulacji gazu ;p ) i po trasie, jak ich kopciuch robi jak chce :cool2:

, Puzon,właściciele kultowych benzyn jeśli posiadają je właśnie z powodu owej 'kultowości' w zasadzie mają w d.......ten dystrybutor [ ja także tam go mam] a to czy coś mnie "robi " czy nie, mam skrajnie w d...........Dość dawno zakończyłem edukację w przedszkolu.Zatem nie generalizuj, :mrgreen:

 

 

Pisz za siebie...

 

Mnie kultowość 3000 ccm nie rusza na tyle, żeby grać burżuja na stacji. Zamiast po ciemku tankować gaz kupiłem sobie ....diesla...

Oczywiście innej marki, ale ma 200 kM i pali 9 litrów w mieście.

Opublikowano
Jakub, owa kultowość wg.Ciebie polega na pojemności ? . Brawo zatem.Co z tego że masz 200 KM ?.Kolego,miej sobie i 1200,skrajnie mnie to nie rusza, :mrgreen:
Opublikowano
Jakub, owa kultowość wg.Ciebie polega na pojemności ? . Brawo zatem.Co z tego że masz 200 KM ?.Kolego,miej sobie i 1200,skrajnie mnie to nie rusza, :mrgreen:

 

 

No ale, że co? że 6 cylindrów w rzędzie? 4 cylindrowy z 320SI jest bardziej kultowy bo głębiej wciśnięty i bardziej wyścigowy. To samo dotyczy silnika S14 z M3 w e30

 

Nie róbmy z "Dody artystki"

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu e46 ;)

 

główne pytanie - do skrzyń biegów, automatyczna ( w sumie taką właśnie chciałem ), czy manual, czy są jakieś "modele" skrzyń? Która jest najmniej awaryjna?

 

drugie pytanie.. zastanawiałem się między automatem 330xi bądź dieslem 330d / 330xd i 320d

Jeśli automaty są awaryjne ( chociaż kumpel ma 320d w automacie i smiga jak marzenie ), to wybiorę manuala. Diesel, nie jestem pewien czy będę robić odpowiednią ilość kilometrów żeby ten dieselek chodził a po co katować silnik małymi przebiegami - może w benzyne wstawie gaz, ale to jest MOŻEEEEEEE.... nie przepadam za gazem :D

Szczerze powiedziawszy, nie mogę się zdecydować co do wielkości motoru ( a skrzynia zależy od awaryjności ).

 

Mogę prosić o jakieś konkretne opinie? Których silników nie brać pod uwagę itp? :)

 

Pozdrawiam!

Być może przyszły posiadacz bmw :p

Opublikowano

Czytałeś kiedyś 300+ stron żeby dowiedzieć się jednej rzeczy?

Wspaniałe dzięki za pomoc. Wielcy fani i znawcy bmw, nabijacze postów, ciężko konkretne zdanie napisać. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.