Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kuba pytasz

Z Twojego wpisu iż ktoś ma pewnie dość tego auta
Tak wnioskuję bo jak by dla aktualnego właściciela to drobnostka to by to naprawił aby nie odstraszać potencjalnego kupca.

Dalej zapytałeś

że nie polecałbyś tego silnika?

Silnik jako silnik to nie jest zły bo inaczej to koncern BMW by go nie montował, ale w jakim stanie jest w tym aucie to bez diagnozy ciężko powiedzieć . Jak ktoś ma smykałkę do aut albo ma dobrego zaufanego mechanika to wszystko do ogarnięcia.

Ale jak masz się bujać od mechanika do mechanika i każdy coś tam wymieni to lepiej zapomnieć.

Krzysiek ma sporo racji ale On jak kiedyś tu pisał jest handlowcem więc można sądzić że ma sporo kontaktów i nie da sobie kitu wcisnąć i potrafi tanio kupić i drogo sprzedać ;-), ale jak Ty Kuba nie masz doświadczenia w handlu to być ostrożny i dla porównania sprawdź kilka aut.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak wnioskuję bo jak by dla aktualnego właściciela to drobnostka to by to naprawił aby nie odstraszać potencjalnego kupca.

Obecny właściciel ma ten samochód od 1,5 roku i nie zbyt wiele do niego dołożył...No i to mnie właśnie trochę odstrasza. Zachowywał się po prostu jak pospolity użytkownik samochodu - wymieniał lub naprawiał dopiero jak coś bardzo dawało się we znaki. Wcześniej samochód serwisowany w ASO w Niemczech. Jutro jadę już obejrzeć ten samochód ze znajomym mechanikiem (można powiedzieć że specjalista od bmw) i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Opublikowano

Cześć.

 

Planuje zakup e46 touring, diesel czy benzyna - bez znaczenia, ważne żeby było dobrze utrzymane. Mam kilka pytań:

1. Czy należy bać się BMW przed liftem ? - słyszałem o przypadkach urwania mocowania dyferencjału - trochę mnie to odstrasza.

2. Który z silników: N42B20 143 km czy M47D20 116 km będzie łatwiejszy w utrzymaniu ? (chodzi mi koszty oraz możliwość samodzielnych napraw)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić Bmw e46 w silniku 2.0 diesel. Czy za kwotę 11000zł kupię egzemplarz który nie będzie mi się ciągle psuł??? I czy te silniki przed liftingiem 136 KM są awaryjne czy lepiej doskładać trochę i kupić po lifcie 150 KM???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Cześć.

 

Planuje zakup e46 touring, diesel czy benzyna - bez znaczenia, ważne żeby było dobrze utrzymane. Mam kilka pytań:

1. Czy należy bać się BMW przed liftem ? - słyszałem o przypadkach urwania mocowania dyferencjału - trochę mnie to odstrasza.

2. Który z silników: N42B20 143 km czy M47D20 116 km będzie łatwiejszy w utrzymaniu ? (chodzi mi koszty oraz możliwość samodzielnych napraw)

 

Pozdrawiam :)

1. Nie. Nawet jak będzie do naprawy to koszt powiedzmy 500,-

2. M47D20

 

Witam. Zamierzam kupić Bmw e46 w silniku 2.0 diesel. Czy za kwotę 11000zł kupię egzemplarz który nie będzie mi się ciągle psuł??? I czy te silniki przed liftingiem 136 KM są awaryjne czy lepiej doskładać trochę i kupić po lifcie 150 KM???

 

Za 11k e46 będzie już mocno wyeksploatowana, sprowadzony egzemplarz będzie miał realnie dobrze ponad 300kkm, więc co nie co będzie do roboty; proponowałbym dozbierać do jakichś 17-18k i szukać forumowej 320d po lifcie, z pewnym przebiegiem, nie koniecznie małym, ale pewnym.

Edytowane przez maniek21112

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jeden to skomplikowany diesel, drugi to dość skomplikowana benzyna :) mają te silniki wiecej różnych elementów które mogą źle działać. O ile w przypadku diesla to normalne (ryzyko drogiej awarii duże) o tyle w przypadku benzyny BMW posiada prostsze konstrukcje, może poszukaj 320 poliftowego, masz tam 2.2 r6 170 koni. W przedlifcie masz 2.5 r6 170 koni. Jeśli za duże silniki to masz w polifcie 316 a w przedlifcie 318/316 ale te silniki dość słabe (poniżej 120 koni). Wszystko zależy od twojego budżetu na kupno jak i budzetu na serwis auta po kupnie (spory koszt) jak i pożniejsze serwisowanie okresowe (wiekszy koszt niż VW czy opel)
szukam
Opublikowano

jeśli bedzie kupione od prywatnej osoby z domu to teoretycznie tak

ale nie bedzie to taniej jak na allegro, pewnie doskonale to wiesz....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Z samochodami sprowadzonymi jest tak, że dobre samochody są "drogie" (jak na polskie realia) natomiast jeśli są tanie to prawdopodobnie jest coś z nimi nie tak. Jeśli liczysz na okazje to na pewno nie z zachodu. Jest bardziej prawdopodobne, że trafisz na taką w Polsce, bo gdy ktoś u nas chce sprzedać dobry samochód musi nieraz schodzić sporo poniżej tego ile ono jest naprawdę warte, bo inaczej nikt by nie kupił :)
Opublikowano

@kuba2305 dokładnie tak

 

przysłowiowy cwaniaczek polaczek szukający auta mysli ze od niemca bedzie tanio i dobrze, niestety nie, jedno z drugim nie idzie w parze, chcesz dobrze to bedzie drogo, chcesz tanio to bedzie tanio ale tylko w zakupie....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
jeden to skomplikowany diesel, drugi to dość skomplikowana benzyna :) mają te silniki wiecej różnych elementów które mogą źle działać. O ile w przypadku diesla to normalne (ryzyko drogiej awarii duże) o tyle w przypadku benzyny BMW posiada prostsze konstrukcje, może poszukaj 320 poliftowego, masz tam 2.2 r6 170 koni. W przedlifcie masz 2.5 r6 170 koni. Jeśli za duże silniki to masz w polifcie 316 a w przedlifcie 318/316 ale te silniki dość słabe (poniżej 120 koni). Wszystko zależy od twojego budżetu na kupno jak i budzetu na serwis auta po kupnie (spory koszt) jak i pożniejsze serwisowanie okresowe (wiekszy koszt niż VW czy opel)

 

 

I tu jest właśnie ból, bo chcąć sprowadzić polifta z niemiec i nie płacić akcyzy w wysokości ~3 000 zl zostaje wybór między tymi silnikami. Ewentualnie dochodzi jeszcze diesel 150 koni, benzyna 1.8 zdecydowanie za słaba.

Opublikowano

M54B30

Na co zwracać uwagę, jeżeli chodzi o silnik kupując auto z (00-02) przebiegiem w okolicach 200kkm (sedan, coupe - manual)? Jaka jest przeciętna żywotność kompletu sprzęgło - dwumas?

Opublikowano

w benzynie dwumas powinien teoretycznie wytrzymć więcej, spokojnie do 300

sprzegło z racji wiekszej mocy np 3.0i moze wytrzymać mniej ale to wszystko zalezy od stylu jazdy, ruszania i ogólnych umiejętności posługiwania się sprzęgłem oraz oszczędzania dwumasu

 

znam kobiety co potrafia załatwic sprzeglo w poł roku hehe ;)

 

trzeba liczyc sie z wymianą kompletu przy przelocie 250-300 realnym, zakładajac ze normalny człowiek uzytkował auto

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Witam jestem tutaj nowy przymierzam sie do kupna e46 badz e90 interesuje mnie wyłacznie 3.0d mam do wydania okolie 40k na samo auto czy warto sie pakowac w e90 czy lepiej e46 a w lepszym stanie dzieki za wszelkie informacje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaka buda? Bo to dość istotne jeśli chodzi o cenę :wink: bo np e46 touring z m57 można kupić pewnie za 12k :P

 

edit:

Osobiście wolę starszy model a lepiej wyposażony i w lepszym stanie. Przeznaczyłbym powiedzmy 30k na zakup a reszta zostałaby na dopieszczanie.

E90 330d w tej kwocie jest już trochę, mam na myśli sedan/touring, ale to początek produkcji i duże przebiegi, chyba, że udokumentowane do końca 300kkm też nie jest złe :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wejdz na mobile.de

zobacz ile kosztuje od prywatnej osoby e90 3.0d z okreslonymi przebiegami i wyposarzeniem (chyba ze lubisz golasy) które chciałbys kupic

pozniej zweryfikuj to z naszymi ofertami

to wiele wyjasni....

 

chyba ze masz osobe która sciagnie auto prosto z de z prywatnych rąk a nie szemrane z komisu

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Powiem wam, że oglądam od 2-3 miesięcy regularnie aukcje na allegro i się po prostu załamuję. :mad2:

 

Kij tam, że każde auto ma przebieg cofnięty o 100-200tys. Ale jak jakiś mirek pisze, że są 4 elektryczne szyby, a na zdjęciach widać dwie, to się zastanawiam, czy on np. nie sprzedaje diesla zamiast benzyny? Bo skoro opisując auto nie widzi takich prostych rzeczy...? :mad2:

 

Jeszcze żeby to był pojedynczy przypadek, to można zrozumieć - ktoś się pomylił. Ale to jest norma. Jakiś czas temu oglądałem a4 b5 s-line, przy czym s-line się ograniczał do znaczka na grillu. No i też 4x elektryczne szyby, a z tyłu korbki. :mad2:

Opublikowano

Mirek witaj !

Piszesz

mirek pisze, że są 4 elektryczne szyby, a na zdjęciach widać dwie

Trochę śmieszne i na pierwszy rzut oka irytujące ale to bym tłumaczył tym że piszący ogłoszenie po prostu kopiuje z innych ogłoszeń tylko je lekko modyfikuje. Dzisiaj to nawet prace Magisterskie na zasadzie : kopiuj wklej

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
w benzynie dwumas powinien teoretycznie wytrzymć więcej, spokojnie do 300

sprzegło z racji wiekszej mocy np 3.0i moze wytrzymać mniej ale to wszystko zalezy od stylu jazdy, ruszania i ogólnych umiejętności posługiwania się sprzęgłem oraz oszczędzania dwumasu

 

znam kobiety co potrafia załatwic sprzeglo w poł roku hehe ;)

 

trzeba liczyc sie z wymianą kompletu przy przelocie 250-300 realnym, zakładajac ze normalny człowiek uzytkował auto

Nie będę zakładał wątku oddzielnego, ale mam właśnie pytanie odnośnie poprawnej jazdy. Proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza.

Posiadam od miesiąca E46 318i polift (tak, wiem, też bym wolał 6cyl., ale tak wyszło) i pytanie jest jak tym jeździć? Jak nie zajeździć sprzęgła?

Jakie obroty na zimnym? Jakie obroty jak już będzie miał właściwą temperaturę?

Jakich obrotów trzymać się podczas ekonomiczno-tetrycznej jazdy w mieście? Jakie obroty zazwyczaj są najlepsze podczas dynamicznego wyprzedzania?

Ostatnie 2 pojazdy to były 1.9TDI, więc charakterystyka kompletnie inna - przy 2k załączała się turbina i tyle było w temacie.

Pozdrawiam wszystkich

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorry ale te pytania brzmią jakbyś miesiąc temu pierwszy raz do samochodu wsiadł. Jeździć jak wszystkim, nie piłować na zimnym a najlepiej wcale, nie strzelać ze sprzęgła... BMW to nie kosmiczna technologia, do której trzeba dyplomu z MIT, tylko samochód o zasadzie działania jak inne.
Opublikowano

@lord_Simon - Wiem, ale to pierwszy coś warty samochód, który posiadam. Po przesiadce z diesla miałem trochę nauki ruszania, więc wolę zapytać niż zaraz wymieniać sprzęgło.

No to, że nie piłować to wiem. Na zimnym staram się trzymać poniżej 2 - 2.2k obrotów. Na ciepłym idzie wyżej koło 2.5 w mieście daje radę, żeby nie szarpał i wtedy "na słuch" brzmi najlepiej.

Pytanie - czy nie za nisko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.