Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie o budżet na zakup to jedno, budżet na pakiet startowy -to drugie.

Olej(e), filtry, tarcze, klocki -to tak "na Dzień Dobry" zależnie od producentów około 1,5k. No a że w 10-12 letnim aucie będzie coś więcej do zrobienia czy wymiany, to prawie pewne. Zwłaszcza jeśli poszukasz budżetowego modelu, do którego już dawno ktoś przestał dokładać bo chce sprzedać.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale ja nie chcę pro-kita tylko sportline i raczej nie znalazłem dobrych zdjęć a tym bardziej mierzonej odległości samochodu od podłoża.

 

To w takim razie zastanow sie, co rozumiesz przez B12 einbacha... Eibach, nie Einbach to raz. B12 to oznaczenie Bilsteina, to dwa.

https://www.google.de/search?q=bilstein+b12+e46&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=1TUmVbCrKoG3sAHQ-YLQBA

 

B12 to gotowy kit.

https://www.google.de/search?q=bilstein+b12+e46&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1TUmVfDRM8yhsAHQuIGIDA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1680&bih=925

 

Jak tu nie ma dobrych zdjec, to ja ci juz bardziej nie pomoge. Chcesz zdjecie z suwmiarka pokazujaca poziom obnizenia czy jak?!

Na litosc, wystarczylo wpisac E46 B12 Bilstein. Pewnie wpisywales eiNbach

Opublikowano
Pytanie o budżet na zakup to jedno, budżet na pakiet startowy -to drugie.

Olej(e), filtry, tarcze, klocki -to tak "na Dzień Dobry" zależnie od producentów około 1,5k. No a że w 10-12 letnim aucie będzie coś więcej do zrobienia czy wymiany, to prawie pewne. Zwłaszcza jeśli poszukasz budżetowego modelu, do którego już dawno ktoś przestał dokładać bo chce sprzedać.

 

Dlatego zastanawiam się nad E46, bo mój budżet całkowity to 11 tys. zł. Trupa nie kupię, ale czasami jest tak, że za pewien budżet nawet nie ma co sobie dupy zawracać jakimś modelem, bo zwyczajnie nikt zadbanego za daną kwotę nie sprzeda. Dlatego pytam się jak jest z 318i, czy do 10k zł jest osiągalne w przyzwoitym stanie?

Opublikowano
A jako, że E36 odpada, bo w tym przypadku mam inne, ciekawsze auta na oku, to i o E46 będę musiał zapomnieć. Aczkolwiek jak będą jakieś w okolicy to przejadę się obejrzeć, a nóż widelec trafi się taka od dziadka co jeździł do kościoła raz w tygodniu, a że nie ma internetu to nie wie po ile chodzą? :mrgreen: Dzięki za informacje.
Opublikowano

Dziadki nie znające internetu w Polsce to jeżdżą matizami, seicento, puntami ew corsami..

Nie widziałem 70+ dziadka w bmw w Polszy jeszcze.. w DE to może tak.. ale to wtedy nie będzie bmw za 2.500 euro...

Opublikowano

Witam

Planuję kupić BMW E46 323 coupe. Jutro jadę oglądać jedno auto i jestem bardzo zdecydowany na nie. Jedynie co wiem są do wymiany świece i cewki i silnik czasem chodzi na 5 cylindrach, a nie na 6 (obstawiam problem z cewka lub świecą). Powiedzcie mi na co powinienem zwracać uwagę przy oglądaniu E46. Jest to model z automatem Triptronic więc przydałyby się też porady na co zwrócić największą uwagę.

Te auto będę oglądał:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m916538106-bmw-323ci-coupe-aut-leder-navi-xenon-nap-323-ci-m3.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

 

@Edit

Zapomniałem dodać, że cena jest nieaktualna bo po rozmowie telefonicznej cena wnosi 2800 euro. I nie zamierzam gazować.

Opublikowano
Budżet ~16,5k z opłatami. Model 318 po lifcie. Jak myślicie - rozsądny wybór przy tej kwocie? :)

A co zawierają "opłaty"? Koszt sprowadzenia samochodu z zagranicy czy ubezpieczenie, rejestrację + tzw. pakiet startowy (płyny, filtry itp.)?

 

Oczywiście chodziło o koszt sprowadzenia auta. Dodatkowo Jakies 2000 zostawię na pakiet startowy ;)

Myślę, że w tej cenie dasz radę znaleźć coś dobrego. Zależy też jakiego wyposażenia oczekujesz - im więcej "bajerów" tym teoretycznie drożej.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ja sie rozpisze ale chce jasno przedstawic o co mi chodzi :wink:

 

Planuje spelnic swoje marzenie i kupic E46 Sedan/Coupe. Pytanie a wlasciwie pytania jakie chce zadac moze i wygladaja na walkowane setki razy ale te ktore zadam - nie do konca... Szukalem na roznych forach, uzylem opcji szukaj i odpowiedzi dalej nie sa jasne.

 

Myslalem nad 320i 150ps bo: trwala, nie wysilona jednostka, spora dostepnosc i ma kopa bo 9.6 do setki jest spoko wynikiem ale... Przez wage 6 cyl. slyszalem, ze pali prawie jak mocniejsze 6 cyl. a az tak jak one nie jedzie.

 

Pozniej myslalem nad 323 170ps bo spalanie podobne (?) i osiagi lepsze niz 320 M52 a cenowo roznica nie tak duza jak trafisz oferte ale tu pytanie czy warto? Bo stare i nowe silniki byly przed fl wiec wyglad odpada i moze warto sie zaainteresowac M54?

 

323 170ps M52 8 sek. 0-100km/h czy 320 170ps M54 8.3 sek. 0-100km/h? Moze pytanie znudzone ale jednoznacznych odp. jak na lekarstwo...

Za 323 przenawia trwalosc, osiagi i dynamika. A za 320 170ps? Moze i mniej zwawe i troche wolniejsze ale "podobno" (podobno bo na forach ciezko stwierdzic) mniejsze zuzycie paliwa a jedzie tez bdb. A ubytki oleju podobno zalatwia nowa odma i czyszczenie rurek od miski.

 

325 chyba mnie nie stac tak jak i 328 i 330... Chyba, bo moze sie myle i utrzymanie itd. wyjdzie jak za 320 M52 hehe :)

 

Wazna rzecza jest gdzie to auto bedzie jezdzic. Otoz, powiedzmy wprost. Mieszkam na wsi i glownie po drogach pozamiejskich. Do najblizszego miasta mam 14 km i jezdze tam moze max 3 razy w tyg. Wiec spalanie w korku lub zatloczonych ulicach odpada. Autostrada - moze 3 razy w roku. Nie jezdze jak wariat, ale lubie miec pewnosc, ze podczas przepisowej jazdy gdy zajdzie sytuacja to mam czym "depnac". :wink:

 

Jezdzilem mocnymi i slabymi autami, wiec nie ma obaw, ze nie ogarne 323 czy 328.

 

Troche sie spisalem ale chyba przedstawilem wszystkie inf. odnosnie mojego marzenia.

 

1. Jak widzicie 323? Moze pojsc w M54? Czy brac to 320 M52. Jak z spalaniem tych silnikow? Bo wlasnie to spalanie/osiagi M52B20tu mnie troche niepokoi. A moze jeszcze inny?

 

2. To prawda, ze M54-ki pala mniej niz M52 (na to pytanie odp. nie znalazlem nigdzie, tylko jakies domysly)?

 

3. Moze inna liga ale czy warto sie zaainteresowac 318 143ps? Wiem, ze to R4 no i miewa problemy z ubytkami oleju ale jego osiagi a spalanie sa bdb.

 

 

Z gory pisze, ze nie chce diesla.

 

Ktos powie: chcesz mocne BMW a piszesz o spalaniu... Ok. Ale wiecie sami - jak cos ma x sek. do setki i pali 9 a cos innego pali 9.2 i ma czas o 1 sek. lepszy to odp. nasuwa sie sama hehe :wink:

 

Uff... Dziekuje za wytrwalosc i pozdrawiam! Dziekuje z gory za pomoc bo sam juz nie wiem - ogloszenia, fora, publikacje i czlowiek nie wie co juz ma myslec. :D

 

Mysle, ze 3.000 euro. Tzn. auto musi kosztowac tak w granicach 3 tys. Wiadomo, ze do tego dochodzi droga, akcyza, ubezpieczenie, olej itd. Ale to juz "dodatkowe koszty".

Edytowane przez zaadra8
Opublikowano
Ale w jakim przedziale cenowym ? i nie zapomnij pozostawić sobie ze 3tys na drobne naprawy.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Mysle, ze 3.000 euro. Tzn. auto musi kosztowac tak w granicach 3 tys. Wiadomo, ze do tego dochodzi droga, akcyza, ubezpieczenie, olej itd. Ale to juz "dodatkowe koszty".
Opublikowano
Witam.Chce kupić e 46 sedan 330d lub 320d ,znajdę kogoś tu z forum co sprowadza auta na zamówienie? lub była by możliwość pojechania z nim sprowadzić ten samochód? Z góry dziękuje za odpowiedz :)
Opublikowano

Ja myślę o kupnie E46 328i/330i. Zasadnicze pytanie - coupe czy sedan. Teoretycznie wybrałbym coupe gdyby nie fakt, że mieszkam na wsi, prowadzi do mnie polna droga. E36 coupe, które miałem (z zawieszeniem ori m technik) ledwo co przejeżdżało, cały czas szorowało o ziemię, wiosną takie błoto, że nie było mowy o wyjechaniu. Jak jest z wysokością w E46 coupe w porównaniu do E36?

 

Edit: Dla porównania powiem, że Prelude V nawet w gorszych warunkach daje radę przejechać. Gdyby E46 Coupe stało na takiej wysokości, mógłbym brać.

Opublikowano
Wpisz sobie w wyszukiwarke na forum kod silnika n42b20 i czytaj...

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano

Oczywiście, że nie ma sensu. Mam ten silniczek w wersji 2002. Pozdrawiam. 20k od momentu zakupu, 0 błędów...

Najważniejsze to uszczelniacze zaworowe.. i tyle ;)

Opublikowano
Witam mam pytanie i opisze mój problem po założeniu ramek na zegary i wymianie radia oryginalnego na radio z navi od navipremium http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-b ... 68364.html i wymianie żarówek w oświetleniu nad lusterkiem tych dwóch po boku a w środku została normalna i w schowku na Ledy z opcją can bus.Teraz po montażu po otworzeniu drzwi światełko się świeci a jak po chwili chcę zgasić to przy wyłączeniu drgną wskazówki licznika Tak ma być czy może cos sknociłem prosze o pomoc
Opublikowano

Ja zrobiłem swoim n42b20 75k km w tym 50k km na gazie.

 

Wymienione kilka rzeczy jak.

cewki swiece

silniczek vvt

napinacz

slizg

Uszczelki silnika

uszczelniacze

 

Silnik bardzo elastyczny i ekonomiczny. Jak kupisz zadbany lany dobrym olejem to będziesz jeździł. ..

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano

Pelen syntetyk - jedynie.

 

Z wlasnego doswiadczenia polecam LM hi tech 5w40

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.