Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Data for vehicle identification number: WBAEY71060KS58546

Model description: 318i

Market: Europa

Type: EY71

E-Code: E46 (4FL)

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: N46 - 2,00l (105kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT)

Production date: 19.08.2004

Assembled in: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S255A

Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S411A

Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S495A

Dreipunktgurt u. Kopfstütze hinten Mitte 3-point belt and headrest, center rear

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A

Bordcomputer On-board computer

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S931A

Winter- statt Sommerreifen ab Werk Winter instead of summer tires ex-fact.

S964A

Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping

P972A

Komfortpaket Comfort Package

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dziękuje bardzo:) a czy mogę prosić jeszcze o sprawdzenie historii serwisowej? podobno ma nowiutki silnik. aczkolwiek wiem że z tyłu miała przygodę i wszystko podobno w serwisie było robione. Jeżeli ma ktoś możliwość sprawdzenia tego to będę bardzo wdzięczny.
Opublikowano
Ja kupiłem z przebiegiem 282k km z 2003 roku

- Pobożne życzenia jak był sprowadzony to licz minimum 30-40 tyś rocznie, 4 latki potrafią mieć ponad 200 tyś km ...

 

W zasadzie twoje wyliczenia się zgadzają, autko jest z listopada 2003, pierwsza rejestracja styczeń 2004, a kupiłem we wrześniu 2014 więc wychodzi prawie 30k rocznie.

 

Poza tym, nie był sprowadzony. Autko z salonu w Katowicach z pełną dokumentacją i wizytą w ASO przy odkupie ;)

Opublikowano

witam,

Mógłby mi ktoś odpowiedzieć jak jest w tym aucie z multifunkcyjną kierownicą i tempomatem?

dziękuję

e46 11/1999

VIN: WBAAL71010CA78661

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam,

Mógłby mi ktoś odpowiedzieć jak jest w tym aucie z multifunkcyjną kierownicą i tempomatem?

dziękuję

e46 11/1999

VIN: WBAAL71010CA78661

 

Tak jest, że nie ma multifunkcji wg vin decodera.

Opublikowano
Witam. Chcę dołączyć do grona szcześliwych posiadaczy BMW. Cały czas walczę z myślami, jaki silnik wybrać, żeby było ekonomicznie. Myślę tutaj o 320i ( LPG ), 325i (LPG) i 320d 150km po lifcie. Przeczytałem milion tematów i nie mogę zdecydować się na silnik. Jedni piszą że 2.0 i 2.5 palą po 10-11l gazu, inni że po 15-17. Diesle jednych palą po 4.5l, innych po 9l. Głowa boli i nie wiadomo kogo słuchać. Przedstawię więc, jak wygląda moja jazda samochodem. Codziennie "trasa" 40-110km ( w tygodniu praca, na weekendy uczelnia ). Nie jestem piratem drogowym, staram się jeździć przepisowo, ale nie ukrywam że czasami lubię wdepnąć pedał gazu. Myślę, że pod tym względem najlepiej sprawdzi się 325i i 320d. Który silnik wybrać, nie chcę mieć samochodu skarbonki.Samochód będzie sprowadzany z Niemiec. Z tego co widziałem, w kwocie jaką dysponuje, benzyniaka mogę kupić przedliftowego, diesla mogę mieć poliftowego, to mocny argument w strone diesla, bo przecież każdy chciałby mieć młodsze auto, jednak tutaj nie zdecyduje to o moim wyborze. Benzyna oczywiście bezpieczniejsza pod tym względem że nie mam turbiny, nie mam tak kosztownych wtrysków, ale dochodzi 2.5 tys za instalacje LPG i dodatkowe 150 zł przy przeglądach,a przecież jak sie dba o samochód, turbo i poprawnie jeździ dieslem, to z tego co wiem te 2.0d są żywotnymi i dobrymi silnikami. Od razu zaznaczam że diesla chciałbym chipować, bo po pierwsze polepsza dynamikę jazdy a po drugie podobno zmniejsza również spalanie w granicy 0.4-1l na 100km. Więc krótko, co będzie najtańsze w utrzymaniu, a nadal da frajde z jazdy. 320i, 320d czy 325i.
Opublikowano

Bierz benzynę i wrzuć gaz będziesz miał tanio. Nie pisze złośliwie. Dużą benzynę tylko. Opłaty przy rejestracji większe a spalanie i utrzymanie takie jak w mniejszej. Miałem tego diesla co chcesz. Już w serii 150koni i 330moment robi wrażenie i jedzie to dobrze ale.... warunek jeden auto musi być zdrowe. Będziesz szukał długo to znajdziesz takie i nie tanie napewno. Problemy w tym dieslu prawie jak w każdym, turbo, klapki kolektora i puszczające wtryski na przelewie co skutkuje ciężkim paleniem. Ogólnie fajnie jedzie. Mi paliła ok.. 7 miasto,. 5,6trasa.

Jak kupisz dobrego diesla to będziesz jeździł i będziesz zadowolony z tym, że ciężko będzie znaleźć. Za to benzynę szybciej kupisz nie zmęczoną i z mniejszym przebiegiem.

Opublikowano
Ogólnie jest tak ze gość który sprowadza mi auto, jest świetny w swoim fachu, sprowadził mi juz nie jeden samochód, kazdy do tej pory idealnie sie sprawuje i nie zapowiada sie zeby było gorzej. Także o żywotność silnika sie nie martwię. Z moich wyliczeń wynika ze różnica na 100km miedzy dieslem a gazem to ok 1-2 zł ,przy paleniu 14l lpg i 6l diesla. To nie duża różnica biorąc pod uwagę brak wydawania 2.5 tys na instalacje i dodatkowych pieniędzy na przeglądzie. Lubię sobie deptać ale nie chciałbym widzieć na komputerze spalania 16 l nawet gazu :D sam juz nie wiem. Dieslem jak cos to jezdzic umiem, to nie bedzie mój pierwszy. Cały czas czytam i czekam na kolejne opinie!
Opublikowano

2.0 benzyna + gaz ? To już lepiej matiza kupić :)

Bierz 1.8d - jak dobry egzemplarz to będzie mocniejszy jak te wszystkie odpicowane 2.0.

pzdr

Opublikowano
Ten diesel na pewno nie pali 9l, chyba że w korkach w wawie. Mi 3.0d w E39 schodziło do 5-6l, więc 2.0 na pewno te 4.5 przy spokojnej jeździe osiągniesz, a normlanie pewnie te 6l wyjdzie średnio.
Opublikowano
Bierz 1.8d - jak dobry egzemplarz to będzie mocniejszy jak te wszystkie odpicowane 2.0

Niespodzianka, w e46 nie ma diesla o pojemności 1,8. Natomiast prawda, że 318d nawet od odpicowanego M3 idzie lepiej. Jeśli to jest jakikolwiek argument.

Ja bym się skupił na planowanym budżecie, bo albo jest dobrze, albo tanio. Dotyczy zarówno diesla, jak i benzyny.

Opublikowano
Budżet to 14-15 tys. Dla diesla lub benzyniaka juz z lpg. Coraz bardziej uśmiecham sie w stronę poliftoweego dieselka z chipem. We Wrocławiu kolega zrobił za 900 zł na 192ps i 405 nm. Czy ma ktoś z obecnych 2.5i w gazie i mógłby sie wypowiedzieć co do eksploatacji?
Opublikowano
W takiej cenie to możesz szukać 2.0 przedliftem, bez instalacji. Inaczej wcale nie będzie tak tanio jak sądzisz.
Opublikowano
Kolego jeżeli chcesz naprawdę tanie w eksploatacji auto, to nie kupuj Bmw. Coś za coś, mniejsza o spalanie ale samo dopieszczenie egzemplarza za 14 tys. będzie dla Ciebie dodatkowym wydatkiem. E46 ma swoje mankamenty jak każde inne auto a w takiej cenie nie kupisz wozu zadbanego, będzie tylko podpicowane. Pamiętaj że rozmawiamy o autach 13-15 letnich. Są oczywiście egzemplarze dopieszczone ale te kosztują więcej. Pamiętaj o tym!
Opublikowano

Cześć,

 

jako, że jestem posiadam BMW E46 320d 150KM M-PAKIET Polift, 2003 od ponad roku, to śmiało mogę Ci polecić właśnie ten motor.

 

Dlaczego?

- spalanie wiosna/lato: 5,8 l/100km - jeżdżę raczej spokojnie, ale kiedy trzeba to przygazuje a nadal jest ekonomiczne i spalanie praktycznie nie zwiększa się

- komfort jazdy - dla mnie mega

- przy twojej liczbie km - ja bym obstawiał na 320d

- przyspieszanie, dla mnie wystarczające, no chyba, że chcesz się ścigać, ale wtedy to już raczej 3 litry wzwyż, albo najlepiej M3 ;)

- turbo - ja na samym początku zrobiłem regenerację, dzięki temu nie mam żadnych problemów, dmucha jak trzeba

- problem jaki miałem - spadek mocy - rozwiązanie problemu - wymiana wężyków podciśnienia na silikonowe, koszt lekko ponad 120 zł, ale mam święty spokój

- co do chipowania - mój mechanik nie polecał chipowania, miał już parę przypadków - te bmki raczej nie lubią chipowania i mówię tu o podzespołach, ale ile ludzi, tyle opinii. Jest to kwestia indywidualna.

 

@BednarE30 - tutaj zgadzam się z kolegą w kwestii tego, że po kupnie zdało by się zrobić kilka rzeczy. Ja w swoją wpakowałem około 6 tys. z miejsca.

- tarcze przód/tył

- klocki hamulcowe przód/tył

- amory SACHS przód, miesiąc temu tył + odboje (700zł)

- nowa odma

- demontaż klapek kolektora

- nowy termostat

- wszystkie filtry

- nowy olej silnikowy

- nowy olej hamulcowy

- przewody podciśnieniowe

- regeneracja turbo

- czyszczenie EGR

 

To akurat te większe rzeczy.

 

 

Chyba tyle, jakbyś miał jakieś pytania to chętnie odpowiem.

Opublikowano
Jesli chodzi o mojego pana od sprowadzania, ufam mu w 200% , 20 lat sprowadza auta z Niemiec i na 6 samochodów nigdy mnie nie zawiódł, z czego 4 to diesle. Jesli mowi ze za 14 sprowadzi mj porządny samochód to tak tez bedzie. Pytam sie tylko o spalanie tych samochodów i ich eksplotacje, które wyjdzie taniej. Samochód na pewno bedzie w idealnym stanie. Przypominam, jazda w trasie 80% miasto ( małe, bez korków) , codziennie 40-110 km. Noga bardziej ciężka niż lekka..
Opublikowano
Umów się z kimś i pojeździj jednym autem i drugim i zdecydujesz. Jak nikt z twoich znajomych niema takich aut to z handlarzem w ramach oględzin przed kupnem.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
325 w gazie. 15litrów gazu i masz 100km za niecale 30zl. Diesel w miescie te 8-9 tez spali. Brałbym lpg

 

I właśnie jak to działa, że niektórzy mówią że pali po 8-9l, niektórzy mówią że nie da się osiągnąć takiego wyniku w 320d. Jeśli ten samochód pali tyle ile przykładowo wyczytałem z filmiku forumowicza pt: "TEST SPALANIA TRASA ,EKONOMICZNIE DO 140Kmh E46 320D" na youtube Toster110, to biorę diesla bez zastanowienia. Lubie śmigać dieselkami, pali mało, jak sie dba to silnik się odwdzięczy i długo posłuży, a jak w przyszłości gotówka pozwoli to kupie sobie 3.0+ w benzynce i będe śmigał. Narazie, ekonomia jest dla mnie ważna.

Jeśli pali po chipie w granicach 4.5 ( 80km/h trasa) do 6.5 ( 140-160 trasa), to jest dla mnie super wynik, ale jeśli ma mi palić po 9l to niestety, musiałbym zrezygnować.

Opublikowano

Nie wydziwiaj i nie licz na cuda bo chyba liczysz że na paliwo wydasz mniej jak na autobus.

Spalanie w 320d poniżej 6 litrów to trasa powyżej 500 km dobre warunki pogodowe dobra autostrada, sprawny silnik,jazda na tempomacie nie przekraczając 120 km na h bez klimy i bez świateł, tylko z kierowcą.

jak sie dba to silnik się odwdzięczy i długo posłuży,

Zgadza się ale pod warunkiem że posiadasz zdrową jednostkę, ale jak kupisz padakę to ...

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Powiem tak r6 palą tyle samo benzyny jak i gazu.

Bierz 2,5 bo na zadbane 3,0 nie masz środków.

 

U mnie silnik 3,0 trasa 7 litrów pb98 10 gazu, miasto wir w baku i diabli wiedza, mieszany cykl z klima i szerokimi oponami 225 i 245 to jakieś 12 litrów gazu a pb 9-8.

 

Kup zadbaną benzynę bez kłopotów i załóż gaz na pojedynczych wtryskach plus strojenie na afr lub korektę jak masz zaufanego gaziarza/mechanika co twierdzi inaczej to szukaj portfel i sporo.kasy jak go posłuchasz.

 

Silniki r6 jak i samo e46 ma swoje bolaczki a usunięcie ich zawsze kosztuje nie ma tanio więc nie ufaj mu tylko dokładnie sprawdź w aso samochód który Ci przywiezie.

Opublikowano
Liczę się z wydatkami na paliwo, ale rozbieżność między 5l a 9l jest dosyć duża :). Aktualnie mam Altęę 1.9 TDi, która przy moich trasach, prędkości 110 pali średnio 5.5l diesla ( idealna 4 pasmówka, zatrzymuje się ew. 2 razy jeśli jest czerwone światło). Jeśli 2.0d BMW, ma tak po prostu od ręki palic mi nagle 9 litrów, przy tego samego typu jeździe to oczywiście z niego zrezygnuje. Chce po prostu wiedzieć na czym polega rozbieżność opinii co do spalania tych dieslów? Jedni piszą średnie 5.5, inni 9.5. Zastanawiam się tylko czy może to 9.5 wychodzi z opinii kierówców którzy mają BMW w beznynie ? :). Co do stanu technicznego, to jak już mówiłem, mam zaufanie do swojego handlarza, jednocześnie zaprzyjaźnionego z moją rodziną, i nie pozwoli sobie na to aby sprzedać samochód który zagrażałby w jakikolwiek sposób mojemu zdrowiu, lub portfelowi :). Jak już raz powiedziałem, chcę znać opinie kierowców jeżdzących 320d, 320i,325i, ich testy spalania. Nie potrzebuje opinii kierowców, którzy mają inne silniki i inne auta. Co do tego czy mam pieniądze na utrzymanie samochodu, proszę się nie martwić:) Jestem odpowiedzialną osobą, i nie kupie sobie auta na które mnie nie stać :). Jakby tak było, to czy zastanawiałbym się w ogóle nad 320d?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.