Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Handlarski bełkot rodem z Radomnia (jak mawiał towarzysz Gomółka)

Bryka do opłat.

Do oceny aut nie ten dział.zalatw vin i wrzuć tam.

Tu jest temat ogólny dla bajarzy, marzycieli i gawędziarzy.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
podaj vin i linka do auta to sie zoabczy, bo póki co to nic nie wiadomo

 

Sorki za zamieszanie.. widze ze weszlam w zly dzial :oops: zasugerowalam sie druga czescia nazwy dzialu( E46 porady,opinie pytania)....i dziekuje za wasze odpowiedzi.

 

Ja to auto mam, niestety jako ze zostalam sama z problemem chcialam sie dowiedziec cos wiecej od Was o tym modelu, bo po pierwsze lubie duzo wiedziec o tym co posiadam, a po drugie mechanik mnie namawia na sprzedza auta bo twierdzi ze bede teraz miala same problemy... :( problem jest ten ze zaczal cieknac ojej, na poczatku bylo to minimalnie ze nawet nie zauwazylam, jedynie co to co 4-5 tygoni samochod dopomagal sie oleju, teraz co tydzien. Wiec mechanik zmienil uszczelke glowicy, korek wlewu oleju i by zobaczyc czy przestanie cieknac, a cieklo naprawde sporo, zalozyl tzw. uszczelke w plynie na ...no wlasnie...na spodzie silnika w miejscu gdzie spuszcza sie olej. Nie znam nazy fachowej. Niestety dalej cieknie, juz nie tak bardzo.By zmienic uszczelke na dole musi wyjac caly silnik i to mnie bedzie duzo kosztowac wiec lepiej bym zamienila go na inny, a pieniadze na naprawe wlozyla w inny samochod zamiast w ten. Problem w tym ze mnie ten samocod odpowiada, ale jestem od niego uzalezniona bo do pracy dojezdzam w jedna strone ponad 30 km. wiec moj samochod musi funkcjonowac.

Na dodoatek auto stracilo jakby na mocy, ktoregos razu zapalila mi sie na zolto lampka EML,jeszcze tego samego dnia za 4 zapaleniem samochodu zgasla. Na dodatek na kijku od kontroli oleju zbiera sie jakas kremowa maz. Po zamianie opon, na letnie, po paru dniach zaczela mi sie trzasc kierownica pomiedzy 60-80 km na godz. Ja juz nie wiem co mam robic...czy mechanik chce mnie nabic w butelke, czy nie potrafi nareperowac tego, bo nie rozumiem jaki on moze miec interes w tym bym sprzedala auto...? Ja chce by bylo sprawne, dbam o nie a tu wychodza takie klocki...jak sie cos wali to wali sie wszystko na raz. Teraz czeka mnie podroz 1500km do PL i jestem w slepym zaulku bo nie wiem co robic.

Opublikowano

Jak masz masło na bagnecie to poszła uszczelka lub głowica i płyn dostaje się do oleju, więc właściwie silnik do remontu a mechanikowi można pogratulować profesjonalnej wymiany uszczelki, głowicy a więc i też demontażu głowicy i jej planowania.

ELM elektryczna przepustnica.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ew. Jak dolem leci olej strumieniem pęknięty blok może być.

W każdym razie dobrze to nie wróży.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

zależy od stanu, daj zdjęcie ale

z dobrze dobranym lakierem i profi robotą to min 400zł strona

ale znam takich co za 200zł zrobią, tyle ze ślepy będzie widział że coś było robione....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano (edytowane)

witam szanowne grono :modlitwa: . planuje zakup bmw e46, niestety ze względów ekonomicznych chciałbym zagazować auto lub kupic juz z gazem, więc 3.0 silnik odpada, natomiast 1,8 to tak trochę mało, który silnik w dobrze znosi gaz i jest w miarę dynamiczny? ogólnie jakie są bolączki tego modelu? czy z tyłu jest miejsce dla pasażerów czy raczej skromnie a jak z bagażnikiem w touring'u?

dziękuje za odpowiedzi

Edytowane przez karel86
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A budżet jaki masz na to e46?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Witam! Po sprzedaży Mercedesa W203 2.2CDI, postanowiłem,że przesiądę się na BMW E46. Mam kilka odnośnie tego auta:

1. Jak wygląda sytuacja w komforcie jazdy, będzie porównywalna do Mercedesa czy bardziej do Audi A4?

2. Czy BMW lubi rdzewieć, bo Merca sprzedałem z powodu pojawiającej się rdzy.

Z góry dzięki za odpowiedzi i Pozdrawiam :D

Opublikowano
Jak masz masło na bagnecie to poszła uszczelka lub głowica i płyn dostaje się do oleju, więc właściwie silnik do remontu a mechanikowi można pogratulować profesjonalnej wymiany uszczelki, głowicy a więc i też demontażu głowicy i jej planowania.

ELM elektryczna przepustnica.

 

Ew. Jak dolem leci olej strumieniem pęknięty blok może być.

W każdym razie dobrze to nie wróży.

 

No strumieniem to nie leci...wlewalam tak co tydzien ok 1L, a co to za plyn dostaje sie do oleju? Ja myslalm ze to woda sie tam dostaje ...? a ta przepustnica jeste rozumiem do wymiany ? ale skoro panowie piszecie ze i tak zle i tak nie dobrze to moze najlepiej oddac go na szrot? Remont silnika...ile to tak mniej wiecej kosztuje w PL i ile czasu to zajmie ?

Opublikowano

Płyn chłodniczy.

Świeci ci się ciągle elm to jest do wymiany albo kostka się odpięła, a jak raz pokazał się błąd to może nic się nie stało.

Remont silnika zależy co się stało dokładnie ale to zazwyczaj koszty od tysiąca do kilku.

 

Jak niedawno mechanik robił uszczelkę to na gwarancję oddać samochód bo musiał spieprzyć robotę, że uszczelka pękła lub głowica.

Opublikowano
Płyn chłodniczy.

Świeci ci się ciągle elm to jest do wymiany albo kostka się odpięła, a jak raz pokazał się błąd to może nic się nie stało.

Remont silnika zależy co się stało dokładnie ale to zazwyczaj koszty od tysiąca do kilku.

 

Jak niedawno mechanik robił uszczelkę to na gwarancję oddać samochód bo musiał spieprzyć robotę, że uszczelka pękła lub głowica.

dziekuje za odpowiedz.

Mechanik robil uszczelke teraz, jak sie okazalo ze olej kapie, tej dolnej uszczelki nie zmienil tylko uzyl uszczelki w plynie, ktora nie dziala. Czy ja z takim defektem moge przejechac te 1500km do PL czy to trzeba zrobic przed wyjazdem?

Lampa zaswiecila sie tylko raz.

Opublikowano

Zależy od szczęścia może uda się przejechać ale prędzej w czasie jazdy poleci dym spod maski i samochód stanie na drodze a silnik do remontu albo na złom zależnie od uszkodzeń wewnętrznych.

 

Mechanik to partacz i robiąc uszczelkę coś spieprzył w czasie demontażu i montażu.

Płynna uszczelka czyli pewnie doktor za 15 zł wymień olej bo zatrzesz silnik.

 

Bmw też lubi rdzewieć jak każdy samochód ale nie aż tak jak mercedes. Zasada jest znajdź bez rdzy i tyle.

Opublikowano

Witajcie,

jestem nowy na forum. Przede wszystkim witajcie (mam nadzieje) nowi koledzy.

Miałem w swoim życiu E36 325i a teraz jeżdżę Japońskim wozidełkiem. Zapadła decyzja, że wracam do BMW i padło na E46 (potrzebuje rodzinnego auta).

Najbardziej chciałbym kupić touringa z silnikiem M57D30 - 330xd. Pewnie dobrze byłoby aby była w manualu, bo naczytałem się o padających automatach przy tym momencie obrotowym. Mechanik, który mi pomaga w poszukiwaniach mówił, że wersje do 2003r. z mocą 184KM są dużo trwalsze niż następca 20KM mocniejszy, który już jest na aluminiowym a nie żeliwnym bloku. Obejrzałem ich już więcej niż 20 i teraz nie wiem czy ja szukam perełki czy one są po prostu w tak fatalnym stanie i znaleźć egzemplarz godny zainteresowania jest niezmiernie trudno.

Do Was koledzy mam pytanie odnośnie przede wszystkim skrzyni automatycznej w tym modelu. Czy faktycznie są one słabą stroną tego silnika? Nie pisze już o klapkach dolotowych bo temat został już chyba wyczerpany.

PS. wczoraj oglądałem fajny, zdrowy blacharsko egzemplarz ale zdziwiło mnie, że przy przebiegu (wyglądał na pewny) 175k właściciel robił już wtryski.

będę wdzięczny za jakieś porady. Serdecznie Was pozdrawiam!

 

Rafał

Opublikowano
rafalM57D30 12 letnie auto i ty się spodziewasz cudów... W tak starym aucie zawsze będzie coś. Musiałby stać w Garażu przez 10 lat żeby był w takim stanie jak ty chcesz. Każde 3,0d jest pancerne ale w aucie starszym jak 10 lat to przebiegi są grubo powyżej 300 tyś km. Nie ma możliwości aby w 3,0d po 175 tyś km padły wtryski, no chyba że ktoś na oleju opałowym te 175k zrobił. Chcesz pewne auto to poszukaj w DE ale ceny mogą Cię nie miło zaskoczyć.
Opublikowano

wtryski w poliftowym 2.0d i 3.0d spokojnie wytrzymuja 300-350tys km bez dotykania, oczywiście jazda tylko na normalnym pewnym paliwie

 

a ze u nas polaczek cwaniaczek nie kupuje aut ponad 200tys km to wszystko jest skęcone pod klienta....

w de za pewne egz 3.0d czy 2.0d płacisz więcej jak u nas, kazdy majacy IQ wieksze od małpy (nie obrażając małp) domyśli się o co chodzi....

uwielbiam patrzeć jak polaczek cwaniaczek płacze po tym jak kupił okazje swojego zycia, która nagle niedomaga, gdy dowiaduje sie ze jego perełka ma na blacie 4xx tys km a nie 190....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Touring czyli kombi to samochód dostawczy i nikt tego w Niemczech nie kupuje aby raz w tygodniu jechać do kościoła i na zakupy, takie auto to dziennie robi 200-500 km.

jak chcesz z automatem to się przygotuj do kapitalnego remontu bo nie będziesz kupował takiej samej używki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
awaryjny nie jest ale ponad 12 do setki to porażka.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Kiedyś dostawało się duży BRIEF gdzie byli wpisywani właściciele, teraz można sobie conajwyżej kopię zrobić. Zauważcie do ilu samochodów ktoś coś takiego oferuje? Ja na szczęście mam kopię i wiem że Auto miało w DE jedną właścicielkę i nie było tyrane przez firmę - choć przebieg niemały ale normalny (280 k a sprowadzony przy 190 zrobionych w 6 lat). Zainteresowanie było małe, w zasadzie jak zadecydowałem że jeszcze go zostawię to ktoś tam zaczął dzwonić. Jakbym skręcił do 180 to zaraz by "frajerzy" dzwonili, ale nie oszukuję, ślad oryginalności jest i w papierach TUV i w historiapojazdu.gov.pl czy jakoś tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.