Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ja np moglem kupic juz po lifcie.....lecz wydalem ponad 23 tys i kupilem zadbana 320d 136 koni....Wlozylem troche juz pieniedzy w moja slicznotke...i szczerze mowiac patrzac na obecne ceny na allegro czy tez na gieldzie bmw e46 nerwy czlowieka biora...e46 320d moim zdaniem niestety strasznie traca na wartosci... :( allegro zasypane jest nimi...Pozostaje jezdzic i dbac bo sprzedac za 14 tys mija sie z celem...
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Samochody za granica ida w innej cenie co te w Polsce. Jak wiemy wszyscy 320d na allegro po lifcie ma prawie zawsze 120 kkm bezwypadkowy i za 25 tys zł. Samochód raczej z Niemiec , holandi albo Austrii bym kupił.
Opublikowano
Ale pamiętaj, że dobrego auta nikt nie odda za darmo, nawet Niemiec, Holender, czy Austriak...
Opublikowano

Masz racje ale jest mniejsze prawdopodobieństwo że auto nie becie 2 razy malowane , silnik 480 kkm (Zdarzały się takie na allegro tylko że miały napisane 150kkm) . Dobre auto jest ciężko w małej cenie. Zostało mi jedna wątpliwość czy brać w gorszym stanie z gorszym wyposażeniem po liftingu czy w dużo lepszym stanie ale w lepszej wersji .

Oprócz 2.0 d jakie silniki polecacie do 2.5 litra benzyna i diesel.

Opublikowano

jezeli chodzi o ekonomike to jest to jednostka ktora tylko troszeczke mniej zuzywa jak 2.8

a 6 garow to jest to.

jezeli szukasz dobrego i ekonomicznego silnika to 1.9 TDI

na ktory sam bede zmienial zreszta

Opublikowano
jezeli chodzi o ekonomike to jest to jednostka ktora tylko troszeczke mniej zuzywa jak 2.8

a 6 garow to jest to.

jezeli szukasz dobrego i ekonomicznego silnika to 1.9 TDI

na ktory sam bede zmienial zreszta

 

Przestań bredzić bo go w koszty wpędzisz proszę cie a za miesiąc założy post za duze spalanie w mieście 13 l i jaki gaz założyć.

Opublikowano
Co do dużych przebiegów, to wg mnie jest tym bardziej prawdopodobne, ze 5-6 letni samochó bedzie miał przebieg 300+kkm, bo na zachodzie normą jest to, że ludzie do pracy dojeżdzają 100 i więcej km do pracy, codziennie, w obie strony. przy takiej sieci autostrad to jest oczywiste..
Opublikowano
Masz racje ale jest mniejsze prawdopodobieństwo że auto nie becie 2 razy malowane , silnik 480 kkm (Zdarzały się takie na allegro tylko że miały napisane 150kkm) . Dobre auto jest ciężko w małej cenie. Zostało mi jedna wątpliwość czy brać w gorszym stanie z gorszym wyposażeniem po liftingu czy w dużo lepszym stanie ale w lepszej wersji .

Oprócz 2.0 d jakie silniki polecacie do 2.5 litra benzyna i diesel.

 

wszystkie :8) 2.2 170KM albo 2.5 192KM powinno się dać kupić w rozsądnych pieniądzach

Opublikowano
Znajomy ma silnik 2.3l z tego co mówił wadliwy cały czas dokłada do niego. A jak się ma 320 do A4 i Mercedesa C ? Bmw wychodzi najtaniej z nich ale czy nie lepiej dopłacić do Mercedesa z silnikiem 2.2 (Nie do zajechania , prawie zero awarii).
Opublikowano

Własnie chodziło mi o model 323 przekonany byłem ze to jest 2.3l ale myliłem się.

edit:/ Tak się własnie zastanawiam nad tym czy benzyna nie była by lepsza, 20kkm rocznie jest w sam raz na benzynę. A słucham tak o M47 i wnioskuje że są dość awaryjne. A samochodu dłużej jak 1,5 roku nie bede miał. Więc jaki silnik benzynowy jest godny polecenia ?

Wiecie coś na temat diesla Mercedes 220cdi?

Opublikowano
Własnie chodziło mi o model 323 przekonany byłem ze to jest 2.3l ale myliłem się.

 

to jeden z najbardziej trwałych i bezawaryjnych silników BMW, więc chyba twój znajomy po prostu kupił jakiegoś sztrucla.

Opublikowano
Moja e46 318Ci 118 KM dopiero roziwja skrzydła powyzje 100 km/h wtedy naprawde idzie jak beemka :) bo do 100km/h czuje sie nie dosyt mam zadbany model przebieg 80.000 km wszytko serwisowane do kocna w bmw Aso az ja kupiłem tez nie oszczedzam olej castrol slx long life bmw 0w30 , swiece ngk v-line 30 palitnium , tankuje bp ultimate 98 wiec naprawde zalezy tazke od tego jak silnik ten jest zadbany jednemu moze wogóle mulic i powie ze stoi w miejscu bo bedzie miał juz zajechny a przy naprawde zadbnanym silniku nie mozna narzekac na trasie powyzej 100 km/h bo łądnie idzie ale to juz zalezy tak jak pisałem od stanu silnika wiadomo ze nie mozna równac tego z silnikiem 2.8 193 KM ale nie ma az tak wielkiej róznicy od silnika 2.0 150 6R !!!

 

Zgadzam sie z przedmowca. Szczegolnie ladnie zbiera sie przy autostradowych predkosciach, u mnie ma lepsze odejscie od 140km/h w gore. Nie mozna zapominac ze E46 swoje wazy i po prostu musi sie nieco rozbujac. Dla mnie mocy jest w sam raz. Moze dlatego, ze jezdzilem wczesniej malolitrazowymi autkami i jezdze w miare spokojnie. Po mocniejsze wrazenia nalezy sie skierowac w kierunku R6 :)

Opublikowano

Ja mam silnik N42B20 w 318i po lifcie - poj. 1995 ccm 143KM i gaz BRC sequent24 - mi wystarcza. Valvetronic robi swoje i autko się fajnie zbiera a spala ok. 10-11 l gazu przy normalnej eskploatacji. Pozdrawiam

 

P.s. jeszcze nie dorosłem do 330 ;D

Opublikowano
Moja e46 318Ci 118 KM dopiero roziwja skrzydła powyzje 100 km/h wtedy naprawde idzie jak beemka :) bo do 100km/h czuje sie nie dosyt mam zadbany model przebieg 80.000 km wszytko serwisowane do kocna w bmw Aso az ja kupiłem tez nie oszczedzam olej castrol slx long life bmw 0w30 , swiece ngk v-line 30 palitnium , tankuje bp ultimate 98 wiec naprawde zalezy tazke od tego jak silnik ten jest zadbany jednemu moze wogóle mulic i powie ze stoi w miejscu bo bedzie miał juz zajechny a przy naprawde zadbnanym silniku nie mozna narzekac na trasie powyzej 100 km/h bo łądnie idzie ale to juz zalezy tak jak pisałem od stanu silnika wiadomo ze nie mozna równac tego z silnikiem 2.8 193 KM ale nie ma az tak wielkiej róznicy od silnika 2.0 150 6R !!!

 

Zgadzam sie z przedmowca. Szczegolnie ladnie zbiera sie przy autostradowych predkosciach, u mnie ma lepsze odejscie od 140km/h w gore. Nie mozna zapominac ze E46 swoje wazy i po prostu musi sie nieco rozbujac. Dla mnie mocy jest w sam raz. Moze dlatego, ze jezdzilem wczesniej malolitrazowymi autkami i jezdze w miare spokojnie. Po mocniejsze wrazenia nalezy sie skierowac w kierunku R6 :)

Jak czytam takie farmazony, to zaczynam wątpić w słuszność istnienia for dyskusyjnych. 318i i przyspieszenie od 140 km/h w górę? Chyba z góry i to sporej. Przestańcie siać dezinformację. M43B19 to archaiczny, mało oszczędny silnik o przeciętnej kulturze pracy. Owszem, swoje 118 KM oddaje w dosyć wdzięczny sposób i auto sprawia wrażenie stosunkowo narowistego. Ale 318i(nie mówię o N42/N46, gdyż nie miałem z nimi styczności) to żaden kompromis.

Opublikowano
jeśli ci nie będzie przeszkadzać, że będzie brał olej jak stary polonez to można taki brać. moim zdaniem to bardzo frustrujące.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Moja e46 318Ci 118 KM dopiero roziwja skrzydła powyzje 100 km/h wtedy naprawde idzie jak beemka :) bo do 100km/h czuje sie nie dosyt mam zadbany model przebieg 80.000 km wszytko serwisowane do kocna w bmw Aso az ja kupiłem tez nie oszczedzam olej castrol slx long life bmw 0w30 , swiece ngk v-line 30 palitnium , tankuje bp ultimate 98 wiec naprawde zalezy tazke od tego jak silnik ten jest zadbany jednemu moze wogóle mulic i powie ze stoi w miejscu bo bedzie miał juz zajechny a przy naprawde zadbnanym silniku nie mozna narzekac na trasie powyzej 100 km/h bo łądnie idzie ale to juz zalezy tak jak pisałem od stanu silnika wiadomo ze nie mozna równac tego z silnikiem 2.8 193 KM ale nie ma az tak wielkiej róznicy od silnika 2.0 150 6R !!!

 

Zgadzam sie z przedmowca. Szczegolnie ladnie zbiera sie przy autostradowych predkosciach, u mnie ma lepsze odejscie od 140km/h w gore. Nie mozna zapominac ze E46 swoje wazy i po prostu musi sie nieco rozbujac. Dla mnie mocy jest w sam raz. Moze dlatego, ze jezdzilem wczesniej malolitrazowymi autkami i jezdze w miare spokojnie. Po mocniejsze wrazenia nalezy sie skierowac w kierunku R6 :)

Jak czytam takie farmazony, to zaczynam wątpić w słuszność istnienia for dyskusyjnych. 318i i przyspieszenie od 140 km/h w górę? Chyba z góry i to sporej. Przestańcie siać dezinformację. M43B19 to archaiczny, mało oszczędny silnik o przeciętnej kulturze pracy. Owszem, swoje 118 KM oddaje w dosyć wdzięczny sposób i auto sprawia wrażenie stosunkowo narowistego. Ale 318i(nie mówię o N42/N46, gdyż nie miałem z nimi styczności) to żaden kompromis.

 

Oj to bys sie zdziwił wałśnie tak od 140 km/h wiadac jak wskazówka nabiera tempa i to na prostej nie z zadnej górki sam sie zdziwiełem bo wczesniej miałem e36 1.8 115 KM a tu jest róznica przy tych preksociach w przyspieszaniu jest znaczna i odczuwalna u mnie gdy jade predkoscia rzędu 140 km/h i depne to czuc kopniecie w plecy i widac jak waskówka predkosciomierza nabiera predkosci a to głównie dzieki moemntu obrotowemu któy wynosi w tym silniku 180 nm to wiecej niz w wersji 318is w modelu e36 !!! Poprostu tu jest na odwrót w tym silniku od niskich predkosci czuc niedosyt ale juz powyzej 120 km/h rekompensuje ten niedosty jezeli chodzi o przyspieszenie !!! a Co oszczednosci to w miesice w lato 8,5 litra mi spala wiec jak na to mase auto to jest kropla w morzu (oczywiscie samo miasto i normlana jazda nie toczenie sie po drodze) I tak jak juz powiedziałem wszytsko zalezy od stanu silnika itp bo mam przykałda znajomego miał e46 318i sedan i rzeczywsicie pratktycznie to samo wrazenie co w mojej dawnej e36 318i 115 km !!! Oczywsicie nie odnosze sie do tego silnka ze to wyscigówka ale konkurencyjne silniki takie jak audi a4 1.8 125 KM czy mercedes c 180 125 KM wypadaja słabiutko i to znacznie słabiej !!!

Opublikowano

Witaj, ja od niedawna jest na tym forum, tak się składa że mam na sprzedaż pewną sztukę z niemiec, i powiem Ci że ciężko jest tam wyhaczyć ciekawy egzempalrz. NA codzień w wolnej chwili handluję autami poza pracą i powiem Ci otwarcie że można dorwać 320d przed liftem z francji za dobre pieniądze ale.... są wyeksplatowane mechanicznie. To nie to co buki z niemiec austi czy tez szwajcarii. Możesz oblukać moją kochankę ;) Kupiłem ja na prezent dla mojej ukochanej ale... jest "... dla mnie za duża" . Poniżej masz linka :

 

http://otomoto.pl/bmw-320-m-pakiet-185-km-stan-idealny-C17406350.html

Opublikowano (edytowane)
jeśli ci nie będzie przeszkadzać, że będzie brał olej jak stary polonez to można taki brać. moim zdaniem to bardzo frustrujące.

 

Kolego każdy obciązony silnik bierze olej co w tym złego BMW w instrukcji napisało że należy sprawdzać i spodziewać się dolewek oleju :)

Fajne porównanie 330i do poloneza

NIech kupi klekota 2.0d z przebiegiem 500.000 i będzie mu śmigał bez awarii OT

Edytowane przez brokat_
brokat_
Opublikowano
Własnie chodziło mi o model 323 przekonany byłem ze to jest 2.3l ale myliłem się.

 

to jeden z najbardziej trwałych i bezawaryjnych silników BMW, więc chyba twój znajomy po prostu kupił jakiegoś sztrucla.

 

Bardzo dobry silnik, potwierdzam.

 

Jak kupisz zaniedbane auto z przebiegiem 600 tys km (bo i takie sa na allegro przeciez) - to chocby był najbardziej udany model, to i tak bedzie sie sypał.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

 

Kolego każdy obciązony silnik bierze olej co w tym złego BMW w instrukcji napisało że należy sprawdzać i spodziewać się dolewek oleju :)

Fajne porównanie 330i do poloneza

 

nie każdy.... ja rozumiem dolać oleju dajmy na to 0,5 litra od wymiany do wymiany. Ale nie tak jak to sie zdarza w M54 że litr co 2-3 tyś kilometrów dolewają. To jakas porażka. Zdecydowanie wolałbym silnik starszej generacji M52 lub M52 TU gdzie tego problemu nie ma.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

 

Kolego każdy obciązony silnik bierze olej co w tym złego BMW w instrukcji napisało że należy sprawdzać i spodziewać się dolewek oleju :)

Fajne porównanie 330i do poloneza

 

nie każdy.... ja rozumiem dolać oleju dajmy na to 0,5 litra od wymiany do wymiany. Ale nie tak jak to sie zdarza w M54 że litr co 2-3 tyś kilometrów dolewają. To jakas porażka. Zdecydowanie wolałbym silnik starszej generacji M52 lub M52 TU gdzie tego problemu nie ma.

No kolego ja dolewam na 10.000 km 0.6 do 0,8 litra oleju, więc jest to norma nawet w instrukcji jest jasno napisane że można spodziewać się dolewek olej!! znajomy ma e36 316i po swapie na 3.0 i on sprawdzal, jak auto dostaje w kość na zimnym silniku to potrafi wziąć mu tak jak piszesz 2 litry na 5 tyś km, ale jak go nagrzewa to 90 st.C to max dolewa mu 1 litr na 10.000 więc nie ma reguły. Każdy katowany silnik będzie brał olej czy to 1,6 czy 2.0 badz 3.0 litra. Widziałem diesla 2.0 BMW który zasysał olej i to we większej ilości jak moja benzyna czy to normalne w CR wg mnie nie OT

brokat_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.