Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ile widziałeś aut z fabryczną glebą bez reszty pakietu? Tylko fabryczną, która jest zakodowana we VIN a nie założoną samodzielnie.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
mam nadzieje ze wiecie ze zawieszenie było podzielone na dwie wersje i jedną z nich mozna miec bez m pakietów itp - sportowe dostosowanie podwozia (s286 czy jako tak...)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

david samochód to prywatna własność i może sobie robić z nim co chce, ale jak na dzień dobry patrzy jak by tu zaoszczędzić to nie wróży nic dobrego i BMW nie jest dla niego... Musi poszukać zwykłej marki nie premium i tyle... Co do samej zamiany, skoro dwumas jest w samochodzie to i reszta podzespołów jest montowana pod konstrukcje uwzględniającą dwumase. Zmiana z dwumasy an jednomas powoduje:

- zwiększenie wibracji na całym nadwoziu

- szybsze uszkodzenie skrzyni biegów i poduszek silnika

 

Dla mnie oszczędzanie na należytym serwisie auta oznacza że po prostu kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta. A później płacz że wymienił to wywalił tamto (jedynie dpf to zło :)) i to BMW już nie takie fajne jak kiedyś...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kolega pytał o zawieszenie M. Proszę czytać ze zrozumieniem. Gdzie przy kodzie 226 jest napisane, że to M?

I tu jeden kolega dobrze zauważył :wink:

mam nadzieje ze wiecie ze zawieszenie było podzielone na dwie wersje i jedną z nich mozna miec bez m pakietów itp - sportowe dostosowanie podwozia (s286 czy jako tak...)

Ma rację i jedno to

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG.

Drugie to właśnie typowe M czyli

S704A M SPORTFAHRWERK

Ale nie będę Wam wpierał swojej racji na siłę skoro wiecie lepiej :wink: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
. Zmiana z dwumasy an jednomas powoduje:

- zwiększenie wibracji na całym nadwoziu

- szybsze uszkodzenie skrzyni biegów i poduszek silnika

 

...

O widzisz a ja zmieniałem dwumas na jednomas w e36 318is i e36 z m52Tu Stroker na 3.0 po to żeby szybciej reagowały na gaz i były bezawaryjne przy ekstremalnej eksploatacji... i pomimo jazdy na torze nie posypały mi się poduszki ani nie było wibracji :lol:

 

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG.

Drugie to właśnie typowe M czyli

S704A M SPORTFAHRWERK

Ale nie będę Wam wpierał swojej racji na siłę skoro wiecie lepiej :wink: .

Ale tu nie chodzi o wpieranie racji. Sprawdzałeś czym różnią się te opcje od siebie ? Czy tylko przytaczasz kody z realoem albo vin dekodera ?

Podpowiem Ci , że ja sprawdzałem i niczym się nie różnią i tu i tu masz inne sprężyny, wahacze, stabilizatory i amortyzatory niż w seryjnym zawieszeniu a zamienne ze sobą wzajemnie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z tego co kiedyś mierzyliśmy to M siedzi niżej w porównaniu do tej ze sportem. No chyba że była klapnięta :mrgreen: .

Poza tym chodziło o to, że zawieszenie sport może być oddzielnie bez pakietu, a M nie.

A zresztą nie wypowiadam się już :wink: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Z 226 jest dość niejasna sytuacja.Sprawdzcie Koledzy numer amortyzatora i poszukajcie.Niby powinien byc inny,jednak po numerze to najzwyklejszy Sachs.Osobiście mam Advantage,lecz dostępność na tył jest teraz nikła.
Opublikowano

Grabarz1987, załóż temat w odpowiednim dziale, z VIN-em, wtedy łatwiej o pomoc ;)

 

Tylko znajdź jakąś rozsądną ofertę przedtem. 10k za e46 to okazja, ale dla sprzedającego, bo chyba kupował go na wagę...

 

Nie mówię, że się nie da, może akurat trafiłeś na tego jednego jedynego pasjonata, który sprzedaje swój zadbany, wychuchany samochód z małym przebiegiem, w cenie 12-letniego volvo, może... ;)

Opublikowano
Licznik pewnie cofniety. Ale z zewnatrz na zdjeciach wyglada ladnie. A cena pewnie cos w sobie ukrywa :) trzeba obejrzec dokladnie auto.
Opublikowano

 

Tylko znajdź jakąś rozsądną ofertę przedtem. 10k za e46 to okazja, ale dla sprzedającego, bo chyba kupował go na wagę...

Ile wg Ciebie powinno być wycenione 16 letnie 318i bez wyposażenia ??

 

Cóż z moich prywatnych obserwacji i poszukiwań, około 13k jeśli auto jest w dobrym stanie? Ale trzeba się wtedy dobrze przyglądać. Dobrze doposażone 15 i więcej? Cały czas mówimy o przedlifcie.

 

Nie jestem wyrocznią, najeździłem się jednak na tyle za bawarką żeby nie wierzyć w żadne okazje. Nie wiem skąd we wszystkich kupujących poczucie, że może jednak znajdą ofertę, którą ktoś chce im zrobić prezent. W każdym razie jest to błąd z którego wszyscy szybko się leczymy, oby przed zakupem.

Opublikowano

lorn ale 10 tyś to żadna okazja za przedliftowego staruszka z r4 pod maską i jedynym "wypasem" w postaci automatycznej Klimy i podłokietnika. Takie auta kosztują niewiele ponad 1000-1500 euro za granicą.

13-15 za 318i z 1999r to cena nieosiągalna nawet dla dobrze wyposażonej i idealnie zachowanej e46 318i w sedanie.

Opublikowano

Dobrze, nie będę się spierał, nie o to chodzi.

Każdy ma swoją wizję auta jakiego szuka i przy konkretnych ograniczeniach finansowych, każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Opublikowano
Ograniczenia finansowe nie są tutaj najważniejsze - po prostu płacenie 15tyś za przedliftowe , benzynowe r4 w sedanie jest nieuzasadnione bo te auta nie są po prostu tyle warte.

 

Slusznie i naukowo :cool2:

Opublikowano
Tutaj wchodzimy na grząski grunt -widziałem przedlifta za 11 i widziałem za 15 i różnica była znaczna, mimo że ten pierwszy też był przygotowany na sprzedaż. Nie mówię, że jest tyle warty, czy że bym kupił, też mi to przyszło wtedy do głowy, dlatego poczekałem, dołożyłem, poszukałem i kupiłem młodszego polifta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.