Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To napisz PW, bo jak ja piszę to mi utykają wiadomości w katalogu "Do wysłania" :|

 

FYI wiadomość zostaje w tym katalogu dopóki, odbiorca jej nie przeczyta.

Opublikowano

Na wstępie i co najważniejsze bierz pod uwagę tylko R6, im większy silnik tym mniej zmęczony a różnice w spalaniu niewielkie, tym bardziej na lpg..... /i tu sam poczytaj o silnikach od awaryjności!!! serii N po elastyczność/co do reszty..:

 

Ad.1 coś sensownego to rzecz względna ale zawsze coś człek jak szuka to znajdzie...

Ad.2 wg mnie samemu jechać to tylko jak kogoś masz w DE na miejscu, handlarz zawsze znajdzie taniej i zapłaci mniejsze opłaty

AD.3 tak jak pisałem na wstępie tylko r6 /czy 2.0 pali 12lpg czy 3.0 14lpg to chyba niewielka różnica w mieście, w trasie jednak będzie na korzyść mniejszych silników/

Ad.4 lpg tylko u kogoś kto wie jak montować i oczywiście instalka to koszt co najmniej 3500 zł coś taniej to lipa!

 

i tu jeszcze dodam że kombi jest tańsze. Co do samego zakupu to uważać na rdzewiejące błotniki i maskę przednią.

Opublikowano (edytowane)

Przemek ma rację, ale nie zgodzę się co do silników z serii N. Jak dbasz tak masz i tyle.

Są tutaj użytkownicy którzy mają ten silnik i nie mają z nim problemów.

Co do R6 wersji 2.0 150 km będziesz wolniejsza od R4 143 konnej. Przy czym palił o wiele więcej. 143 konna wersja potrafi być o wiele oszczędniejsza od

zwykłej R6. Mało tego, jest szybsza. Wszystko zależy od stanu. Na twoim miejscu brałbym R6. R4 tylko w dobrym stanie, a w polsce ciężko o taką, za taką cenę.

Nikt nie sprzeda ci zrobionej R4 143 km + po taniości, szczególnie w takim przedziale cenowym.

Mi się udało mega fartem + i tak koszt inwestycji, w słabe strony silnika (uszczelka) I co? Mam auto sprawne :)

Jeśli nie chcesz być kolejnym osiołkiem nabitym w butelkę, który zaraz po zakupie auta będzie nagrywał jak pracuje silnik, to postaraj się mocno.

Tutaj na forum też uważaj. Nie wszystkie oferty są dobre. Patrz kto wystawia.

PS: Te silniki brzmią bardzo podobnie R4 i R6. :cool2:

Edytowane przez Wolf!
Opublikowano
No i właśnie tutaj pojawia się kwestia tego co będzie najrozsądniejsze. Może zapytam też inaczej - która z jednostek wg Was: 1.9 118 KM, N42 143 KM, 2.0 R6 150 KM, 2.2 170 KM - jest najmniej kłopotliwa w codziennej eksploatacji i najbardziej bezawaryjna?
Opublikowano

Na co dzień jeżdżę N42 w wersji 143 konnej do wyznaczonego celu. Razem ok 30 - 50 km dziennie. ponad 10 k nabite od zakupu.

Żadnego problemu ten silnik mi nie sprawiał. Oczywiście, ja jestem pedantem dla swojego auta i o nie dbam.

Zrobiłem silnik ( uszczelniłem go i tak dalej ) Chociaż nei musiałem i auto dalej by śmigało, ale wstyd pokazać komuś silnik zalany olejem.

Powiem Ci tak. Ja przeżyłem sporo stresu, ale to wynikało z braku wiedzy na temat tego auta i silnika.

Najwygodniejszą opcją będzie tutaj R6 bo prawdopodobniej będzie ci łatwiej znaleźć taką w lepszym stanie od 143 konnej.

Przy drobnej modyfikacji N42B20 będzie na poziomie 2.2 170 km. Zobacz filmik.

Warto dodać, że to nowszy silnik...

 

Dotyczy do każdego auta i silnika które chcesz kupić

Szczerze. To ja zrobił bym tak. Weź trochę kasy na zapas. Weź auto i sprzedawce jedź do mechanika bmw, oblukaj je od każdej strony.

Mechanika wybierz najlepiej sam. Najlepiej jakiś od BMW. Mechanik powie ci to jest nie tak, czy z auta leci olej, gdzie sie poci i ile to wszystko będzie kosztować.

Sprzedawca powinien zejść z ceny o wartość naprawy. Jeśli nie, to uciekaj. To dotyczy każdego auta.

Mogę ci mniej więcej powiedzieć co prawdopodobnie będzie do zrobienia w N42.

 

- rozrząd

- pompa vacuum

- uszczelniacze zaworowe

Opublikowano
Haqu nie skreślaj komisów choć faktycznie w komisie 80-90% aut to szroty... Prywatni właściciele też mogli kupi auto z komisu wcześniej... Ja parę miesięcy wcześniej szukałem e90 i oglądałem 2 bmw e90 od prywatnych właścicieli i oba szroty (z tym że jeden koleś się załamał co ma jak mu auto prześwietliłem). K3m0T1989 zgadzam się z Tobą im dłużej auto jest u jednego właściciela tym lepiej, ale nie zgadzam się żeby komis od razu odrzucać... Ja osobiście kupiłem z komisu, gdzie auto ma prawdziwą dokumentacje i tylko dwa elementy malowane z oryginalnymi lampami i szybami... Ale wszystkie bolaczki sam usuwałem (termostaty,sprawdzenie klapek w kolektorze, świece + sterownik świec itd)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze duży błąd, że chcesz pozbyć/pozbyłeś się 2.5 tdi R5 140km! Super silnik!

Wracając do e46 w tym budżecie szukałbym 318i r4 m43tu19 118km (wersja ekonomiczna) lub 323i r6 m52tu25 (już dobrze jedzie). Jest jeszcze coś pośredniego czyli 320i r6 m52tu20, ale ten jest ani szybki ani tym bardziej oszczędny. Mowa oczywiście o przedliftach, zapomnij o dobrym polifcie do max 15k (chyba, że tyle masz na sam zakup + jakieś 3-5k na "rozruch"). Dobrą opcją jest też 320i r6 m54b22 i występuje też w przedliftach, bo od 09.2000 (chyba :wink: ). Zapomnij o jakichkolwiek modyfikacja benzynowego silnika wolnossącego, bardzo mały przyrost mocy a koszt niewspółmiernie wysoki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jest odpowiedni dział do wrzucania aut. Załatw VIN, załóż temat, poczekaj chwile bo może ktoś już był oglądać i wtedy ewentualnie możesz decydować czy jechać i ogladać i sprawdzac.
szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawie 23k to nie 20..chyba, że liczysz, że do tylu zejdzie :norty: z zawieszeniem m-pakiet II poniosło go, ale pojechałbym obejrzeć, duży plus, że ma go dwa lata i coś zrobił a nie tak jak kilku moich znajomych co pół roku i do "żyda"..nie wiedzą nawet co to wymiana oleju, bo po co :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No tak, ale mysle ze gdyby byla w jakims mega stanie to cos bym uciagnal, koles moze by zszedl troche tez.

Mam do niego bardzo daleko, ale tak zauwazylem i pomyslalem czy to normalna cena czy nie jakas lewa okazja. Co do dzialu to wiem juz, dostalem info na PW nastepnym razem wrzuce dobrze. VIN jest chyba podany a zeby do niego dojechac to bym jakas wycieczke musial zorganizowac :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jechałem na drugi koniec Polski, ponad 500km :wink: gdyby nie wypaliło to i tak okolica była interesująca do zwiedzania i wypoczynku :lol: a jak niewiele razy byłeś w Wawie to czemu nie :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dziękuje Panowie za porady.

 

Po części uklasyfikowałem sobie te wszystkie silniki i jeżeli chodzi o budżet to raczej chciałbym coś wyhaczyć za 13 tys.

 

w pierwszej kolejności 1.8 118km, potem 2,5 170 km - wszystko przedlifty.

N42 odpuszczam, nie chcę ryzykować.

 

Dlaczego sprzedaje Audi? Dlatego, że nie potrzebuję do miasta tak dużego samochodu, pomimo tego że autko jest w zajebistym stanie i w full S-line pakiecie. Gdyby ktoś był chętny co do zakupu, to mogę przesłać fotki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważam, że będziesz żałował tej zmiany :wink: ale to Twoja decyzja :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

po pierwsze to jest już tutaj kilka tematów podobnych :search:, a tu podam ci kilka przydatnych linków:

http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html

http://psugier.fm.interiowo.pl/zfr/zfr-05.html

szczególnie ten gdzie masz wszystkie dane techniczne wszystkich wersji - http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-ed_touring/295/e46_320i_touring.html

 

Jeśli kupujesz samochód ( a jak widzę miałeś już jakiś) to chyba zdajesz sobie sprawę że kupujesz auto już paro letnie i odpowiedź na twoje pytania jest praktycznie nie możliwa. Awaryjność auta nastoletniego należy oceniać indywidualnie, zależy jak właściciel o nie dbał. Myślę że w tym budżecie coś na pewno znajdziesz tylko omijaj szerokim łukiem handlarzy ( wiem bo ostatnio szukałem samochodu dla żony i takiego chamstwa to jeszcze nigdy nie widziałem kantują na wszystkim dosłownie od kręconych liczników po zdjęcia innych aut NIE WARTO), a druga grupa to dzieciaki których nie było stać na to auto. Ja mam od 7 lat 2,2 170 km jestem z niego zadowolony ale musiałem trochę kasy włożyć by do takiego stanu technicznego w jakim jest teraz doprowadzić. Musisz się liczyć z tym że oprócz zakupu dołożysz na podstawowe naprawy ( Nikt w 100% sprawnego auta nie sprzedaje taka stara prawda) jeszcze trochę kasy kwestia tego jak bardzo jesteś pedantyczny. Na pewno zwróć uwagę na stan blacharski i progi ... w tych autach po tylu latach to już trzeba naprawiać. Ale jak już dojdziesz na koniec do ładu to tego auta za cholerę nie będziesz chciał sprzedać .. bardzo solidne i trwałe auta z pewnymi bolączkami jak wszystkie. Części w podobnych cenach jak inne marki i można się czasami zdziwić że są nawet tańsze :D

BUNIA :)
Opublikowano

Dziękuje za linki Roberto.

 

Jasne, nie jest to moje pierwsze auto, a nawet nie drugie ;) Na handlarzy jestem cholernie uczulony bo raz się nadziałem, ale szczerze powiedziawszy teraz to co trzeci sprzedajacy to pseudo handlarzyk. Ludzie kantuja jak tylko sie da i jestem przekonany, że "igły" nie znajdę, bo tak jak wspomniałeś auto ma swoje lata.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.