Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ci ma składane siedzenia lecz nie koniecznie.

Ci może być obniżona lecz nie koniecznie.

 

Ci jest zawsze ciutke nizsze od sedana w serii.

Tylko nie pamietam o ile 5mm-10mm?

 

Barta, powiem Ci tak. To nie to, ze nie chce odpowiadac, po prostu jak widze tak ogromna ilosc bledow (ortograficznych i jezykowych, takich, ze mozg sie rasuje) w jednym zdaniu, tak trywialne pytania, na ktore google odpowiada doslownie po sekundzie, pierwszym haslem z gory, to mi sie odechciewa. Nie wiem czy po prostu jestes taki leniwy czy masz 18-lat i chcesz miec BMW, zeby zajechac nim pod wiejska remize, bo bedzie szpan przed ziomalami.

W kazdym razie jestes jedna z tych osob, ktorym w moim mniemaniu lepiej nie pomagac, skoro nie umieja pomoc same sobie.

 

Nawet twoje tlumaczenie, ze pytales o coupe a jest o sedanach jest glupie. Przeciez jaka Ci roznica, czy ten sam silnik bedzie w sedanie czy w coupe?

Tak samo pytanie o skore w coupe. Jak Ci odpowiem, ze nie bierz, bo w combi jest lepsza, to uwierzysz? Skad ten pomysl, ze coupe ma inna skora niz sedan czy combi? Poza faktem, ze siedzenia przednie sa skladane a kanapa ma inny profil, siedzenia sa identyczne w kazdym z tych modeli, jesli chodzi o profil i wykonczenie. Oczywiscie wykonczen bylo X rodzaji, od szmacianych po prawdziwa skore. Najbardziej trwala jest eko skora z mojego doswiadczenia. Nawet jak sie o nia nie dba to wyglada doslownie jak nowa i to w samochodach po 300tkm. Potem szmaciane a na koncu zwykla skora. Ktora zaniedbana wyglada jak pol d... zza krzaka.

Oczywiscie kazda skora ma jeszcze jeden lekki minus - tylek sie od niej poci. Wiem, ze zaraz ludzie beda mowili, ze przesadzam, ale takie sa fakty. Wystarczy porownac samemu zeby sie przekonac.

Najciekawsza opcja, WG MNIE, w E46 jest polskora albo alacantra w wydaniu sportsize.

Opublikowano
Ci ma składane siedzenia lecz nie koniecznie.

Ci może być obniżona lecz nie koniecznie.

 

Ci jest zawsze ciutke nizsze od sedana w serii.

Tylko nie pamietam o ile 5mm-10mm?

 

 

Miałem na myśli fakt iż s226a może być lub nie.A wówczas jest to nie 10 a 25 mm , :8)

Opublikowano

błędy ortograficzne?? w którym miejscu?? jak mówisz o tym że zamiast "ż" było "z" to raczej nie ortograficzny,

Mam licencjat z ekonomi na politechnice robiony, i sporo lat więcej niż 18, i w życiu samochodu nie zajechałem,

A pytania proste, ale uważam że użytkownicy tej marki mogą więcej pomów niż wiki, po to jest forum żeby pytać,

A wiem bardzo dobrze że siedzenia nie są różne czy to chodzi o coupe czy sedam, pytałem ogólnie o skórę w marce BMW o opinie o niej ludzi,

Dla pana mogą to być najgłupsze i najprostsze pytania na świecie ale dla chłopaka który nie miał i nie jeździł BMW to tak nie jest,

Ja o samochodzie VOLVO V40 mogę mówić długo bo jeździłem kawał czasu, więc naprawdę pisze tu dlatego że potrzebuje pomocy a nie dla "jaj".

A wyszukiwarka jest to studnia bez dna jest tam wszystko i nic zarazem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

to KĄKRETNIE robiłeś ten licencjat :)

 

Odpowiadanie na takie same pytania dzień po dniu potrafi zirytować gdzie wszystko już było napisane. Rzadko trafi się coś ciekawego i jakiś nowy przypadek żeby podyskutować.

 

I masz racje forum może pomóc, ale trzeba czytać, a nie pytać. Tak działa forum, nigdy odwrotnie.

 

pierwszy strzał w google --> "jakość skóry e46", potem "skóra e46" i już można czytać forum jedno, drugie, trzecie.

szukam
Opublikowano (edytowane)

Co do s226. To nawet standard zawieszenie w coupe jest nizsze o jakies wlasnie 5-10mm od standardu w sedanie.

Pisze o tym bodajze katalog H&R czy Eibaha przy doborze sprezyn, ze w coupe siadze na tym samych sprezynach mniej, bo seryjnie coupe ma lekko nizsze.

Edytowane przez dxtr71
Opublikowano
Dodatkowo przed "i" nie stawia się przecinka :D

 

Dobrze, ze chociaz tu postawil, bo jak sie czyta takie cos, jak ponizej, to naprawde sie czlowiek zaczyna zastanawiac:

" bardzo proszenie trzeba sie rozpisywać ale konkretnie odp na moje pytanie."

Opublikowano
Dodatkowo przed "i" nie stawia się przecinka :D

 

barta 18, tytułem uzupełnienia powyższego postu i w nawiązaniu do Twojej prośby o wskazanie błędów: po przecinku nie pisze się z dużej litery, napisałeś "pomów" zamiast "pomóc", no i widzę że pierwsze i drugie zdanie rozpocząłeś z małej litery. Dla odmiany, kolejne zdanie zaczyna się w pierwszym, a kończy w przedostatnim wierszu. W ostatnim zdaniu, po słowach "bez dna" powinien być przecinek.

 

Według mnie, dxtr71 wykazał dużo cierpliwości, ponadto odpowiedział Ci na Twoje pytania.

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Starczy ortografii już :wink:

Co do akcyzy to nie wzrasta od 170KM tylko od silnika o pojemności skokowej powyżej 2 litrów bez znaczenia jaką ma moc.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

No cóż, lubicie wyśmiewać się z ludzi widzę i to nie tylko do mojego postu. A nie wiem czy mamusia nie nauczyła ale błędy o których mówicie czyni "," to są błędy interpunkcyjne a nie ortograficzne. ale cóż zaraz coś usłyszę pewnie.

A dziękuje tym którzy pisali o zawieszeniu dziękuje.

Pozdrawiam

Opublikowano

szanse są zawsze. Kwestia jak bardzo musi być zadbana bo to dla róznych ludzi rozne pojęcie.

 

Inna sprawa że za 14 kupisz zadbane e36 :)

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w/g ubezpieczalni średnio tyle jest warte z 2003-2004 roku :mrgreen:

co do zadbania nie piszą nic :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
O zadbanego Compacta o wiele łatwiej trafić, mają mniejsze przebiegi itp. niż podobne w 4/5drzwiach. Compacty to były takie miejskie auta, ewnetualnie dla 1do2 osob. Ja bym wolał Compacta niż podobnego Golfa IV/Audi A3, ma napęd RWD, roztaw osi taki jak w innych wersjach, no i jest nietuzinkowy, no i czuć że auto jest klasy Premium. Mi osobiście b.podoba mi się całokształt Compacta. Sprzedałem swojego ponieważ potrzebuję bardziej rodzinnego auta, jako że auto jest wspólne moje i moich rodziców, kupiliśmy E46 kombiaka 2003r 318d. Ale jak bym mial kupować dla siebie +1osoba, autko szukał bym E46 Compact najlepiej 318d,320d lub 325ti :)
Opublikowano
Starczy ortografii już :wink:

Co do akcyzy to nie wzrasta od 170KM tylko od silnika o pojemności skokowej powyżej 2 litrów bez znaczenia jaką ma moc.

 

Serio? A co ja napisalem, ze wzrosnie bo 170KM czy wzrosnie bo 170KM to 2.2 litra? Oj ludzie ludzie.

Opublikowano

Witam,

 

planuję kupić E46 2.0 D od 2000r do 2003r. Nie zamierzałem się śpieszyć, ale trafiła się dosyć ciekawa aukcja :

 

http://olx.pl/oferta/bmw-320-lift-polskory-climatronic-alufelgi-2-klp-opon-CID5-ID7VFUj.html#0c1dabea63

 

Gadałem z właścicielem - zawieszenie ok, z przodu nic nie stuka, turbina po regeneracji (niestety nie wiem jak się sprawuje). Proszę o opinię, porady - zachęcająca jest cena. Na dzień dzisiejszy dysponuję kwotą 12,5k, na koniec miesiąca będzie około 15k (i tak dalej), więc nie wiem czy na gorąco brać tę, czy jeszcze poczekać. Dodam, że aby ją obejrzeć muszę przejechać około 300km, więc fajnie byłoby nie jechać na marne. Z góry dzięki za szybką odpowiedź. :cool2:

Opublikowano
za tyle to ja kupiłem 20 letnie e36 w dobrym stanie :D dozbieraj kolego, zobaczysz ze taniej cie wyjdzie dozbieranie niż kupienie padła i inwestowanie.
szukam
Opublikowano
za tyle to ja kupiłem 20 letnie e36 w dobrym stanie :D dozbieraj kolego, zobaczysz ze taniej cie wyjdzie dozbieranie niż kupienie padła i inwestowanie.

 

Nie wiem jak Wy , ale ja za 20k nie kupiłbym e46 z silnikiem 2.0d w touringu tym bardziej , że wyższa cena wcale nie oznacza , że nie będzie się ono psuło - może będzie ładniejsze , może będzie mniej gałka zmiany biegów wytarta , ale to wciąż nie oznacza , że ze pół roku nie padnie np. silnik .

 

Owszem trzeba szukać i oglądać , ale i na tym forum byli użytkownicy którzy dbali i chuchali o swoje autka a i tak ich sprzedać nie mogli - bo rynek jest zalany tanimi egzemplarzami i chcąc nie chcąc jak chcesz sprzedać musisz albo trafić na pasjonata albo zejść z ceny .

 

Więc można znaleźć przyzwoite egzemplarze w stosunkowo niskiej cenie .

Opublikowano
Więc można znaleźć przyzwoite egzemplarze w stosunkowo niskiej cenie .

 

Jakoś do działu ocen takie nie trafiają.

 

Bo ciężko znaleźć coś dobrego. Tymczasem kolega JohnyBravo nie może sprzedać swojej bardzo zadbanej 320d, bo chce za nią więcej niż cenę typowego padła od handlarza Mirka. Każdy na jego miejscu albo spuści po jakimś czasie z ceny albo w ogóle zrezygnuje ze sprzedaży; tylko że jak nie masz na nazwisko Zuckerberg to prędzej spuścisz z ceny. Jeżeli ja bym swoją 318i chciał teraz sprzedać pewnie bym nie dostał za nią więcej niż 9 tys. zł.

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Akurat mi się udało sprzedać w satysfakcjonującej cenie :wink: zarówno dla mnie jak i dla nabywcy. Natomiast warto podkreślić, że udało się do głównie dzięki forum ponieważ tylko tutaj miałem realną możliwość przekonania potencjalnych nabywców, że mój egzemplarz jest lepszy niż te okazyjne z ogłoszeń. Większość osób odwiedzających ogłoszenie na allegro/otomoto/olx prawdopodobnie z góry zakładało, że przebieg jest kręcony, a auto niczym nie wyróżnia się z pośród innych ofert.
Opublikowano

Xlemon witaj !

To auto co zapodałeś to jest z Komisu: Luk-Auto Łukasz Nowalski, Fryderyka Chopina 32, 41-300 Dąbrowa Górnicza,

Powiadasz że rozmawiałeś z właścicielem ? hmm... ale chyba właścicielem komisu.

Niema co sie napalać tylko sobie zrobić listę co należy sprawdzić i najlepiej w dwie osoby , zacząć od prostych spraw jak światła, klakson szyby , hamulce ,ogumienie ,wycieki,lakier,rdza, czy nie pluje olejem , czy przed światłami nie zakopci, czy nie ściąga przy puszczonej kierownicy oraz przy hamowaniu .itd

Jak byś był z kimś co od razu podepnie pod kompa to by było cacuś.

Ten przebieg to raczej loteria , czyli się rzadko wygrywa, inna sprawa to za te pieniądze to niema co wymagać.

Jak masz możliwości i chęci do dłubania przy aucie to targować i brać ale jak chcesz mieć niezawodne auto to ostrożnie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Licznik jest na bank kręcony - Niemiec nie po to kupuje diesla w touringu by mu stał w garażu...

Co nie zmienia faktu , że myślę takie 500 tys dla tego silnika nie jest niczym strasznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.