Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Standardowa bolaczka to sa ogniska na przednich nadkolach, bo tu plastik blotnika ocierajac niewczy ochrone antykorozyjna.

Z czasem wiec purchle zaczynaja wychodzic z wewnatrz na zewnatrz.

Te na tyle oznaczaja raczej nieudolna naprawe blacharsko - lakiernicza.

 

Trzeba rozebrac licznik i przesunac fizycznie wskazowke na osce. To tylko swiadczy o tym, ze ktos go juz rozbieral i nie wiedzial jak zlozyc ponownie. O ile oczywiscie dziala on i pokazuje zmiane obrotow.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Standardowa bolaczka to sa ogniska na przednich nadkolach, bo tu plastik blotnika ocierajac niewczy ochrone antykorozyjna.

Z czasem wiec purchle zaczynaja wychodzic z wewnatrz na zewnatrz.

Te na tyle oznaczaja raczej nieudolna naprawe blacharsko - lakiernicza.

 

Trzeba rozebrac licznik i przesunac fizycznie wskazowke na osce. To tylko swiadczy o tym, ze ktos go juz rozbieral i nie wiedzial jak zlozyc ponownie. O ile oczywiscie dziala on i pokazuje zmiane obrotow.

 

O widzisz no to dowiedziałem się czegoś nowego, byłem pewien że chodzi o tylne bo już w paru modelach które widziałem właśnie z tyłu był z tym problem. A orientujesz się ile może coś takiego kosztować? Możliwe że dzisiaj będę oglądał to auto i chciałbym wiedzieć ile powinien gość obniżyć na zrobienie tego

Opublikowano
wlaśnie najwiecej problemów to mają tacy co uważają że nie trzeba o auto dbać. I potem największy płacz jest na forum.

 

Ja jak wsiadam do aut znajomych to zawsze coś słysze, najczęściej z zawieszenia jakieś łaczniki czy sworznie, mówie że puka i trzeba spojrzeć ale twierdzą że normalnie jeździ auto wiec nic sie nie dzieje.

 

I nie mówimy nawet tutaj o awariach losowych tylko o podstawowej obsłudze, przecież cieknacego amora nie trzeba zmieniać, przecież olej w dyfrze czy skrzyni ktoś kiedyś zmienił, przecież płyn chłodniczy i hamulcowy jest wieczny to po co zmieniać. Opony też można kupić używane ściągniete tonami z niemiec po 100zł za sztuke i być zadowolonym że mają dużo bieżnika.

 

co się robi po kupnie auta żeby jeździło sprawnie ?

- olej plus filtry

- zbieżność

- olej w dyfrze, skrzyni czy to automat czy manual

- płyn chłodniczy i hamulcowy

- serwis klimy

- świece jeśli benzyna

- kontrola wisko (bo benzynowe r6 wrażliwe na temp)

ktoś chce podliczyć najpilniejszy wkład zaraz po kupnie ? według mnie tysiak luźno :)

 

a gdzie tam elementy zuzywające sie jak tarcze, klocki, sprzęgła, amory, zawieszenie, poprawki lakiernicze czy wizualne.

 

przy dieslu dochodzi mega dużo czynności obsługowych które można wykonać samemu aby troche usprawnić auto lub płacić mechanikowi.

 

JJa sie najbardziej boje aut jak ktoś pisze że przez jakiś okres czasu nic nie wymienił i chciał zaznaczyć jakie auto jest bezawaryjne :D znaczy to ni mniej ni wiecej że wszystko spadnie na kupującego.

 

Nie no zgadzam się, racja. Nie twierdzę, że nie trzeba o auto dbać - wręcz przeciwnie. Chodzi mi tylko o to, że sa pasjonaci właśnie, co dbają ładnie o auta - zmieniają oleje, filtry na bieżąco itp itd. ;)

Ale z całą resztą co napisałeś zgadzam się. Zdecydowana większość nie dba aż tak o auta i co nieco trzeba nadrobić po kupnie.

Opublikowano
Raczej nie malo, bo o ile przednie jest elementem wymiennym, to z tylu trzeba ciac i spawac zeby pozbyc sie prochnicy.

Okej, ale jakiego rzędu to jest kwota? 1000zł?

Opublikowano

czasem w spalanie nie uwierz bo co jeden to lepszy bajkopisarz :D 10-12 raczej w takim cyklu :D 7.5 to przy meczarni na trasie może sie uda uzyskać :P

 

a to oceny aut masz odpowiedni dział na forum i nie jest to ten.

szukam
Opublikowano
Danke schon, mein Freund :cool2:

Keine Sorge. Volksfürsorge :mrgreen:

Opublikowano
Czytam i czytam i dalej mam dylemat czy wybrać 3,0 czy 2,2 ? Planuje założyć instalacje gazową i czytałem że 2,2 palą podobnie co 3,0 możecie mi jakoś doradzić bo im więcej czytam tym większy mętlik w głowie .
Opublikowano
Jak to nie zależy od kasy to bierz 3,0

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam,

 

Planuję sprowadzić autko z Niemiec. Konkretnie interesuje mnie BMW 330Ci e46 po lifcie, do tego na pewno dołożę gaz.

Myślę, że ciężko to stwierdzić, ale mam raczej podstawową wiedzę na temat e46. Staram się czytać i dowiadywać jak najwięcej na ten temat i mam świadomość, że za konkretny egzemplarz trzeba troszkę pieniążków wyłożyć, tak samo sama eksploatacja...

 

Oczywiście chciałbym wiedzieć na temat e46 jak najwięcej i tutaj moja prośba czy jest ktoś w stanie zorganizować kilka linków gdzie mógłbym zdobyć bardzo konkretnych informacji na temat tych modeli, jakieś porównania co do silników, benzyna, diesel również, koszta eksploatacji itp itd...

 

Na tym forum jest kilkaset stron samych tematów na temat tego modelu, do tego do niektórych tematów po kilkaset stron, dlatego nie ukrywam, że zanim bym to wszystko przeczytał i się w tym połapał to minęłoby kilka miesięcy...

Dlatego zależy mi na jakiś kilku konkretnych stronach/linkach czy cokolwiek, gdzie mógłbym dostarczyć wystarczającej wiedzy na temat e46 w przeciągu powiedzmy kilku godzin.

 

Jest to osiągalne?

 

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano
tak jest to osiągalne, wpisujesz co ciebie konkretnie interesuje, zawieszenie czy spalanie czy usterki silnika m54b30 czy może hamulce czy może wyposażenie i sobie szukasz po tematach na forum.
szukam
Opublikowano

Swoją drogą jakiś czas temu nie widziałem takiej mega dużej różnicy pomiędzy przedliftową E46 sedanem a wersję Coupe. Teraz już jak oglądam zdjęcia widzę kolosalną różnicę - na korzyść coupe.

Jak dorwę ładną coupe przed liftową to będę chciał do takiego wyglądu jak ta tutaj doprowadzić http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic10093_BMW_328ci_Black_3er_BMW_-_E46.html

Takie felgi koniecznie. Wygląda przezajebiście :).

Opublikowano

Coz, zeby zrobic to co na zdjeciach potrzebny jest raczej worek pieniedzy i sporo zaciecia.

Samochod ma troche gratow od M3, wydech, ktory wymaga wyciecia przedzialu kola zapasowego i nie najtansze felgi skrecane.

Ale kibicuje oczywiscie wszelkim takim fantazjom. Oby sie udalo spelnic marzenia.

Opublikowano
Zdaję sobie sprawę ;) własciwie zderzaki, felgi i obniżona zawiecha by starczyły. Nike nie mówi, że wszystko trzeba od razu zrobić. :) można stopniowo.
Opublikowano
Witam byłem dzisiaj oglądać e46 330ci i przy pasku było słychać takie jak by brzęczenie na wolnym silniku ( gościu mówił że ma tak tylko na zimno ) może to być coś poważnego ?
Opublikowano
Właśnie muszę przebadać jego Historię dokładnie jak sprawdzałem nie było widać jakiś śladów jeszcze któregoś dnia tam podskoczę i do mechanika podjadę .
Opublikowano

Hej :)

Właśnie szykuję się do zakupu pierwszego BMW. Będzie to moje 2 auto mimo iż dopiero 2 msc temu odebrałem prawko.

Autem codziennie będę dojeżdżał do szkoły czyli 50 km dziennie. Myślałem nad sedanem bo za tą kwotę nie ma co szukać coupe. Silnik ? Hmm tu już proszę was o radę. Mój budżet to max. 12 000 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.