Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

podpowiedzcie mi w jakiej kwocie powinienem szukać E46 318i 2.0 143KM, aby oferta nie zbyt była podejrzana?

Rocznik 2003-2004, najlepiej z radiem CD i fotelami Sportsize (niekonieczne).

Może być sedan lub kombi.

 

Szukam auta do pracy i juz w glowie mi sie kreci od tego przekroju aut na allegro.

 

Przy okazji jeszcze pytanie: jesli w VIN samochodu jest napisane o obecnosci szyberdachu, a fizycznie go nie ma, to czy jedyna mozliwoscia jest, ze samochod mial dachowanie (tudziez wymieniany silnik)?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możliwe, że dachowanie w tym wypadku to optymistyczna wersja wydarzeń. Ktoś mógł "wstawić" dach od innego auta gdyż poprzedni nawet się do klepania nie nadawał. Omijać z daleka. VIN się nie myli chyba, że pomyliłeś znaki. Sprawdź kilka razy czy dobrze przepisałeś ciąg znaków.

 

edit

No i też nic mi nie wiadomo na temat tego, by zmiana silnika powodowała zmianę VIN. Albo trochę mylisz pojęcia albo omyłkowo napisałeś to niejasno. Wymiana silnika nie ma tu nic do rzeczy.

Opublikowano
Cześć,

podpowiedzcie mi w jakiej kwocie powinienem szukać E46 318i 2.0 143KM, aby oferta nie zbyt była podejrzana?

Rocznik 2003-2004, najlepiej z radiem CD i fotelami Sportsize (niekonieczne).

Może być sedan lub kombi.

 

Szukam auta do pracy i juz w glowie mi sie kreci od tego przekroju aut na allegro.

 

Przy okazji jeszcze pytanie: jesli w VIN samochodu jest napisane o obecnosci szyberdachu, a fizycznie go nie ma, to czy jedyna mozliwoscia jest, ze samochod mial dachowanie (tudziez wymieniany silnik)?

 

Pozdrawiam

 

pokaż tego rozdzynka rzucę okiem :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy okazji jeszcze pytanie: jesli w VIN samochodu jest napisane o obecnosci szyberdachu, a fizycznie go nie ma, to czy jedyna mozliwoscia jest, ze samochod mial dachowanie (tudziez wymieniany silnik)?

 

Może być jeszcze inna akcja. Samochód może pochodzić z kradzieży, mieć "przekute" numery i tu od razu sprawę podrzuciłbym policji, może akurat pomożesz odzyskać komuś autko. Mój szwagier szukał kiedyś Toyoty Rav4 i natrafił na egzemplarz kompletnie po lifcie, z rocznika dwa lata przed liftem. Pojechali z handlarzem na policję sprawdzić autko i z komisariatu wrócił na piechotę, a handlarz wyszedł stamtąd po dwóch latach.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

taką diagnozę zrobiłby średnio rozgarnięty szympans.

a nie pseudoredaktorek z tej gazetki dla imbecyli.

"Bogate wyposażenie objęło m.in. automatyczną klimatyzację oraz fabryczne radio Business CD.

kierownica prawdopodobnie została obszyta na nowo"

stary fachura jak widać to oglądał, a o kompie nawet nie miał pojęcia :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Chciałem się zapytać czy jest sens kupić to auto? Widzicie coś nie tak? Bo ja jedynie coś na tylnym nadkolu.

 

http://otomoto.pl/bmw-328-e36-e46-320i-lpg-kombi-full-opcja-C35984997.html

 

Jest dział od tego wrzuć tam z vinem ja już wyrwiesz od sprzedawcy, może ktoś pomoże. Wg mnie tak na pierwszy rzut oka, po tym jak wiszą zderzaki to widać, że oba były zdejmowane -nie jest to jeszcze zarzut w 16-letnim aucie, sam swoje lakierowałem, ale dowiedz się po co je ściągał/zakładał. Przebieg... no cóż :P

Opublikowano

Witam! Jestem początkujący proszę o wybaczenie:)

Mam zamiar kupić coś takiego i zagazować :

http://otomoto.pl/bmw-328-2-8-193-km-zarejestrowana-C35799397.html

Zaczęło się tak:

Miałem kupić 2.0d ale naczytałem się że 2.0d 150KM awaryjne mogą łopatki pęknąć w kolektorze i rozwalić zawory i turbo.

Potem przyszło do głowy 520i ale mechanik powiedział że rozrząd jest między skrzynią a silnikiem koszt wymiany ok 2tyś czy we wszystkich modelach tak jest ??

Teraz pytanie jaki silnik jest najmniej awaryjny o 2.8 czytałem dobre opinie co tam może się zepsuć czy zmienne fazy występują tylko w 2.8?? bo to chyba na plus jeśli chodzi o ekonomię ?? Może 2.2 kupić i zagazować dla mnie i tak to sporo kucy pod maską. Robię 130km dziennie dom-praca-dom ale czytałem, że ta 2.8 spali 13l to nie jest tak dużo ale i jest niezła moc. Podpowiedzcie mi co kupić. Czy te koszty duże tylko z wymianą rozrządu są ( piszą że co 100 tyś trzeba wymieniać łańcuch, nie musowo ale trzeba się liczyć że może się urwać - czy to prawda?? czy on jest bezobsługowy) W rok zrobiłem ok 60 tyś to może nie dla mnie takie auto ?? Podpowiedzcie mi z tym rozrządem jakie to koszty i czy dobrze trafiam z silnikiem 2.8 >

Opublikowano
:duh: Odpuść BMW.To jest doprawdy dobra rada, wynikajaca z tego co napisałeś.Nie ma żadnych "kucy pod maską" a nawet jesli są to nie urwą łańcucha, :duh: .
Opublikowano
520i ma rozrząd między skrzynia a, silnikiem? Większych bzdur nie słyszałem. Każdy silnik m52 czyli 2.0, 2.5 czy 2,8 to bliźniacze jednostki o takiej samej budowie. Daj linki gdzie wyczyales o wadzie rozrządu w ty h silnikach
Opublikowano
Radziłbym jak najszybciej zmienić mechanika. Łańcuch praktycznie jest bezobsługowy zdarzają się przypadki, że trzeba wymienić ale to jest naprawdę rzadkość. Piszesz, że robisz 130 km dziennie i około 60 tyś rocznie. W trasie? czy głównie miastami?? przy takim przebiegu dobrze byłoby pomyśleć o dieslu choć benzyna z gazem przy dzisiejszych cenach wyjdzie cię taniej
Opublikowano

Nie chodziło mi, że ten silniki maj jakąś wadę z rozrządem, ogólnie gdzieś czytałem o łańcuchach ale nie mogę linka odnaleźć ale znalazłem np:

 

http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/silnik-2870/news-lancuch-rozrzadu-nie-jest-wieczny,nId,635496

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=32823

viewtopic.php?f=68&t=131272

 

Ja nie krytykuje tylko się pytam o to czy 2.8 będzie dobrym wyborem no i jak to jest z tym rozrządem czy głowy sobie nie zawracać i zostawić go w spokoju .

Ps a te 130 km to 70% ekspresówka 20% krajowa 10% miasto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy tym przelocie bierz kopciucha, klapki wyrzuć i po temacie. W 2.8 nic się nie dzieje z łańcuchem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

ok dzięki :D

ale 2.0D - niech spali optymistycznie 5.5l x 4,5zł = ~25zł a mam 150 KM

a 2.8 BG - optymistycznie 13l/14l x 1.8zł = ~ 25 zł a mam 190 KM Przy dzisiejszych cenach:)

 

A jak by to wyglądało wczesniej

5,5x 5,5 = 30,25 ON

13x2.8 = 36G Teraz to inaczej wygląda a mogą ceny powrócić

 

Ale jak nie patrzeć tak na tą moc to na moje przebiegi chyba ON lepszy (ale potem dwu masa itd itp) Także ja już nie wiem co lepsze :(

spalanie podobnie

moc na plus BG

trwałość przebieg na plus ON

Wymiana części kosztownych na koszt BG

 

Teraz jak Diesle robią po 700tyś przebiegu to ile na takim gazie zrobię ( w sumie do końca życia nie muszę tym modelem jeździć :) )

Pewnie prędzej czy później głowica mi pójdzie i zawory ale to każdy tak ma jak dwu masa w ON.

Czyli co byście brali 2.0D czy 2.5 lub 2.8 BG Patrząc na ekonomię, bardziej niezawodny silnik oraz jego eksploatację (koszt części itp)

Opublikowano

Kupię tylko nie wiem co będzie bardziej kosztowne w utrzymaniu ON cy B i jaki silnik będzie najlepszy na długie dystanse.

Przecież są silniki mniej awaryjne od innych 2.0D nie jest taki sam jak 2.8B któryś z nich jest lepszy, może jak ktoś ma 2.8 i napiszę, że części dla takiego silnika są drogie itp, pada to czy tamto to będę wiedział, a tak nic nie wiem bo nie jeździłem ani ON ani 2.8BG. a takie rady to podziękuję i możesz sobie oszczędzić

Opublikowano
Dobra benzyna z gazem wyjdzie taniej a w trasie 14 nie pali tylko 2-3l mniej. 2l diesel ma już problemy z rozrządem i diesel droższy w eksploatacji. A benzyna spokojnie 700tys zrobi
Opublikowano

Nie no porażka :duh: Biorąc BMW nie patrzysz ile ci spala , liczy się komfort jazdy i moment :P

Nie ma znaczenia czy 2.0 benzyna czy 2.8 :D części tej samej ceny. PS: Sprawdź co i ile kosztuje. Jedna ori część potrafi tyle kosztować ile jeden szrot jeżdżący po drogach.

Nie podawaj tutaj źródeł z takich portali jak interia czy onet, bo wszyscy dobrze wiemy że pan redaktor za 3 zł nie ma pojęcia o silnikach.

Opublikowano
Robiąc 60tys rocznie raczej patrzy się na spalanie... To nie jest mało i trzeba szukać dobrej jednostki. Dlatego benzyna to z oznaczeniem m52 lub m52tu. Dwa najmniej awaryjne benzynowe jednostki. M54 nie wytrzyma juz tak wielkich przebiegów i ma kiepskie uszczelnienia i więcej trochę elektroniki.
Opublikowano
Oczywiście że patrze na komfort ale po co mam przepłacać a robię naprawdę dużo km, jak bym robił 10 tyś rocznie to i 3.0 bym wziął al ale nie o to chodzi. Mi wystarczy w zupełności 150KM ale jak gaz w 2.8 wyjdzie mnie taniej i dobry silnik to czemu nie mieć 190KM. Zastanawiam się może 2.5 też być BG ale zobaczę jakie trafię oglądając. Czyli 2.8 spali mi ok 12lgazu?? Na ekspresówce jeżdżę od 120-160km/h Czyli 2.8B Jest tańsza w remontach niż ON i też nabije km na takim silniku z tego wnioskuje - To biorę Benzynę dzięki za podpowiedzi no i ten rozrząd mam rozumieć bezobsługowy :) i się nie martwić?? Pozdrawiam i dziękuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.