Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oczywiście, że zdaję sobie sprawę, że muszę patrzeć na stan techniczny i wizualny. Bardziej chodziło mi o to, żeby się dowiedzieć, czy w tej cenie mogę kupić takie wyposażenie, jakie wymieniłem.

 

Kolego, trochę Cię nie rozumiem. W poście wyżej kolega esgeo napisał byś wszedł na mobile.de i zobaczył co po ile chodzi. Zrobiłeś to? Przy okazji zobaczyłbyś w jakich kombinacjach kolorystycznych wychodziły z fabryki e46.

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego, trochę Cię nie rozumiem. W poście wyżej kolega esgeo napisał byś wszedł na mobile.de i zobaczył co po ile chodzi. Zrobiłeś to? Przy okazji zobaczyłbyś w jakich kombinacjach kolorystycznych wychodziły z fabryki e46.

 

Tak, przeglądałem i znalazłem tylko 3 kolory skóry - te kolory, które głównie mnie interesują. Dzięki panowie, w razie jakiś pytań dam znać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście, że zdaję sobie sprawę, że muszę patrzeć na stan techniczny i wizualny. Bardziej chodziło mi o to, żeby się dowiedzieć, czy w tej cenie mogę kupić takie wyposażenie, jakie wymieniłem.

A może ktoś wypisać, jaki był kolor skór "montowany" do E46 (sedan)? Wiem, że czarne, beżowe (całe wnętrze), beżowe (wstawki w drzwiach).

 

 

Znawcą nie jestem, ale przeglądając prawie codziennie od 3 miesięcy ogłoszenia z e46 320d, mogę powiedzieć, że widziałem skóry (kolejność wg ich częstotliwości występowania): czarne, szare (tzw. CHAMELEON) i BARDZO sporadycznie beżowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kiedyś widziałem oczojebny, pomarańczowy lakier a w środku fakap w postaci nie tapicerki tylko wszystkich listew kokpitu + konsola + kawałek kierownicy w kolorze tegoż pomarańczowego lakieru :mad2:
Opublikowano
Cześć,jestem nowy. Mam pytanie do ekspertów i właścicieli. Chce kupić BMW e46 cabrio w wersji poliftowej. Interesuję mnie w wersji benzynowej. Silnik raczej nie ma znaczenia,który polecacie ? Na auto mam około 30 tysięcy na wydanie w PL lub pojechać i szukać za granicą to na samo auto 25tyś + pewnie opłaty rejestracja itp to 5 tyś. Czy w takiej cenie znajdę rozsądny model w wersji cabrio, zadbanym dachem i ogólnie w miarę dobrym wyposażeniem? Według was lepiej pojechać i kupić np auto w niemczech czy szukać w Polsce od prywaciarza ? Czy jest gdzieś dokładny temat na co zwracać uwagę przy zakupie dokładnie tego modelu ? Jeżeli chodzi o używanie auta to będzie używane sporadycznie. Pozdrawiam
Opublikowano

Przez cały ten wątek toczy się dyskusja o silnikach i cenach na auta, poczytaj - będziesz wiedział. Moim zdaniem lepiej jechać w De, z taką kwotą - tylko samemu nie licząc na cuda i fajerwerki (mocny silnik, dobry wypas, przebieg do 150k i bezwypadkowe z ori lakierem na każdym elemencie - czyli standardowe zachcianki polskich marzycieli). Wszystkie benzynowe silniki r6 można brać pod uwagę, aczkolwiek musisz mieć świadomość, że maja swoje bolączki wynikające z przebiegu, wieku i konstrukcji, a na auta z "zerowym" przebiegiem typu 50-100k w tej kwocie nie ma co liczyć. Więc miłego czytania.

 

Ogólnie na Twoim miejscu szukałbym 320 albo 325 ze świadomością, że nie będą to auta idealne.

Opublikowano
Witajcie, planuję kupić BMW E46 - wersja po lifcie, rok 2004-2005, diesel 2.0, 150 KM, sedan. Na ten szczytny cel planuję przeznaczyć do 28k. Wiem, że w tej cenie mógłbym kupić 330d, ale nie chcę na razie tak dużego silnika, ze względu chociażby na to, że jestem młody i mam mało zniżek. Powiedzcie mi, czy przeznaczając taką kasę, mam szansę na kupienie zadbanego egzemplarza z w miarę niskim przebiegiem do 230.000 km? Zastanawiam się nad sprowadzeniem auta zza granicy. Nie wiem czy osobiście pojadę, ponieważ znajomy nie wie czy znajdzie czas na taką wycieczkę, więc pewnie pójdę do jakiegoś handlarza, co sprowadza auta. Auto chciałbym w pełnym M-Pakiecie, pełna elektryka. Co do wnętrza to zastanawiam się nad Alcantarą albo skórą beżową (nie całe wnętrze beżowe, tylko wstawki w drzwiach beżowe i beżowe siedzenia) i różnymi bajerami - co do Navi to niekoniecznie. Cenię sobie w aucie system audio, więc nagłośnienie Harman Kardon byłoby mile widziane (radio Professional, bo podobno Bussines słabo gra). Czy według was mogę kupić takie auto z takim wyposażeniem wykładając do 28k?

 

P.S. Możecie mi powiedzieć, jak "fachowo" nazywa się ten kolor skóry - wstawki beżowe w drzwiach i beżowa skóra na siedzeniach?

 

Jakbym mial jezzcze raz kupować auto to byłby to sedan z alcantarą, raczej naglosnienie HK. Mile widziana duża navi. I raczej sszukał bym 3.0 d. Jak mówi Jeremy Clarkson moc jest rozwiązaniem wszystkich problemów. W standardzie 3.0 ma wieksze felgi i hample.

 

Zauważyłem również, że ostatnie wpisy dotyczą już fajnych aut z fajnymi motorami.

 

Apeluje do wszystkich którzy zarobili w wakacje trochę grosza i chcą kupić e46:

To auto nie jest tanie w eksploatacji. Jeżeli nie masz konkretnego dochodu co miesiąc to na prawdę lepiej nie pchać sie w bmw. Nie piszę tego ze złośliwości ale chcę pomóc. I na pewno ktoś z obecnych właścicieli mnie poprze.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Opublikowano
Apeluje do wszystkich którzy zarobili w wakacje trochę grosza i chcą kupić e46:

To auto nie jest tanie w eksploatacji. Jeżeli nie masz konkretnego dochodu co miesiąc to na prawdę lepiej nie pchać sie w bmw. Nie piszę tego ze złośliwości ale chcę pomóc. I na pewno ktoś z obecnych właścicieli mnie poprze.

 

:cool2: ogólnie popieram, ale Polak mądry po szkodzie - jak sam nie wdepnie, to nie uwierzy, a później lament, że coś się zepsuło, że olej bierze, że BMW przereklamowane :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Apeluje do wszystkich którzy zarobili w wakacje trochę grosza i chcą kupić e46:

To auto nie jest tanie w eksploatacji. Jeżeli nie masz konkretnego dochodu co miesiąc to na prawdę lepiej nie pchać sie w bmw. Nie piszę tego ze złośliwości ale chcę pomóc. I na pewno ktoś z obecnych właścicieli mnie poprze.

 

 

 

 

Co masz na myśli pisząc "konkretny dochód"?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby co miech wpływało Ci dobre sianko, żebyś w razie czego mógł od razu zrobić albo odkładać jakąś sumkę na auto. Mam rację?

 

To wiem, tylko ile tego sianka wypadałoby mieć co miesiąc, żeby można było powiedzieć "stać mnie na e46"? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ha, jasna sprawa, że jak najwięcej. Ale tak, żebym mógł powiedzieć, że "stać mnie na e46" i jednocześnie "nie stać mnie na e90". :mrgreen:
Opublikowano
Ha, jasna sprawa, że jak najwięcej. Ale tak, żebym mógł powiedzieć, że "stać mnie na e46" i jednocześnie "nie stać mnie na e90". :mrgreen:

Szczerze... to chyba na e46 trzeba miec wiecej funduszy jeslj chodzi o uzytkowanie auta . E90 jest drozsze jako jednorazowy zakup.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Widzę, że temat idzie w złym kierunku czyli kto może a kto nie może kupić bmw. Zaznacze na wstępie: każdy może kupić e46- wystarczy 10 tys czy tam trochę więcej i masz żelazo na podwórku. Piszę bardziej w kierunku utrzymania auta. Będzie osoba numer jeden, która kupi za 10; tysia i stwierdzi, że skoro koła się kręcą to można jechać. Osobnik ten wymieni 1 amortyzator "bo wylał i nie przejdzie przeglądu", opony bieżnikowane są super bo mają głęboki wzór.

 

Ja użytkowników forum uważam za innych ludzi. Mianowicie:

Kupują auto które nie jest wyeksplatowane.

Jeżeli amortyzatory zaczynają się kończyć- kupuje 2 albo 4 dobrej marki.

 

Tak samo ze wszystkim innymi elementami eksploatacyjnymi. Bo wg. mnie nie o to chodzi żeby auto "jeździło", tylko żeby było zachowane w jak najlepszym stanie technicznym.

 

Ot trochę własnych przemyśleń...

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby co miech wpływało Ci dobre sianko, żebyś w razie czego mógł od razu zrobić albo odkładać jakąś sumkę na auto. Mam rację?

 

To wiem, tylko ile tego sianka wypadałoby mieć co miesiąc, żeby można było powiedzieć "stać mnie na e46"? :)

Tyle, żebyś mógł co miesiąc włożyć w auto 500 pln, już to tu kiedyś pisałem :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja użytkowników forum uważam za innych ludzi. Mianowicie:

Kupują auto które nie jest wyeksplatowane.

Jeżeli amortyzatory zaczynają się kończyć- kupuje 2 albo 4 dobrej marki.

 

Tak samo ze wszystkim innymi elementami eksploatacyjnymi. Bo wg. mnie nie o to chodzi żeby auto "jeździło", tylko żeby było zachowane w jak najlepszym stanie technicznym.

 

Ot trochę własnych przemyśleń...

Amen.

Jako bardzo świeży ale jednak użytkownik tego forum tak samo myślę i podpisuję się pod tym obiema rękami. Nie szukam"jeżdżącego żelaza" za 10 tys tylko mniej więcej za dwa razy tyle i jak nie mam szans na jakąś porządną sztukę to możecie mnie teraz oświecić.

Opublikowano
Spokojnie znajdziesz za 20 K bardzo fajne E46, To już są tanie samochody. W zakupie. Potem jest znacznie gorzej, nawet jeżeli auto jest w super stanie. 500 zł miesięcznie to minimum jakie wydasz na auto jeżeli nim jeździsz więcej niż 200 km miesięcznie. Ja ostatnio jeżdżę nim niewiele ponad tyle, moje średnie wydatki - 388 zł/m-c. A wersję mam najprostszą z możliwych.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Ja dokładnie nie liczyłem wydatków. Konieczne naprawy wykonałem w miarę możliwości jak najszybciej. Mi strasznie po kieszeni bije ubezpieczenie... zgarnąłem zwyżki czyli czyli mlody kierowca, pierwsze auto i nawet za markę mi odrzucili. .. liczę że w tym roku coś mi odpuszczą. Do tego jak doliczyć gumy na lato, wszystkie naprawy które były wykonane to wyjdzie kolo 500 zł na miesiąc. Nie liczę paliwa bo robię miesięcznie ok 3500 km. Ale i tak jestem mega zadowolony.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.