Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2.0 d to jak najbardziej wystarczający silnik do automata. Przejechałem się raz 3.0 d automat i wcale jakoś oszałamiająco lepiej nie jechała od mojej. Jedynie dźwięk silnika miała o niebo lepszy, ale wiadomo, co 6 cylindrów to nie 4. Cena tej czarnej okazyjna, jeśli faktycznie jest w przyzwoitym stanie to można się po nią przejechać. Swojej bym za takie pieniądze nie oddał...
  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2.0 d to jak najbardziej wystarczający silnik do automata. Przejechałem się raz 3.0 d automat i wcale jakoś oszałamiająco lepiej nie jechała od mojej. Jedynie dźwięk silnika miała o niebo lepszy, ale wiadomo, co 6 cylindrów to nie 4. Cena tej czarnej okazyjna, jeśli faktycznie jest w przyzwoitym stanie to można się po nią przejechać. Swojej bym za takie pieniądze nie oddał...

Co Ty kolego porównujesz? ... nie ma porównania miedzy 2.0 d a 3.0d

Opublikowano
Bry. Mam pytanko, czy ten silnik M47DU1 jest już na CR (jest w aucie z 05.2003r)??
Opublikowano

Tak, ale wystarczy wpisac w google M47DU1 zeby poznac odpowiedz, albo M47N i zobaczyc na wyglad silnika.

Juz na oko rozni sie plastikowa oslona, dosc mocno.

Opublikowano

W których miejscach jest zapisywany przebieg auta? słyszałem coś o 8szt? podobno jest podawane w motgodzinach, ile tych godzin oznacza dużo powyżej 300 000km? Jakim kompem można sprawdzić przebiegi?

A i jeszcze czy możńa odczytać czy poduchy były wystrzelone lub napinacze pasów?

Pytam się bo jutro z rana jade oglądać e46 318d i ma dziwny przebieg, gostek bez wykręceń pozwala sprawdzić na stacji diagnostycznej, i tam niby mają kompa to podłączę. Ogólnie PILNA sprawa

Opublikowano

chcesz przebieg sprawdzić tak mniej więcej? odczyta z 3 modułów..pobierz sobie bmw scanner 1.4 bodajże wersja demo..wystarczy..podłączasz kabel ustawiasz tam swój kabel i naciskasz SCAN... trwa to chwilę...przeskanuje wszystkie moduły auta... i jak zakończy klikasz raprort jakoś tak i masz przebieg z 3 modułów zczytany

 

i wtedy jak się przebieg pokrywa z każdym z 3 modułów jest okej... jak w IKE bodajże(licznik)będzie 200tys a w 2 pozostałych 350 to masz odpowiedz....

 

 

program ten jest najpewniejszy ponieważ...jeśli robił to amator..wyjdzie od razu :norty: jak szpec to nie wyjdzie ale jedna satysfakcja..ze amator nie grzebał przy tym :norty:

Opublikowano
Myślę że znacznie więcej niż Ci się wydaje :wink: Tapicerka wygląda na przełożoną z innego auta/rocznika, gałki już komentować nie będę.... :duh:
Opublikowano
myślicie ze duzo z nią roboty? blotnik + drzwi 600zł, listwa jest, tylko gość mówi że trzeba zrobić słupek bo też się pogiął. ile robienie takiego słupka mogłoby wyjść?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e46-330ci-navi-alu18-okazja-C35104544.html

 

Pozdrawiam

 

 

Błotnik

 

drzwi

listwa reflektora

 

ślizg zderzaka

 

próg

 

Kierunkowsaz..uchwyty

 

 

to na pewno

 

a co tam jeszcze to w realu wyjdzie

Opublikowano
Więc jestem po zakupie E46, padło na 318d z 2003r w kombiaku. Na dniach będę rejestrował auto. A po tem sprawy serwisowe. I teraz mam pytanie jaki olej do silnika wlać. Przy silniku nie ma żadnej plakietki, myslę nad Castrolem 5w30 lub podobnym Motulem (ile oleju wchodzi). Filtr oleju Mann, powietrza niewiem, czy paliwa też wymieniać, ile taki filtr kosztuje i jaki kupić?
Opublikowano
Ta strona z Berlina to dobre ma produkty, Polecacie ją? Ogólnie wedł. str Castrola zalecany olej to 0W40, a zamiennik 5W30. Przebieg auta jest mi na 100% nie pewny, więc raczej jak będę zalewał to wleję 5W30/5W40. A filtry Man czy Knecht?
Opublikowano

Witam, mam zamiar kupić bmw e46 z silnikiem najlepiej 1.8 albo 2.0. Oglądałem dziś jako że przejazdem http://allegro.pl/bmw-316i-e46-klima-szyber-100-bezwyp-i4792013415.html

stała przy trasie. Mam teraz do was pytanie - czy możliwe że po podniesieniu obicia zapasowego koła jest kolor taki lekko zielony? tak samo góra bagażnika jak się spojrzy od dołu. Nie miałem nigdy bmw wiec trudno mi ocenić to. Miernikiem leciałem auto od 90-150. nie ma zbytnio 300 czy wiecej wiec chyba jest dobrze. aaa auto odpala nie kopci tyle że swieci się check engine. przebieg niby udokumentowany ale mało jak na takie auto.

Opublikowano

Stachu? Bo juz nie wiem czy ty tak na powaznie, czy to sciema jest.

Nawet na zdjeciach widac, ze check sie nie swieci, albo zaczal sie swiecic akurat jak ty przyjechales.

 

Dodatkowo jakie zielone obicie? Skad? Jak? Gdzie?

Wszystkie wewnetrzne czesci karoserii sa pomalowane takim szarawo-brazowawym kolorem ale nie zielonym. Tapicerka tym bardziej zielona byc nie powinna (szary, bezowy i czarny to chyba jedyne kolory dostepne w tym modelu).

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do was, koledzy sprawa wygląda tak,

Chciałbym kupić 320 coupe, tyłko;

Jaki silnik napewno powyżej 150km i 6cylindrów, myślałem nad 2,0, jakie polączki ma ten silnik?? czy daje rade z tą budą??

czy silnik z mocą 170km to 2.0i jest to 2.0 o powiększonej mocy czy pojemność jest zwiększona pojemność do 2.2??

Zależy mi o składanych siedzeniach bo przewożę dlugie rzeczy czasem jak to wygląda w sedamach czy kupe, nie pisze o kombi bo ten typ nadwozia mam już serdecznie dość.

Macie jakieś sposoby na sprawdzenie mostu??

Jakie są najsłabsze elementy w coupe??

Wiem sporo pytań i będzie ciężko odp jednoznacznie ale piszcie każda opinia jest ważna,

Proszę o pomoc, dziękuje z góry

 

Pozdrawiam Bartek

Opublikowano
Witam

 

Chciałbym kupić 320 coupe, tyłko;

Jaki silnik napewno powyżej 150km i 6cylindrów, myślałem nad 2,0, jakie polączki ma ten silnik?? czy daje rade z tą budą??

czy silnik z mocą 170km to 2.0i jest to 2.0 o powiększonej mocy czy pojemność jest zwiększona pojemność do 2.2??

 

Pozdrawiam Bartek

 

Zabiles mnie, chcesz silnik powyzej 150KM i 6 cylindorw.

Poinformuje Cie, ze skoro myslales nad 2.0 to bedzie to albo 4 cylindry (4 to mniej niz 6) i 143KM albo 2.0 R6 150KM (150KM to nie wiecej niz 150KM).

Zeby bylo jak mowisz, musisz kupic poliftowe 320Ci, ale to bedzie 2.2 a nie 2.0 (na nizsza akcyze i ubezpieczenie sie nie zalapiesz).

Dodatkowo w 320Ci na pewno nie bylo nigdy silnikow wiekszych niz 6-cylindrowe, chyba, ze po swapie, ale E46 rzadko jest przedmiotem takich swapow.

 

Najpierw sie porzadnie namysl, potem zobacz haslo E46 na wikipedii (nawet tam sa wszystkie silniki wypisane) i podejmij meska decyzje.

Wady i zalety wygladaja tak - mniejsza pojemnosc, mniejsze spalanie, nizsze oplaty, gorsze osiagi. Wieksza pojemnosc, wieksze oplaty, wieksze spalanie, lepsze osiagi.

Poza tym z grubsza wszystkie M52 sa prawie takie same i wszystkie M54 sa prawie takie same. Jest o nich tyle na forum, ze wystarczy chciec i uzyc opcji szukaj.

 

Oczywiscie w sedanie sa do dostania skladane tylne siedzenia, a czasem tez wejscie na narty. W coupe chyba tylko to drugie.

Najslabszym elementem coupe jest zderzak, albo tez felga, zalezy w co uderzysz i jak uderzysz. W sumie szyby tez nie naleza do bardzo wytrzymalych.

 

Znajomy jest projektantem mostow i wiaduktow. Most sprawdza sie obciazeniowo (ciezarowki na niego wjezdzaja). Zwyczajowo projektant w czasie proby obciazeniowej stoi pod mostem.

Opublikowano
Witam

 

Chciałbym kupić 320 coupe, tyłko;

Jaki silnik napewno powyżej 150km i 6cylindrów, myślałem nad 2,0, jakie polączki ma ten silnik?? czy daje rade z tą budą??

czy silnik z mocą 170km to 2.0i jest to 2.0 o powiększonej mocy czy pojemność jest zwiększona pojemność do 2.2??

 

Pozdrawiam Bartek

 

Zabiles mnie, chcesz silnik powyzej 150KM i 6 cylindorw.

Poinformuje Cie, ze skoro myslales nad 2.0 to bedzie to albo 4 cylindry (4 to mniej niz 6) i 143KM albo 2.0 R6 150KM (150KM to nie wiecej niz 150KM).

Zeby bylo jak mowisz, musisz kupic poliftowe 320Ci, ale to bedzie 2.2 a nie 2.0 (na nizsza akcyze i ubezpieczenie sie nie zalapiesz).

Dodatkowo w 320Ci na pewno nie bylo nigdy silnikow wiekszych niz 6-cylindrowe, chyba, ze po swapie, ale E46 rzadko jest przedmiotem takich swapow.

 

przepraszam że nie napisałem kąkretnie ale myślałem że ktoś kto czyta i odpowiada domyśli sie

po pierwsze wiem że nie ma więcej niż 6cylindrów

po drugie 150 i więcej o to mi chodziło więc nie wyśmiewaj sie prosze bo mogłeś sie domyśleć,

 

a co do składanych siedzeń z tego co czytałem to raczej cope ma składane siedzenia, to napewno a w sedamie widziałem raz chyba,

A twoja wypowiedz oprócz tego że był szydercza nie pomogła, pytałem o wady i zalety konkretnie,

Z tego napisałeś wynika że wersja coupe jest obniżona seryjnie niż sedam??

Opublikowano
przepraszam że nie napisałem kąkretnie ale myślałem że ktoś kto czyta i odpowiada domyśli sie

po pierwsze wiem że nie ma więcej niż 6cylindrów

po drugie 150 i więcej o to mi chodziło więc nie wyśmiewaj sie prosze bo mogłeś sie domyśleć,

 

a co do składanych siedzeń z tego co czytałem to raczej cope ma składane siedzenia, to napewno a w sedamie widziałem raz chyba,

A twoja wypowiedz oprócz tego że był szydercza nie pomogła, pytałem o wady i zalety konkretnie,

Z tego napisałeś wynika że wersja coupe jest obniżona seryjnie niż sedam??

Pytasz o coś i chcesz by odpowiadający domyślał się o co Ci chodzi? No daj spokój chłopie. Wady i zalety? Masz temat "Chcę kupić E46" 200 stron, skarbnica wiedzy wystarczy tylko lekko się wysilić. Takie pytania padają tutaj co chwilę.

Opublikowano

Wiem i przepraszam że nie uściśliłem tych szczegółów silnikowych, ja zadałem konkretne pytania a naprawdę większość postów mówi o sedamach a nie o coupe. kolega już mi pomógł wiem już że akcyza wzrasta przy 170km i za to dziękuje, bardzo proszenie trzeba sie rozpisywać ale konkretnie odp na moje pytanie.

Dziękuje tym co będą odpisywać,

może ktoś będzie chciał sie wypowiedzieć na temat skóry w coupe, lepiej nie tykać czy jednak fajna jest i nie niszczy sie jak w innych markach??

Opublikowano
może ktoś będzie chciał sie wypowiedzieć na temat skóry w coupe, lepiej nie tykać czy jednak fajna jest i nie niszczy sie jak w innych markach??

 

Zależy, jak ją będziesz traktował, czy weźmiesz zwykłe fotele czy sportowe, ile ważysz i jak często wsiadasz i wysiadasz. Sportowe z racji swojego kształtu niszczą się szybciej przy częstym wsiadaniu-wysiadaniu. W e46 były też różne rodzaje skóry - od sztucznej po wysokiej jakości. W każdym razie, jeśli nie będziesz o skórę dbał, to zniszczy Ci w każdym samochodzie.

Opublikowano

Chciałbym prosić o ocenę tej sztuki hehe pomożecie??

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/320/vhc:car,cnt:de,loc:50765+kolonia%2C%2C+niemcy,rng:200,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:1999-01,prx:4001,pwn:96,vcg:sportscar/pg:vipcar/195981190.html

A i właśnie o tą skórę pytałem, jakoś nie jestem zwolennikiem ale wiem jak o nią dbać, posiadałem pół skórę w VOLVO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.