Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

lada moment bedą jeśli już ich nie ma :) jak nie ma to już jadą albo są klepane :) spokojnie :) ulep dla każdego sie znajdzie hehehe

 

szukaj szukaj bo łatwo nie bedzie.

szukam
Opublikowano
Panowie nie odstraszajcie potencjalnych kupców, przecież w większości pisze : igła

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Łojej, niech sobie kupi E90 za 20 k.. wsadzi 5 k i będzie cud malina :) co w tym złego? A może trafi nawet i nie będzie musiał wsadzać..
Opublikowano

nie no za 20k to przesada może delikatna, ale za 25k spokojnie znajdzie utrzymane E91 320d z podstawowym wyposażeniem a może i lepiej... Nie wiem co was tak dziwi ;)

 

co do E46 330Ci za 30k+... nie wiem kto to kupuje, ale ja bym w życiu nie dał tyle. Po prostu ten model nie jest wart tych pieniędzy w mojej opinii.

Opublikowano
BMW e46 323 Ci Cabrio jakie są opinie o silniku 2.5 (170) ? Na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach? Jakie cechy charakterystyczne ma e46 cabrio (np. w tym i tym miejscu powinno być to itp.) Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedną z cech charakterystycznych e46 cabrio jest brak dachu (powinien być w miejscu gdzie jest dach ale go tam nie ma) :D
Opublikowano

E46 330 sedan czy kombi ponad 30k to o wiele za dużo to oczywiste chyba że naprawdę piękna sztuka.

Coupe i cabrio przez wzgląd na poprzednich właścicieli przeważnie mają cenę że za zadbany egzemplarz można kupić e90/91, te nadwozia były drogie i nic się nie poradzi w końcu e46 coupe na wypasione z mpakietem to był wydatek chyba coś koło 180-200 tysięcy złotych.

Opublikowano

Witam wszystkich.

Planuję zakup E46 w sedanie, wymagania mam jasno określone, ale potrzebuję pomocy, bo wizja była taka żeby sercem auta było 2.8 tyle że po lifcie ten motor zastąpili trzylitrówką, a właśnie poliftowe egzemplarze zdecydowanie preferuję. Problemem jest dla mnie niewiedza, silnik 2.8 i opinie na jego temat znam, wiele naczytałem się też na temat 3.0 ale im więcej porównuję tym "mniej wiem", chodzi o to że w tej chwili mam mieszane uczucia odnośnie 3.0 Jak to jest z jego spalaniem oleju? Mam się bać tego silnika? Wybaczcie pytania, ale chciałem dowiedzieć się u źródła, autem chcę jeździć 3-5 lat i sami rozumiecie że po zakupie nie chcę czuć niezadowolenia.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam wszystkich.

Planuję zakup E46 w sedanie, wymagania mam jasno określone, ale potrzebuję pomocy, bo wizja była taka żeby sercem auta było 2.8 tyle że po lifcie ten motor zastąpili trzylitrówką, a właśnie poliftowe egzemplarze zdecydowanie preferuję. Problemem jest dla mnie niewiedza, silnik 2.8 i opinie na jego temat znam, wiele naczytałem się też na temat 3.0 ale im więcej porównuję tym "mniej wiem", chodzi o to że w tej chwili mam mieszane uczucia odnośnie 3.0 Jak to jest z jego spalaniem oleju? Mam się bać tego silnika? Wybaczcie pytania, ale chciałem dowiedzieć się u źródła, autem chcę jeździć 3-5 lat i sami rozumiecie że po zakupie nie chcę czuć niezadowolenia.

Pozdrawiam.

 

Silnik 3,0 M54B30 nie powinien brać oleju. Jeżeli silnik ten bierze olej to znaczy, że jest już wyeksploatowany i nie wierz w bajki typu "ten typ tak ma".

 

obecnie posiadam ten silnik w E60 z przebiegiem 238 tys km, oleju mi nie zużywa w ogóle, jest dynamiczny i fajnie ciągnie i przy tym jest oszczędny jak na 3,0 benzynę i tą moc. Jedyny słuszny wybór w E46, oczywiście poza M3 :cool2:

Opublikowano
Jedyny słuszny wybór w E46, oczywiście poza M3 :cool2:

Wiadome jest, ze kazdy swoj chwali, jednak jako posiadacz 328i muszę powiedzieć, że również nie mam na co narzekać, auto zdecydowanie 'jedzie', a spalanie w trasie potrafi zaskoczyc (oczywiście pozytywnie). Z tego co wiem eksploatacja m54b30 wzgledem 2.8 jest sporo droższa, inna przepustnica, hamulce itd..

"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C
Opublikowano

Witam

 

planuję kupno do swojej świeżo nabytej e46 320d t znaczka na maskę - emblematu bo obecny jest wytarty. Pytanie czym tak z grubsza różni się ten:

 

http://allegro.pl/bmw-3-e36-e46-e90-f30-znaczek-logo-emblemat-oryg-i5551016288.html

 

od tego:

 

http://allegro.pl/emblemat-bmw-73mm-znaczek-2-3-e46-e90-f30-f22-f31-i5451027368.html

 

Sam delikatnie widzę drobne różnice w odległościach od środkowego śmigła do literek BMW ale to są drobne różnice. Chodzi mi bardziej o to czy kupując tańszy zamiennik - nie okaże się to jakiś badziew z którego farba zejdzie po miesiącu, albo wyblakną kolory, albo szybko się zetrze ??

 

Czy może nie przejmować się bo to i to to jest to samo jakościowo ;) ?

Opublikowano
Jedyny słuszny wybór w E46, oczywiście poza M3 :cool2:

Wiadome jest, ze kazdy swoj chwali, jednak jako posiadacz 328i muszę powiedzieć, że również nie mam na co narzekać, auto zdecydowanie 'jedzie', a spalanie w trasie potrafi zaskoczyc (oczywiście pozytywnie). Z tego co wiem eksploatacja m54b30 wzgledem 2.8 jest sporo droższa, inna przepustnica, hamulce itd..

 

oczywiście się zgadzam, kolega tylko wspominał, że preferuje polift. Jeżeli jednak zdecyduje się na przedlifta to 328i również powinien brać pod uwagę :P

Opublikowano

oczywiście się zgadzam, kolega tylko wspominał, że preferuje polift. Jeżeli jednak zdecyduje się na przedlifta to 328i również powinien brać pod uwagę :P

Tak, zdecydowanie wizualnie bardziej podoba mi się polift, zwłaszcza czarny z czarnymi nerkami w lekkim przysiadzie, ale to tylko mój gust. Oglądałem w ostatnich dniach dwa auta z silnikami 3.0 i oba jak twierdzą właściciele mają tendencję do konsumpcji oleju. Pierwszy niezwykle suchy i bardzo ładny silnik według właściciela pobiera 2l oleju na 10000km i ten siedział w sedanie, drugi zamontowany w kombi z lekkimi wyciekami (podpocenia mniejsze i większe ale bez tragedii) który spala lub bierze (niepotrzebne skreślić) w granicach 5l na 15000km. Sedan sprowadzony 3 lata temu z niemiec, kombi kupione w polsce w salonie, od nowości w jednych rękach i do dziś serwisowane w ASO. W zasadzie kogo bym nie spotkał i zapytał o problemy z olejem w 3.0 to w mniej lub bardziej znaczący sposób potwierdzają nadmierną konsumpcję. A może tym po prostu trzeba umieć jeździć? Nadal mam silnikową rozkminkę i jestem w przysłowiowej kropce.

Dodam tylko że nie straszne mi są żadne prace przy aucie, samochody które użytkowałem i użytkuję nigdy za mojej kadencji nie były u mechanika, potrzebne naprawy i serwis zawsze robię sam więc zapewne i z 3.0 sobie poradzę, bardziej chodzi mi o informację czy te silniki nie mają jakiejś choroby wieku dziecięcego?

I jeszcze jedno pytanie - czym różni się 3.0 w e46 od tego z e90? Tylko rozwinięcie czy zupełnie coś innego?

Opublikowano

Wyciekami nie ma się co martwić- bo cieknie albo spod klawiatury albo spod podstawy filtra oleju- nic skomplikowanego. \

 

Jeżeli mówimy o zużyciu oleju rzędu 2l - 15k km to myślę, że nie ma się czym przejmować (dużo zależy od stylu jazdy- jak ktoś odcina na każdej prostej to wiadomo, że olej będzie znikał litrami- mówimy jednak o normalnej jeździe;) ). Czytałem również gdzieś tutaj na forum, że zmiana oleju (na inną firmę) zmniejszyła lub wyeliminowała konsumpcję oleju.

 

Ogólnie przy m54 jak i m52 (bardzo podobne motory) nie ma dużej filozofii, nie są to skomplikowane silniki.

 

Co do różnic między 3,0 w E46 a E90- przede wszystkim moc - w E46 231km, w E90 258km, póżniej 272km (tutaj już jest wtrysk bezpośredni). Ten 258km "ponoć" lubi pić olej, pali więcej i był produkowany stosunkowo krótko co też o czymś świadczy... 3 miesiące temu byłem w podobnej sytuacji i miałem taki sam dylemat- postawiłem na sprawdzoną konstrukcję M54 i mogę jedynie powiedzieć, że nie żałuję :)

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie. Planuję zakupić bmw serii 3 z 2002 z silnikiem 2500cm o.mocy 192KM. Koszt to 18000pln. Czy to dobry wybór oraz cena jak za takie auto? Zdaję sobie sprawę że na pewno będę musiał jeszcze coś zainwestować w takie auto ponieważ nikt nie zrobi mi prezentu ale czy warto pchać się w taka wersję bmw?

 

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam bardzo serdecznie. Planuję zakupić bmw serii 3 z 2002 z silnikiem 2500cm o.mocy 192KM. Koszt to 18000pln. Czy to dobry wybór oraz cena jak za takie auto? Zdaję sobie sprawę że na pewno będę musiał jeszcze coś zainwestować w takie auto ponieważ nikt nie zrobi mi prezentu ale czy warto pchać się w taka wersję bmw?

 

Wysłane przy użyciu Tapatalka

 

Wybór dobry, co do ceny to zasadnicze pytanie jaki stan i wyposażenie bo wachlarz cen E46 jest na prawdę spory :o

 

Podaj jaki link do ogłoszenia albo chociaż wklej zdjęcia to powiemy coś więcej :cool2:

Opublikowano

sprawdz vin bo 2002r w sedanie to juz polifty szly raczej, od 2001 były a tutaj wsio przedlift wiec strzelam ze to jest 2001r.

 

dodaj do tego że przyjechalo rozbite i tylko od ciebie zalezy czy odkryjesz co i jak bylo naprawione, do tego radom czyli zageszczenie oszustów na m2 przekracza dopuszczalne normy i trzeba już ubierac kombinezony ochronne :mrgreen:

szukam
Opublikowano
Gdyby odpowiedź na to pytanie była taka prosta, to wszyscy jeździliby perełkami, a mirki-oszuści wyginęliby przez brak klientów. Z rocznikiem w tym aucie na 100% ściemniają, nie wiadomo z czym jeszcze. Załatw VIN, może coś jeszcze wyjdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.