Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wygląda zdrowo, jeśli to zdanie do Ciebie przemawia :lol: :

"Jego zaletą, w odróżnieniu od wersji po liftingu, jest klasyczna konstrukcja oparta na pompie paliwowej."

to załatw vin i wrzucaj do tematu "Co sądzicie o.."

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
318ci wydaje się ciekawym egzemplarzem, 320cd ma tylko dołożone zderzaki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To znaczy chodzi mi głównie o oszczędności ponieważ jeszcze nie zarabiam i ciężko by mi było utrzymać większy silnik + możecie mi powiedzieć czy jest możliwe aby tą 318stkę sprawdzić w sensie przebieg bo jest on za podejrzany i zastanawia mnie ten polski Salon gdzie była serwisowana . + Myslałem że jak wydam nieco więcej to może coś lepszego wpadnie .
Opublikowano
W sprawie przebiegu dzwoń do ASO z VINem, może się zlitują i podadzą ostatni zapisany w bazie. Ponadto pamiętaj w jakim kraju mieszkasz, tu ciężko sprzedać zadbaną 330i/ci za taką kwotę, bo janusze twierdzą, że to duuuuuużo i przesada, a Ty jak kupisz za taką kasę 318, to później będziesz się modlił, żeby ją ktoś za 18 od Ciebie odkupił. Ale to tylko moje zdanie - jeśli planujesz pojeździć tym autem parę lat, to może i warto.
Opublikowano
Hej pytanko trochę z innej beczki, jak można potwierdzić autentyczność KS? W serwisie mogą sprawdzić za 50zł i muszę mieć pisemną zgodę właściciela lub z nim się stawić na miejscu, co delikatnie komplikuje sprawę.
Opublikowano
Hej pytanko trochę z innej beczki, jak można potwierdzić autentyczność KS? W serwisie mogą sprawdzić za 50zł i muszę mieć pisemną zgodę właściciela lub z nim się stawić na miejscu, co delikatnie komplikuje sprawę.

 

Nie jestes wlascicielem swojego wlasnego samochodu? Gdzie tu komplikacja?

Czy chodzi o calkiem inny samochod? Jak o inny, to nie daj sie wrobic w umowy na Niemca. Wlascicielem powinna byc osoba sprzedajaca ci samochod, zgodnie z polskim prawem.

Opublikowano
Moim zdaniem nie ma sensu ładować tyle kasy w 318-tkę. Wygląda ładnie, ale silnik... :cry2: Felgi nie oryginalne.

 

Kurde, no padlem. W dodatku nie wiem czy sie podniose.

I ty ludzi od januszy?! :roll: Stary, poluzuj gumke w majtkach bo ci sie wzyna chyba.

 

Raz, jak to wyglada ladnie to jak mam spaczone gusty. Kierownica obszywana juz ze dwa razy (w dodatku w jakims fikusnym ksztalcie), galka performance raczej koniecznosc niz fanaberia wlasciciela. Boczek kierowcy przetarty, co dosc sprytnie wlasciciel stara sie ukryc na zdjeciach. Przedni zderzak zle spasowany. Wisienka na torcie to silnik z rodziny NX. Malo mocy, duzo problemow. Cena tak chyba pod fanatyka, ktory bedzie sobie tlumaczyl, ze jak duzo dal, to bedzie najlepszy egzemplarz na swiecie.

 

Uwagi o nieroryginalnych felgach nie skomentuje. Te sciagasz z auta i tego samego dnia ida za 2500-3000zl. Oryginalne kupisz za 1000zl. To, ze cos jest nieoryginalne, nie oznacza, ze jest a)zle b)tanie.

 

PS: To, ze ktos uwaza, iz ponad 35tys za 330i to duzo, nie oznacza, ze jest januszem. Sensowniej jest kupic 330i za 20 pare i zrobic remont silnika.

Wizualnie bedzie to samo, a silnik zdrowszy niz w tej za 35. Sorry, ale taki mamy klimat.

 

W dodatku za ponad 35 mozna dostac E90, a to po prostu bardziej atrakcyjny samochod. E90 sa tez duzo mniej zmeczone. Wystarczy obejrzec pare, zeby sie przekonac o prawdziwosci tych slow.

 

Dorzuce jeszcze, bo nie daje mi to spokoju od dluzszego czasu, Valentine piszemy, a nie Walentine.

Opublikowano

Dxtr, napij się herbatki z melissą, może ukoi Twoje zharatane nerwy.;)Twoje poczucie sensowności mnie średnio interesuje, bo ja mam swoje. Samochód nie wygląda najgorzej i tyle. O felgach nigdzie nie napisałem, że a) są tanie, b) są złe. Napisałem tylko, że nie są oryginalne. To jak Ty to zinterpretowałeś to Twoja sprawa.

 

Gramatyki nie musisz mnie uczyć, kolego. Doskonale wiem, jak się pisze valentine. Be My Walentine, taki był zamysł autora. Jeśli się nie podoba - cóż, znowu to tylko Twoja sprawa.

Opublikowano

Cóż poligloto, nawet błędy gramatyczne potrafisz jakoś tam wytłumaczyć! Cud, miód i malina! :cool2:

"Zhartowane" nerwy? Poprawnym gramatycznie słowem jest zahartowane (nie zauważyłeś, że ci podkreśliło na czerwono ten wrzynający się w mózg wyraz?).

W odniesieniu do nerwów chciałeś pewnie rzec skołatane?

Widać jednak, że jeszcze sporo mogę cię nauczyć. Co to gimnazjum z ludźmi robi, co?

No i tego ten, melisa jest ziołem i melisę się parzy, a nie herbatkę z melisą. Chociaż to drugie pewnie byłoby wykonalne, tylko po co? Jak się ma tak skołatane nerwy jak ja, to tylko wóda z melisą!

 

To weź jeszcze napisz, że jest niebieski, jeśli chodziło ci, o stwierdzenie faktów, i że koła ma cztery, w dodatku aluminiowe...

Opublikowano

Ludzie, litości...

 

Inna sprawa, że edek napisał wyraźnie "zharatane". Przyganiał kocioł?

 

Robi się kolejny temat na 200-300 stron gdzie treści z faktycznym info jest może z 20%?

Opublikowano

Wybacz. Wady samochodu też wypisałem, żeby nie było.

Moim zdaniem, jak tam zastąpisz dwójkę, jedynką na początku ceny, to możesz kupować w ciemno.

Opublikowano (edytowane)

Możecie ukrócić trochę te personalne wycieczki? Nie śledzę tego tematu po to, żeby komuś kibicować w tego typu sprzeczkach słownych, a żeby się czegoś dowiedzieć o e46 przed zakupem.

 

Z góry dzięki. :cool2:

 

#EDIT

 

Co nie zmienia faktu, że tego typu dyskusje możecie prowadzić na PW. : )

Edytowane przez barszczyna
Opublikowano

Witam chciałbym kupić BMW e46 320d wersję 150km w sedanie z manualną skrzynią biegów w dieselu z minimum 2001 roku. W związku z tym mam do was pytania:

1. W jakim zakresie cen szukać takiego samochodu?

2. Z jakim przebiegiem szukać takiego samochodu i jak w nim mam sprawdzić czy przebieg jest orginalny?

3. Co sprawdzić przy kupnie tego modelu?

4. Co sądzicie o tym aucie i czy macie jakieś uwagi odnośnie samego samochodu jak i kupna?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
Tak w zasadzie to nie powinno Ci to przeszkadzać, bo wszystko co powinieneś wiedzieć jest na wszystkich poprzednich stronach :P
Opublikowano

@up

Nie ma tam odpowiedzi na żadne z moich pytań są jedynie jakieś wskazówki, a ja bym prosił konkretne odpowiedzi.

// A i jeszcze jedno pytanko jeśli ktoś w ogóle ma zamiar odpowiedzieć:

5. Po kupnie jakiej kwoty wydatków można sie spodziewać, które będzie trzeba zainwestować w auto?

Opublikowano

Może wydać się to kontrowersyjne ale nie bój się przebiegu rzędu 300 tys. jeśli auto wygląda na zadbane i są przesłanki by twierdzić, że było serwisowane rzetelnie. Na pewno trzeba zostawić kasę na wymianę dwumasy a jak i dwumasa to i sprzęgło żeby mieć spokój gdy już ściąga się skrzynie.

Mam takie autko, przebieg nie długo wybije 300k i wygląda tysiąckroć lepiej niż nie jedna okazja z alledrogo z rzekomymi 150tys na blacie. Ślady zużycia? Lekkie przetarcie na kierownicy, leciuteńko porysowane schowki na konsoli środkowej i małe przetarcie na gałce zmiany biegów. I tyle. Reszta zachowana jak "z fabryki". Powinno Ci to dać do zrozumienia, że jeśli auto jest wyniszczone to ono ma znacznie więcej niż 300k km. I w przypadku tego silnika nie licz na to, że można sobie pozwolić na odstępstwa od reżimu serwisowego - wszystko musi być na czas - wówczas będzie działać fajnie. Jak zaniedbasz to będzie spory kłopot a nie radość z jazdy. Poza tym klapki w kolektorze dolotowym... etc.. etc... Poczytaj a się dowiesz.

Opublikowano
100% racji. I niech Cię potem Boska Ręka broni wklejać do działu ocen przed zakupem polifty za 12-13k z przebiegiem na blacie 19X XXXkm bez dokumentacji :lol:
Opublikowano

Jeśli przeraża cię temat, do którego dostałeś link, jego długość, czy złożoność, to zastanów się jeszcze. Każdy zdroworozsądkowy fan marki i właściciel auta z serii e46 powie Ci, że są to wspaniałe auta, ale nie są pozbawione wad. Wymagają wysiłku i cierpliwości a koszty nie są niskie, ale odpowiednio zadbane odwdzięczają się pięknie.

 

Jakich kosztów się spodziewać? Każdych. Klasyczny cytat mówi, że zakup auta to początek wydatków, w przypadku BMW jest podobnie, na dodatek części do tej marki nie należą do najtańszych (niby czemu miałyby należeć, skoro auto samo w sobie jest drogie?). Kupując droższy i bardziej zadbany od "średniej allegrowej" model możesz ustrzec się wydatków na ubytki potencjalnie zatajone -cieknący silnik, zajechana turbina czy skrzynia, ale musisz być gotowy na typowe wydatki eksploatacyjne, dla używanych 11-letnich aut. W to wchodzą drążki kierownicze, tarcze, klocki, wydech (u mnie 3 miesiące po zakupie padł łącznik giętki) i kilka innych rzeczy wspomnianych między innymi w tym bardzo wartościowym temacie (nie zraź się kilkustronnicowymi offtopami :P ).

 

A więc przede wszystkim -cierpliwość i dokładne przeglądanie tematów technicznych na tym forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam chciałbym kupić BMW e46 320d wersję 150km w sedanie z manualną skrzynią biegów w dieselu z minimum 2001 roku. W związku z tym mam do was pytania:

1. W jakim zakresie cen szukać takiego samochodu?

2. Z jakim przebiegiem szukać takiego samochodu i jak w nim mam sprawdzić czy przebieg jest orginalny?

3. Co sprawdzić przy kupnie tego modelu?

4. Co sądzicie o tym aucie i czy macie jakieś uwagi odnośnie samego samochodu jak i kupna?

5. Po kupnie jakiej kwoty wydatków można sie spodziewać, które będzie trzeba zainwestować w auto?

 

Jeżdżę takim od września to się wypowiem. Auto jest wspaniałe, ale nie pozbawione wad :lol:

1. Ja jak szukałem rocznika 2003+ to miał być najpierw do 17tys, ale jak obejrzałem za taką kwotę zaniedbanego trupa z rozwaloną dwumasą to wolałem dołożyć parę tysi. Końcówka produkcji powinna mieć dalej cenę z "2" z przodu, a taką przynajmniej mam nadzieję :) Starsze roczniki pewnie w granicach 15-20tys ale oprócz ogólnego stanu wizualno-mechanicznego, dużo też zależy od wyposażenia. Ceny z allegro są spaczone przez handlarzy i łowców okazji, lepiej przeglądaj mobile.de.

2. Przebieg 250tys na tym dieslu wrażenia nie robi o ile ktoś dbał jak należy. Przebieg sprawdzisz tylko w ASO BMW, ale zapomnij że Ci w Polsce coś powiedzą przez telefon :mad2: Ja dzwoniłem do 5 ASO i wszędzie ta sama gadka: przyjedź z właścicielem, pokaż dowód rej. (najcześciej też zapłać ze 2 stówki) to Ci powiemy. Jak masz zdjęcie książki serwisowej, to po pieczątce możesz znaleźć dane miejsca, gdzie był serwisowany i do nich zadzwonić/napisać maila. Często udzielają informacji.

3. Sprawdź temp. silnika, czy łapie pion, czy nie opada wskazówka, bo często tu padają termostaty a jest ich dwa co daje już ok. 300zł na wymianę. Oprócz tego to jak i w każdym dieslu, turbina czy nie gwiżdże, dwumas czy nie stuka...

4.Auto jest wspaniałe, ale nie pozbawione wad :lol:

5.Zależy w jakim stanie kupisz, jak w naprawdę dobrym to 2tys może wystarczy na pakiet startowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.